Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Вижте окончателните промени в транспортната схема на Бургас, влизат в сила този петък! (СНИМКИ)

Инж. Петко Драгнев обясни, че транспортната схема се оптимизира за възможно най-малко прикачвания
Ключови думи: транспортна, схема, бургас, петко, драгнев, финални, промени, интегриран, градски, транспорт, б11, б12, 9, б1, б2, линии, меден, рудник, славейков, изгрев, жилищен, комплекс, ж.к., квартали, маршрути

Въвеждат финалните промени по интегрирания градски транспорт в Бургас в петък. Това каза днес пред журналисти управителят на „Бургасбус” ЕООД инж. Петко Драгнев. Флагман.бг припомня, че в понеделник общинското предприятие получи ултиматум от кмета Димитър Николов за оптимизиране на маршрутите по всички линии в града. (ВИЖ ТУК)

Пълен размер на изображението ВИЖ ТУК

В края на работната седмица Бургас ще се сдобие с три нови линии. Техните наименования ще бъдат Б11, Б12 и 9. Първите две заменят досега съществуващите 11А и 12А и ще бъдат организирани по такъв начин, че да действат заедно с бързите Б1 и Б2.

Линия Б11 ще свързва комплексите „Меден рудник” и „Изгрев”, спазвайки до известна степен маршрута на предшественика си - 211. Основна разлика със сега съществуващите маршрути е, че и двете линии няма да минават през терминал „Юг”, а ще спират на старата спирка на ул. "Булаир", където сега спират тролеите.

Ето и точния маршрут на Б11 - ул. „Въстаническа” – бул. „Захари Стоянов” – ул. „Индустриална” – старата спирка на терминал „Юг” – бул. „Демокрация” – ул. „Петко Задгорски” – терминал „Изгрев”

Двете нови линии ще минават по един и същи маршрут, подобно на Б1 и Б2. Линията за ж.к. „Славейков” – Б12, ще минава по кръговото до "Метро" и продължавайки по бул. "Яким Якимов" ще стига до терминал „Славейков”.

Спирките по линия Б11 в двете посоки

Спирките по линия Б12 в двете посоки

Последното нововъведение – линия 9, също ще свързва комплексите „Меден рудник” и „Славейков”. Тя представлява оптимизиран вариант на вече съществуващите 91 и 92, които ще бъдат премахнати и ще се запази възможността пътниците от всички зони на най-големия комплекс да направят връзка с центъра на града, както и площад „Трапезица” и автогара „Запад” . Според ръководството на „Бургасбус” пътниците, които досега са ползвали спирките по улиците „Гладстон” и „Сан Стефано”, ще видят една чудесна алтернатива в спирките по бул. „Христо Ботев”.

94
Коментара по темата
94.
Velina
25.02.2017 05:44:01
Спретесе бе идиоти, това си е тормоз, може ли такова нещо, как не се намери добър адвокат да ги осъдим тези за дискриминация по Конституция ни се полага оплитмален транспорт, върнете 12А и 211, върнете спирка Опера и Новата поща!!!!!
93.
jeko
25.02.2017 05:36:19
Върнете 12А говеда мръсни побъркахте ни, да гниете в затвора дано!
92.
basa
24.02.2017 22:25:36
na bunt da svalim caisa kmet boikovist,i onzi li6per v burgas bus
91.
Каката
24.02.2017 22:03:46
Върнете 12А!!! Бургазлии са традиционалисти и няма да ви простят затриването на една от най-обичаните и емблематични линии!
Просто сменете името на глупавото Б12 с 12А!!!
90.
burgas
24.02.2017 13:17:44
и ко пак няма връзка до ямбол :)
89.
Мислещ
24.02.2017 12:58:48
Супер е новата транспортна схема!!! За всички мрънкащи, комунисти, поенсионери и селндури, марш в Странджа.
88.
Красита
24.02.2017 11:50:34
Линия №9 (микробусите) е много удобна, но интервала на курсовете е много голям - 20 минути. Бусчетата са малки за да поемат целия поток хора от квартал и комплекс "Меден рудник". Тази сутрин бусчето в 08,30ч. в посока Славейков беше претъпкано и трудно се затвориха вратите на последна спирка от "Меден рудник"
Моля направете линия №9 на 10 минути!!!
Моля закупете валидатори за микробусите и тролеите!!!
87.
гларус
24.02.2017 11:45:40
до кога ??????
хората вече не смеят да питат!!!!!
НИКОЙ не знае на кой от хилядите автобуси да се качи и къде ще слезе !измориха се хората - возят се , вървят,прикачват се - а кога ли ще стигнат ?В Бургас ли сме изобщо ? кой измисли толкова непознати спирки ? Дядо Йоцо гледа.....
86.
БОЦМАНА
24.02.2017 10:24:28
ДА ПУСНАТ ЛИНИЯТА НА СТАРАТА 4 ОТ ВЪЗРАЖДАНЕ ДО ЦЕНТЪРА НЯМА НИКАКЪВ ТРАНСПОРТ. СЪЩОТО СЕ ОТНАСЯ И ЗА ЛАЗУР.КАЖЕТЕ .
85.
Стига толкова експерименти !
24.02.2017 09:08:41
Не щем никакви 'бързи линии" господин кмете ! Искаме автобусите да спират НА ВСИЧКИ спирки ! А който много бърза - да си хване ТАКСИ !
Откривайте си колкото си искате нови линии , но ни ВЪРНЕТЕ старите 211, 12 и 12А !!!
84.
аз
23.02.2017 15:41:30
А хората от горния раьон на селото м. рудник с какво ще се придвижват .Пак ще трябват промени.
83.
Тукашен
23.02.2017 12:02:43
Доколкото разбирам, основната цел на новата транспортна схема е да не е като старата!
82.
без коментар
23.02.2017 08:24:14
На срещата с жителите на квартал Горно Езерово г-жа Руска Боджиева твърдеше, че автобусите ще са на 25 минути. По новото разписание от 1 февруари са с часова разлика до 55 минути, а цената важи при прекачване в рамките на 45 минути!?! Какво струва думата на един заместник кмет!?! Променете маршрута на линия 8 по ул. Христо Ботев - няма да отнема повече от 3-4 минути и ще улесните хората, като им спестите тичането от една част на града до друга и неприятното чакане по спирките по 1 час.
81.
Сапун
23.02.2017 06:21:47
Върнете стария маршрут на 8, ще има много повече прекачване защото така обикаля целия център, и ще лапате повече пари от хората които отиват на работа за да ви плащат заплати, паразити алчни, но за радост скоро ще сте в Белене, майка ви да еба, крадци елементарни. На прасетата в Белене да ви натикат.
80.
Коко истината
22.02.2017 22:32:10
Честито,бургазлии!
Със здраве да си ги ползвате витамините ...аааа ....автобусите Б1...Б12
79.
въй въй
22.02.2017 21:57:04
Абе,направо закривай,какво се хабите.
78.
без коментар
22.02.2017 21:47:41
Новата схема е сътворена от кака Руска и ко. сега не смее да излезе пред нас и да си признае,че окрадоха парите, а това беше повод и добър параван да пуснат глупавата си схема. Бургасдрус си е на чиста загуба.Големите им специалисти Чайков и Атанасов броят пътниците през документите на кондукторите,удържат от водачите за "качествени"гуми и части,за преразход на гориво --- дизел и метан,а те си мълчат защото някои са пред пенсиия,други са с кредити,трети са наши момчета.Смелите напускат и бягат три дни далеч от тази фирма.Горните крадат,три месеца се крият в миши дупки,а преди Чайков се переше.Сега да излезе,но как ....Даже и в Управителния съвет на Нефтохимик влезе да ги оправи.Новите им спирки струват колкото един апартамент.Кмета и групата му не си признават за недодяланата схема и сега виновен е Петко --- точно по комунистически.Водачите карат с 40км./ч.,защото им засичат време и когато пристигнат рано на крайна спирка се отбелязва и само казват горните,че не ги санкционират,но кой знае.Автобусите загиват геройски,станаха на 4г.,качва се да шофира който свари,не се поддържат,сервиза е под всякаква критика,а те нехаят.Нали заплатите им вървят,от второ кранче не капе а солидно тече.Идеологът кака Руска измисли през зона "А" в МР да пътуват ТР,тя знае ли че преди нейния ИГТ 211 едва ги превозваше до центъра,но и тя като всички останали вкл.и висшето в транспортната фирма са виждали ТР и автобус от служебните си коли.Загубите ще доведат до фалит и някой вече си е харесал Буса,за да го купи за жълти стотинки.Кой ще отчете загубите,всички виждат само лъскавото,но отвътре Буса жужи и кога ще експлоадира е въпрос на време,а то не е далече.
77.
бай Чеп
22.02.2017 21:01:24
До сега бяхме на 11А,12А. Сега Б1,Б2,Б11,Б12,БО...
След два месеца минаваме на В121,В219...и други измишльотини.
И така, докато ви омръзне...евентуално!
76.
бесен
22.02.2017 20:46:26
Викторе,кое му е смисленото на тези промени?!?Мислиш,че като дублира 211 ще върви на 6-8 минути като преди?Мечтай си! Ще висиш като мокър балтон половин час докато дойде заветния автобус.Може да ви се струва глупаво ,но Бургас имаше най-редовната и организирана транспортна схема.От всяка точка на града до центъра се стигаше за 20 максимум 25мин. Каква беше целта на ИГТ? Да бъде по-бърз,по-удобен на гражданите ,по-евтин,да се “разтоварят“ улиците от дублиращи линии...
Та ...,кое условие е изпълнено?
ПЪЛЕН ПРОВАЛ!!!
75.
въй въй
22.02.2017 20:29:23
