Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Димитър Маргаритов: Празнуващите студенти да внимават с алкохола и некоректните хотелиери! (ВИДЕО)

Надявам се да сме изчистили пазара преди студентския празник, каза Димитър Маргаритов
Ключови думи: Димитър Маргаритов, студенти, празник, потребители, резервации,

Надявам се да сме изчистили пазара преди студентския празник. Това каза в „Денят започва“ по БНТ председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов. Той призова празнуващите студенти да бъдат активни и ако забележат нередности, да сигнализират.
Редно е първо да се обърнат към служителите на хотелите или туроператорите, а след това да подадат сигнал към Комисията за защита на потребителите на специалния телефон 0700 122 99, на сайта на агенцията или на специалното мобилно приложение, уточни Маргаритов.
Нарушенията досега са свързани главно с това, че е спестена информация за пакети с услуги, заяви Димитър Маргаритов. Основните проблеми ще бъдат забелязани от празнуващите днес и те ще сигнализират, за да отидат служителите на КЗК на място и да предотвратят по-опасни нарушения, добави той.
В предишни години имаме подадени сигнали в деня на празника, че в хода на настаняването няма достатъчно стаи, че се налага да се прегрупира компанията, припомня шефът на  Комисията за защита на потребителите.
Той призова денят да не се разваля с прекомерната употреба на алкохол.
Председателят на КЗК напомни, че при онлайн поръчките трябва да се следят сроковете за доставка, ако става дума за подарък, например. Маргаритов допълни, че при неспазване на срока за доставка, потребителят има право да се откаже от покупката.
Той призова всяко несъответствие между срокове на годност и друга обявена информация за качествата на продукт и самия продукт да се сигнализира към КЗК или Агенцията за защита на потребителите. Чести нарушения по коледно-новогодишните празници са недостатъчно количество на предлаганите продукти, например.
„Хората бързат и дори не се сещат да питат. Когато приготвят резервациите си предварително, се сещат да питат за подробности“, каза още Маргаритов. Той призова, когато потребителите правят резервации в последната минута, да питат дали има допълнително таксуване, като вечеря или част от програмата.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Ресторантьори и хотелиери излизат на протест в София Настояват за връщането на 9% ДДС за бранша Разтърсващ случай близо до Бургас: Юноша без книжка подкара кола с прекратена регистрация! Последва катастрофа Инцидентът става на фона на трагедията с малката Сияна и бунтуващото се родно общество
Виктор със силни думи в "Ергенът" Вики и Клаудия може да си тръгнат заедно от имението Кола горя в Бургаско Превозното средство се е самозапалило, каза собственикът
Софиянец опита да краде от Община Бургас, полицията го сгащи Младеж сви части от светофарна уредба  Празник е! Налице са много поверия Ако измиете лицето си и пиете изворна вода, може да подобрите здравето си, сочат предания
Невероятна трагедия в Доминиканската република При инцидент, починаха най-малко 79 души Кошмар за Реал Арсенал отнесе "кралете"
Земетресение удари Тайван Властите заявиха, че няма сигнали за щети или пострадали Какво време ни очаква? Над Черноморието на места ще превали слаб дъжд
Даниела от „Ергенът“ се уреди с диамантено колие, Мартин й подари много рокли и очила Той е моят магьосник, каза писателката, след като се върна от шопинг с Елвиса Земетресение с магнитуд 5,7 удари... Трус до бреговете на Япония и Тайван