Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

375 000 лв. ще струва медийното отразяване на европредседателството

Ключови думи:
Правителството започва да си търси медиен партньор, чрез който да популяризира предстоящото българско председателство на ЕС. Това става ясно от обществена поръчка, обявена от ресорното министерство на Лиляна Павлова. Търси се агенция, която да осигури медийното обслужване на председателството в периода 1 януари - 30 юли 2018 г. чрез "регулярно подавана актуална и полезна информация" към другите печатни, интернет и социални медии в страната. Стойността на поръчката е до 375 000 лв. без ДДС. Оферти могат да се подават до 5 октомври.

Агенцията, която спечели конкурса, ще трябва да "извърши медия планиране по отношение на национални и регионални печатни и интернет медии и социални мрежи". И въз основа на това планиране да разпространява до другите медии в страната публикации, клипове и банери, предоставени от Министерството по европредседателството. Става въпрос за информация за осъществените срещи и постигнатите резултати по време на председателството, "разясняване на ползите от постигнатия напредък, развитие и утвърждаване на положителния имидж на българското председателство". Целевите групи ще бъдат както широката общественост, така и специализирана аудитория - представители на институциите на ЕС и на международни организации у нас, бизнесът, граждански и неправителствени организации. Всеки месец агенцията ще трябва да изработва и анализ на съдържанието на публикуваното по темата.

Минималното изискване към всеки кандидат е да има реализиран оборот от 450 000 лв. без ДДС за последните 3 финансови години. От тази сума поне 360 000 лв. трябва да са били спечелени от дейности, попадащи в обхвата на предмета на обществената поръчка - медийно планиране, организиране на рекламни и информационни кампании в медиите, подготовка, разпространение и анализ на публикации. Основните критерии, по които ще бъдат разглеждани участниците в конкурса, са ценовите им оферти и качеството на предлагания проект на медиен план. Изисква се агенцията да разполага с екип от поне 4-има човека за изпълнение на договора. Ръководителят му трябва да има висше образование и поне 5 години професионален опит в областта на пиара, маркетинга, рекламата или журналистиката. Сходни изисквания има и към останалите членове на екипа.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Шокиращо: Твърдят, че първата съпруга на Димо Алексиев го зарязала заради... Алексиев има тежки проблеми с алкохола и... дрогата? Предизвикан е на бой Любовната драма за Беба може да влезе в клетката за ММА, ако зависи от Велин...
"Взриви" телевизията Димо Алексиев произнесе присъда в Игрите, деликатна подробност е, че в момента той е зад решетките Вярно ли е, че хората във връзки всъщност са по-щастливи от необвързаните? Ето какво казват експертите
„За“ и „против“ прошката след изневяра Да останеш във връзка с някого, който е изневерил, понякога може да бъде нараняващо 4-те зодии, които ще намерят нова любов Вижте кои са те 
За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето  Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5% Калин Джорджеску получи 22 на сто подкрепа 
7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация