За вас, кифли! Бутонът „Like” във Facebook е...
Затова и споделят в детайли снимки от ежедневието си – от лежерен кадър в леглото за „Добро утро“, през храна до селфи без грим в банята за „Лека нощ“. Основното послание е, че имат идеален живот, подобно на звездите, и са изключително успешни. Ако това не бъде оценено подобаващо с „харесвания“, не е изключено да се стигне до емоционално разстройство, убедени са специалистите.
Други пък обвиняват популярната опция в социалната мрежа на Марк Зукърбърг, че прави хората по-мързеливи. Само с един клик на мишката те могат да изразят загриженост и съпричастност за дадено събитие, да споделят радостта си и чувствата си. По този начин се спестяват време и усилия, но се поощрява мързела, смятат психолози.
Добави Коментар