Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

87 % от пациентите на УМБАЛ Бургас биха се доверили на лечебното заведение отново

Целта на анкетните проучвания е да подобрим връзката с пациентите, споделя директорът на УМБАЛ Бургас
Ключови думи: лечение, болница, анкета, УМБАЛ Бургас

87% от пациентите на УМБАЛ Бургас биха се доверили на лечебното заведение отново. Това сочат данните от анкетата на болницата, проведена в периода  23-ти февруари – 23-ти март. В нея са участвали общо 118 души, като тя е представителна за нуждите на болницата. В даването на обратна връзка най-активни са били пациентите от отделенията по: Неврохирургия, УНГ-болести, Ревматология, Съдова хирургия, Гинекология, Обща хирургия, Първо и Второ педиатрично отделение.
„Целта на анкетните проучвания е да подобрим връзката с пациентите и да им дадем възможност при изписването да посочат какво е било отношението на лекарите, медицинските сестри и санитарите към тях, от какво са останали доволни и от какво не”, споделя изпълнителният директор на УМБАЛ Бургас д-р Мирослав Обрейков.

В помощ на това  от повече от месец болницата откри и специален e-mail за сигнали при нередности: tvoiat.signal@gmail.com, на които се отреагира  в рамките на 4 дни.

В първия месец от пускането на анкетата 74% от пациентите определят отношението на лекарите към тях по време на престоя им в УМБАЛ Бургас като много добро, 18,4% като добро, а 7,6% като лошо. 61% посочват, че отношението на медицинските сестри към тях е било много добро, според 33,8% то е било добро, а според 5,2% -  лошо. 50% от пациентите са оценили обслужването от санитарите като много добро, 42,4% като добро и 7,6% като лошо. По-голямата част от лекувалите се в болницата са на мнение, че при необходимост отново биха потърсили помощ в УМБАЛ Бургас.

Сред препоръките на пациентите са подобряване на битовите условия, обновяване на  инвентара, повече обслужващ персонал и съобщаване на повече подробности на близките за състоянието и лечението на пациентите. Част от тях се оплакват, че пръстовият автентификатор, който се прилагаше до скоро, ги е затруднявал.

Голяма част от лекуваните използват анкетата, за да благодарят на медиците. „Страхотни сте!”, „Добре, че Ви има! Благодаря за отделеното внимание”, „Пожелавам Ви много здраве, бъдете все така усърдни”, „Доволна съм от отношението, организацията и професионализма на екипа на отделението” са само малка част от положителните коментари, които пациентите оставят в анкетата.
Свали връхните дрехи Андреа показа отлична кондиция Арестуваха го Проблеми за Ерик Мабиус
Шокираща смърт в Русия Известна жена почина по много нелеп начин Ваксина ще спира рака, преди да се развие в тялото Учените искат да обучат имунната система да разпознава и унищожава опасните клетки
Какъв е характерът ви според кръвната група Хората имат различен характер и кръвната им група играе важна роля за това Изяли сме 13 000 тона фалшиво сирене Количеството е по-голямо от произведеното през 2023 г.
Трагедия във Франция Във френските Алпи Неприятна новина за феновете на "Спайдърмен" Премиерата се отлага, но с малко...
Провал за България В старт на биатлона Още израелски заложници бяха освободени от Ивицата Газа Докато Израел трябва да пусне от затвора стотици палестинци
Украйна с удар по Русия Украински дронове удариха ключова руска петролна помпена станция  МВР със спешна акция, ще задържа вандалите от протеста в София След раняването на 10 полицаи, МВР предприема действия срещу агресията