Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Кметът на Поморие Иван Алексиев: Новините за строеж на Яворовите скали са фалшиви

Когато има напрежение държа да присъствам, да гледам хората в очите и да се разберем, а не да водим битки, обяви кметът Алексиев
Ключови думи: Поморие, Иван Алексиев, кмет, строеж, Яворови скали, флагман


Кметът на Поморие Иван Алексиев даде дума, че той и общинските съветници  няма да допуснат да се строи на красивите Яворови скали в морския курорт.

И аз не съм съгласен на това място да се построи хотел. Знам какво ще кажат и общинските съветници, защото всички ние сме поморийци, но дайте възможност на Общинския съвет да си свърши работата. Няма да допусна някой с лека ръка да пише за това, което сме постигнали аз и моите колеги. Направихме всичко възможно, за да спасим Лятно кино „Яворов”, защо смятате, че няма да сторим същото и за Яворовите скали?”, каза кметът Иван Алексиев по време на инициираната от него среща с жителите на Поморие.

Необходимостта от тази дискусия възникна заради поредица от публикации на тема „Яворови скали”, съдържащи, според Общината, невярна информация и създаващи напрежение сред гражданите. Предубедени за това как местният парламент ще гласува по докладна записка, касаеща намерение за строеж в близост до паметника на поета, местните хора създадоха инициатива, която
нарекоха „Да спасим Яворовите скали”.


Срещата се състоя на 22.01.2018 г. в сградата на общинската администрация

Кметът представи документи, обхващащи периода от 1995 до 2017 г., с които разясни предисторията и мотивите за внасяне на въпросната докладна записка за гласуване в предстоящото заседание на Общинския съвет. Алексиев изрази увереност, че общинските съветници ще постъпят правилно, ще защитят интереса на своите съграждани.


Първоначалното искане на присъстващите беше точката да отпадне от дневния ред на сесията

В хода на срещата обаче те промениха желанието си и постигнаха съгласие докладната записка за одобрение на ПУП-ПЗ на имот № ПИ 57491.503.578 да бъде гласувана на 34-то редовно заседание на Общински съвет – Поморие, което ще се състои на 30.01.2018 г., от 11.00 часа в ГХГ „Дечко Стоев”.

Мога да заявя най-отговорно, че аз и колегите ми работим за доброто. Това, че не всеки е доволен, е ясно и за съжаление - неизбежно. Точно заради това винаги, когато има напрежение държа да присъствам, да гледам хората в очите и да се разберем, а не да водим битки”, заяви кметът Иван Алексиев пред всички присъстващи.

Конкретните отговори на кмета и отправените към него въпроси, ултиматуми, твърдения и обвинения са записани тук. Ето пълен, необработен видеозапис от срещата:


54
Коментара по темата
54.
*********
06.01.2019 22:40:45
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
53.
поморие е нашта клетва
02.01.2019 11:15:14
Фалшиви новини са разбира се, още не са минали процедурите по разрешението, водят се и административни дела. Сигурно фалшива новина и зелената светлина която даде администрацията зя промяна на промишлената зона в такава за жилищно строителство, със съмнение че защитава частен интерес върху терен от над 30 000м2. Фалшива новина е, че Поморие не успя да привлече и защити финансиране за спортна зала и парите от излишика на стойност от 1млн.лв на правителството отодоха за спортна зала в гр.Царево, които бяха готови с терена и идиен проект. Честита Нова Година с пожеание към кмета и екипа му за нова работа на друто място в края на годината.
52.
2
05.02.2018 15:43:39
2
51.
Петър
30.01.2018 07:17:14
До 50,
Проблемът е, че една голяма част от тези данъци и такси не остават в Общинати /т.н. децентрализация не се отнася само до взимане на Решения свързани с продажби и наеми, или т.н. местно самоуправление, което си го е имало винаги/, което и налага да извършва стопанска дейност! А, това си е меко казано конфликт на интереси! Ето защо и все още нямаме т.н. ОУП!
50.
