Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Прекрасна новина за шофьорите на над 3,5 милиона коли в страната!

Ключови думи:
Колите нов внос да бъдат задължително с катализатори, обсъждат експерти от МВР и транспортното ведомство, а вече движещите се 3,5 млн. автомобила по пътищата без такива устройства да не попаднат в това ограничение, пише в. "Телеграф". Това каза ресорният министър Нено Димов вчера по време на национален форум за зелен бизнес "Екоиновации и градска среда".

"До една година трябва да стане възможно коли, които нямат катализатор, да не могат да преминат през първата регистрация в КАТ". С това изявление по темата Димов направи отстъпление от думите си в началото на седмицата, където говори, че са се обмисля подобна рестрикция, но за всички автомобили. 3,5 милиона са автомобилите, които се движат по пътищата в България без катализатори или филтри за твърди частици за редуциране на опасните за здравето автогазове. В момента масово колите, които се внасят у нас, са с премахнат или неработещи от старост катализатори, съобщи Кирил Кирилов от Съюза на автосервизите в България. Така засегнати от рестриктивната мярка няма да бъдат милионите граждани с лични автомобили. Новите мерки няма да предизвикат криза в таксиметровите превози.


4
Коментара по темата
4.
Gotti до 2ри
01.07.2017 00:16:48
А ти колко тира и трактора си виждал в градовете и колко которляка без катализатори.
Ти си типичният ганьовец дето маха катализатора. Мисленето ти е на крепостен селянин.
Все от някъде ще се почне. Тая кочина няма да съществува дълго в тоя си вид
3.
Морския
30.06.2017 16:01:44
То хууи ама аз не съм виждал джамбаз да не свали катализатора :)
2.
Do 1
30.06.2017 15:08:47
Abe bai hoi edna kola kolko zamarsq ve umnik? Ti vijdal li tirovete, kamioni traktori sqkvi drugi golemi mashini kvi sajdi balvat ? Daje i povecheto mikrobusi doskoro i gradckiq transport beshe ole male kolite sa nai-malkiq problem otdelno povecheto karat na gas koeto e dobre , kato prodavat shit nafta normalno diselacite da im se takova mamata nqma hybavo izgarqne shto diselak na 300 000 km go karat ot germaniq na 2-3 godini kola i tuka e karash 1-2 meseca i kolata pochva tropa dranka i kup drugi problemi?
1.
Gotti
30.06.2017 14:10:30
Това нищо няма да промени. Те и сега всички коли внос са с катализатор, ама Бай Ганя го маха, защото е тарикат. За него закони няма. Не го интересува че убива децата си, важното е да вдигне мощността.
Ежегоден контрол и внезапни контроли ще помогнат. Когато модифицирането на автомобила се окачестви като пристъпление, едва тогава ще има ефект.
  Добави Коментар
Ще дърпа ушите на охраната си? Куриозна случка с Дуа Липа Скандалът с него продължава Коцето е обект на критики 
Сянката на коронавируса изплува в "Стани богат" Леко стряскащ въпрос предвид ситуацията в България ЛГБТ ще си веят знамената само в ЕС? Тръмп с нов ритник в задника на Европа Най-известната треньорка в Русия във възторг от 47-мия президент на САЩ заради решението му да бие шута на трансджендърите от спорта
Отиде на гости и веднага извади... Аръков е ексцентричен човек Махат тирето От ЦСКА с любопитно обръщение
Те не могат да пият Алкохол Земетресение в съседна страна Трус люшна румънци
Отиде си твърде млад Леджър остава легенда на киното Коментира визията на Мелания Тръмп Илиана Раева със суперлативи
Професор го "уби" Тим Коулсън с тежки думи за Неси ЕС се превърна в генератор на свръхбюрокрация и регулации за бизнеса АОБР представи приоритетите си за 2025 година