Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Голям гаф! Пропадна шествието на феновете на Нефтохимик, събраха се шепа хора (СНИМКИ)

Те очакваха към тяхната инициатива да се присъединят поне 500 души, които да са съпричастни на борбата им за оцеляване на футболния клуб
Ключови думи: нефтохимик, фенове, флагман, бургас
Дълго анонсираното и обявено още преди десет дни шествие на феновете на Нефтохимик в крайна сметка няма да се проведе. На стадиона днес се събраха шепа хора, което предизвика и крайното решение на самите фенове, съобщава Kotasport.com.

Те очакваха към тяхната инициатива да се присъединят поне 500 души, които да са съпричастни на борбата им за оцеляване на футболния клуб. Бяха призовани родители на деца от школата, деятели, спортни функционери, както и всички активни бургазлии да участват в шествието, което трябваше да завърши с митинг на площада пред Общината.


Нищо подобно обаче не се случи. В крайна сметка дойдоха съвсем ограничен брой наистина верни привърженици, които обаче сами се отказаха да провеждат шествието.

Така на въпроса дали бургаската спортна общественост е будна и активна, отговорът е категорично НЕ. И явно хората на Бургас сами си заслужават футбола, т.е. липсата на такъв в града.
51
Коментара по темата
51.
Бс
19.06.2017 10:22:19
Първия документиран мач на Стрела под името Черноморец е от 1908 год. Съжалявам, не съм на моя компютър да ви дам линкове.
50.
ИСТОРИЯТА
19.06.2017 09:08:45
История[редактиране | редактиране на кода]
Началото[редактиране | редактиране на кода]
През 1910 г. Стефан Илич заедно с група съученици от Роберт Колеж (Цариград) основават в Бургас спортен клуб „Стрела“.

В периода 1918 – 1919 г. СК „Стрела“ се разраства и това налага промяна в организацията. През август 1919 г. е учреден спортен клуб, който по предложение на Стефан Илич е наречен „Черноморец“. Първи председател на клуба става Стефан Илич.

1919–2006[редактиране | редактиране на кода]
Клубът е основан през 1919 г. под името „Черноморец“. През 1921 г. към „Черноморец“ се присъединява „Олимпиец“ (основан 1920 г.). През 1929 г. „Черноморец“ се обединява с „Чеган“ (създаден 1927 г., след обединението на „Ботев“ – основан 1921 г. и „Нова стрела“ – основан 1921 г.), под името „ЧЧ – 29“. През 1930 г. „ЧЧ – 29“ сменя името си на „Черноморец“.

През 1945 г. клубът е закрит от БКП. След като е закрит „Черноморец“, през 1945 г. в Бургас остават 3 клуба – „Левски“, „Ботев“ и „Славия“. „Левски“ и „Ботев“ се обединяват под името „ЛБ-45“. През 1946 г. „ЛБ-45“ се обединява със „Славия“ под името „Любислав“. През 1949 г. се създават Доброволните спортни организации, които съществуват до 1956 г. В Бургас те са 11: „Миньор“, „Червено знаме“, „Спартак“, „Локомотив“, „Динамо“, „Ударник“, „Строител“, „Урожай“, ДНА, „Септември“ и „Торпедо“. След като се закриват Доброволните спортни организации, в Бургас през 1957 г. са създадени 2 клуба – „Левски“ и „Черноморски спортист“.

През 1958 г. „Левски“ и „Черноморски спортист“ се обединяват под името „Ботев“.