Напишете си на един лист цялата транспортна схема,направете си самолетче от него, качете се върху него и айдееееее отивайте където си искате.
74.
Всичко е в програмирането
22.02.2017 20:26:19
Боса на Мафията,Мутрата от Банкя докато работи "на ползу роду" за два непълни мандата, стана МИЛИАРДЕР. За два пълни мандата, Слънцето огряващо т.е.ограбващо Бургас стана Мултимилионер. Най голямата далавера се нарича "Интегриран градски транспорт", затова не очаквайте големи промени, защото крадец доброволно пари не връща. Относно цената на билетите в София ги отмениха, да пробваме и тук.
73.
пътник
22.02.2017 20:23:59
Благодаря за Б 11 която ще минава през М.Рудник
72.
въй въй
22.02.2017 20:11:08
Не очаквах толкова много УМНИ ХОРА БургасДрус.
71.
Viktor
22.02.2017 19:58:59
Най после смислени промени в транспортната схема!
70.
mnmn
22.02.2017 19:57:32
Друс Друс с БургасДрус и бай Петко Дагнев-милиардера
69.
Бивш шофьор
22.02.2017 19:27:47
"Отърва се!!!"-това са първите думи на колегите,които останаха на работа в Бургасбус.Луди гъби ги направиха и тях.Почвам да ги разбирам...
68.
поредната глупост
22.02.2017 19:17:59
Стига сте гледали само Меден Рудник, защо не помислите, че няма нито една линия, която да свързва хората с центъра, да не говорим с централния пазар. Най-логично бе да оставите старите линии да си работят и единствено да бяхте пуснали бърз, който да свързва М. Рудник със Славейков. Това въобще не ни удовлетворява.
67.
Ех
22.02.2017 19:03:33
Стига сте ни тормозили!!!Може ли да сте толкова тъпи?!!!Хората си искат старите маршрути, не разбрахте ли?!! Европа като са ви поставили такива условия нас питахте ли ни?!!Сега си подавайте оставките и без това се нагушихте за десет поколения напред!!!Ей, по-големи изедници и по време на турско не е било!!!На Драгнев жена му шеф на транспорта в общината, а той директор на Бургасбус.Това не са ли гьонсурати?!!!!!!!!
66.
Върнете
22.02.2017 18:43:17
Върнете старите линии и оставете новите автобуси. Така ще е най-оптимизирана схемата.
65.
Най накрая
22.02.2017 18:28:47
Еее, чуха народа- върнаха линиите на Меден Рудник!
64.
Морски
22.02.2017 18:24:55
Най-накрая!!! Линия 9 ще чупи рекордите на бързата. Поздравления за решението да не минава през болницата! За Славейков промяната е много положителна, дано и за Меден Рудник да е така.
63.
Най накрая
22.02.2017 18:12:28
Еее, чуха народа- върнаха линиите на Министерство. Рудник!
62.
Тя
22.02.2017 18:03:46
От цетъра до Славейков,за, 45мин.вместо за 15мим както беше и не трябва да "мрънкаме". Идеална схема но безмозъчна.
61.
Николов съм
22.02.2017 17:40:49
Николов съм-няма да си дам оставката ,защото сега се къпя в банята на Сюлейман паша при мама в Житарово! Приятно прекачване с БургасДрус хохохохохохохохохо
60.
ei
22.02.2017 17:40:34
Varnete vsichko po staru mu ve
nikvi mar6ruti ne puskate v seloto ima samo edin trolei samo za centara mi govorite a do bolnicata koq liniq otiva vie kvo vi stava varnete ni starata sxema dostata4no stres ni nanesazte s tezi b1 b2 i nqkvi 4eteri 9 koito ne otiva nikade kato pita6 6ofiora za mar6ruta i vika 4e me go znae are varnete vsi4ko po staru mu badeye taka dobri pomislete i za seloto
59.
Човек
22.02.2017 17:38:22
По хубаво от маршутките няма Господина на снимката да дойде да пътува от Баира даго видим
58.
Човек
22.02.2017 17:37:26
По хубаво от маршутките няма Господина на снимката да дойде да пътува от Баира даго видим
57.
do 52
22.02.2017 17:22:44
Радко маймуно мазна -марш на клона у вашто село в странджа планина
56.
Въпрос
22.02.2017 17:21:52
Ръждясали те пейки кога ще ги пребоядисат и върнат? Като им свърши гаранцията ли ?
55.
Човек
22.02.2017 17:19:56
Помислете за хората който живеят в бл 159 в бл 160 и останалите
54.
tos
22.02.2017 17:17:55
Poludq pak zapratete go v belene
53.
do 50
22.02.2017 17:16:17
кои са гражданите на Бургас- едни безмозъчни панелни маймуни - ще плащат нека малко им е.............
52.
Rado
22.02.2017 17:14:02
Ейй ама не спряхте да мрънката, каквото и да се направи все недоволни.Само икаруси за вас трябва, така ще ви е най - добре.
51.
Човек
22.02.2017 17:13:40
Селото кучета ги яли6
50.
Малко Факти
22.02.2017 17:13:28
1.Новата трансп. схема е на голяма загуба -казват около 200 000 лева/месец за Бургасбус
2.Над 100 милиона евро са "усвоени" от "приближени" фирми и ако се върне старата схема- европейците ще си искат обратно мангизите- Следователно Кмета никога няма и при никакви обстоятелства няма да отстъпи и върне старата схема
3.Загубите на Бургасбус ще бъдат покривани ,чрез тегленето на нови заеми,докато са власт Герберите
4.Тук страхливите граждани нямат думата- Всичко се решава от Партийните барони в Бургас и София -те-гражданите имат само едно право да плащат от джоба си загубите ,чрез нови по-високи данъци
49.
ostavaka
22.02.2017 16:58:48
Ей николов некадърник подавай си оставката.какво са тия пародии какво е това нещо?Защо така се подигравате на хората бе?На 2 месеца смяна на маршрутите.
48.
Ivko
22.02.2017 16:57:24
След презастрояването,разпродажбата на градинките и зелените междублокови пространства това е поредната и нагла саморазправа с страхливите граждани на Бургас
47.
Олелееее
22.02.2017 16:52:32
Олелеее с тези дълги маршрути скоро ще фалирате БургасДрус-Некадърници Малоумни
46.
Ани
22.02.2017 16:50:33
Просто върнете старата схема и добавете бързите линии за връзка между комплексите! Просто и ясно !
45.
Бъргазлия
22.02.2017 16:39:07
Господа "мислители".Върнете старата транспортна схема и ако искате добавете бързите линии.Какво толкова има да се мисли.Направете го за да ви запомнят Бургазлии с добро.!
44.
jeko
22.02.2017 16:37:49
луди ни направихте бе ей говеда мръсни
43.
Оставка на Николов и Драгнев
22.02.2017 16:32:53
Оставка на Николов и Драгнев !!!
42.
Изберете гергов
22.02.2017 16:21:30
Строители на капитализма: Георги Гергов – от мръвката до ЦУМ

