Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

87 % от пациентите на УМБАЛ Бургас биха се доверили на лечебното заведение отново

Целта на анкетните проучвания е да подобрим връзката с пациентите, споделя директорът на УМБАЛ Бургас
Ключови думи: лечение, болница, анкета, УМБАЛ Бургас

87% от пациентите на УМБАЛ Бургас биха се доверили на лечебното заведение отново. Това сочат данните от анкетата на болницата, проведена в периода  23-ти февруари – 23-ти март. В нея са участвали общо 118 души, като тя е представителна за нуждите на болницата. В даването на обратна връзка най-активни са били пациентите от отделенията по: Неврохирургия, УНГ-болести, Ревматология, Съдова хирургия, Гинекология, Обща хирургия, Първо и Второ педиатрично отделение.
„Целта на анкетните проучвания е да подобрим връзката с пациентите и да им дадем възможност при изписването да посочат какво е било отношението на лекарите, медицинските сестри и санитарите към тях, от какво са останали доволни и от какво не”, споделя изпълнителният директор на УМБАЛ Бургас д-р Мирослав Обрейков.

В помощ на това  от повече от месец болницата откри и специален e-mail за сигнали при нередности: tvoiat.signal@gmail.com, на които се отреагира  в рамките на 4 дни.

В първия месец от пускането на анкетата 74% от пациентите определят отношението на лекарите към тях по време на престоя им в УМБАЛ Бургас като много добро, 18,4% като добро, а 7,6% като лошо. 61% посочват, че отношението на медицинските сестри към тях е било много добро, според 33,8% то е било добро, а според 5,2% -  лошо. 50% от пациентите са оценили обслужването от санитарите като много добро, 42,4% като добро и 7,6% като лошо. По-голямата част от лекувалите се в болницата са на мнение, че при необходимост отново биха потърсили помощ в УМБАЛ Бургас.

Сред препоръките на пациентите са подобряване на битовите условия, обновяване на  инвентара, повече обслужващ персонал и съобщаване на повече подробности на близките за състоянието и лечението на пациентите. Част от тях се оплакват, че пръстовият автентификатор, който се прилагаше до скоро, ги е затруднявал.

Голяма част от лекуваните използват анкетата, за да благодарят на медиците. „Страхотни сте!”, „Добре, че Ви има! Благодаря за отделеното внимание”, „Пожелавам Ви много здраве, бъдете все така усърдни”, „Доволна съм от отношението, организацията и професионализма на екипа на отделението” са само малка част от положителните коментари, които пациентите оставят в анкетата.
Ще дърпа ушите на охраната си? Куриозна случка с Дуа Липа Скандалът с него продължава Коцето е обект на критики 
Сянката на коронавируса изплува в "Стани богат" Леко стряскащ въпрос предвид ситуацията в България ЛГБТ ще си веят знамената само в ЕС? Тръмп с нов ритник в задника на Европа Най-известната треньорка в Русия във възторг от 47-мия президент на САЩ заради решението му да бие шута на трансджендърите от спорта
Отиде на гости и веднага извади... Аръков е ексцентричен човек Махат тирето От ЦСКА с любопитно обръщение
Те не могат да пият Алкохол Земетресение в съседна страна Трус люшна румънци
Отиде си твърде млад Леджър остава легенда на киното Коментира визията на Мелания Тръмп Илиана Раева със суперлативи
Професор го "уби" Тим Коулсън с тежки думи за Неси ЕС се превърна в генератор на свръхбюрокрация и регулации за бизнеса АОБР представи приоритетите си за 2025 година