До 45
29.01.2018 19:30:35
Ми като плащат високи местни данъци и такса смет а работят има няма три месеца,колко да ти струва шопската салата и как да инвестират в ремонти и нещо ново!Това искат да ти обяснат тъпачке!
49.
:o
29.01.2018 14:44:15
A! Луна!
48.
Петър
29.01.2018 09:01:43
Кое не разбра от, да се ревизират всички деактувани публични терени, не сгради от последните 20 години? В това число попадат, и тези при предишният Кмет, а защо не и от началото на промените?! И все пак ... Решенията ги взима ОС, така че не е толкова важна личността на даден Кмет, колкото кадърността и морала на Съветниците!
47.
До бат Петьо
29.01.2018 08:46:09
Всичко хубаво - оставки, оставки. И кой да дойде, пак бат Петьо Златанов, че още го е яд, че не си изкара 3-я мандат ли? Що не ги обясняваше тея работи тогава, що не мислеше тогава за обществото, а сега ръсиш акъл?
46.
Петър
29.01.2018 07:22:37
Хора, проблем не е, че някой иска да строи хотел, проблем е че тези някои строят хотели на публични общински имоти! А, те са станали такива поради .... първо, второ, трето, всичко останало е "анексия" на публична собственост, или Съда ще каже точното определение на тези престъпления. Тяхната необходимост не е отпаднала, та да отпада тяхното публично предназначение, за което са били актувани, като публична собственост!
Прочетете внимателно основанието на Кмета, за деактуване на публична собственост, а след това прочетете внимателно основанието за продажба на имота!!!
Оставка на ОС, защото Съветниците не си знаят мястото, и създават предпоставка Община Поморие да бъде осъдена, а не те!
Оставка на Кмета, защото той ЛЪЖЕ, и създава предпоставки за умишлени престъпления, за които административни наказания ще плащаме всички Ние, а не Кмета!
На последно място ... всички деактувани публични общински имоти в последните 20 години трябва да бъдат ревизирани!
Всеки един имот трябва да има не само основание, и то абсурдно при това, за деактуването му, а Обществото трябва да бъде информирано изцяло на първи етап.
45.
До Дочка
28.01.2018 17:13:03
Да бе да, пък хотелиери и ресторантьори в Поморие са най - бедните и най - нуждаещите се, айде моля ви се. По 7 лв. шопска салата, писана в менюто 400 гр ти носят едни въшлясали доматки и сухи краставици, после нямате работа. Хотелиерите - стаите им смърдят, стените напукани, не правили ремонти сума ти време и за това искат по 60 - 70 лв на вечер. А като ви пита някой "не ми говори, никаква работа нямам", все едно аз нямам очи и не виждам. Като отида на хотел някъде във вътрешността, не в друга държава, за по - малко пари, ям в пъти по - вкусни неща и в по - големи порции / или поне си отговарят на това, което пише /. Какво дадохте, че да искате? Пример от преди няколко седмици: в Бургас, реномиран ресторант, ядох, какви ли не неща, всичко вкусно, обслужване на ниво, платих по - малко от един от "модерните" ресторанти в Поморие. Нормално ли е? Помислете и по тези въпроси, а не само да търсите вината в другите, вижте първо и в огледалото. Никой не оправдавам и не защитавам, ама гледайте монетата и от двете страни, не само от вашата.
44.
Дочка до 42
28.01.2018 15:09:41
Напълно съм съгласна с "Аз" да строят хората щом някой им е разрешил някога,дадено им е и си го търсят какво са виновни те!Нябва да се вземат кардинални мерки към отношението на бирниците в Общината към търговци или хотелиери без значение дайте въздух на хората и те ще Ви се отплатят стократно със своето доверие!Лично аз и моята фамилия около 30 човека на следващи местни избори няма да гласувам за това местно управление,което е пародия на управление ,това са скъпоплатени безделници!!!
43.
До 41. Ваня Пеева
27.01.2018 21:56:06
Точно такова мислене от типа :" Мен не ме интересува, ако не ме засяга пряко! " довежда до появата на всичко онова, което изброявате като негатив в общината. Да, точно този случай е проблем, защото ако не сте го разбрали, става въпрос за лошо управление на общинската ни собственост /в т.ч. и вашата/ и неспазване на закони.
42.
Аз
27.01.2018 21:42:16
Да 5 шофьора цъкат слънчоглед в градинката след като измият колите даже и личните на управниците,хората ги гледат срамота.Какъв е този народ в тази Община я малко метла ,половината не правят нищооо!Пуснал съм жалба август още нищооо никакво заключение,само се разходиха до нас 5 парчета.Черепите дали ще строят и мен не ме касае ама хич!Да работим лятото и никой да не на тормози от Общината,едните за менюто,другите за масите,третите броят туристи,петите паркоместа само папу!!!
41.
Ваня Пеева
27.01.2018 21:31:24
Тогава 20000 лева им било скъпо да го купят а сега за 300000 лева и кусур им е евтино,останах с такова убеждение след видеото.Хахахахаха!Изобщо не ме интересува черепите дали ще строят или не ,в общината има толкова по важни проблеми свързани с издевателството над хотелиери ,малък бизнес лятото,данъци мачкане яко.Улиците безобразно разбити,безбожно раздута администрация-ми да сигурен електорат на избори и .........Така че проблеми кой от кой по по най!!!
40.
до 38
27.01.2018 21:22:54
Кадастъра не е крайна институция, която да се произнася кой имот какъв е.
Ако вписан грешно или чрез фалшиви документи винаги може да се направи промяна.
39.
До 38. До 37
27.01.2018 20:32:11
Ами това ще го установят проверките от различни институции
38.
До 37
27.01.2018 20:11:27
А сегашния ли ОБС го е направил на "дворно място" и го вписал така в кадастъра през 2003, мисля че беше?
37.
До 31. До Оле Оле, 32 и 34
27.01.2018 16:49:18
Хора, не е необходимо само да слушаш и гледаш записа , но и да си запознат с материята и същността на проблема. Чета всичко за него и онова, което констатирам, че се наслагва като основна заблуда е : видите ли , след като Трухчев продаде ресторанта на "Арси" те по презумпция имат правото да придобият и терена. ТОВА Е ЗАБЛУДА ! Защото по времето на Трухчев , ресторанта "Перла" бе продаден , да , но с ОТСТЪПЕНО ПРАВО НА СТРОЕЖ, което запазва статуса на терена като общинска /публична/ собственост. Това означава , че върху него Ф"Арси" не може да направи нищо с ресторанта без съгласието и издадена суперфиция от Общината ,като собственик на парцела. Нищо не задължаваше сегашните общински съветници да продадат и ТЕРЕНА на въпросната фирма и по този начин да и развърже ръцете да прави с него каквото си поиска.При това ОбС с това си решение е нарушил редица закони/но да не влизам в подробности/. В това се състои основната вина на кмета Алексиев и сегашните общ. съветници. Това е проблема . Но в записа той бе размит от океана излишни думи и обществеността не можа да го схване като, че ли.
36.
До 33
27.01.2018 15:40:42
Не знам, попитай Мартин, може и да ти каже, но факт е, че него го оправдават и ще мине метър, въпреки, че месец след като го пуснаха за побоя, го хванаха с трева в Каменар / пак имаше новина тук /. Интересно ми е, защо за тази липса на правосъдие нищо не се пише и никой нищо не говори, включително и "журналиста", а иначе не му се затваря устата, странно нали? Но стига сме му вдигали акциите, ако изобщо има такива, нека си вярва.
35.
Оле Оле до блиц - 34
27.01.2018 15:35:16
Напълно съм съгласен с Вас - затова сме ги избирали сегашните и кмет и общински съвет, за да свършат, каквото трябва и да не оставят да се разруши / застрои този терен. Откровенно казано, не ме интересува, кой ги е набъркал, защо и как, аз не искам застрояване на скалите, а когато дойдат изборите, всеки да си прецени, кой какво е свършил и да гласува според неговите убеждения. Толкова! Чакам 30.01 и следя въпроса, много ми е интересно, понеже г-н Адамов каза, че сласуването ще е поименно, а не тайно, как ще реагират хората срещу тези съветници, които гласуват приемане на докладната и какви новини ще излязат за тях. Чакаме, ще видим.