Строители на капитализма: Георги Гергов – от мръвката до ЦУМ
Георги Гергов - възход без край...

През далечната вече 1956 година във врачанското село Джурилово се ражда Георги Гергов, бъдещ бизнесмен и милионер, червен политик и светска личност в мащабите на постсоциалистическа България. Родното му село от 1950 година носи името Нивянин по поетичния псевдоним на един партизанин, родом от тук, Иван Недков.

Георги Гергов израства в селото, учи тук и естествено започва работа в ТКЗС-то.

Работният младеж е оценен и само след година го правят бригадир, но това едва ли удовлетворява иначе амбициозният Георги. Той иска размах и по-голяма мащаб и едва на 19 години, през 1975 година, решава, че поле за изява ще му бъде един от големите свинекомплекси на соцдържавата ни от онова време – този в Маноле, Пловдивско. Тъй като пътят му в живота е ясно проектиран – земеделието – той се квалифицира като зооспециалист. Силата му обаче е в практиката, а не в науката.



Нисък, подвижен и работар, той скоро започва да прави кариера в свинекомплекса. След 11 години, през 1986, вече е негов директор. Онези, които обичат историите за способните хора, издигнали се от ТКЗС-то до началническия кабинет в голям свинекомплекс само с дарба и труд, ще останат разочаровани. Защото успехът на Гергов в кариерата, колкото и тя да е провинциално-селска, е свъзран с два факта, които нямат нищо общо с предприемаческия дух или мита за работливия българин. Първият е политическата кариера, която той прави, стигайки до поста партиен секретар на комплекса. И то преди да навърши 30 години, което показва, че е



изминал на един дъх пътя от комсомолски активист до партиен другар

и то от отговорните. Вторият – рамото, което получава от свой познат и приятел, оказал се на висок пост във властта точно когато трябва – адашът Георги Танев. Когато е трябвало да се подскаже, кой да стане шеф в свинекомплекса, Танев е начело на ДКМС – младежката организация по времето на социализма, от която се излюпваха висшите ръководители на икономиката и обществения живот в България по времето на Тодор Живков. За него е нищо работа да подхвърли в съответната „шапка”-министерство и стопанско обединение, които определят кой да стане началник в соцвремената едно име. И то скоро ще изплува. Така, точно в годината , когато навършва 30 години, Георги Гергов става директор, макар и на свинекомплекс в провинциално пловдивско село. Според неофициални данни двамата с първия комсомолец на държавата по онова време се познават още от работата на Гергов в родното му село по комсомолска линия, но потвърждение за това днес е трудно да се намери. Вероятно пътищата им са се пресекли и по някоя от редовните бригади, организирани в помощ на селското стопанство по онова време.



Това назначение обаче се оказва онази решителна крачка, която прави само след три-четири години от селското момче богат човек и преуспяващ бизнесмен във вече поелата по пътя на пазарната икономика България. По късно,когато вече е станал човек с пари и влияние, той ще се възползва от едно друго познанство - това с Румен Петков, който като студент в Пловдивския университет е живял под наем в семейството на Гергов. Но това ще е по-късно, когато нещата вече са стигнали дотам, че парите се лепят по пръстите на бившия директор на свинекомплекса в Маноле.



За незапознатите със селскостопанския сектор от времето преди 1989 година трябва да се каже, че оглавения от Гергов комплекс не е нещо малко и незначително, той има над 20 000 свинемайки и в духа на социалистическите мащаби бълва огромна продукция от месо към пазара. Стремежът да се правят грандиозни обекти е типичен за номенклатурата от онова време и дори отглеждането на свине не прави изключение.

Но колкото и да е „обект от национално значение” свинекомплексът и неговия директор вероятно щяха да останат такива още дълги години, ако не бе дошъл 10 ноември и в държавата не бяха се разместили пластовете на властта. Още повече, че малко преди промяната през същата тази 1989 година избухва скандал в свинекомплекса и главен обвиняем е Гергов.

От комбината са изчезнали над 300 хиляди лева, а в размирните времена посредством препоръки от високо скандалът е потулен и директорът се измъква безнаказано. Ако не бе 10 номври, вероятно Гергов щеше да бъде отстранен и пратен в глуха линия, а ако покровителите му не се окажат достатъчно силни, можеше и да бъде и съден. Но това би станало, само при условие, че промяната се бе отложила. Тя обаче идва и късметът на Гергов го измъква от сложната ситуация. Най-важното – той остава директор, а това вече е позиция, която носи дивиденти.



Идва златното време за хората , които промяната е заварила на стратегически места и на които се дава възможност да приватизират /откраднат/ онова, което дотогава са управлявали като представители на държавата. И повечето от тях го правят, къде по-успешно , къде по-неуспешно. От тези именно среди излизат и над 80% от богатите днес българи. Като започнем от задграничните дружества, минем през заводите и комбинатите и завършим с ТКЗС-тата и свинекомплексите, всичко бе опоскано в създаденото безвластие и в годините на първоначално натрупване на капитали, както пишат класиците идеолози.



Първият милион на Гергов идва като по поръчка, твърдят запознати с житието му от онова време. В началото на 90-те Георги Гергов още се води директор, но свинекомплексът на практика е ликвидиран, животните са изклани и изядени или изнесени зад граница. Изведнъж от Гърция се получава съобщение, че идват четири кораба фураж за свинете. Пристигат корабите с фураж, платен от българската държава. Да, но свине вече няма. Гърците казват, той е платен и си е ваш. Само, че соцдържавата, която го е платила, вече я няма. При тази манна небесна за директора, той прави крачката и от държавен директор на несъществуващо предприятие се превръща в милионер, като продава за своя сметка фуража. Неофициално се твърди, че в джоба му са влезли около 10 милиона долара,

ако някой се поразрови, може да разбере и точната сума – корабите носят товар, който е записан някъде по митниците, цените на фуража от периода също могат да се намерят. Стоката е конвертируема, тя се търси и реализацията й е елементарна.



С толкова пари нещата изглеждат по-съвсем различен начин за Гергов, за разлика от милионите българи, ударени от инфлацията, чакащи пред празните магазини и получаващи заплата колкото да не умрат от глад. Сложил солидна основа на богатството си, бившият директор напуска през 1991 година комбината и става съветник в Министерството на Земеделието, а през 1993 година започва да търгува със зърно.