През 1968 г. за да се възродят историята и традициите на „Черноморец“, по идея на спортния журналист и деятел Стефан Вълчев, който е бивш футболист на „Черноморец“, „Ботев“ (създаден 1958 г., след обединението на „Левски“ и „Черноморски спортист“ – създадени 1957 г.) сменя името си на „Черноморец“.
49.
Бакари Саня
18.06.2017 22:36:19
Името Черноморец само по себе си означава човек, свързан с Черно море. С това море са закалени истинските Бургазлии, а градът Бургас е свързан единствено и само с морето. Това е нашия символ, това е сакралното име, всички истински бургазлии сме черноморци, който не е такъв нека се отъждествява с всичко останало в града ни. Трябва да сме толерантни един към друг, дори и с такива, които са обвързвани с името на завод. Нека не се радваме на тяхната безнадеждност вмомента, защото някак си е грубо. Както писа и колегата паскал - природата е силна и сама прави своя подбор, пък независимо от напъните, агресията, силовите методи, драсканиците със спрей из целия град, излишния шум и обещания, които години наред слушаме. Да, ама не. Изкуственото, през каквито и уродливи форми да мине си остава изкуствено.
48.
бургазлия
18.06.2017 22:25:28
Името на футболния отбор Черноморец има връзка с 24-ти Черноморски полк, но това става доста по-рано. Създател на отбора е Стефан Илич, който го създава през 1905 год. под името Стрела. 2 или 3 години по-късно по предложение на Стефан Илич отбора е преименуван на Черноморец в чест на 24-ти Черноморски полк. През 1919 год. е приет устава на дружеството. Черноморец е шампион в първото републиканско първенство през 1924 год. Тогава е имало 6 отделни футболни федерации, които провеждат отделни първенства. Черноморец печели шампионската титла на Черноморската футболна федерация. После в елиминация за определяне на шампион на България губят от Левски в София в повече от скандален мач.
47.
До 43
18.06.2017 21:19:54
Пич той Нострадамус е сред основателите на Черноморец да знаеш! Щото Черноморец го учередили август, а Ньойския договор го подписват почти 4 месеца след това. Та Нострадамус им предрекъл, че ще закрият 24 Черноморски полк и те решили предварително да проявят признателност...
Поне като си измисляте история проверявайте бе хора. Да звучи достоверно, а то....пълен смях.
46.
паскал
18.06.2017 20:03:18
Зелените се разпаднаха. Такива са природните закони. Чуждото тяло се изхвърля от организма. Отбор управляван от шепа лумпени свърши подобаващо. Със закани, побоища, драсканици по сгради, ритници по жени, ултиматуми - толкова. Вън от града завинаги.
45.
до 43
18.06.2017 19:37:58
Абе откъде да знаят хората бе? Те са от ямбулску, от сливенску, от зарътъ, от севиърнъ България. В Бургас са чужденци, как искаш селяни пришълци да знаят бургаска история?
44.
До 43
18.06.2017 18:47:08
ЗИлен идиот, как какъв?
43.
ФАНТА ФЕН
18.06.2017 18:13:30
Kакъв идиот трябва да си , да твърдиш , че Черноморец е кръстен на "братския" Черноморец Одеса .
Лек знаеш ли защо Черноморец е гордостта на Бургас .Чувал ли си за 24 Черноморски полк и къде е бил Щаба на полка .
Занеш ли ,че след кат България подписва Ньойския мирен договор се задължава да закрие голяма част от армията си .
Тогава е разформирован и 24 Черноморски полк на н.в. царица Елеонора , а в знак на признателност бургазлии създават с.к Черноморец . Всички загинали за свободата на България и нейното обединение от полка са черноморци и за това е отбора на Бургас .
42.
a3
18.06.2017 13:04:23
Мухахаха, розови пеперудки...
41.
Бай Х..
18.06.2017 12:12:36
Как не разбрахте, че целта на управляващите е хората да се противопоставят по между си?!
Без значение дали е на общинско или национално ниво!
"Нека се карат, че нека се псуват, че нека се бият сини с червени, зелени с жълти и т. н. Така никой не ни обръща внимание и си крадем на спокойствие... "
Как никой никъде не се обединява срещу истинските виновници в общините и парламента?! Нима кмета и тези около него не са виновни? Защо се джафкате тук зелени и сини? Феновете ли е*аха майката на спорта в Бургас или безхаберните управляващи? Обединение се, не се нареждайте и не си мерете п*шките тук! Виновниците не са сред вас а на друго място!
40.
Zakrivai
18.06.2017 12:05:47
Aide kmete useti se i zakrii tozi parazit nare4en mastar neftokomik li kvo be6e tam
39.
Бургазлия
18.06.2017 11:11:01
Еми да бяхте го направили в делниче н ден това шествие. В събота селяните са си по селата, и правят компоти и си копаят градините.
Милионите зИлени фенове, за пореден път се оказаха 20 човека.
Няма чушкопеци няма фенове.
38.
АМЕТ
18.06.2017 09:12:33
В Бургас на жените задниците им са много големи и стават за дълбока оран.
37.
кофти матрял
18.06.2017 08:19:48
Мазните, не могли да се съберат повече от 20 боклука, пак Черноморец им виновен. Ама няма проблем, схемата е отработена, както каза един под мен. Ще отиде лимонададжията при глупаците в общината, ще каже че те всъщност са хиляди и са голяма ценност за града и с много зор ще убедят Момата да ги реанимира за още една година срещу скромна комисионна щото тези хотели и къмпинги искат поддръжка все пак, защо да троши готови пари.
Схемата е отработена многократно и работи безотказно.
36.
До 34-ти
18.06.2017 07:50:07
Оня, тия 600 000 не са за една година, а данъците трябва да си ги плаща всеки. То бива наглост, ама да ти подарят безценни имоти и да се жалваш, че имали данъци... Във вашия случай Общината не си ги търсеше много години, чак когато Събев завърши схемата и излязоха десетките милиони задължения, някои общинарчета се сетиха за тези суми, за да се пробват с тях да притиснат другия акционер и да ви пълнят главите, как уж така града ще си върне стадиона. Няма да стане, схемата е отработена.

