Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Facebook трябва да се регулира като цигарите

Ключови думи: фейсбук, регулация, цигари
Социалните мрежи като Facebook трябва да се регулират като цигарите. Тази технология трябва да се третира като здравословен проблем, когато с нея се прекали, смята изпълнителният директор на компанията Salesforce Марк Беньоф, съобщава CNBC.

"Мисля, че социалните мрежи трябва да се регулират по същия начин като цигарената индустрия. Да вземем цигарите. Те са пристрастяващи и не са полезни. Мисля, че технологиите имат пристрастяващ елемент, който трябва да адресираме. Освен това продуктовите дизайнери работят така, че да направят продуктите си още по-пристрастяващи и трябва да намалим това", коментира Беньоф.

Според него в момента има объркване сред хората доколко социалните мрежи са полезни или вредни за хората и е работа на правителствата да се намесят и да внесат яснота, особено за родителите. Той дава за пример, че за цигарите има минимална възраст и регулации как могат да се рекламират, но няма такива правила за социалните мрежи.

Беньоф смята, че технологичната индустрия е като всяка друга индустрия и рано или късно правителствата ще трябва да се намесят в нея. "В момента има известна регулация, но вероятно ще е необходима още", казва той.

През последния месец Facebook се опитва да обърне внимание на някои от основните проблеми, които вредят на репутацията на компанията. Сред тях е разпространението на фалшиви новини, опитите за манипулации в избори чрез реклами и др. Марк Зукърбърг обяви, че посвещава годината на решаването на тези проблеми.

Първите усилия на компанията обаче не са посрещнати с особен ентусиазъм. Facebook обяви, че ще намали броя на новините, които се показват в профилите на потребителите. Освен това социалната мрежа обяви, че ще направи и допитване сред потребителите, които да кажат на кои медии имат доверие, за да могат техните публикации да се виждат приоритетно.

Оказва се обаче, че въпросното допитване е крайно базово. То има само два въпроса. Единият пита потребителя дали познава дадени медии в списък. Вторият въпрос е доколко има доверие на въпросните медии. Според компанията това е достатъчно с времето да се изгради ясна представа за коректните медии.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Най-големите егоисти в зодиака Представителите им живеят само и единствено за себе си Путин отхвърли предложението за мир на Тръмп То не включва нашето основно искане, твърдят от Кремъл
Приложение ни събира на вечеря с непознати Появи се лек за самотата Задължително слагайте напоена със сол гъба в хладилника Оказва се, че този артикул действително може да реши проблеми 
Доналд Тръмп с апетити за трети мандат – възможно ли е това В сегашния си вид 22-рата поправка на американската Конституция забранява някой да бъде избиран за президент повече от два пъти Бой между непълнолетни, майка се включи в сбиването (ВИДЕО) От МВР съобщиха, че е започнала проверка и случаят вече е докладван и до прокуратурата
Едва оцеляла по време на първото си раждане Синоптичката разказа за най-тежкия си момент Тези зодии са ужасни приятели Много са хитри и завистливи, ако могат, винаги ще ви подлеят вода
Интересни поверия за днес Църквата почита Свети йеромонах Тит Чудотворец Поредна катастрофа на фатална отсечка По информация от полицията, за щастие, този път няма пострадали
Мъж от село Оризаре кара мъртво пиян За щастие не се стигна до инцидент Отличник е в... Масажите