34.
блиц
27.01.2018 12:28:39
Никой не оспорва това което е направено за града от Алексиев напротив оценяваме го и за сведения на гражданите той е един от най успешните кметове нареден до Цанко Стефанов и Петко Радев . Друг е въпроса че от видиото се разбра че Алексиев казва едно а Трухчев който се беше хванал за главата друго. Стана въпрос за някакви документи които се размахваха че не отговарят на действителността . Двамата да са живи и здрави когато трябваше да се извърши тази продажба единия Кмет другия Общ.съветник можеха да говорят и да се разберат предварително по казусите заедно с юристите не сега единия казва едно други друго. Добре че пуснаха записа че да разберем какво става. Помориици ще отчетат това което ще направи Кмета за спирането и премахването на тази несправедливост на следващите избори. Поръчители няма има гражданско общество в една демократична държава каквато е България.
33.
до 32
27.01.2018 10:47:45
Kой е поръчителя?
32.
До 31
27.01.2018 10:24:21
Не коментирам, кой е с купена диплома и кой не, коментирам това, което видях във видеото. Както казвате, има си институции, сезирани са, проверяват, ако има нарушения, всеки си носи последствията. Това, което ме дразни е, че всеки скача сега срещу Алексиев, а никой няма да потърси отговорност за старите управници. Ако ще са виновни, нека са всички по редицата. Във видеото кмета каза, "ако съм виновен, ще си понеса последствията". Да сте чули Златанов или Трухчев да кажат нещо такова? Чий подписи седят по тези документи от 95 година до 2014, само на сегашната управа ли? Кой се има над нещата, не мога да кажа, аз си казвам моето мнение, че не е нормално, щом има инициатива и събрали се хора със сериозен проблем, да се обсъждат някакви болежки на отделни хора. Пускат си жалба, идват в друг ден и така, според вас нормално ли е? Искрено се надявам истината да излезе на яве, въпроса е, че като не им се нрави на определени хора, истината не се разпространява, както скандалите, а остава потулена или просто никой не и обръща внимание. Много е лесно да се оплюе някой или нещо, а да се похвали, не. Защо псевдо журналистчето не написа статия за М.Д. и за В. / забравих му фамилияата /, защо са го били и кой е поръчителя, защо не се извини официално на когото трябва? Много беше лесно да посочи с пръст "той беше", а като се разбра, за какво иде реч, изведнъж целия град замлъкна и никой нищо не каза. Хайде замислете се и се поставете на мястото на един човек, срещу който изведнъж скача целия град...и изведнъж се оказва лъжа, клевета, а никой не му идва на ум да каже "бе не бяхме прави". Същото се случва и сега, хвърля се прах в очите на хората и като не се получат нещата с хотела, никой няма да отиде пред общината и да каже "браво", затова ме е яд. Ще кажете, подръжник на кмета - не, аз съм подръжник на хората и пак казвам, коментирам видеото, което видях.
31.
До Оле Оле
27.01.2018 09:56:50
Оле оле измислени юристи с купени дипломи искат да раздават законост и ред и да поучават "простите помориици " защото видетели те не разбират от нищо и могат да бъдат манипулирани. Само че като "простите и злобни помориици" не разбират има други които разбират на по високо ниво и те ще дадат своето становище дали всичко е законно или нагласено така че двама човека да се облагодетелстват на едно от най-прекрасните места на Поморие. Колкото до "платените коментари"както отбелязвате всеки има мозък и може да прецени как стоят нещата с Яворовите скали и много жалко че някой се има над нещата.
30.
Петър
27.01.2018 07:47:52
По т.1. от дневния ред: „ОС-83/03.12.2015г. - Докладна записка от Иван Алексиев - Кмет на Община Поморие, относно разпореждане с имот-частна общинска собственост” с 12 гласа „за”, 5 гласа „против”, 3 гласа „въздържали се” от 20 присъстващи общински съветници се прие следното

Р Е Ш Е Н И Е :

№ 77/26.02.2016г.