Парите от първите милиони се завъртат, взима и кредити и към джоба му потича пълноводна река. Предвидливо обаче Гергов не харчи само за лични нужди, а инвестира. Първите му покупки са свързани с първите му удари – купува през 1995 година същия свинекомплекс, който на времето е ръководил, добавя към него и фуражни заводи в Стара Загора, Бургас и Пловдив. Така затваря цикъла и сам си произвежда храната за животните, което пък прави произвежданото месо конкурентно на пазара. Но за човек с много пари като Георги Гергов свинете и фермерството явно не са достатъчни. Той прави доста странен завой в инвестициите си, вероятно подсказан му от хора от любимата му червена партия. Насочва се към туристически обекти, но не каквито и да е, а подбрани, предимно от използваните от властта и правоимащите преди 1989 година.

Първата перла в короната на новопоявилия се туристически бос е комплекс на ЦК на БКП в курорта „Св.Св. Константин и Елена”, бивш „Дружба”, прекръстен от него на „Слънчев ден”. През 1999 година за смешните 8 милиона германски марки Гергов придобива собствеността върху шест отделни сгради, огромен парк, прекрасна плажна ивица и почти завършено яхтено пристанище. Използвано от втория ешалон на партията – майка преди промените, в летовището ежегодно минават по няколко хиляди служители на градски, районни, окръжни комитети на БКП. Почивките са евтини, затова пък условията – прекрасни. В комплекса има тенис корт, лятно кино и два огромни паркинга в борова гора. Кой и защо подари на Гергов този комплекс, така и не е съвсем ясно. Ясно е само едно – след тази покупка шефът на свинекомплекса вече е изискан хотелиер с претенции и високопоставени партийни гости. Вероятно някъде по това време изниква и определението за Гергов като хотелиерът на властта. Инвестицията си той избива като довършва и продава на отделни апартаменти сградата на яхтеното пристанище и дори излиза на плюс. Още може да се срещнат обяви за препродажба на тези апартаменти на брега на морето, като цените започват от 2500 евро на квадратен метър.

Оттук нататък ударите му продължават, кой от кой по-печеливши. Гергов е вече човек, ползващ се с доверието и подкрепата на силно влиятелни икономически кръгове в и около БСП. През 2004 година

придобива ЦУМ за 30 милиона евро, както и 47% от “Търговски Дом” във Варна, като закупува акциите от известната “Феста Холдинг” на Петя Славова. И като за капак на всичко придобива Пловдивският Панаир.



Появяват се и първите анализи на това защо и как бившият шеф на свинекомплекс успява да напазарува толкова апетитни и за него евтини части от държавната и партийна баница. Според пловдивския бизнесмен Петър Станчев за успеха на Гергов съществен принос има и

масонска ложа с име Слънце-Ориент, организирана от бившия президент Първанов. Ложата е замислена като център за икономическо и властово влияние по оста Свиленград - Пловдив. Такава ложа наистина е регистрирана като сдружение в Пловдивския Окръжен съд през 2005 г. Самият Станчев твърди, че също е масон, но в друга ложа. Ето как бизнесменът обяснява реализацията на схемата при придобиването на мажоритарен дял в държавния някога Международен панаир Пловдив:

„Значи, тази ложа какво прави? Гергов му трябва сега в момента оценка на стойността на Пловдивския панаир и сградите в него. Той хваща другарчето си по ложа Цацаров и казва: "Искам да си направя оценка на тия имоти". Цацаров вика: "Няма проблеми". Гергов пише официално писмо до съда и иска трима оценители да направят тази оценка, като той сам си предлага трима оценители с оригинален документ до съда. Съдът му приема естествено и тримата оценители. От първата оценка до предложение и т.н. до крайните му оценки, цялата работа се прави за една седмица. Няма тука насрочване на заседание, нормална процедура... всичко се праска, все едно е собствен съд, разбираш ли, по бърза процедура... Оценката се умножава от първия оценител до следващия над сто пъти се завишава...”

Както се вижда от документите, разпространени и в интернет, само в рамките на няколко седмици в края на 2006 г. експертизата е изготвена и Румен Овчаров, тогава министър на икономиката, взема решение да се вкара

апорта на Гергов в Международен панаир.

Бързането си има причина. От 01.01.2007 г. България става член на Европейския съюз и този номер може да бъде засечен като нерегламентирана държавна помощ.



Просто, ясно и много работещо, но не за всички, а само за отделни представители на българския бизнес. Гергов става любимец на властта в периода 2005-2009 година и затова едва ли е учудващо, че отбелязването на неговата 50 годишнина през 2006 година се превръща в бляскаво светско събитие на покровителствани и покровители. В ресторанта на приватизирания от него чрез класическа РМД схема хотел “Ленинград” сега “Санкт Петербург” за мизерните 1.58 млн. долара са всички от върховете, както и тези, на които предстои да се издигнат. Сред именитите гости на юбиляра са президентът на страната Георги Първанов, тогавашния кмет на София Бойко Борисов, медийни гурута като Тошо Тошев и Венелина Гочева. На отделна маса са близките до президента интелектуалци, групирани около издателя Иван Гранитски. Тук са и бившите партийни ръководители от времената на Тодор Живков като Дража Вълчева.



Магистратите са представени от прокурорите Росен Димов (ръководител на Апелативна прокуратура), Димитър Ангелов (ръководител на Районна прокуратура – съпругата му е адвокат на Гергов), Андрей Атанасов (ръководител на Окръжна прокуратура) и много съдии начело със Сотир Цацаров – председател на Окръжен съд.



Естествено, на партито са и представители на МВР- комисар Йордан Кюмюрджиев и комисар Ангел Рангелов – бивш и настоящ за този момент ръководител на полицията в областта. По-късно и двамата се хвърлиха в политиката, спонсорирани от рожденика.

Тук е и групата на верните на Първанов социалисти – Румен Петков, Корнелия Нинова, Петър Мутафчиев.



Любопитното е, че почти всички са членове на масонската ложа, оглавявана от Гергов. В продължение на два часа безкрайна опашка от гости връчва подаръци на семейство Гергови, а пирамидата от букети достига тавана на ресторанта, разказват свидетели на събитието.



