Автомагистрала „Черно море” влезе в Програмата за управление на кабинета „Борисов 3”
Ключови думи:
правителство, Бойко Борисов, ГЕРБ, Обединени патриоти, Черно море, магистрала Черно море, Несебър, Слънчев бряг, обход, Бургас
Автомагистрала „Черно море” влезе в дългоочакваната Програма за управление на правителството „Борисов 3”. Макар че няма видима перспектива да започне строежът на аутобана, който трябва да свърже Бургас и Варна, в документа е залегнало „осигуряване на финансови източници за подготовката на AM „Черно море“”. Това е една от 902-те мерки на Министерския съвет за периода на управление 2017 – 2021 г., показа справка на „Флагман”.
Вероятно надеждата е средства да бъдат осигурени по линия на някоя от европейските програми.
В сферата на транспорта правителството предвижда и мярка „Развитие, изграждане и рехабилитация на републиканската пътна мрежа”. В тази мярка влизат шест пътни отсечки, четири от които са свързани с бургаския регион.
Едната от тях е обходният път на Бургас.
Другите три касаят изграждането на четирилентовия път между областния център и Слънчев бряг. Припомняме, че правителството в лицето на Бойко Борисов обеща догодина цялата отсечка между Бургас и Несебър да е готова.
Друга мярка, свързана с Бургас, е под номер 677 – „Модернизация на жп линията Пловдив – Бургас, Фаза 2”.
Правителството бе критикувано многократно, че дълго време продължава да няма програма за управление. В сряда най-накрая тя бе гласувана от Министерския съвет.
Програмата обхваща 20 области, за които правителството на България набелязва 65 приоритета и 902 мерки, чрез които ще се реализират основните приоритети на коалицията между ГЕРБ и «Обединените патриоти».
9
Коментара по темата
9.
герберски математик
04.08.2017 10:59:45
Магистрала Черно Море (от която още от времето на Тато са построени доста от съоръженията, тунели, аквадукти и т.н., както и началото и от Варна) така, че за 100км магистрала остават да се намерят към 90-100млн. лева. ОБАЧЕ ако смятаме с КАЛКУЛАТОРА НА ГЕРБ горе долу толкова е само кръстовището Белокопитово (до Шумен). Там гербаджийският мозък изписа ЦЕЛИ 66 млн. лева за да размине ДВА пътя(като нито един от двата НЕ Е магистрала). Естествено никой и до днес не Му е потърсил отговорност за безотговорното крадене на народната пара ! Цацаров е зает с престрелката на Очите, вече година и половина прави експертизи.
8.
Петър
04.08.2017 07:56:00
Магистрала Черно море е важна за целия Черноморски регион, "пак ли тия е"! Завода и фермата, можеш и сам да си ги изградиш, и да печелиш от това, за разлика от инфраструктурата, която ако я нямаш, ще си ядеш продукцията сам.
7.
петрЕота Борисов
04.08.2017 06:45:00
Най-важната магистрала на Боеко е тази от София за Гърция, магистрала Струма. Че да може софиянци да бъдат организирана закарани в Гърция да си харчат българските пари ! Ако направи магистрала Черно море и свърже Бургас и варна в един огромен мегаполис то това ще доведе до голяма развитие на региона а нали националният предател Бойко Борисов не иска това. Той иска да развива гръцкото крайбрежие. Ще дойдат на нашето черноморие софиянци и ще ахнат колко много мутра е завъдил другатят им Бойко Борисов тук !
6.
Пак ли тия е
03.08.2017 19:47:45
Няма пари за магистрали!!! Почнете да стройте заводи, ферми и т.н. да вдигните ВБП (вътрешния брутен продукт) и да почнете да вдигате заплатите, пенсиите, качеството на образование, качеството на здравеопазване така, че да се доближим поне малко до ЕС, а не само да крадете от обществените поръчки с тези магистрали!!!
5.
гйлгйлкйлгйлкйлсолс
03.08.2017 19:40:56
ОЦЕНКА ЗА ПРОГРАМАТА ЗА УПРАВЛЕНИЕ ......ОТ ЦИГАНИТЕ 6.....ОТ БЪЛГАРИТЕ ЕДИН СРЕДЕН ПРЪСТ. ...
4.
234
03.08.2017 19:32:42
ххахахааа, той направи АМ Хемус, сега почна Черно море, от вчера насам само вицове чета от него
3.
ЛАХО
03.08.2017 19:04:10
Искаме път Ямбол-Меден рудник-Бургас през Сливен.
2.
Магистралка
03.08.2017 18:26:04
А пътя Царево-малко Търново някой минавал ли го е скоро Та да му изпопадат зъбите
1.
Дернев
03.08.2017 18:13:17
AM „Черно море" трябва да бъде съобразена с Карнобат- Арександруполис, Дуръс, Видин. Да не се бърза, както с обходните пътища на Бс, а пак до Бс.