Колкото до Бургасбус - ти кажи платихте ли си всичко от ПСФК-то, че ви рекламираха колко години проекта, а накрая и те пиха една студена вода. Милите, не стига, че ви рекламираха и возеха без пари, ами накрая нямаха средства да ви махнат и лепенките от новите автобуси.
35.
Азбукарче
18.06.2017 07:38:36
33-ти, ти ще излезеш скрит капацитет, щом си и учил... Хайде сега, ученото, обясни на непросветените, как ще се договаряш с "Петрол Холдинг", след като е в несъстоятелност, как ще преговаряш с други фирми, след като Гриша Ганчев вече ги взе, знаеш ли какво се случи с Пума и залите, а също така правил ли си поне елементарна сметка колко би струвало това, дори да беше възможно? Ако поне малко разбираше, щеше да знаеш, схемата беше ясна още поне преди 5 години, в Общината са наясно, че стадиона отдавна е загубен, само подобни "специалисти" с дипломи, още сънуват мокри сънища.
34.
Оня
18.06.2017 07:25:55
Бургазлия,не се обяснявай на тези наглите.Тоя със сигурност ще се направи,че не знае,че Бургасбус ги вози безплатно включително и школата и то от преди да заграбят Камено и да го направят общински отбор,междувременно същия този съсобственик в лицето на общината търсеше 600 000 лева като местни данъци и такси за имот за 50 мил,който беше апортирал и беше оставил на произвола на съдбата и не си правеше труда дори да поддържа.За сметка на това незнайно защо частния и без общинско участие отбор на Нефтохимик освен безплатен превоз,ползваше безплатно и общинските бази,а общината се наемаше да гарантира и плащаше също така и наемите на Лазур.За общинската субсидия,която уж трябваше да се ползва за ДЮШ,а отиваше за първия отбор също е излишно да казвам.И тези същите имат наглостта да твърдят,че общината им е виновна
33.
бургазлия
18.06.2017 02:24:32
do 32: Всъщност, ако трябва са се сравняваме, лаика най-вероятно ще се окажеш ти, тъй като по някаква случайност имам образование и известен опит в тази област. Без да се впускам в подробности - да, кредитори много, но над 90% от стойността им е към фирми на Митко Събев. Поради характера на взиманията, те лесно могат да бъдат предоговорени или изкупени на много по-ниска от номиналната им стойност. Фирмите на Събев пък имат задължения към Общината и държавата, така че сделката е нарисувана, трябва само някой да реши. Другите мазутски глупости изобщо нямам намерение да коментирам.
Само като стана дума за подаръци. Нали стадиона в Лазур ви беше подарен навремето от Лукойл, какво сте се заоплаквали. Вие не можахте вашия си стадион да запазите, за чуждите сте тръгнали акъл да ръсите.
32.
До 30-ти
18.06.2017 01:39:32
Как ще решиш проблемите със собствеността бе, лаик? Няма проблеми, има едни десетки милиони дългове и десетки, даже стотици кредитори. Сред тях са Пума, Гриша Ганчев, десетки футболисти и служители. Как ще ги решиш тези проблеми, кой ще плаща дълговете? Комплекса беше загубен още когато от общинска собственост го превърнахте в частна - на ПСФК-то. Никой няма да се откаже от вземанията си, а Бургас, както вече написах, е поне 50 милиона назад. Черноморец получи като подарък 180 декара имоти на супер места, заедно със сградите върху тях, а на Нефтохимик се подхвърля на година общинска помощ колкото цената на един по-голям апартамент в новостроящата се сграда до ст. "Нефтохимик". Несравними са нещата, а ти доста нелепо се опитваш да докажеш как 180 декара от най-ценните общински имоти са нищо. Аз ти цитирах оценките на независими оценители, според които ПСФК-то е придобило имоти на стойност между 50 и 100 милиона, аз приех най-скромния вариант. И всичко това, при положение, че в Нефтохимик общината има 74% дял, а в Черноморец беше с 50% и даже не беше мажоритарен собственик, съответно нищо не може да решава, включително за разпореждане с цитираните вече имоти.