Името на Георги Гергов и днес фигурира като съдружник, акционер и член на управителен орган в над 45 юридически лица със стопанска и нестопанска цел, показва справка в масивите на Сиела. Той дори се опитва да създаде Министерство на туризма през 2007 година, но премиерът тогава Сергей Станишев не уважава призива му, вероятно поради тесните му връзки с Георги Първанов. А Гергов по онова време не е само инвеститор, но и председател на Националния борд по туризъм.



Не спира и инвестиционната му активност и то в нови сфери на икономиката. На 7 май 2008 година той купува пловдивската фирма "Пътища" АД, която има дялово участие в дружества, сред които "Българска пътно строителна компания", "Минстрой - Пътища" и "БКС Горна Оряховица". А на 8 май става почетен консул на Руската федерация в Пловдив. Навлизането му в пътния бизнес, където се подвизават някои от най-богатите и властни хора в България като Васил Божков не е случайно. Гергов знае, че предстои да се излеят милиарди евро по европрограмите в нови магистрали, а без фирма с история няма как да се докопа до апетитни поръчки. Очевидно е, че той разчита и на покровителството на хората около Първанов, както и на приятелите си масони за това.



Голямото хоби на Гергов и семейството му са конете. За расови икзимпляри той харчи огромни пари. Спонсорира щедро и федерацията по конен спорт.



Сега изглежда амбициите на бившия шеф на свинекомплекса в Маноле се насочват към политиката. Последният му призив е от началото на септември и гласи: „Време е в Пловдив да има червен кмет!”. Това заяви Георги Гергов на традиционния събор на левицата в местността „Копривките” . Сред 5-те хиляди участници, извозени с около 140 автомобила и 75 автобуса, бяха Сергей Станишев, депутати, антифашисти-ветерани. Специален гост беше бившият министър-председател Георги Атанасов. Гергов е уверен в победата, защото продължи с думите: "Аз за това съм председател на местната структура, за да победим. Следващият кмет на Пловдив трябва да е червен. Ще вкараме осем депутати в Европейския парламент, ще ги размажем", зарече се водачът на социалистите в града под тепетата.



Гергов е представен и в кабинета „Орешарски” чрез земеделския министър Димитър Греков. Милионерът е бил негов студент. След години пък Греков е част от неговата масонска ложа. Свързва ги старо приятелство, което със сигурност ще даде нови плодове.



Дали ще се реализират политическите амбиции на Гергов, ще се види през май догодина, когато са изборите за европарламент. Но дори и да не успее в политическите си намерения, Гергов ще си остане фактор не само в Пловдив, но и в страната. С толкова пари, собственост и работещи за него той е в състояние да влияе и то съществено на националната политика. Нещо, което прави от години и вероятно ще продължи да прави.
41.
до Кмета и Драгнев
22.02.2017 16:16:31
Колкото повече го бутате това лайно-наречено нова транспортна схема на Бургас,което ни го изсрахте- толкова повече мирише- Време е гражданите на Бургас да пуснат водата в тоалетната на власта
40.
Предложение
22.02.2017 16:13:55
Нека да си изберем НОВ КМЕТ който да декларира ,че ще върне СТАРАТА Транспортна Схема на град Бургас! Николоооов и СИЕ ОСТАВКА + Драгнев О С Т А В К А
39.
Abe Кмете в ред ли си бе ?
22.02.2017 16:11:17
Що за сложни схеми -Б 1001 абе Върнете си старите и удобни 12 12А и 211 - вИЕ В таз община съвсем се побъркахте -имате нужда от психиатър
38.
Крадливата Мома
22.02.2017 16:06:41
Ти забърка тази каша откраднахте парите сега Драгнев е виновен.Вафла подай си оставката ако си мъж.Цял бургас те псува или върни старата схема.ще духате супата на изборите.
37.
ДО № 32 И 33
22.02.2017 15:52:24
Тук не става въпрос за лигавене, а за това до колко е удобна новата транспортна схема, при това че махнаха една наистина работеща и удобна такава, само и само да се налапат здраво обърнаха целия град с главата надолу
36.
###
22.02.2017 15:50:44
Г-жа Лъжа няма сила да управлява собствената си партия, а иска да управлява държавата

Време е за истината за това кои са националните предатели, време е за истината за гласуването в Европейския парламент. За истината, г-жо Лъжа, е време. Това каза Десислава Атанасова от ГЕРБ по време на пресконференция за приетото днес Всеобхватното икономическо и търговско споразумение между Канада и ЕС (СЕТА). Изявлението на Корнелия Нинова по темата бе определено от представителите на ПП ГЕРБ като „поредното биполярно разстройство“.
Официалната разпечатка на гласуването днес, с която и медиите разполагат, показва, че лидерът на ПЕС Сергей Станишев и голяма група от европейските социалисти подкрепят СЕТА. „Опитахте се да прикриете истината със странна пресконференция, на която заявихте, че Станишев много се е объркал в гласуването си в подкрепа на СЕТА. Може би се е объркал и Джани Питела - шеф на Групата на европейските социалисти в ЕП. Ред е да обяснявате, че ще ги мъмрите, ще ги наказвате до стената... но това не се случи по един друг повод - гласуването на резолюцията за наводняване на Европа с бежанци. Време е за истината, г-жо Лъжа“, подчерта Атанасова.
Според председателя на МГЕРБ Георг Георгиев лъжовните твърдения, изречени за СЕТА от Нинова, са няколко. По думите му, не е вярно, че пазарът ще се наводни с ГМО продукти. „СЕТА не отменя директивите на ниво Европейски съюз. Напротив, търговското споразумение залага два важни компонента - елиминиране на над 98% на тарифите и митата между Канада и ЕС, както и предвижда строга защита на интелектуалната собственост. Това е в услуга на европейските пазари“, обясни той. Георгиев припомни, че правителството на Бойко Борисов постави като условие за ратифицирането на СЕТА отпадането на визите за български граждани в Канада. „Това е едно от най-големите постижения, реализирани в последните 20 години. БСП не отчитат ли възможността, че България извлече най-доброто в случая, бяхме лидер на мнение във взимането на решението. БСП нямат ясна оценка какво е в национален интерес. Когато показват неразбиране на процесите в Европа, поне да не говорят - нееднократно са ни излагали. Как Станишев, опитен политик, ще се обърка така?“, коментира Георг Георгиев.
Лидерът на МГЕРБ бе категоричен, че Корнелия Нинова не е способна да упражни контрол върху процесите в собствената си партия. Георг Георгиев припомни, че евродепутатите от БСП гласуваха в подкрепа на резолюция, насърчаваща мигрантския поток в Европа. „Тогава Нинова привика за обяснение представителите на левицата в ЕП и никой не се отзова на поканата й. Очевидно тя не може да осъществи обратна връзка със собствените си евродепутати. Председателят на БСП твърди, че има капацитета да управлява България. Няма как да ни убеди, че може да управлява цялата държава, при положение, че не може да управлява собствената си партия“, категоричен бе Георг Георгиев.
Според Димитър Главчев разминаванията между Корнелия Нинова и Сергей Станишев датират от далечно време - още от времето, когато той е бил премиер. „Очевидно продължават да се разминават. По-интересно е как може да каже, че всички гласували за СЕТА са национали предатели. Г-жа Лъжа прекалява с етикетите“, подчерта Главчев.
„Малко смелост не достига на Нинова да обяви, че членството ни в ЕС е национално предателство - членство, което е постижение на десницата. Ако присъединяването ни към Европейския съюз е национално предателство, тогава и СЕТА е. Трябва да се каже кой се опитва да унищожи България. Гласувалите в подкрепа на споразумението Джани Питела и бившият председател на Европейския парламент Мартин Шулц- те ли искат да унищожат България, според Нинова?“, попита Тома Биков. Той призова БСП да не употребяват израза "национално предателство", защото именно те стоят зад редица национални предателства - поръчковите атенати отвън, взривяването на църквата „Света Неделя“, масовите убийства от т.нар. Народен съд, опитът за унищожаване на българската православна църква, предателството на Деветосептемврийския преврат. Според Биков безотговорните изказвания на председателя на БСП Корнелия Нинова застрашават икономическото развитие на България и рушат авторитета на страната ни в Европа. „Когато потенциален кандидат за премиер говори по подобен начин, никой няма да иска да инвестира у нас, защото няма да знае какво ще се случи в бъдеще. Да имаме граници в говоренето си и да се опитаме да съхраним постигнатия авторитет и резултати в развитието на България до момента“, призова Тома Биков.
35.
a3
22.02.2017 15:50:09
Тази, новата 9-ка сигурно няма да има валидатори и ще минава веднъж дневно. Хората от Славейков и Братята кучета ги яли, нали Мома!?
Връщайте старите 12 и 12А, несретници крадливи!
34.
Знаещ
22.02.2017 15:48:56
ФАЛИИИИИТ.КРАААЖБИ.Прокуратурата спи.
33.
Еееее
22.02.2017 15:48:38
То бива лигавене ама това на нищо не прилича!!!Това са хора,които не са излизали от Бургас.Може ли да минава автобус до всеки вход??На мен лично ми харесваше схемата с 11 и 12 !!!
32.
Еееее
22.02.2017 15:48:37
То бива лигавене ама това на нищо не прилича!!!Това са хора,които не са излизали от Бургас.Може ли да минава автобус до всеки вход??На мен лично ми харесваше схемата с 11 и 12 !!!
31.
Рейсаджия
22.02.2017 15:43:08
Очакваме скоро Б111 Б1111 и съответно Б112 и Б1112 и накрая кметя да си хваща рейса за житарово...
30.
ГЛУПАВА ТРАНСПОРТНА СХЕМА 2-РА СЕРИЯ
22.02.2017 15:37:41
И сега една линия 9а преминаваща през ул.Христо Ботев и към ВХТИ
29.
Бургазлия
22.02.2017 15:34:04
Даааа, можело и още по-голяма простотия да измислят...
28.
Христина
22.02.2017 15:23:23
Голямо крадене е този интегриран градски транспорт! А народът - кучета го яли...
При перфектно работеща транспортна схема, кому ли беше нужна тази промяна???
Това е престъпление към жителите на град Бургас. Но в държавата на абсурдите и шуробаджанащината отново няма виновни. Престъпниците облечени във власт са чисти като сълза...
27.
Г-жа Лъжа
22.02.2017 15:10:53
Колко канадски бръмбара има в главата на Нинова?
Или за фалшивите новини и алтернативните факти на лидерката на БСП
Нинова определи като национални предатели гласувалите "за" СЕТА (допълнена)
В истерично агресивен стил, непривичен дори за нея, лидерът на БСП Корнелия Нинова нарече във фейсбук българските евродепутати, гласували в сряда за търговското споразумение между ЕС и Канада (СЕТА), "предатели" и "продажници". И обяви четири опорни точки за тази анатема. Първо, според г-жа Нинова със СЕТА се отварял безконтролният достъп на генномодифицирани продукти до българския пазар. След това, България щяла да бъде залята с канадско месо - много повече, отколкото може да изяде. На трето място, лидерът на БСП провидя въвеждането на "извънреден" съд, в който корпорациите ще съдят държавите, за да си вдигат печалбите. И накрая, със СЕТА щели да се отворят за приватизация, либерализация и други страхотии образованието, здравеопазването, общественият транспорт и другите публични услуги.
Работата е там, че твърденията на г-жа Нинова или извират от елементарно непознаване на настоящото законодателство - българско и европейско, или са "алтернативни факти", или са, меко казано, нелогични и неразбираеми. Както коментира пред "Капитал" висш служител на Европейската комисия по повод на изявлението на лидера на БСП, "при демокрацията всеки е свободен да каже каквото иска, но ако този политик (Корнелия Нинова - бел. ред.) държи на думата си, то тя трябва да гласува за СЕТА, тъй като споразумението не предвижда приватизация на обществени услуги, достъп на генномодифицирани храни и не, няма да ни залее канадско месо".

