Собствениците и наемателят на "Ред Корнер" с ексклузивни разкрития пред Флагман
Те разкриха, че нито заведението, нито магазинът имат застраховка. Така отпада една от версиите - умишлен палеж с цел покриване на щетите от застрахователна компания.
Дотук е ясно, че огънят е тръгнал от "Ред Корнер". Наемателят на обекта - млад мъж с малко име Васил, обясни, че вчера им е бил последният работен ден.
"Работихме докъм 17:00 ч. и затворихме обекта. Изнесохме каквото имаме. Отказахме се от заведението, тъй като нямаше работа. Трябваше днес да сдаваме обекта. Странно е съвпадението с пожара и нашето изнасяне", заяви той. Васил държал заведението близо две години.
По информация на близки на собствениците наемателят искал по-нисък наем, за да може да поддържа обекта. Те обаче не са се съгласили и решили да прекратят договора. Васил обаче отказал, което наложило спиране на тока на заведението от страна на притежателите, за да ги изгонят, научи Флагман.бг.
Тодор Велков е баща на единия от собствениците. Неговата дъщеря живее в Германия със семейството си и основно той помага на дейността. Разкрива, че това е вторият удар срещу тях. Семейството му държи капан на плажа в кв. Крайморие, който преди години е бил запален умишлено.
"Двата пожара обаче нямат нищо общо. Тогава така и не стана ясно кой е извършителят, но аз го знам. Конкуренцията е жестока в този бизнес. Нямаме намерение да ремонтираме "Ред Корнер" и да заработи отново. Вече възстанових едно заведение, това са големи разходи", каза Велков.
Щетите по изгорелите обекти са огромни. Предстои разследващите да установят дали става въпрос за умишлен палеж или техническа неизправност. В обектите е имало видеокамери, но се предполага, че записите също са унищожени при пожара. В района има и други обекти. Собствениците се надяват от техните видеозаписи да се установи причината за огнената стихия.
24
Коментара по темата
24.
Човека
09.01.2018 08:28:38
Явор на Райна мъжа и,той обича да Мутрее това Прасе. Нищо чудно и той да е намесен защото има интерес в района за храненето.Обича да мачка конкуренцията.Яворе ще си счупиш рогата в скоро време.
23.
Зидаря
07.01.2018 17:55:02
Ма ква убава кооперация ще ви вдигна на тоз ъгъл... Чудна ще я направя.
22.
—-
07.01.2018 15:56:14
Собствениците са прекрасно семейство. Никому лошо не са правели, но само лошо получават. Преди да дадат заведението под наем имаше много клиенти, после не знам.
21.
х
07.01.2018 15:41:42
Не че нещо,ама брадата или зет му който е в Германия не обичат да си плащат,любимо им е да бавят пари
20.
Местен
07.01.2018 15:28:24
Няма как да са го запалили наемателите. Много е очебийно точно след като са се изнесли. Но самия факт, че пожара е събота срещу неделя, когато закуските не пекат и няма хора да тръгват рано за работа е съмнителен. До сега няколко пъти разбиваха кафе машини на улицата и винаги в събота срещу неделя в малките часове. Така че тук намирисва на плануван палеж.
19.
R
07.01.2018 15:21:06
То е ясно наемателя си отмъщава няма съмнение но естествено за България виновния няма да бъде открит
18.
Васил към 17
07.01.2018 15:13:11
Така е изключително нагъл и с огромно самочувствие. Собственика да не си дава парите за ремонт а да го превъзпитат малко
17.
Съсед клиент
07.01.2018 15:05:29
Много съжалявам за пострадалия магазин за домашни потреби с учтив персонал и разнообразни стоки на поносими цени! Този наемател на заведението е съмнителен и следва полицията да си свърши добре работата, защото в началото заведението имаше много клиенти, а после обслужването залиня! Наемателя стана нагъл с високите си цени, а ниско качество на предлаганите стоки и на обслужването! С две думи нагъл и съмнителен тип!!!
16.
