Как от „Теленор“ се гаврят с клиентите си! До 8 минути изчакване да се свържеш с оператор! А ако ти е спешно?
„Първо ти пускат гласова команда, която ти разказва какво и как предлагат, после ти казват колко са добри, след което споделят с кого и как можеш да се свържеш. И ако не избереш опция, те поставят в режим изчакване като до 8 минути е времето, в което някой оператор ще благоволи да ти вдигне. Интересно е това, че не всеки път ти казват, че ще чакаш 8 минути. Ако не искаш да чакаш, можеш да натиснеш клавиш и те ,„любезните“, ще ти се обадят. И след като не успях да се свържа при първия опит след 5,57 минути слушане на музика, набрах пак. Но този пък вече да ми се обадят. Да но ми свърши обедната почивка. А те ми се обадиха вече в РАБОТНО време и пак в режим изчакване. Така още 3 минути. И най-накрая, благодаря ти Боже, някой вдигна, за да си отправя въпросите. Ей, операторът. Ако съм в криза и нямам обхват, като в този момент мога да разчитам само на 123, какво правим. 8 минути е безумно много време… Просто нямам думи. Иначе съм "много важен клиент за тях и обаждането ми е важно", нали. Аз си плащам сметките редовно, тогава им е добре...“, споделя неволите си потърпевшият клиент. “
12
Коментара по темата
12.
До мрежа
07.07.2017 18:42:38
Да ве брат,ма таксичките са им други
11.
Мрежа
07.07.2017 14:16:01
Вие знаете ли, че например в Германия понякога се чака по 1 час и това на водещи оператори освен това си имат работно време! След 21:00 Часа забравете да се свържете с оператор! Да не говорим за качеството на услугите в Германия, Телеком е на 1во място а телеком се равнява в БГ на най лошия оператор. Не ги защитавам нашите, но спрямо операторите по чужбина са си направо цвете!
10.
Браво Я
07.07.2017 12:45:57
Верно,тази ситуация много ме кефи -няма обхват, като изгърми и централен електропровод и от всички пречиствателни станции потичат -ТА ДА-КЕБАПЧЕТА!
9.
Я
07.07.2017 12:38:24
Чакай да видиш как ще им блокират клетките на всички като се напълни на моренцето
8.
Off
07.07.2017 10:45:02
Аман от "компетентници". Била чакала 8 минути. Ми ще чака, като е тъпа. Има 20 човека да обслужват и 200 дето звънят за глупости и задържат линиите, защото трябва да им се обяснява нещо дето могат да го научат и от автоматичните услуги. Баси.
7.
Ха
07.07.2017 10:41:30
Аз само не разбрах, защо при проблем ще звъни на теленор, при положение, че има телефин 112.теленор ще им прати линейка ли. Много тъпо.
6.
Колцентърджия
07.07.2017 02:46:44
Съчувствам на колегите.
5.
...
06.07.2017 23:05:11
Всички са измамници,ВСИЧКИ....
4.
Гост
06.07.2017 22:00:07
Пропуснали сте да кажете, че обаждането на 123 де таксува.
3.
Азов
06.07.2017 21:35:50
Ти пак малко си чакал...
2.
някой си
06.07.2017 20:39:51
Мен пък ме излъгаха че безплатните минути ми важат и в роуминг а в последствие се оказа че имам текуща сметка 19 лв
1.
с
06.07.2017 20:39:05
Споко е пич, и Mtel и Виваком и те са така. Нещата могат да се оправят,ако всички решим да ги бойкотираме и не си платим сметките един месец. Какво ще направят, ще зарият бизнеса или ще съдят гражданите на България?