Колкото до историята - ти още малко ще изкараш, че в Одеса са видяли от вас и че през комунизма отбора ви не е прекръстен от Ботев Бургас на Черноморец, за да прилича на големия брат. А за публиката, там пък съвсем не трябва да се обаждаш - откакто падна любимия ви строй и партията-майка не може да помага, вие сте трагични по трибуните и във всяко градско дерби Нефтохимик има в пъти повече привърженици.
31.
Мърши времето ви свърши
18.06.2017 01:34:08
Мърши времето ви свърши видяхте ли се колко сте жалки.Поредното доказателство че Бургас е СИН.На нашия митинг за нашия стадион бяхме доста повече хора плюс родителите на децата от школата и редови фенове.При положение че по старото ядро на акулите не пресъстваше просто дебне в засада.БУРГАС Е СИН ЗАВИНАГИ.Закривай заводския ГМО отбор БУРГАС НЕ ВИ ОБИЧА И НЕ СТЕ ОТБОРА НА ГРАДА НИ.САМО ЧЕРНОМОРЕЦ
30.
бургазлия
18.06.2017 01:12:24
до 29: Община Бургас за разлика от Нефтохимик не е дала нито един лев за Черноморец, а проблемите около задълженията и собствеността на комплекса в Акациите могат да бъдат решени лесно с политически средства. Събев гледа да се отърве от всичко излишно в България и е готов на всякаква сделка.
Ти можеш да се гордееш, че си истински мазут - много си зле с историята. Черноморец е създаден като Стрела през 1905 г., а през 1907 е преименуван на Черноморец, първия отбор с такова име в България. А братските ви отбори, символи на комунизма за които говориш са създадени далеч, далеч по-късно. Споменатия от теб Черноморец (Одеса) е чак в 1936 год.
А относно това колко Бургас се гордее с Нефтохимик - ако и тази вечер не си разбрал колко се гордее, няма как да ти помогна.
29.
До 28-ми
18.06.2017 00:52:44
28-ми, я дай информация за какви десетки милиони пишеш! Отбора е общински, а Общината почти нищо не дава за него. Виж, в проекта ПСФК "Черноморец" изгоряха поне 50 милиона лева на бургазлии, може би и доста повече, зависи от оценките на загубените 180 декара общински (на всички граждани) имоти. Иначе, от спортна страна, Нефтохимик е отбора, който е донесъл слава и радост на Бургас. "Черноморец", кръстен на "братския" отбор от Одеса е символ на комунизма, срам за града, донесъл за 80 години едно 6-то място и превърнал се в най-голямата кражба в историята на българския футбол.
28.
бургазлия
17.06.2017 23:53:15
Кога някой от управляващите ще излезе и ще поеме отговорност за поддържането с цената на милиони на този изкуствен хибрид, подкрепяйки и заблудата на тези няколко десетки събрали се, че Нефтохимик представлява нещо за Бургас. Нямам нищо против Камено, но няма как един отбор, който е създаден извън Бургас и продължил после като заводски (повече от очевидно от името му) отбор, да бъде припознат от бургазлии като градски.
И то при положение, че Бургас си има традиционен градски отбор, един от най-старите отбори в България, който колкото и да бъде мачкан ще си остане такъв.
Та кой ще поеме отговорност за грешните решения, хвърлили на вятъра няколко десетки милиона на бургазлии, разделили и изгонили истинските фенове от стадиона, подкрепяйки една шепа лумпени.
27.
Фен
17.06.2017 23:40:31
Докато има такива хора като Николай Тодоров- Лимонадата,какво шевствие,какъв отбор? Той беше уж фен. После се впи към общинари и т.п.,и хоп Изпълнителен Директор! Как да има отбор, как да има спорт? И сега треньор- Киселичков! Херо- клоуна ли продължавате да слушате? Тоя продажник!
26.
Абе Gosho
17.06.2017 23:13:43
Абе Gosho, научи се малко да пишеш бе човек.ФУТБОЛ се пише бе Гошееее
25.
Gocho
17.06.2017 22:57:30
Фудбола е мноо важна икономика явно , в Бургась...
Мнооо ,,хора" са сьпричастни , като гледам коментарите !
Всичката им Мара втасала , та и фудбола опраия...
Ама иначе - нямат и стинки за семки !
Аве .....
Идиоти !
Идете и смачкайте прасето и бате ви Гойко - неграмотния !
Стига с тази робия !
До кога ве , бракя .... ?!
24.
И аз съм зелен
17.06.2017 22:26:23
Баси тъжното стана:(
23.
Вучков
17.06.2017 22:07:22
Това са редките просяци. Дай им да припознават , дай им да реват на кмета за пари . В това отношение могат да бъдат по-добри и от Панчаревци.
Осраха фасадите в града с инфантилното Зилен Бургас , ама иначе са първи наредени за общински пари.
22.
Моню
17.06.2017 21:58:07
Малоумници са и тези които ги гледат, става въпрос за българския футбол и публика. Радвам се, че са все по малко.
21.
Моню
17.06.2017 21:54:15
Футболът трябва да се забрани със закон. Не може 22 некадърни гелосани алкохолизирани полуграмотни малоумници да получават такива големи заплати.
20.
м
17.06.2017 21:29:42
kolkoto im hodiha i na ma4owete zakriwai ne go my4ete toq master we4e
19.
К
17.06.2017 21:27:08
Закривай !
18.
До 17
17.06.2017 21:23:39
Подкрепям!
Ако от Флагман трият коментари като 9-ти от 100 коментара ще останат 3!!!
Неграмотници!
17.
do 9
17.06.2017 21:16:35
На образованието трябва да се наблегне най-вече, че такива като тебе, като напишат нещо и ми си реве !
16.
очевидец
17.06.2017 21:11:31
Имаше пред стадиона 30 лумпена и олигофрена. Пълни нещастници. И футбола ни е скапан, както и държавата.
15.
шарк атак
17.06.2017 21:01:06
Тоест дошли са всички от Камено, Долно Езерово и Сарафово. Всичкото мазут.
14.
Нафта
17.06.2017 21:00:47
Е това е кольо сладоледа.никой вече не му вярва на него и неговата платена групичка.тоя само комисионни в главата му голяма.е.ах го и мишока.аре разкарай се от нафтата бе
13.
Стария
17.06.2017 20:58:51
Някой обяви ли защо искат да се събират и какво да постигнат? Не виждам никаква идея, явно затова не е отишъл и никой. То и аз мога да призова за разходка в гората в подкрепа на послушните деца, но като не дойде никой проблема няма да е в липсата на послушни деца, а в малоумната ми идея.
12.
Nafta
17.06.2017 20:52:08
Кой го е анонсирал дълго това шествие? Сега разбирам, че се планирало такова.
11.
Az
17.06.2017 20:48:45
Аз лично съм привърженик на Нефтохимик, но не разбрах идеята за това шествие. Не разбрах кой точно го организира и каква е целта му. Последните 10 години имаше поне 10 шествия, кое от кое по-мащабни, не виждам нещо да се е променило. Очевидно не това е начина за постигане на резултати, а и хората призоваващи към протести са едни от главните виновници за проблемите. Щом най-доброто, което може да сътвори футболната мисъл в града е шествие за пореден път, може би е време да събаряме стадионите и да се захващаме с нещо друго.
10.
Коко
17.06.2017 20:47:24
Дълго анонсирано? Сефте чувам че е имало някаква организация за шествие...
Да ви е*а и организацията, организатори!!!
9.
Gocho
17.06.2017 20:43:49
Да ви еба майката - тьпа !!!
Хляб нямате да ядете - за фудбол взехте кахьр да берете ...
Ами управете си пьрво дьржавичката ве ... !
Идиоти !!!
Фудбола и всичко останало , сами ще си дойдат на мястото !
Цялата ви Мара втасала , та за футбола - кахьр ... !
8.
Бури мечката
17.06.2017 20:41:47
Бий мазута по главата бий Бий Бий Бий Бий Бий Бий мазута по главата бий Бий Бий Бий
7.
Фен
17.06.2017 20:13:50
Феновете ги няма заради тези крайните фенове. Като сте ми надраскали целия град в спрей само нафта и бургаз е зелен какво си мислете,че постигате?
6.
Бургас
17.06.2017 20:04:11
А може би хората на Бургас, особено по- големите си спомнят, какво представляваше псевдогранда Нефтохимик преди Порточана. Може би отбора на Бургас всъщност е Черноморец. Може би.
5.
ZapoznAt
17.06.2017 19:57:09
Бургас е пълен с малкотърновски селяни и ямболии нищо друго няма... А не има и нов център морска градина и автобуси ... И всеки селянин казва Преди повече ли ти харесваше хахахаха
Преди виждах приятелите и наборите си а сега виждам наркомани татуирани идиоти курви който им се кефят и нищо друго
4.
до 1
17.06.2017 19:51:09
ти явно си от "можещите" ..кой знае на кое поле в испания береш мандарини за 30 € ...ако можеш и в България можеш
3.
Гражданин
17.06.2017 19:50:09
Кмета да излезе и обясни защо се потрошиха милиони заради 50 прошляка.
2.
Xxx
17.06.2017 19:44:45
To v tozi grad ima edin otbor ne6to tezi mom4eta sa sgre6ili moje bi 6estvieto e bilo v selo bania
1.
Бургас е заспало село
17.06.2017 19:44:11
Бургас колкото и да се опитват да го изкарарат най-добър за живеене си остава село.Будните и можещи бягат в посока София или чужбина веднага след бала.При многохилядните протести за тока преди години в цяла България в Бургас имаше 200 човека.
  Добави Коментар
След Нова година ще поскъпне смяната на лична карта От 18 ще скочи на 30 лева  Ако сте от тези четири зодии, има добра новина за Вас Ще започнете ударно годината 
Заповядайте на празнични трапези в деня на Рождество Христово На Коледа от 10 до 12 часа виенското колело на центъра ще работи безплатно за всички Готви се да влиза в политиката Един ден и това ще стане, обяви Краля на фолка
Това е новата звездна двойка Днес завесата беше изцяло открехната, след като двойката качи снимка, на която ясно можем да забележим годежния пръстен на ръката на Болтър Арест след тик-ток заплаха Задържаха мъж, заплашил, че ще извърши атентат на коледен базар
Няма да се оправим без внос на работна ръка, смята министърът на туризма Министерство на туризма застава зад сектора и бранша по отношение на по-ниска диференцирана ставка на ДДС. Поморие ще посрещне 2025 с концерт на Стефан Илчев и оркестър Славяни Община Поморие осигурява безплатен транспорт за желаещите да се включат в новогодишното тържеството
Дъщерята на президента получи нервна криза Това призна Дарина  Гълъбин Боевски: От олимпийски шампион до защитен свидетел на DEA Измъква се от наркосделка за 50 млн. долара 
Потвърдиха интереса на унгарската МОЛ към Лукойл Нефтохим Бургас Не се бъркаме в преговори и сделка, към каквато върви частния мажоритарен собственик на рафинерията, каза служебният министър на енергетиката Откриха морска мина в Черно море Местните жители са видели подозрителен обект