До12
07.01.2018 14:50:18
А кой е Николай Димитров ?
Аз пък само питам
Аз пък само питам
15.
Burgaskiq
07.01.2018 14:47:58
Тоз селтак Васил го знам от 10 год.от тогава ходи с тоя анцунг Адидас,изобщо не е стока.
Само казвам!
Само казвам!
14.
Juki
07.01.2018 14:43:37
Тоз васил....хахах , ноо комент!
Собственика пък да не са прай ,га лапат големи наеми не реват.шибани чорбаджии!
Дават 300 лв на общината ,правят една барака и търсят тройни наеми.
Собственика пък да не са прай ,га лапат големи наеми не реват.шибани чорбаджии!
Дават 300 лв на общината ,правят една барака и търсят тройни наеми.
13.
До наемателите
07.01.2018 13:18:23
Така се лекуват алчните хазяи-комуняги! Тоз чичо Тошко брадатия ми е комшия. Много алчен,свидлив и кисел човек. Много съм доволен като гледам кахърната му физиономия! Ще пия една ракия за негово здраве! Хахахаха
12.
Гунчев
07.01.2018 13:07:49
Това е работа само на Николай Димитров ама и той ще сърба попарата.
11.
FREE BULGARIA
07.01.2018 12:25:28
Не трябва да има компромиси и за цапащите автомобили
Думата трошка не се толерира и лансира от редакторите във вестника. И на мен не ми харесва. Но именно “трошка” определя в най-близка степен родния автомобилен парк в България, който в продължение на четвърт век прилежно изчиства Западна Европа от ръждясалите ламарини и ни превръща в една истинска гробница за коли.
Някои отново ще ме обвинят, че лобирам за вносителите на нови возила у нас. Ами по-добре ме обвинете в това, отколкото в защита на стотиците хиляди автобуси, камиони и автомобили, които всекидневно тровят нас и децата ни. Не твърдя, че превозните средства са най-големият замърсител в градовете. Далеч по-голяма вреда нанасят отоплението с въглища през зимата и мръсните и не мити с години улици, от които се вдига прах все едно, че си в пустинята, а не в София. Колите обаче си остават една
важна част
от тази
неекологична
верига
Така че без драконовски мерки няма да можем да минем. Ако искаме да сме европейци, естествено.
Знаете ли главната причина, поради която в София само за броени месеци задръстванията станаха двойно и тройно по-големи? Ами защото масово семействата имат по 2-3 коли. Не че жителите в големите градове са много забогатели -
просто е
по-удобно и
на сметка
да си купиш автомобил на 15-20 години, който не си знае километрите, за 3-4 хиляди лева, отколкото да плащаш скъпото билетче на градския транспорт. Нали се сещате, че едва десетина процента от тези внасяни по над 250 хиляди употребявани автомобила годишно ще минат технически и екологичен преглед, ако се прави като хората. Всеки от нас прави компромиси около поддръжката на колата си, но това трябва да спре, ако не искаме да продължаваме да се избиваме по пътищата.
Поне половината нововнесени возила нямат катализатори, а освен това на повечето коли им ги крадат. Ако проверките с новите устройства за вредни газове не са фиктивни и не минават с израза
“Дай двайсе
лева и бегай”,
повечето от автомобилите, чиито вредни газове са над нормата, ще останат на трупчета само след броени месеци.
Ще кажете, лесно е да пишете за нови автомобили, а колко от хората в страната могат да си ги позволят с тези доходи? И ще сте прави. Затова и държавата най-сетне трябва да се погрижи за сегашните и потенциалните шофьори при покупка на автомобил и да предложи стимули при избора на кола. Най-лесното е да се махне ДДС на новите автомобили и да се обърне скалата с екологичните данъци, която сега облагодетелства старите возила, а не новите - абсурд, който го няма никъде в Европа. Обръщането на скалата ще ограничи вноса на по-старите автомобили, защото не може да се налагат административни забрани - ще се наруши основен принцип на ЕС за свободното движение на хора и стоки в рамките на съюза.
