Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Шефът на КЗП разкри натровиха ли ни с козунаци и яйца!

Ключови думи: нарушения, храни, великден
Няколко десетки са обажданията в Комисията за защита на потребителите (КЗП) по време на великденските празници. Те касаят предимно консултации по повод закупени дефектни стоки. Едва три-четири сигнала са свързани с конкретни нарушения, сред които неясни условия при паралелно провеждане на промоционална кампания и акция за намаление. Това каза председателят Димитър Маргаритов пред Bloomberg TV Bulgaria, съобщиха от пресцентъра на КЗП.

„Нямаше фрапиращи нарушения. За пореден път се доказа колко необходима е превенцията. Ние започнахме нашите проверки далеч преди Великден. Осъществихме ги и съвместно с колеги от други институции. Създаде се още преди настъпването на празниците впечатление и то беше съвсем правилно и обективно, че контролните органи са на своето място и извършват необходимите проверки, като по този начин гарантират спокойното и нормално протичане на празничните дни”, коментира Маргаритов.

По думите му в последните периоди в празничните дни нарушенията са по-малко. В навечерието им обаче проверките установяват леко покачване на броя им спрямо констатираните при ежедневните инспекции. Според Маргаритов това се дължи на по-голямото предлагане на различни групи стоки, както и на провеждането на празнични намаления и промоции.

„Понякога намаленията не са реални или промоциите касаят стоки в много малка наличност и потребителите не могат да се снабдят с тях”, посочи председателят. Той уточни, че такива нарушения са срещани и преди.

„Новото, което наблюдаваме през миналата година и сега, е склонността на търговците, включително в туристическия бранш, да прилагат добри практики, които вече са се наложили на пазара, като компенсират своите клиенти, когато не могат да им предложат това, което са им обещали”, допълни Маргаритов. На финала на разговора Маргаритов подчерта, че „всичко трябва да е ясно – тогава, когато може – може, а когато не може – не бива”.

И прикани търговците да бъдат коректни и лоялни към своите клиенти, защото „в последните периоди това работи, работи и за тях.”

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Развитие по казуса с кмета на Минерални бани Мюмюн Искендер заяви, че ще обсъди със семейството си дали да обжалва... Почина голямо медицинско светило Напусна ни проф. д-р Милан Миланов
Божанов се отказа от депутатския си имунитет Той му беше поискан от и. ф. главен прокурор  Забравих за торти и кексове: Крем Магнолия по турска рецепта е новият ми хит Леко, ефирно и божествено на вкус
Григор Димитров заработи около 100 000 лв. за 100 минути на корта Тенисистът игра общо само час и половина в последните си две срещи в Доха и Дубай Предложиха Тръмп да бъде номиниран за Нобелова награда за мир Идеята е на конгресмен от Републиканската партия
Продал апартамента си заради ресторанта Семейството на шеф Ангелов го подкрепяло изцяло в амбициите му Трик на камериерките с пластмасова бутилка връща белотата на тоалетната Нашите баби също са използвали този инструмент
Настъпва голям обрат с времето! Летни температури през март!  Никога не хвърляйте пръстена от бутилката с олио Малко хора знаят, че ако оставите този малък пръстен, можете значително да намалите консумацията на растително масло
Почина уважаван българин Доц. Недев беше не само блестящ специалист в своята област, но и обичан колега, наставник и човек с изключителна доброта Слага си зъби на бартер Днес Светлана вече не разполага със златните карти на бившия си съпруг