На основание чл.21 ал.1 т.8 от ЗМСМА, чл.35 ал.3 от ЗОС и съгласно чл.36 и чл.37 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет – Поморие приема оценката в размер на 306600,00лв./без ДДС/, на придобиваното право на собственост от „Арси Христофоров и Бойчев” ООД на общински имот, съставляващ поземлен имот с идентификатор 57491.503.578 по КК и КР на гр.Поморие, съответстващ на УПИ ІІ кв.18а по регулационния план на гр.Поморие, целия на площ от 600кв.м., при граници подробно описани в АЧОС 5772/16.11.2015г.
Трябва да се обърне внимание на факта, че един и същи парцел за една година променят своя ПИ /никъде не е отразена промяната/, освен в това Решение за продажбата на вече актувания по-рано, като частна общинска собственост, но забележете с ... ПУП-ПР за УПИ І /идентификатор 57491.503.471/ и ІІ /идентификатор 57491.503.470/ в кв.18а по плана на гр.Поморие!
29.
Оле Оле
27.01.2018 02:01:07
Много платени коментари, много нещо. Гадните тролчета не се научиха, че коментарите им миришат от далеч.
Кое не разбрахте: ресторанта е продаден преди сума ти време. На база документи издадени преди повече от 20 години ЗАКОНОВО терена е направен на "двор" и на база същите документи и законово искане от собствениците, се закупува терена. "Кмете, защитете интересите на жителите", е хубаво де, ама я ми кажете тоз кмет, как да се върне Н - години назад и да оправи мазалото, което са направили тогавашните управници. Не казвам, че той е безгрешен, няма такъв човек,но реално не вярвам нито кмета, нито общинския съвет, били те ГЕРБ, БСП, ДПС и който ще да е, да гласува с "ДА" / освен може би един определен ... /, защото ясно ви го казаха "всички сме поморийци". Какво означава фалшиви документи от преди 20 и не знам колко години?! Трухчев си ги преподписа, за да го изкарат виновен ли? Никой не знае, че разпродаде целия град тогава и половината, че и повече така наречени "паралии" в Поморие трябва да му се кланят, че им даде толкова апетитни имоти.
Толкова ли е трудно да се разбере, че ЗАКОНОВО няма как днес да е едно, утре, понеже някой решил, да стане друго. Кой кмет според вас иска да остане в историята на града като кмета застроил "Яворовите скали"? Все съм знаел, че поморийци сме прост народ, ама чак толкова ли? Един сополанко дето се помисли за журналист им пуска мухата и всички след него! Хайде поразмърдайте малко нещото на втория етаж - НЯМА ПОМОРИЕЦ, КОЙТО ДА ИСКА ДА СЕ ЗАСТРОЯТ ТЕЗИ СКАЛИ, ОСВЕН ИНВЕСТИТОРА / СОБСТВЕНИКА!!! Разберете го най - сетне и проумейте, че определени "лица" / ако третия пол може да се нарече така / искат да стават известни на гърба на други, пишат си измислени "новинки" и вие вярвате. Според вас застрояването на "Яворовите скали" ще мине незабелязано и тихомълком ли? Ама, какво ли обеснявам, хората се събрали да обсъждат важни теми, засягащи сериозно обществения интерес, жениците ги интересуват фекалиите и мозайките...имам чувството, че толкова на вътре в морето солената вода ни изпила и малкото мозък, който имаме, честно. Срамота, да, ама не за хората, които ние сме избирали и ние сме сложили там, а срам, че всички се мислим за големи капацитети, а никой не се осмелява той да застане на мястото на тези 22 човека. Не вярвам, който и да било да остави да се застрои историческа и културна ценност, ама ние знаем само да плюем, това е.
28.
Петър
27.01.2018 00:43:40
До 18 и 21,
Теренът през 1999 г. е съсобствен, или изцяло на Държавата! Именно на правно основание ЗУТ ОС-Поморие продава пристройките или там както е записано, не терена! Причините са "няма пари", мотива "развитие", на кратко казано. Но, в застой! Този застой води до последвали промени в ЗУТ, а именно чл. 134 /някои алинеи, и точки/, който пък дава правно основание за деактуване на публична собственост в частна. Това от своя страна е мотив за бъдещи действия /раздробяване на парцела, или пък не/, и правното основание за търговска дейност на евентуалния бъдещ купувач, или собственикът и!
