375 000 лв. ще струва медийното отразяване на европредседателството
Агенцията, която спечели конкурса, ще трябва да "извърши медия планиране по отношение на национални и регионални печатни и интернет медии и социални мрежи". И въз основа на това планиране да разпространява до другите медии в страната публикации, клипове и банери, предоставени от Министерството по европредседателството. Става въпрос за информация за осъществените срещи и постигнатите резултати по време на председателството, "разясняване на ползите от постигнатия напредък, развитие и утвърждаване на положителния имидж на българското председателство". Целевите групи ще бъдат както широката общественост, така и специализирана аудитория - представители на институциите на ЕС и на международни организации у нас, бизнесът, граждански и неправителствени организации. Всеки месец агенцията ще трябва да изработва и анализ на съдържанието на публикуваното по темата.
Минималното изискване към всеки кандидат е да има реализиран оборот от 450 000 лв. без ДДС за последните 3 финансови години. От тази сума поне 360 000 лв. трябва да са били спечелени от дейности, попадащи в обхвата на предмета на обществената поръчка - медийно планиране, организиране на рекламни и информационни кампании в медиите, подготовка, разпространение и анализ на публикации. Основните критерии, по които ще бъдат разглеждани участниците в конкурса, са ценовите им оферти и качеството на предлагания проект на медиен план. Изисква се агенцията да разполага с екип от поне 4-има човека за изпълнение на договора. Ръководителят му трябва да има висше образование и поне 5 години професионален опит в областта на пиара, маркетинга, рекламата или журналистиката. Сходни изисквания има и към останалите членове на екипа. Добави Коментар