Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Ето отговора на нискотарифната компания Wizz Air за свалените пътници в София

Ключови думи:
Нискотарифната компания Wizz Air изпрати официално становище за хаоса на летището в София. Припомняме, че от вчера пътници се свалят от самолета в последния момент заради дублиране на билети (ВИЖ ТУК). 

Ето и отговора на компанията:

От началото на тази седмица полетите на Wizz Air от София до Лондон Лутън регистрират изключително нисък процент на неявили се пътници. Това доведе до няколко случая на дублиране на местата, които при последваща резервация на пътниците за нов полет започнаха да се натрупват, засягайки все повече полети и пътници. Wizz Air работи усилено, за да намери решение на проблема и да спре лавинообразния ефект. За да разреши случая, Wizz Air ще пусне допълнителен полет София – Лондон Лутън със свой резервен самолет, базиран в Будапеща. Очаква се полетът да тръгне от Летище София тази вечер в 21:30 ч. местно време. Засегнатите пътници са информирани от представителите на авиокомпанията за всички важни подробности.

В съответствие с международно установените стандарти в авиосектора и приложимото законодателство за защита на потребителите, Wizz Air позволява известно надвишаване на броя резервирани места (overbooking) на най-популярните маршрути, за да предостави възможност на повече пътници да пътуват и да избегне наличието на празни места, ако пътник не се появи. Случаи, в които всички пътници се появяват за своя полет, са прецедент и при подобна ситуация доброволци сред пътниците получават допълнителни ползи срещу съгласието си да пътуват по-късно, или пътниците, които са се чекирали последни, се регистрират за следващ полет и се компенсират съгласно законодателството за правата на пътниците.

При подобни случаи местен представител на авиокомпанията предоставя на засегнатите пътници информация за техните права (също и в писмена форма), както и за възможностите за резервиране на място за тях на друг полет. Правилата за компенсация са определени в Регламент 261/2004 на ЕС, който Wizz Air винаги спазва стриктно.

Wizz Air искрено се извинява на всички пътници, засегнати от ситуацията с дублираните места на Летище София, и полага всички възможни усилия да им осигури не само приятен престой на летището, но и да съдейства за удовлетворяването на всички техни нужди.
1
Коментара по темата
1.
Доказано е!
31.08.2017 17:40:22
Евтиното винаги излиза по скъпо. Така, че чакайте и кротувайте!
  Добави Коментар
56-годишна известна чаровница се показа по розов бански Тя е много стройна Ядоса много фенове Сабаленка сложи трофей на земята, а после направи неприлично движение
Участничка в "Стани богат" няма представа кой е този робот Любопитен въпрос за 2000 лева Замразиха финансирането на НПО-тата от САЩ Очаква се обаче това решение да бъде оспорено в съда
Получи голямо признание Яна Маринова спечели грамота за...  Тръмп сменя посланика в България, Мартин Макдауъл поема задълженията на Кенет Мертен Оставката на дипломата е била приета от американския президент
Пиян мъж налетя на бой! Това, което му се случи е разтърсващо Човекът определено не е имал късмет Извънредно! 6 патрулки отцепиха ул. "Оборище" в центъра на Бургас Очаквайте подробности
С колко поскъпнаха апартаментите в Бургас Скокът е драматичен Как да създадем ефективна домакинска рутина: Пълно ръководство за организиран дом Вижте подробности 
10 непознати съкровища в Бургаска област: Пътеводител за търсачи на автентични преживявания Вижте тези места и ги посетете  Няма да повярвате каква заплата му предлагат 200 милиона евро на година за Вини-жуниор