Шофьорът на обърнатия автобус предотвратил по-голяма трагедия?
Шофьорът на обърнатия край Ямбол автобус е предотвратил по-голяма трагедия. Това каза пред камерата на бТВ негов бивш колега.
Приятелите му от несебърска транспортна фирма, в която Валентин Иванов е работел през лятото са сигурни, че той е предотвратил по-голямо произшествие.
„Много добър шофьор е. Няма закъснения, нито оплаквания от него. Звънял ми е веднага, след като забележи нещо нередно“, заяви механикът в несебърската транспортна фирма Фикрет Шабан.
„Искахме да го оставим целогодишно, но нямаме бройка. Ако можем с нещо да му помогнем, ще го направим. Той е от хората, които заслужават. Много добро момче е“, каза бившият му шеф.
Заспиване заради преумора е най-вероятната причина за инцидента. Няма как във фирмата да не са знаели, че е карал извънредно, защото курсът е бил редовен, коментират бившите колеги на Валентин.
7
Коментара по темата
7.
СТоил Панев
04.11.2017 06:34:00
Карат всеки ден без почивка особено през зимния период на годината ... ;-)))
6.
Стоил Панев
02.11.2017 15:05:56
Веднага данъчна проверка на Минибусекспрес Несебър,печатат билети и укриват данъци и шофьорите карат всеки ден без почивка
5.
Ана
02.11.2017 13:02:00
Лошоъо е,че вината я поема заспалият от преумора,а не работодателя който изнудва хората да карат като луди иначе остават без работа.Тук няма смяна между колеги както казва управителя.Миналата зима нямаха курс обявен в графика.
4.
Да
02.11.2017 11:37:00
В-к Сега:
"Само на "Юнион Ивкони" от началото на годината са съставени 28 акта, като последните са на стойност 10 300 лв. Част от нарушенията са, че превозвачът не е осигурил правилно функциониране на тахографите, не е осъществил контрол върху попълване на пътните листове и допуска неизпълнение на маршрутите", заяви Попов. След това обаче той поясни, че 26 от актовете са на физически лица, т.е. на шофьорите на автобуси. Само два от актовете са на името на юридическото лице, което ги е обжалвало.
По закон лиценз се отнема при повторно нарушение, свързано с тахограф - уредът, който измерва скоростта, разстоянието и дава подробна информация за показателите на курса, но превозвачът засега се отървава от най-тежката санкция, защото актовете не са влезли в сила. "Сега" попита транспортното министерство при какви обстоятелства би отнело лиценза на фирмата, но не получи отговор до затварянето на броя.
"Само на "Юнион Ивкони" от началото на годината са съставени 28 акта, като последните са на стойност 10 300 лв. Част от нарушенията са, че превозвачът не е осигурил правилно функциониране на тахографите, не е осъществил контрол върху попълване на пътните листове и допуска неизпълнение на маршрутите", заяви Попов. След това обаче той поясни, че 26 от актовете са на физически лица, т.е. на шофьорите на автобуси. Само два от актовете са на името на юридическото лице, което ги е обжалвало.
По закон лиценз се отнема при повторно нарушение, свързано с тахограф - уредът, който измерва скоростта, разстоянието и дава подробна информация за показателите на курса, но превозвачът засега се отървава от най-тежката санкция, защото актовете не са влезли в сила. "Сега" попита транспортното министерство при какви обстоятелства би отнело лиценза на фирмата, но не получи отговор до затварянето на броя.
3.
Браво
02.11.2017 10:49:16
ще го изкарат герой.
Заспиване от преумора.
няма контрол това е.
тези фирми си назначават ДАЙ .КАТ и кой ще контролири.
къде им е моторната спирачка
къде им е ел.тахошайба
глоби не плащат тези
Заспиване от преумора.
няма контрол това е.
тези фирми си назначават ДАЙ .КАТ и кой ще контролири.
къде им е моторната спирачка
къде им е ел.тахошайба
глоби не плащат тези
2.
444
02.11.2017 09:19:53
haha prouchkovata statiq q misliha 3 dena
1.
da be
02.11.2017 08:46:53
a ako ne beshe zaspal nqmashe da ima nikakva povreda tap rezak pumiqr