Мода с кауза и италиански шик са темите на новите колекции в Tria City Centre
Ключови думи:
Tria City Centre, мода, Бургас, Marina Yachting, Henry Cotton’s, Kocca, MCS, колекция, тенденции 2017
И този моден сезон ще премине под знака на социално отговорния бизнeс в Tria City Centre. Всички нови колекции на световно известните брандове, предлагани в Tria, са част от кампанията “Аз и Ти ЗаЕдно“, която търговския център стартира преди по-малко от 9 месеца, съвместно с Фондация „Искам бебе“ и Звеното по асистирана репродукция към УМБАЛ Бургас. Кампанията има за цел да подпомогне двойки с репродуктивни проблеми на територията на бургаска област.
Първата част от кампанията по набирането на средства предстои да приключи на 1 юни. Тогава ще бъдат обявени и събраните средства, както и следващите стъпки, които ще предприемат организаторите по разпределянето им. Повече информация за кампанията може да прочетете в сайта на Tria: triacitycentre.com или във фейсбук страницата Tria City Centre Burgas.
Освен с благотворителна насоченост, новите колекции на Tria се открояват с разнообразие от стилове и палитра, покриваща всички модни тенденции на пролет/лято 2017. Двата мултибранд магазина, които търговският център обнови през последната година – SBS и ColorPoint го наложиха като предпочитано място за почитателите на италианската мода.
Tria City Centre не изневери на стила си и поддържа тенденцията за предлагане на световно известни брандове, единствени за града ни, с двете си нови попълнения Marina Yachting и Henry Cotton’s. Както и уникалния за България италиански бранд KOCCA, който може да намерите само в магазин SBS в Tria.
Запознайте се с новите колекции пролет/лято 2017
Marina Yachting
В новата колекция на бранда доминират светлите и свежи цветове като бяло, синьо, бежаво, премесени с лека нотка червено. А кройките остават в спортно-елегантната линия с типичните за марката морски мотиви.
Salsa Jeans
Сякаш докосната от топлите слънчеви лъчи – новата колекция на Salsa Jeans се отличава със свежи флорални принтове и наситени закачливи цветове. Младежки, секси и провокативни – така можем да опишем дрехите от пролетно-лятната колекция на португалския бранд Salsa Jeans.
KOCCA
Докосване от средиземноморието е лайтмотивът на новата колекция на KOCCA. Италианският бранд залага на ефирни материи и земни цветове, вдъхновени от природата. Цветовете, които доминират в лятната колекция на бранда са бяло, синьо, екрю, бежово, кафяво и др.
Henry Cotton’s
Стилът на Henry Cotton’s е комбинация между иновация и традиция, която черпи вдъхновение от дворянския начин на живот. В новата линия на бранда можете да откриете цветове като кафяво, синьо, зелено, бяло и сиво.
EA7
Новата спортната линия EA7 се фокусира върху безупречния вид. Цветовете, на които залага бранда това лято са традиционните бяло, синьо и черно за мъжете. В дамската линия пък откриваме флорални принтове и цветове като розово, лилаво, зелено и бяло.
Freddy
Серията WR.UP® на италианския бранд Freddy е способна да изведе на показ най-красивите извивки на женското тяло. Технология специално създадена да оформя бедрата, дупето и талията, но и същевременно да вдъхва увереност и стил на всяка една дама.
MCS
Четири истории са преплетени в пролетно-лятната колекция на MCS: „състезанието на
джентълмените“ – провокирано от любовта към надпреварата с високи скорости, „звукът на 50-те“ – нестихващата любов към рок‘н‘рола, „американският кънтри панаир“ – отнасящ те в малките китни градчета на северна Америка и „в дивата шир“, разказваща историята на необятната природа. Тези четири истории носят духа на новата на колекцията на бранда, която се откроява с прецизни италиански кройки и дизайни от естествена кожа, памук и деним.