Автоучилищата били гнездата на корупционни практики, Йонко Иванов настоява да бъдат закрити (ВИДЕО)
От години говорим за рисковите автоучилища и за гнездата на корупционни практики, но защо вниманието не бе насочено към тях? Защо като се видя, че се подсказва, тези школи останаха на пазара отново? Това каза в „Денят започва“ по БНТ председателят на Съюза на преподавателите по авто мото подготовка Йонко Иванов.
По време на предходния мандат на Московски като министър, бяха хванати 40-50 листовки, които бяха машинално подредени и се даваха на тези автоучилища на част от тези, които се обучават, припомня той.
„Администрацията не си свърши работата. Трябваше да ги игнорира тези хора от автоучилищата. Един изпитвач получава в момента между 500 и 600 лева. Хванат ли го, трябва да влиза зад решетките за години“, подчерта Иванов.
Според него, методиката за изпитите е морално остаряла. Трябва да се въведе GPS система на изпита, предлага той.
„Министър Московски ни отхвърля като партньори, но неговите „експерти“ му дават едни съвети, които няма да доведат до нищо добро в бъдеще. Не е ясно дали се купува изпитът по практика или по теория, или пък това е една пушилка, която ще отмине“, коментира Йонко Иванов. Поставиха се камери, за да се следи поведението на изпитвания и на изпитвача, а не нашето, защото ние сме като чувал с картофи, които ни возят и нямаме нито мнение, нито становище към това, което се случва в момента, каза още той.
1
Коментара по темата
1.
!!!-SOS
14.06.2017 08:57:50
Школите не учат качествено.Няма полигон и след малкото часове в т.н.
бърз курс трябва да ходиш на допълнителни в школата.И после ставали катастрофи, ами млади деца загиват без опит, купуват си мощни коли.В закона трябва да се напише колко мощно да е возилото н.р. за шофьор без стаж от 1-3г. и т.н.
бърз курс трябва да ходиш на допълнителни в школата.И после ставали катастрофи, ами млади деца загиват без опит, купуват си мощни коли.В закона трябва да се напише колко мощно да е возилото н.р. за шофьор без стаж от 1-3г. и т.н.