Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Хотелиери губят 12 млн. лева заради фалшиви претенции на туристи (ВИДЕО)

Седем дни туристите са издържали на „ужасните“ условия и накрая се жалват, споделя хотелиерът Елена Николова. Според колегите й това е начин за безплатна почивка
Ключови думи: хотелиери, Слънчев бряг, Румен Драганов, оплаквания, абсурд,

Хотелиерите плащат годишно компенсации в размер на около 12 млн. лева заради шума от дискотеките по плажа. От концесии на плажната ивица пък държавата печели 8 млн. лева.

Пред камерата на Нова телевизия хотелиери се оплакаха, че шмекери от Обединеното кралство предявяват абсурдни претенции, за да може почивката им у нас да излезе безплатна.

От май до август в Комисията за защита на потребителите са постъпили над 6000 жалби и сигнали.
Най-често оплакванията са свързани с неработещи климатици, лоша хигиена, некачествена храна и алкохол, затруднен достъп до плажовете. Скърцащи матраци, стари фъстъци в мини бара, намусени камериерки и дори липса на мемори пяна във възглавниците са част от поводите за писане на жалби това лято.

Капризите на туристите започвали още при настаняването.

Семейството на Анджелика и Робърт от Полша избрало Слънчев бряг за септемврийската си почивка и оплакванията не закъснели.

„Ако беше по-слънчево и топло, би било по-добре. Не очаквах толкова мрачно време“, жалва се Анджелика. Надявах се морето да е по-спокойно в този сезон, добавя Робърт.

Оплакванията в хотела започвали от лошото време и свършвали до намусени камериерки. Изненадващо обаче жалбите идвали след почивката.

Седем дни са издържали на тези „ужасни“ условия и накрая се жалват, уточнява хотелиерът Елена Николова.

Хотелиерите се налага да плащат огромни обезщетения дори и да няма проблем.
Много често се случва гостът да не обърне внимание и да каже например, че асансьорът го е затиснал, добавя Константин Занков.

„Има такъв случай в Слънчев бряг. Туристка е паднала и си е ударила главата. Разбила си е ченето. В момента иска обезщетение за хиляди паунди, защото трябвало да си сложи импланти“, добавя Занков.
Най-често обезщетения се искат за хранителни натравяния. Те са без основания. Специалисти обясниха, че няма как да стане това само за един човек. 

Пияни туристи пък обвиняват хотелиери, че масичката е сложена така, че да им препречи пътя и да се спънат.

Според собствениците на хотели оплакването се е превърнало в бизнес, който се развива с все по-бързи темпове. Чужди туристи – предимно от Великобритания и Германия измислят всевъзможни причини – често абсурдни – за да недоволстват.

Хотелиерите смятат, че чрез жалбите искат просто да си възстановят част от дадените за почивката пари. И отчитат щети за милиони. Данните показват, че в края на лятото хотелиерите ще трябва да върнат обезщетение средно от 2,5 евро на английски турист и от 2 евро на германски турист заради жалби.

Туроператорът веднага обезщетява наглия турист, за да не се разгласява случаят и да не навреди това на имиджа му, обясни в „Здравей, България“ доц. Румен Драганов от Института за анализи и оценки в туризма. Парите обаче накрая ги плащат хотелиерите.

6
Коментара по темата
6.
Мунчо
12.09.2017 12:47:44
Ами като им е толкова акъла на тези хотелиери, като назначават любовниците и роднините си за управители ще плащат и ще реват!
Давам ви безплатен съвет:
1. Регистрираш фирма ЕООД или ООД с капитал 2лв, да не могат да те дърпат и като физическо лице
2. Сключваш договор за наем с фирмата собственик на хотела
3. Категоризираш си хотела с тази новата фирма /таксата варира от 500 лв за хотел с 30 стаи, до 5000 лв за хотел с над 500 стаи/
4. Тръгнат ли да те съдят пияни англичани или ако някоя институция ти издумка здрав акт за нещо, докато ти направят запор на сметките /ако изобщо го направят/ зануляваш всички сметки и да съдят арменския поп. Фирмата няма активи, няма пари и довиждане!
5. Ако няма проблеми - работиш си с тази фирма и следващия сезон, но ако има - регистрираш си пак нова фирма с капитал 2 лв и процедурата е същата.
Айде със здраве и на хотелиерите - да почерпят!
5.
cypres hill
11.09.2017 23:20:13
50miliona puanda sa platili Kipurski hoteliri na nagli luzlivi ANGLICHANI koitiluzeiki za hranitelni otrawinia sa faliralki i zanulili pecchalbite na0000000.Kato vhotela oswen aglidhani ima rusnaci i skandinavci no hranata iawno e otrowna SAMO za nahalnite anglichani swiknali samo dawzemat i nikoga da dawat
4.
Фффг
11.09.2017 15:56:22
Верно е,тази година наеха и много миризливи нелъдарни циганки от малко търново,отвтът направо са
3.
Хаха
11.09.2017 15:43:28
Хотелиери печелят десетки милиони чрез фалшиви реклами..все билу на първа линия...на 100м от морето. Гръм да ви удари алчняри убити !
2.
ДА ГУБЯТ!
11.09.2017 13:14:07
Докато не се научат да уважават туриста и докато не разберат, че с трици маймуни не се ловят, в смисъл: наемане на полуграмотни работнички и работници от Айтоските села, където биха ходили в шалвари, за да ги ползват като пенкилер-персонал, да ги цакат с ниски заплати...или да им ги плащат отвреме-навреме...
1.
АА
11.09.2017 11:51:30
Така трябва - оплаквания до дупка, за да се повиши качеството.

Зимата от лифта на Боровец капеше мръсотия. Оклепа ми якето - отивам да вдигам скандал на Бороспорт.

Първо наглата кифла се опита тотално да мине метър, като ми обяснява, че при тези атмосферни условия винаги така ставало. Аз и обясних, че това се случва само на стария им лифт. После предложи да ми да ми изперат якето - за тези които не знаят тези якета се перат възможно по рядко, със специален прах, на ниска температура, бавни обороти и на програма без центрофуга. Настоях да ми платят обезщетение, заплаших, ескалирах и накрая си платиха, даже ми дадоха бонус. Така че хората трябва да си търсят правата, а не като стадо да приемат разни мутри да ги стрижат по курортите.
  Добави Коментар
Експерт: Изпращаме годината в несигурна за бизнеса обстановка 19-годишен се вряза с колата си в ограда на къща По чудо няма загинали 
Има ли изход от парламентарната криза? БСП инициира разговори с пет групи Срещат се с депутати с ПП-ДБ, „Възраждане“, АСП, ИТН и МЕЧ Има ли изход от парламентарната криза? БСП инициира разговори с пет групи Срещат се с депутати с ПП-ДБ, „Възраждане“, АСП, ИТН и МЕЧ
Ще бъде ли издадена Европейска заповед за арест на Стоян Мавродиев? Софийски градски съд заседава Шокиращо: Твърдят, че първата съпруга на Димо Алексиев го зарязала заради... Алексиев има тежки проблеми с алкохола и... дрогата?
Предизвикан е на бой Любовната драма за Беба може да влезе в клетката за ММА, ако зависи от Велин... "Взриви" телевизията Димо Алексиев произнесе присъда в Игрите, деликатна подробност е, че в момента той е зад решетките
Вярно ли е, че хората във връзки всъщност са по-щастливи от необвързаните? Ето какво казват експертите „За“ и „против“ прошката след изневяра Да останеш във връзка с някого, който е изневерил, понякога може да бъде нараняващо
4-те зодии, които ще намерят нова любов Вижте кои са те  За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето