Бургаският бизнесмен Николай Димитров мина през иглени уши, за да си поръча елементарна услуга от Виваком (АУДИО)
Димитров поискал да му преместят устройството за телевизията в друга стая, но и представа си нямал колко нерви ще потроши.
Бургазлията първо решил да подаде заявката в офиса на фирмата в магазин „Билла” в ж.к.”Славейков”. Оттам му отказали, защото нямали тези правомощия и насочили към колцентъра, където Димитров се сблъскал с невероятно безхаберие, способно да извади извън нерви и най-уравновесения човек.
„Смятах, че това е рутинна услуга и ще отнеме няколко минути. Оставих я за вечерта, защото през деня имах много ангажименти. Мобилният ми телефон е на друг оператор и се обадих от него на телефон 123, след което започнаха мъките. Час и половина ме държаха на телефона. Ако случайно някой ми вдигне – се запознаваше за няколко секунди с проблема и ме насочваше към друг отдел, следващият процедираше по същия начин. В цялото това време само слушах музиката на телефона и очаквах да приемат заявката ми”, гневи се Николай Димитров.
Между четвъртия и петия разговор все пак станало ясно, че той можел да остави телефонен номер, за да му се обадят, когато стане ясно кой може да поеме заявката му, а не постоянно да го прехвърлят между отделите.
Димитров е записал част от разговорите си. Най-абсурден е диалогът му с мъж от колцентъра на Виваком. В него Димитров, вече гневен, след като час и половина го разиграват, съобщава, че записва телефонният разговор, а мъжът от другия край на слушалката му се изрепчва, че нямал право. „Не е редно вие да записвате!”, предупреждава служителят от колцентъра(ЧУЙТЕ АБСУРДНИЯ РАЗГОВОР ВЪВ ВИДЕОТО)
„Еднолично ни налагат правила и се подиграват с нас. Според мен го правят, защото телефонът е импулсен за други оператори и те ме разиграват допълнително, за да печелят допълнително пари на мой гръб”, смята Николай Димитров.
В края на разговорите си той все пак моли служителите на „Виваком” да му фиксират час, за да не стои цял ден в дома си и да чака техниците да дойдат. Посочват му часовият промеждутък от 10 до 12 часа. Димитров ги моли все да го предупредят половин час по-рано, а се оказва, че това е невъзможна задача.
18
Коментара по темата
18.
6.Един клиент- до 15
15.11.2017 17:57:32
Е ОСТАВИХА МЕ при СЪЩИТЕ УСЛОВИЯ.При поредното подканяне в ОФИС на оператора да преподпиша им казах,че договорът си остава както е в в момента докато не реша друго.ПОСЛЕДВА - МИГАНЕ НА ФЪНДЪЦИ и въпроса : "г-не,сигурно от централата са ви казали,че ви казали така понеже сте лоялен клиент ?".НОМЕР 15"клиент",ЗАЩО ИМАМ УСЕЩАНЕТО,ЧЕ РАБОТИШ В МАГАЗИН НА НЯКОЙ МОБИЛЕН ОПЕРАТОР ???
17.
5.Един клиент- до 15
15.11.2017 17:45:10
За първия номер си направих експиримент,понеже неистово ме офертираха да преподпиша.Реших да видя дали ще изнаглеят от телекома да ми начислят двойна (в моя случай плашеха с четворна) такса.Е ОСТАВИХА МЕ при СЪЩИТЕ УСЛОВИЯ...
16.
4.Един клиент- до 15. Клиент
15.11.2017 17:37:30
Твоя си работа ,ако искаш се възползвай от написаното.Аз съм написал точно за този момент,когато почват да плашат с отпадане на преференциите по -стария договор.ОТ ЛИЧЕН ОПИТ -имам три номера и двата вече са на ОТВОРЕН ДОГОВОР,ЗАПАЗИЛИ УСЛОВИЯТА на които бяха.
15.
Клиент
15.11.2017 17:25:23
Жокерчето си го пази за теб. Изхитриха се и вече когато сключваш договор, той е с промо условия които след 2та година отпадат и си минаваш на стандартите условия, които са Х2!
14.
3.Един клиент- до всички други....
15.11.2017 17:09:26
....ПОВТАРЯМ ЖОКЕРА - НЕ ПРЕПОДПИСВАЙТЕ ДОГОВОРА ,А ГО ОСТАВЯТЕ ОТВОРЕН (месец за месец).ЩЕ ВИ ПРЕДЛОЖАТ същите условия на които сте по-стария ,защото сте били ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ.СЛЕДВАЙКИ ЖОКЕРА ,ОБАЧЕ ВЕЧЕ СТАВАТЕ - НЕЗАВИСИМ ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ.
13.
2.Един клиент- до всички други....
15.11.2017 17:08:39
...ДА АМА НЕ,времето си минава и договорът изтича -настава време за нов.И СЕ ЗАПОЧВАТ големите обещания и страхотни оферти в магазините на телекома ,само и само да се поднови договорът.ЖОКЕР - ПОСЛЕДНОТО НЕ ГО ПРАВИТЕ и телекомът ви оставя при условията на СТАРИЯ ВИ ДОГОВОР ,но без клауза за период,ТОЕСТ Е МЕСЕЦ ЗА МЕСЕЦ.И В МОМЕНТА ,КОЙТО СЕ ОПИТАТ ПАК ДА ВИ ПРАВЯТ НА МАЙМУНИ ИМ КАЗВАТЕ - ЧАО БАМБИНИ.
12.
1.Един клиент- до всички други....
15.11.2017 17:07:03
....и така драги зрители вие имате договор с даден телеком (оператор).Въпросният счита,че след като веднъж сте се закачили на кукичката (имате договор) ,вие доживот сте му едва ли не - крепостни селяни и може да ви прави на маймуни.ДА АМА НЕ
11.
запознат
15.11.2017 16:53:52
Във Виваком са адски кухи лейки. Не, че другите оператори са нещо повече, де. Не знам как ги подбират тия олигофрени. Мизерни заплати ли им дават или обратното големи, че да са набутани там олигофрените на мама и на тати, които за нищо не стават.
Отидох в един от офисите им, да ги предупредя, че от името на тяхната компания действат измамници. Попита ги техен ли е телефонен № завършващ на 9 000 - те гледат като натровени. Обясних, че ми се обадиха от тяхно име с някакви предложения за безплатни минути и др. екстри, като казаха да си помисля и, че след час отново ще се обадят. Само, че след час, вместо обаждане получих "арменски есемес", т.е. аз да ги потърся. Не отговорих. Кой го прави това от служебен телефон, при това като отправя бизнес предложение? Абсурд! След час отново повториха "арменския есемес". Явно чакат да вдигна и да ми навъртят импулси.
Само, че момиченцето, на което обясних тия неща, изобщо не можа да "стопли" за какво иде реч и плещеше някакви глупости и простотии. Тия от помощното училище "Отец Паисий ли ги прибират? Ужас!
Отидох в един от офисите им, да ги предупредя, че от името на тяхната компания действат измамници. Попита ги техен ли е телефонен № завършващ на 9 000 - те гледат като натровени. Обясних, че ми се обадиха от тяхно име с някакви предложения за безплатни минути и др. екстри, като казаха да си помисля и, че след час отново ще се обадят. Само, че след час, вместо обаждане получих "арменски есемес", т.е. аз да ги потърся. Не отговорих. Кой го прави това от служебен телефон, при това като отправя бизнес предложение? Абсурд! След час отново повториха "арменския есемес". Явно чакат да вдигна и да ми навъртят импулси.
Само, че момиченцето, на което обясних тия неща, изобщо не можа да "стопли" за какво иде реч и плещеше някакви глупости и простотии. Тия от помощното училище "Отец Паисий ли ги прибират? Ужас!
10.
Алина
15.11.2017 14:14:49
Миналата седмица ходихме със съпруга ми в офиса им До стоматологията за да спрем любим номер,но ни отпратиха също към КОЛ ЦЕНТЪР,МАКАР,ЧЕ В САЙТА ИМ ПИШЕ,ЧЕ МОЖЕ И ОТ ОФИС ДА БЪДЕ СПРЯН!Да не говорим,че девойката само ни подканяше да подпишем нова програма и изобщо не ни слушаше какво искаме!
9.
Добрева
15.11.2017 14:11:08
Така и мен ме държаха сумати време на телефона и навъртях огромни сметки в чакане да се свържа с оператор. Имах проблем с интернета почти от самото начало на договора... Така си мина в звънене и чакане някой да ми вдигне, от офисите ми казваха постоянно, че само оператор може да ми помогне. Така минаха две години от договора ми с тях и чак миналия месец благоволиха след много скандали да ни сменят рутера. Нямам търпение да дойде декември и да си прекратя договоря с тях. Адски некоректни!
8.
xristo
15.11.2017 14:10:29
v bila slaveikov nqma magazin na vivacom vie nared li ste e hxahxhhxa ole boje
7.
УЖАС, ПОТРЕСАВАЩО, НЯМА ДА ПОВЯРВАТЕ НА ТОВА
15.11.2017 13:28:05
СЕГА КАК ЩЕ СПА СЛЕД КАТО ПРОЧЕТОХ ТАЗИ СТАТИЯ?!
6.
А. Ковачев
15.11.2017 13:25:45
След 1 година дела осъдих Теленор, за това приветствам хората да си търсят правата при положение, че всички оператори се държат все едно са над закона и държавата и могат да се подиграват с правата и хората.
5.
Вярно е
15.11.2017 12:52:04
Операторите на виваком са неоткриваеми,аз ги чакал 56 минути и никой не вдига,отделно в сайта на виваком в Бургас пише че магазина в новата поща работи в събота а той не съществува вече.Магазина под стоматологията почива в събота в сайта им пак е дадено че работи.Само губят времето на хората.
4.
запознат
15.11.2017 12:44:36
да, Виваком са мошеници, надписват сметките, както си искат.Бях предплатила месечна такса и без да водя разговори с картата на Виваком ми дойде главозамайваща сметка.
3.
3
15.11.2017 12:44:15
Флагман, това ли са ви "новините"? Ай, сега напишете и кой какво е ял за обяд. Житието и битието на тоя и оня. Слоугънът ви е- "само важното".
2.
Тошко Въртоглавото
15.11.2017 12:34:49
Ааааа можело значи. Коригирахте си имената. Ше се научите, има надежда!
1.
Алоуууу
15.11.2017 12:32:48
Шшш, какъв е тоя "Вивател" ве смешници? От поне 6 години се казва "Виваком". В коя година живеете?