Впоследствие до 2014 г., терена е публична общинска собственост, и не само той!
27.
Петър
26.01.2018 21:31:05
Представяте ли си?!
Малко ще избягам от темата, но "анексирането" на имоти започва с промяна в ЗУТ!
С промяната му се стартира умишлената безстопанственост на ТД с Държавно участие в капитала си (а, иначе приватизацията била виновна)!!! Това от своя страна пък е основание за актуване на имоти, именно според чл.134, а сигурно и не само него!!
Пълен абсурд!
26.
Петър
26.01.2018 20:21:35
Решенията трябва да бъдат ревизирани.
Също така, не съм сигурен все още, но продажбата може да бъде атакувана в Съда!
Като основание за актуване от публична в частна се опира единствено да ЗУТ, и по специално Чл. 134 ал. 1, т.1 и т.5, като последната е променена!
Тези промени в ЗУТ са направени през 2003 г.!!! Прочетете ги внимателно! Имат пряко отношение с казуса "Яворови скали", а също така и Санаториум!!
25.
Петър
26.01.2018 19:45:07
http://ospomorie.bg/arhiv
Всичко е пред очите Ни!
24.
До 23. Петър
26.01.2018 19:27:33
Можеш ли да дадеш линк?
23.
Петър
26.01.2018 18:50:50
За жалост изчетох до момента 6 или 7 Решения на ОС-Поморие за въпросният терен! Без думи.
Прочетете ги внимателно и особено...
По т.2. от дневния ред: „Актуализиране състава на комисията за търгове и конкурси” се прие следното
Р Е Ш Е Н И Е :
№ 953/29.04.2014г.
Общински съвет – Поморие реши в търговете и конкурсите да имат право да участват всички общински съветници.
Готино, а?!
Р Е Ш Е Н И Е:
№ 701/26.07.2013г.
Р Е Ш Е Н И Е:
№ 887/31.01.2014г.
Р Е Ш Е Н И Е :
№ 927/11.03.2014г.
Р Е Ш Е Н И Е :
№ 1351/26.03.2015г.
Р Е Ш Е Н И Е :
№ 1401/30.04.2015г.
22.
Barba Jani
26.01.2018 18:01:54
Обърнете внимание на заглавието! "Фалшива новина " Най-новата опорна точка на герберите. Типичният герберски мурафет с много думи да се "удави' същината на проблема и размие темата. Никой от присъстващите в тази зала не бе отишъл за да слуша отчета на кмета за извършеното през мандата, а по строго определен проблем : Далаверата, която направиха с продажбата на емблематичен за поморийци имот . И нищо повече.
Друга герберска манипулация : Един постинг в социалните мрежи на наш съгражданин да се "пришие" на активната група граждани като " отворено писмо" и "кърваво писмо".А в същност бе индивидуално мнение,право на което всеки от нас има да сподели.
И другият любим трик : да се политизира и представи като "начало на предизборна кампания"всичко , което не е в угода на управляващите. А в случая ставаше въпрос за гражданска позиция, в която няма и грам политика. Защото няма съмнение, че тези будни граждани щяха да постъпят по същия начин, независимо от политическия цвят на общинското мнозинство.
21.
До 18. до Петър
26.01.2018 13:36:53
Не си прав. Теренът е преобразуван в частна собственост по предложение на Алексиев с цел да бъде продаден. Това са фактите.
20.
до 19
26.01.2018 12:08:43
Чети! Подписал е договор за продажбата му! Теренът е продаден 2016 на основание същия този договор за продажба.
19.
до 18
26.01.2018 11:33:57
Опаааа, лъжа. Не е продал терена.
18.
до Петър
26.01.2018 11:16:16
Теренът е общинска частна още когато Трухчев подписва договора за продажбата му като ресторант с двор. Кое не разбра? Гледай пак.
17.
българин
26.01.2018 09:01:12
Един кмет даде мястото където е игрището и където в миналото е била църква да построи хотел което е кощтунство. Друг искаше да даде на Братя Динева да построят хотели там където са лодките само гражданите на Поморие спря тези апетити. Сега на Яворовите скали мястото да се представи като двор да се построи 5 етажен хотел като поморийци знаят какво е било . Трябва да се късопаметен или дебил да се съгласиш с тази нагла лъжа. Хора елате на себе и не си играйте с търпението на хората. Не мислете че това Ви е ваша собственост и ще правите какво си искате. Забравих за другия зам.кмет който построи хотел срещу " Бялата мечка " и хотел на "Косата". Забележете кои строят и на какви места -използват служебното си положение за облагодетелстване. Искам и аз на Ротондата на мястото да построя ХОТЕЛ!!!!!!!!
16.
Петър
26.01.2018 07:57:19
Г-н Кмет,
"И аз не съм съгласен на това място да се построи хотел."
Първа лъжа! Точно Вие, предлагате на ОС да се актува публична собственост в частна, без мотив, основание и причина! Или, по-точно ги има, но ..
Мотив - да унищожим крайбрежната си ивица
Основание - "брегоукрепване", май така е залегнало още от преди 50 години!
Причина - за жалост, малко късно става ясно на Поморийци, какво е истинската причина!
Втора лъжа! Точно Вие, предлагате да се продаде актувания, като частна общинска собственост терен, който дори се "удвоява" по някакъв си Ваш физичен Закон!
Трета лъжа! Лятно кино "Яворов"!Публикувайте Договора от преди 30 години някъде, и тогава Поморийци ще разберат Истинита за своите бъдещи избранници!
15.
До 14
26.01.2018 06:55:32
ДА. ВЯРНО Е! Военните продадоха санаториума на частници и го правят на хотел.
14.
ПЕРЧЕМА
26.01.2018 06:28:31
Абе кой крив кой прав хотел май ще има,ти гледай косата нещо май зачесаха здраво.Почистват един голям парцел нещо се мъти.....
ИНФО
13.
Събудете се!
26.01.2018 00:47:09
Май не новините, а документите са ви фалшиви. Дворно място ХаХаХаха
12.
Мери Димова
25.01.2018 23:43:54
Госпожата която оглавява представете си комисията по законност и обществен ред може да си правите изводите за нивото на Общинския съвет. Представете си че след апетитите за построяване на хотел в близост до Яворовите скали следва месноста КОСАТА от същите хора. Затова Поморийци бъдете бдителни и следете това което престои.
11.
Поморие
25.01.2018 22:29:28
Алексиев, виж си само антуража, Мадамето, който не може да говори членоразделно е председател на Общинския съвет, Дечо Стайков- Моториста, стругар от Военния завод, зам.председател, който не може да си напише името, а и не зная какво прави там, няма хабер от нищо, но получава заплата и то не малка. Иване не си лош човек но обкръжението ти е УЖАСНО.
10.
PM-an
25.01.2018 21:48:16
Заглавието на публикацията е ужасно подвеждащо и манипулативно. Предвижда се изграждане на хотел в НЕПОСРЕДСТВЕНА БЛИЗОСТ до Яворовите скали. Това е КОЩУНСТВО, БЕЗСРАМИЕ И ПРЕДАТЕЛСТВО към паметта на великия поет !!! Никой никога няма да ви го прости господа поморийски управници !!!!
9.
до чудото
25.01.2018 20:49:42
А сега какъв хубав хотел можеше да има вместо лятно кино, а ? Късопаметни папагали
8.
кмет-чудо
25.01.2018 20:24:39
Така го спасихте лятното кино, че минали летен сезон го използвахме има-няма, колко дена Ваньо? Спомняш ли си?
7.
кмет-чудо
25.01.2018 20:18:47
Вижте сега, аз съм много хубав и все другите са ми виновни!
6.
