Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Сметната палата разкри коя партия колко е харчила за изборите

Ключови думи:
Сметната палата публикува отчетите за приходите, разходите и поетите задължения за плащане, свързани с предизборната кампания за изборите за НС на 26 март. Общо 29 са участниците в изборите - 11 партии, 9 коалиции и 9 инициативни комитети, и всички те са представили в Сметната палата отчетите си. Сметната палата започна одита на участниците в изборите за Народно събрание за случаите, когато декларираните приходи и извършените разходи във връзка с предизборната кампания са над 1000 лв. 

По предварителни данни 26 участници надхвърлят тази сума, съобщиха от Сметната палата.   От парламентарно представените, само ГЕРБ, Обединени патриоти и ДПС са изхарчили в предизборната кампания толкова, колкото са набрали за финансирането й.  БСП и „Воля“ на Марешки декларират по-малко изхарчени от събраните.  ГЕРБ декларира около два милиона и 316 хиляди лева набрани средства за кампанията.

Всички те са от държавната субсидия и нямат дарения. Физическите лица са предоставяли безвъзмездно ползване на автомобили. Най-много по време на кампанията ГЕРБ са дали за медийни услуги - почти милион и 480 хиляди лева. 

БСП декларира малко над милион 253 хиляди лева набрани средства. Близо 394 000 са дарения от физически лица, останалите са собствени средства.  За кампанията си Обединените патриоти са дали 741 хиляди лева. Голяма част са от собствени средства.  ДПС е похарчило два милиона 358 хиляди лева. Те са от държавната субсидия.

Най-много ДПС са похарчили за масови прояви и медийни услуги.  „Воля“ на Марешки е набрала малко над 213 000 лева. От тях само 3 100 са собствени. А даренията от физически са над 140 хиляди лева. 

Отчетите са публикувани в Единния регистър по Изборния кодекс. Публикувана е и представената информация от доставчици на медийни услуги, социологически и рекламни агенции, и агенции за осъществяване на връзки с обществеността за предоставените от тях услуги на участниците в изборите.


0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Има ли изход от парламентарната криза? БСП инициира разговори с пет групи Срещат се с депутати с ПП-ДБ, „Възраждане“, АСП, ИТН и МЕЧ Има ли изход от парламентарната криза? БСП инициира разговори с пет групи Срещат се с депутати с ПП-ДБ, „Възраждане“, АСП, ИТН и МЕЧ
Ще бъде ли издадена Европейска заповед за арест на Стоян Мавродиев? Софийски градски съд заседава Шокиращо: Твърдят, че първата съпруга на Димо Алексиев го зарязала заради... Алексиев има тежки проблеми с алкохола и... дрогата?
Предизвикан е на бой Любовната драма за Беба може да влезе в клетката за ММА, ако зависи от Велин... "Взриви" телевизията Димо Алексиев произнесе присъда в Игрите, деликатна подробност е, че в момента той е зад решетките
Вярно ли е, че хората във връзки всъщност са по-щастливи от необвързаните? Ето какво казват експертите „За“ и „против“ прошката след изневяра Да останеш във връзка с някого, който е изневерил, понякога може да бъде нараняващо
4-те зодии, които ще намерят нова любов Вижте кои са те  За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето 
Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5% Калин Джорджеску получи 22 на сто подкрепа  7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях