Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Автоматизацията навлиза все повече в ресторантьорския бизнес

Ключови думи: робот, сервитьор, поръчка, бизнес,

Тромав робот е забелязан да се движи по тротоар в Сан Франциско, придружен от двама фотографи, докато завършва тестово придвижване. Две лога са залепени от едната му страна – на Yelp и Eat24, което не оставя съмнение какво се опитват един ден да доставят създателите на робота – храна, пише Quartz, цитирано то Инвестор.бг

Роботите и интерактивните машини превземат все повече света на храната. CaliBurger - верига за бургери по Западното крайбрежие на САЩ, инвестира в грил майстор робот, наречен Flippy. Редица ресторанти в Китай замениха сервитьорите си с роботи. McDonald’s тества използването на сензорни екрани за киоски за поръчване на храна.

И все пак някои твърдят, че ще минат няколко години преди ресторантьорската индустрия да се напълни с подобен тип роботи, които да заменят хората. А когато това се случи, автоматизацията на доставките на храни ще се случи на стратегически места, твърди Тимъти Кароун, професор по информационни технологии в University of Notre Dame.

"Дали един ресторант ще стане частично, или напълно автоматизиран ще зависи от неговите клиенти и местоположението му“, коментира той. „Веригите за бързо хранене, разположени навсякъде, откриват, че клиентите им оценяват автоматизацията“, допълва анализаторът.

На места като летищата по-бързото обслужване също се приема добре.

Местата за хапване обаче не са толкова приятелски настроени към роботите. Някои механични сервитьори в Китай са спрени от употреба, след като собствениците на ресторантите се разочароват от разлети напитки и храна.

И все пак автоматизацията е нещо, което потребителите жадуват, според Анди Пъздър, главен изпълнителен директор на CKE Restaurants. Той твърди, че това е характерно за по-младите клиенти, които вече активно използват смартфони и таблети.

„Виждам съм хора – млади и стари, да чакат на опашка, за да използват сензорни екрани, докато служителите стоят в ъгъла без да правят нищо“, коментира Пъздър.
1
Коментара по темата
1.
Даааа
01.05.2017 23:57:30
Касабова, кажи на мъжа си да осъди Този, който му е пратил инсулта! Нека да си наеме Ваклена Кънчева за адвокат и да предяви иск за 5000 лв. За инсулт толкова се полага.
  Добави Коментар
Бой между непълнолетни, майка се включи в сбиването (ВИДЕО) От МВР съобщиха, че е започнала проверка и случаят вече е докладван и до прокуратурата Едва оцеляла по време на първото си раждане Синоптичката разказа за най-тежкия си момент
Тези зодии са ужасни приятели Интересни поверия за днес Църквата почита Свети йеромонах Тит Чудотворец
Поредна катастрофа на фатална отсечка По информация от полицията, за щастие, този път няма пострадали Мъж от село Оризаре кара мъртво пиян За щастие не се стигна до инцидент
Отличник е в... Масажите Млада жена от Бургаско реши да краде, полицията я сгащи Престъплението стана в Поморие
Депутатите обсъждат вота на недоверие Гласуването ще е към края на традиционната работна седмица Ето какво ще е времето Дъжд почти в цяла България
Авиобаза Граф Игнатиево очаква ценни придобивки за българската армия В ход е модернизиране на родните ВВС Стрелецът да се пази от измамници, а Овенът да внимава с кого флиртува Хороскоп за деня – 2 април 2025, сряда