Помориец
25.01.2018 19:51:31
Искаме да знаем какво е прието на Председателски съвет на общинския съвет относно продадено място за застрояване и задоволяване апетитите на два човека за окепазяване емблемата на Поморие - Яворовите скали .Ние за това ли Ви избрахме да предоставите за 306000 лв. на тези нахални хора които от едно рибно павилионче заграбиха място така че да построят хотел на брега на морето и закрият изгледа към морето.Това граничи с предателство спрямо населението на града.Вие мислите ли как ще излезете да агитирате на следващите избори или се предадохте на една съветничка която непрекъснато си сменя партията и всички знаем по какъв начин е избрана за да се облагодетелства от това. Срамота общ.съветници сегашното и бъдещо поколение на Поморие няма да Ви прости тази гавра и несправедливост спрямо Поморийци.
Вярвам че Кмета няма да предаде своите избиратели и гражданите на Поморие и ще намери начин да анулира тази незаконна продажба.
5.
Пази Боже!
25.01.2018 19:28:07
Платена публикация!!!
4.
ANH
25.01.2018 18:58:31
Факт: Парцелът вурху който частен инвеститор има намерение да построи хотел в непосредствена близост до Яворовите скали бе преобразуван от публична в частна собственост именно от ТОЗИ състав на ОбщС.
Факт: Сегашният състав на ОбС-Поморие ПРОДАДЕ имота на същата фирма за сумата от 306 000.
ВЪПРОС : Ако кмета на Община Поморие и общинските съветници бяха действително загрижени за обществения интерес ЗАЩО ДОПУСНАХА ТОВА ?
Защото казано е: По делата ще ги познаете....
3.
Желязко
25.01.2018 17:51:36
Тоя пребит педерунгел дето си играе с телефона какво прави там бе? Бий педал по педал.
2.
ГРУДИ
25.01.2018 17:30:48
БОКО!!!!!!!!!,ТИ НЕ СИ В ЧАС ОТИДИ НА ПРЕГЛЕД ....................ЗАБРАВИ ЛИ СМС-те БЕ БАНКЯНСКО ГОВЕДО,АААААААААААААААААААААА....................................................................ТИ ЛИ СИ НАЙ-РЕГИЛИОЗНИЯТ БЕ БОКЛУККККККККККККККККККККККККККККККККККККККККККККККККК............................................................................................ДВУЛИЧЕН СИ ТИ БЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ ПРИЯТЕЛЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮ..................................................................Когато се прибера, ще питам църквата, мюфтиите какво точно ги смущава”, каза в заключение Борисов.
СТОЙ СИ ТАМ БЕ ИДИОТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТ....................................
1.
*********
25.01.2018 17:23:40
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
  Добави Коментар
Три неща, които "изтриват" няколко години от ЕГН-то Не се мажат по лицето и не се ядат Канят пак Зуека за водещ в Капките? Драстично отслабналият Герасим Георгиев – Геро може и да не е водещ през новия сезон
Урсула фон ден Лайен: България и Румъния ще влязат изцяло в Шенген Нека видим по-силен Шенген през 2025 г., написа Урсула фон дер Лайен в платформата Х След сигнали за насилие: Уволниха учителка в детска градина Екипът и ръководството на детската градина ще започнат работа с психолог
Направете това, за да намалите разхода на гориво Поддържайте автомобила си в добро техническо състояние ОДК-Несебър организира урок по добрина за малките ученици от СУ "Любен Каравелов" Инициативата, организирана от Общински детски комплекс - Несебър, беше посветена на 21 ноември - Ден на християнското семейство
Главчев за Шенген: Финалното решение ще бъде взето декември, нещата вървят по план Финалното решение ще бъде взето на 12 декември на Съвета на вътрешните министри С тази царска запеканка със зеле и кайма впечатлявам всички гости Ще останат изумени от вкуса
Европрокуратурата разследва финансова злоупотреба при реставрация на българска църква Извършени са претърсвания в Бургас, Петрич, Рила и София Световна сензация: Твърдят, че Ружа Игнатова е жива и се крие в... В момента САЩ са предложили награда до 5 милиона долара за информация, която ще доведе до ареста и осъждането й
Зловещо: Момче задига номера от изгорялата кола на Гунди, ето какво се случва с него За съжаление Здравко Енчев също си отива млад от този свят Разкриха тайната й Никол Кидман използва интересен трик, за да омайва