Като сьомга в океан или защо Nike облече Григор Димитров в розово от главата до петите
Розовият от главата до петите Григор Димитров привлече вниманието върху себе си още при появяването в понеделник за мача от първия кръг. Не толкова с бързата си победа без особена съпротива от младия австриец Денис Новак, колкото с одеждите си. Естествено, цветът - вече станал обект на спорове, бе предмет и на интервюто след мача на корта. Какъв е той - розов, цвят сьомга? Предположенията стигнаха и по-далече - да не би някой да се е вдъхновил от растението женско биле? Григор дори не се и опита да отговори и прехвърли въпроса към публиката с думите, че каквото каже тя - това е.
Някои заподозряха, че тенис мода от 90-те е в основата на днешните екипи, а сред предположенията, отправени онлайн, бе например и това:
I've found Grigor Dimitrov's inspiration for his #AusOpen outfit... pic.twitter.com/9agItM7DON
— Dejan Kalinic (@DejanKalinic) 15 януари 2018 г.
Дали е така, е неясно. И все пак не само Григор е розов този сезон. Тази съдба е сполетяла и останалите тенисисти с екипи на Nike, включително днешния съперник на Григор - Андрей Рубльов, световния №1 Рафаел Надал, местния любимец и следващ противник на българина Ник Кирьос и още десетки тенисисти. Розовата вълна е застигнала не само съвсем не романтичния на корта Надал, а и друга тенис легенда - Роджър Федерер, но той все пак се е отървал само с една розова лента върху бялата си тениска и ярко розови маратонки.
Дамите на Nike също са в розово, но при тях нюансът все пак не заслепява очите. Нежно розова е например бившата приятелка на Григор Мария Шарапова.
И все пак защо? "Защо розово?" е основният въпрос, при който ние вдигаме рамене в недоумение, но от Nike вещо отговарят. Има смисъл и той не е скрит в намерението всички да говорят за Nike - без значение добро или лошо.
Работихме в тясно сътрудничество с екипа по цветовете, за да намерим нюансите, които биха стояли най-добре на фона на невероятните сини кортове - казва Сам Шипли в изявление от името на Nike, цитиран от thenewdaily.com.au.
Друга цел била да се привлече вниманието на зрителите отвъд океана, които може и да пропуснат двубоите заради голямата часова разлика, но все пак да наваксат и благодарение на шарените постове в социалните мрежи.
"Използвахме динамични геометрични фигури и наситени цветове, за да грабнем вниманието на зрителите", обяснява той и допълва, че Nike искали нещо, което "вибрира", когато се погледне екранът.
Дали ефектът е постигнат или изглежда като дефект? Оставяме на зрителите да преценят това.
Добави Коментар