Трябва да се помисли и за екологичността. Ако правителството е решено малко от малко да изчисти въздуха в големите градове, трябва да погледне леко на север, където
румънците вече
дават бонус
от 10 000 евро
при покупката на електрическа кола. Наличието на такава субсидия също би променило коренно нещата, като се има предвид, че сега возилата на ток вече струват около 60-70 хиляди лева (нали даже искаме да строим и завод за електромобили).
Да, бюжетът ще загуби доста пари пряко, но косвено ще се спестят много повече от разходите за здраве, които се трупат от трошките. Да не говорим, че човешкият живот е безценен и войната по пътищата трябва най-сетне да спре!
Думата трошка не се толерира и лансира от редакторите във вестника. И на мен не ми харесва. Но именно “трошка” определя в най-близка степен родния автомобилен парк в България, който в продължение на четвърт век прилежно изчиства Западна Европа от ръждясалите ламарини и ни превръща в една истинска гробница за коли.
Някои отново ще ме обвинят, че лобирам за вносителите на нови возила у нас. Ами по-добре ме обвинете в това, отколкото в защита на стотиците хиляди автобуси, камиони и автомобили, които всекидневно тровят нас и децата ни. Не твърдя, че превозните средства са най-големият замърсител в градовете. Далеч по-голяма вреда нанасят отоплението с въглища през зимата и мръсните и не мити с години улици, от които се вдига прах все едно, че си в пустинята, а не в София. Колите обаче си остават една
важна част
от тази
неекологична
верига
Така че без драконовски мерки няма да можем да минем. Ако искаме да сме европейци, естествено.
Знаете ли главната причина, поради която в София само за броени месеци задръстванията станаха двойно и тройно по-големи? Ами защото масово семействата имат по 2-3 коли. Не че жителите в големите градове са много забогатели -
просто е
по-удобно и
на сметка
да си купиш автомобил на 15-20 години, който не си знае километрите, за 3-4 хиляди лева, отколкото да плащаш скъпото билетче на градския транспорт. Нали се сещате, че едва десетина процента от тези внасяни по над 250 хиляди употребявани автомобила годишно ще минат технически и екологичен преглед, ако се прави като хората. Всеки от нас прави компромиси около поддръжката на колата си, но това трябва да спре, ако не искаме да продължаваме да се избиваме по пътищата.
Поне половината нововнесени возила нямат катализатори, а освен това на повечето коли им ги крадат. Ако проверките с новите устройства за вредни газове не са фиктивни и не минават с израза
“Дай двайсе
лева и бегай”,
повечето от автомобилите, чиито вредни газове са над нормата, ще останат на трупчета само след броени месеци.
Ще кажете, лесно е да пишете за нови автомобили, а колко от хората в страната могат да си ги позволят с тези доходи? И ще сте прави. Затова и държавата най-сетне трябва да се погрижи за сегашните и потенциалните шофьори при покупка на автомобил и да предложи стимули при избора на кола. Най-лесното е да се махне ДДС на новите автомобили и да се обърне скалата с екологичните данъци, която сега облагодетелства старите возила, а не новите - абсурд, който го няма никъде в Европа. Обръщането на скалата ще ограничи вноса на по-старите автомобили, защото не може да се налагат административни забрани - ще се наруши основен принцип на ЕС за свободното движение на хора и стоки в рамките на съюза.
Трябва да се помисли и за екологичността. Ако правителството е решено малко от малко да изчисти въздуха в големите градове, трябва да погледне леко на север, където
румънците вече
дават бонус
от 10 000 евро
при покупката на електрическа кола. Наличието на такава субсидия също би променило коренно нещата, като се има предвид, че сега возилата на ток вече струват около 60-70 хиляди лева (нали даже искаме да строим и завод за електромобили).
Да, бюжетът ще загуби доста пари пряко, но косвено ще се спестят много повече от разходите за здраве, които се трупат от трошките. Да не говорим, че човешкият живот е безценен и войната по пътищата трябва най-сетне да спре!
