Психоложка раздели децата в България на два типа, при едните има сериозен проблем
"Говорим за промяна в в съзряването на децата от големите градове, които се занимават твърде много самостоятелно и са ограничени от външни контакти. Те прекарват свободното си време пред телевизора или с таблет заради опасността на улиците или заради заетостта на родителите им. Децата в малките градове имат интеракция помежду си и играят, т.е. тези проблеми няма да се открият", каза още експертът.
"Вече я няма тази ролева игра от преди, например на доктор и пациент или стражари и апаши. Това задържа емпатията им и води до трудно развиване на речта", добави Владимирова.
"Всеки учител се учи на педагогически методики, за да започне да изпълнява своята цел. Като не владееш групата и децата са неспособни да изпълняват нарежданията, се изпуска груповата динамика, а учителят има задача, която трябва да изпълни. Брутално е това, което се вижда, но за него има някакво обяснение, за съжаление", заключи тя.
3
Коментара по темата
3.
Реалист
02.02.2018 10:58:42
До 1, да децата са два типа възпитани и не възпитани, това ти обяснява Владимирова, но завоалирано, да не се обиди някой.
До 2
Има нужда от длъжността психолог в училище, ти просто не знаеш какво работи той там. Първо той се занимава с всички деца с образователни проблеми, второ редовно се среща на разговори с всички побойници от които някой някога се е оплакал, трето се занимава с децата когато имат личностен проблем или проблем в семеиството който се отразява на работата на детето в училище /развод, болен или блъснат от кола и инвалидизиран близък родител или брат, починал дядо или друг близък който детето трудно преживява има още мнооого ситуации в които психолога е полезен в училище/.
И още нещо, ако ти драги не знаеш каква е същността на нечия професия това не означава че не трябва тя да съществува.
До 2
Има нужда от длъжността психолог в училище, ти просто не знаеш какво работи той там. Първо той се занимава с всички деца с образователни проблеми, второ редовно се среща на разговори с всички побойници от които някой някога се е оплакал, трето се занимава с децата когато имат личностен проблем или проблем в семеиството който се отразява на работата на детето в училище /развод, болен или блъснат от кола и инвалидизиран близък родител или брат, починал дядо или друг близък който детето трудно преживява има още мнооого ситуации в които психолога е полезен в училище/.
И още нещо, ако ти драги не знаеш каква е същността на нечия професия това не означава че не трябва тя да съществува.
2.
5100
02.02.2018 09:52:31
Длъжността "Психолог" е напълно излишна в училищата и детските градини. На децата са им нужни добри педагози, а не психолози. Педагогът е много повече от психолог. Ако вършеха нещо тези психолози, нямаше да се стига до подобни инциденти като от детска градина "Брезичка" в Бургас, както и до други неприятни случяаи в цялата страна. Въпросните психолози могат само да се изказват след като е станал инцидент. Обществото няма нужда от хора, които ходят по семинари, обучения и банкети и като стане беля - само плямпат. Заплатите им са пари, похарчени на вятъра. Да не говорим, че много от самите психолози имат нужда от психолог. А липсата на добри педагози е заради крахът на цялата образователна система. Държавата напарви много, за да направи професията "учител" символ на лош начин на живот.
1.
Неа
02.02.2018 09:22:02
Абе тъкмо се зачудих как децата се оказаха само два типа и психоложката се оказа Ани Владимирова ... Да за нея може да са само два типа ... Спокойно ...