Наказват учителка, нарекла деца с увреждания "зверски опасни" (ВИДЕО)
Директорката на детската градина Ивелина Иванова обясни, че Шиндова работи там от година и половина.
"Дистанцираме се от тази позиция. Нашата детска градина работи от дълги години с деца, които имат специални образователни потребности. Учителката ще си понесе вината за казаното. Етичната комисия ще реши какво наказание ще й бъде наложено", обясни Иванова.
Шиндова била млад учител. Децата я обичали, което означавало, че си върши добре работата. В нейната група също имало деца със специални образователни потребности.
4
Коментара по темата
4.
Az
25.08.2017 12:15:30
Голяма е болката детето ти да е различно.Жалко е, че много родители нямат очи, за да видят разликата.Родителите на тези деца трябва да са реалисти, да гледат трезво на живота, за да могат да отгледат децата си така, че да са максимално адаптирани към живота в РБ.Вероятно някъде в чужбина ситуацията е много различна, но в тук някои деца СОП наистина многат да са зверски опасни, защото няма достатъчно като количество, вероятно и като качество, специалисти, които да работят с тях.Убеден съм, че учителката не е искала да обиди тези деца и техните родители.Аз лично не откривам и дискриминация от нейна страна.Огледайте се и ще видите, че държавата е тази, която дискриминира.Вероятно тази учителка не разполага и с необходимите и ресурси, за да си свърши адекватно работата.В РБ има малко ресурсни учители.Не ги правете още по-малко с излишните си присъди и наказания.
3.
читател
25.08.2017 11:04:11
в една статия се омерзява учител с доста педагогически опит, в друга статия се омерзява учител без педагогически опит /частни случаи в сферата на образованието .....много/. Целта не е ли все насочена към унижаване авторитета на българския учител? То се започна с политическата измислена стачка и подвеждане на учителите от една "вечна" синдикалистка не адаптирана в съвремието и продължава. Учителя ли е виновен в промяната на ценностната система в съвременния млад човек, в измислените млади учители /разбира се не всички/получили дипломите си с нежелание, поради случайно попадане , поради финансова възможност, поради ..плътско преминаване от изпит след изпит. Виновен ли е българският учител в края на творческия си път за динамиката в развитието на обществото? Възможна ли е бърза адаптация към информационни технологии, към претенциозни родители не работили по своята образованост, към нескопосани нормативни документи-закони, наредби.., към партийни изпълнения, поръчки, задължениякъм необходимите нови подходи за преподаване и контактуване? Не ели българският учител изкупителна жертва за всички негативи в съвременното управничество на всяко ниво и изобщо в съвременното общество? Каква е подготовката на съвременния млад учител-на теория или в реална училищна среда? Кога се учи българския учител- с влизане в клас и колко време децата са опитни зайчета в един експеримент по осъзнаване на учителя за там ли е или не. Писания, писания без край на компетентни, некомпетентни, в настроение за излияние по всякакви причини. Учителите поне учат / как ли/, а за директорите се иска без образование за мениджъри да бъдат такива-каква сбъркана система в ерархията от министерсво до училище , включително всички посреднически знаещи институции. Възрожденци, пазители на българската вяра и знание как ли бихте постъпили в съвремието?
2.
А не са ли?
25.08.2017 10:52:46
А нима не са опасни? Колко други деца страдат от напъните на родителите им да ги социализират и да си затварят очите че децата им са проблемни. За всяко такова дете трябва да има специализиран в това учител прикрипен към него а не учител който няма такава клалификация да се чуди как да се оправи с него и останалите деца!
1.
CтОП
25.08.2017 10:12:20
Сега е момента родителите на нормалните деца да поискате всички със СОП да ходят при усвоените от кмета пари за центъра в морската които стои празен! На родителите със СОП които ще писнат че е дискриминация да отговорят не е ли дискриминация да тормозят останалите деца и учители психически а често и физически????