Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

"България Ер" контрира Царя, измислил си за проблемите със самолетите им

Ключови думи: самолет, полет, цар, симеон сакскобурготски, българия ер

Полетът от Мадрид до София в събота е закъснял с 55 минути по независещи от авиокомпанията причини, а не както се твърди в разказа на анонимния пътник, на който се позовават от канцеларията на Симеон Сакскобургготски. Това съобщиха от пресцентъра на „България ер“.

Припомняме ви, че вчера бившият премиер се оплака, че авиокомпанията е съсипала уикенда на негови гости от Мадрид. В сайта си вчера той заяви, че е имало забавяне, както за пътниците, така и за техния багаж, а дори не са дали компенсации от авиокомпанията.

Вижте каква е позицията на компанията:

Във връзка с разказ, който е публикуван на уебсайта на Симеон Сакскобургготски и който получи широко медийно отразяване, "България Ер" внася няколко уточнения в името на обективното отразяване на случая:
Полетът от Мадрид до София е закъснял с 55 минути по независещи от авиокомпанията причини, а не както се твърди в разказа на анонимния пътник, на който се позовават от канцеларията на Сакскобургготски.

С оглед на сигурността на пътниците и заради високите температури на летището в Мадрид, за да се гарантира безопасният полет, командирът е взел решение багажите на пасажерите от полет FB472 да бъдат извозени с друг полет, което е задължителна процедура за сигурност в такива ситуации. Разбираме недоволството им, но е наш ангажимент и приоритет номер 1 да гарантираме безопасността на пасажерите, независимо от статуса им в обществото, съгласно международните протоколи за сигурност в авиацията.

Със съжаление отбелязваме, че това е поредният случай, в който закъснение на полет по причини, които не зависят от авиокомпанията, се отразява в много медии недостоверно, с избирателно цитиране на фактите, предоставени от „България Ер“ за сметка на обширно представената позиция на засегнатите пътници и с тенденциозни внушения за състоянието на авиокомпанията като цяло. По този начин не само се създава негативно отношение към „България Ер“, но и се насажда допълнителен стрес у пътниците на всички авиокомпании, защото казусите, свързани с работата на обслужващите агенти, метеорологичните условия и техническите проблеми, са общи, независимо че медийният интерес е насочен само към националния превозвач.

Към 08 август 2017 г. няма полети, които да закъсняват с повече от стандартните 20 минути. Справка от Оперативна дирекция на авиокомпанията показва, че за последния месец (9 юли – 7 август) полетите, които са закъснели с повече от 3 часа, са 5 от общо 750 изпълнени. В този смисъл всякакви твърдения и внушения, направени в публичното пространство за системна нерегулярност на полетите на националния превозвач, са неверни.
Както проверката на Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“ установи, системни проблеми или нередности в „България Ер“ няма. Случаи на закъснения могат да се наблюдават при формасжорни обстоятелства (метеорологични условия, технически причини), но те са изключения, а не тенденция.

Междувременно „България Ер“ започна нови проверки на работата на външните фирми, обслужващи агенти на авиокомпанията по летищата в чужбина. На базата на резултатите от проверките ще бъдат направени всички необходими промени за подобряване на качеството на обслужването и информиране на пътниците на място.

Молим колегите при отразяване на случая да взимат предвид и информират за двете гледни точки, както изисква журналистическата етика, както и да декларират при наличие на конфликт на интереси. Припомняме, че медиите могат по всяко време на денонощието да получат от нашия екип максимално конкретна информация за обстоятелствата около всеки полет на „България Ер“.
1
Коментара по темата
1.
Рокфелер
09.08.2017 11:31:07
Значи, обясняват им, че е за тяхна сигурност, ония царчета пак недоволстват. Ами заради тях, не са длъжни други хора да си жертват живота и репутацията. Не им пречи да изчакат 1 час.
  Добави Коментар
Обра точките на 73 години Сиймур сякаш не старее Създадоха спагети, по-тънки от човешки косъм Спагетите са от нишестени нанофибри
Защо Николета Лозанова си крие лицето? Плеймейтката се омъжила тайно за Ники Михайлов бременна в 5-ия месец Проговори за Ивка Бейбе Евгени Генчев с ласкави думи за инфлуенсърката 
Стана 108 кила "Джоуи" е в тежка депресия Майката на Атижа прогони Петър Родителката на брадърката нахока бившия съквартирант на щерка си
61-годишна жена роди първото си бебе Майката и бебчето са в общо стабилно състояние, хубавата вест идва от Скопие, РСМ  "Увеличете помощта за Украйна" Зове Рюте
Meteo Balkans: Снежна виелица блокира половин България, метър сняг ще натрупа до часове Около обяд в петък от запад на изток облачността да се увеличава и в Западна и Северозападна България ще започнат нови валежи "Казармата е загуба на време" Твърди известният актьор Станимир Гъмов
БАБХ: Има фалшив зехтин по българските магазини Към този момент гръцките компетентни власти не са отбелязали България като страна, която е канал за разпространение на фалшив зехтин Най-честите езикови бариери в комуникацията между пациенти и медицински персонал бяха дискутирани в Бургаския държавен университет Проектът се осъществява от Департамента по езиково и подготвително обучение, като главна роля в него заема доц. д-р Милен Тодоров, който е и ръководител на департамента