Facebook с нова тактика! Преценява колко пари печелят потребителите и ще го използва хитро
С помощта на получената информация Facebook ще може да определи колко печели даденият потребител. Социалната мрежа ще групира хората по социален статус и ще им определи определена категория - "работници", "студенти", "средна класа" и т.н.
От класа ще зависи рекламата, която Facebook ще покаже на потребителите. Например хората от "най-високия клас" са по-склонни да виждат реклами за скъпи автомобили, отколкото информация за отстъпки и промоции. Не е известно кога социалната мрежа ще приложи този алгоритъм в своята работа (ако все още не е внедрена).
Обърнете внимание, че наскоро руският съд забрани на информационната агенция Double Data да събира и използва потребителски данни във ВКонтаке, за да оцени тяхната кредитоспособност. Самият процес е иницииран от самата социална мрежа, която обяснява това като "грижа за потребителите".
Добави Коментар