10.
d
07.01.2018 12:21:54
dupkata na Troikata triabva da stane park po burzo!!!! Obstinata triabva da otkupi tazi teritoria!!!!!
9.
e
07.01.2018 12:14:45
tezi sa businessmeni kolkoto Tony Dimitrova e pevica. hahahahaha. tupaci.
8.
Milton Friedman
07.01.2018 12:13:06
Izgorete tselia kompleks burzo!
NEKA DA OSTANAT ZELENITE POLIANI OT BOG KAKTO VINAGI E BILO.
NEKA DA IZCHEZNE MUKATA NA TOLKOVA PROVALENI SEMEISTVA I JIVOTI POD DULOTO NA KOMUNIZMA I MOSKVA.
VREME E GOSPOD DA POCHNE OT NACHALO SUS MALKI KUSTI I ZELENINA.
VSEKI DEN GORETE PO EDNO GETO BLOK I PREDUPREJDAVAITE NASELENIETO.
VREME E ZA PROMIANA.
VREME E ZA SKUSVANE SUS MINALOTO A NE DA SE SLAGAT HUBAVI PARI ZA GLUPAVO SANIRANE NA GETA.
NEKA DA OSTANAT ZELENITE POLIANI OT BOG KAKTO VINAGI E BILO.
NEKA DA IZCHEZNE MUKATA NA TOLKOVA PROVALENI SEMEISTVA I JIVOTI POD DULOTO NA KOMUNIZMA I MOSKVA.
VREME E GOSPOD DA POCHNE OT NACHALO SUS MALKI KUSTI I ZELENINA.
VSEKI DEN GORETE PO EDNO GETO BLOK I PREDUPREJDAVAITE NASELENIETO.
VREME E ZA PROMIANA.
VREME E ZA SKUSVANE SUS MINALOTO A NE DA SE SLAGAT HUBAVI PARI ZA GLUPAVO SANIRANE NA GETA.
7.
До Алчния
07.01.2018 12:11:11
Не се наядохте,селтаци собственици! Давате нещо под наем и започвате да гледате в паничката на наемателя! Браво на наемателя,този който се е изнесъл току що! Не казвам че има нещо общо. Хахахаха! Наядахте ли се,готованковци? Хахахаха
6.
Боцмана
07.01.2018 12:10:34
Боли ме х.я!)
5.
Славейков
07.01.2018 12:08:58
Този другия магазин дето се вижда на последната снимка хранителния в бежов не е ли на ония Диян ( Чокито) на техните дето живее в Славейков 78 блок.
4.
Бай Хой
07.01.2018 12:01:41
"В магазина за домашни потреби щетите са стотици хиляди левове" - смея се с глас на тези бисери.
Магазин където най-скъпия артикул едва ли превишава 15лв., а 90% от стоката е под 5лв. имал щети за стотици хиляди левове :D Вероятно и магазина + заведението + оборудването на заведението + стоката в магазина, общо не струват и 20-30 хиляди лева.
Магазин където най-скъпия артикул едва ли превишава 15лв., а 90% от стоката е под 5лв. имал щети за стотици хиляди левове :D Вероятно и магазина + заведението + оборудването на заведението + стоката в магазина, общо не струват и 20-30 хиляди лева.
3.
ahahah
07.01.2018 11:57:00
Едини спрчл тока на другия за да го изгони.Наемателя се чдосва събира си нещата и пали заведението.Елементарно.Решил е ,че щом алчния хазяин го гони то пари повече от този обект да не изкара.
2.
hahah
07.01.2018 11:54:54
wqwdqd
1.
vasil levski govori
07.01.2018 11:49:41
Nima tova e misteria?????
Niama nisto sluchaino!!!!
Eba si getoto!!!!
Gorete vsisko vuv teya geta, ne habete pari da gi sanirate!!!!!!
Niama nisto sluchaino!!!!
Eba si getoto!!!!
Gorete vsisko vuv teya geta, ne habete pari da gi sanirate!!!!!!