Ще бъде ли залята България с ГМО?
Не естествено

В споразумението между ЕС и Канада няма изискване страните членки да променят законодателството си, така че да допуснат ГМО продукти.

В момента в 28-те държави могат да се разпространяват генномодифицирани семена или продукти само ако са изрично одобрени от Европейската агенция по безопасност на храните. Въпреки това страни като България са въвели забрана за разпространение дори на одобрени продукти - с мотива, че те могат да засегнат местния генофонд. Освен това за всеки продукт, който съдържа ГМО съставки, трябва изрично да се упоменава това. В ЕС е забранено и разпространението на месо или мляко от животни, които са третирани с хормони на растежа. СЕТА не променя с нищо тези изисквания. Канадското телешко ще продължи да бъде сертифицирано, както и всички продукти, които изискват сертификация, за да стъпят на европейския пазар.

От Европейската комисия обясниха, че досега има сключени дузина споразумения за свободна търговия между ЕС и държави извън съюза, които имат същите клаузи като СЕТА. Досега обаче в ЕС не се е появил нито килограм месо, третирано с хормони или неразрешени ГМО продукти, твърди ЕК.

Противниците на CETA често сочат т.нар. регулаторно сътрудничество като една от "задните вратички" за влизане на ГМО. В чл. 25.2 от СЕТА се казва, че двете страни ще обменят информация в областта на биотехнологиите.

"Сътрудничеството означава, че и двете страни трябва да се съгласят, обясняват от ЕК. Ако ние преценим, че нямаме интерес да си сътрудничим в областта на ГМО, няма да го правим." От комисията обясняват, че текстът по никакъв начин не отваря вратата за по-бързо признаване в ЕС на ГМО продукти, нито пък подменя европейския подход на научна предпазливост - т.е., че докато един продукт не е безспорно доказан за безопасен, той не може да се пусне в обръщение.

Ще ни залее ли канадско месо?
Не, но пък може да нахлуе кленов сироп

Според Корнелия Нинова след СЕТА българският пазар ще бъде залят от повече канадско месо, отколкото е цялото потребление на България. Това е типичен "алтернативен факт" в стил Доналд Тръмп, на когото лидерът на БСП може би се опитва да подражава.

Със СЕТА се отваря квота за 50 хил. тона канадско говеждо месо. За да се случи апокалиптичната прогноза на г-жа Нинова, цялото това месо, кой знае защо, трябва да се изсипе точно в България. Всъщност новата квота за внос на канадско месо представлява пренебрежимо малък процент от 7.5-те млн. тона говеждо месо, което се произвежда в ЕС. За да бъдем по-точни - 0.7%.

Най-интересното е, че дори и в момента Канада изпълнява едва 0.6% от досегашната си, много по-ниска квота в ЕС (т.е. внася около 60 тона, основно бизонско месо). Това се дължи на по-високите цени в Канада, както и на санитарните изисквания в ЕС - в Канада няма стада животни, за които има гаранция, че не са третирани със забранените в ЕС хормони на растежа. "Дори и канадците масово да решат да изнасят, това ще им отнеме години, преди да успеят да отгледат стада, които да могат да минат сертифициране", коментира служител на ЕК.

"Страните от ЕС произвеждат повече свинско, отколкото цяла Северна Америка, те са едни от най-конкурентните износители в света", е отговорът на служител на ЕК на заплахата България да бъде засипана с канадски свински пържоли. И само между другото - квотата на Канада за износ в ЕС се равнява на 0.3% от производството в страните членки.

Ще ни вземат БДЖ-то
За жалост - не

Трето обвинение на г-жа Нинова към евродепутатите, които са подкрепили CETA - че са гласували за митичното изискване за приватизация на публичните услуги. Такова в СЕТА естествено няма и не може да има. "Няма нищо в CЕТА или в което и да е друго споразумение, договаряно от ЕС, което ни задължава да променяме нашето законодателство в тази област", казват от ЕК.

Всъщност голяма част от публичните услуги, за които г-жа Ненова твърди, че се отварят за приватизация, отдавна не са изричен държавен ангажимент. Това е странна некомпетентност от страна на бивш зам.-министър на икономиката.

Вероятно от БСП имат нещо друго предвид. Споразуменията за защита на инвестициите (каквито България има много) забраняват експроприация. Тоест, ако държавата е дала възможност една дейност в областта на комуналните услуги да се извършва от частна компания, тя не може да отмени тази концесия или приватизацията само на една компания. Дейността може да стане изцяло държавна и всички частни компании в областта получават компенсация за направените от тях инвестиции (което в някои случаи може да е разумна политика), но не и избирателно да се късат отделни договори. Това е позиция и на ЕК (която няма нищо общо с международната търговия). В Европа неведнъж се е случвало правителства или местни власти да се откажат от концесии, когато са решили, че публичната собственост е по-добър вариант. Този подход доста се различава от идеите на БСП за отнемане на лицензи на компании, които да бъдат изкупени и след това отново приватизирани.

Вай, корпорации ще могат да ни съдят
Те и сега могат

Възможността държавата да бъде съдена от частни корпорации е стара опорна точка на противниците на международните търговски споразумения. Само че в случая със СЕТА става въпрос за елементарно повтaряне на чужди думи, без някой да си е направил труда да прочете споразумението.
"CETA въвежда нова система за разрешаване на спорове между инвеститори и приемащи държави, която цели подобрение на предсказуемостта и качеството на решенията спрямо досега действащия модел по двустранни и многостранни договори за насърчаване и защита на инвестициите. По модела на Световната търговска организация СЕТА въвежда постоянно действащ независим арбитражен съд, чиито решения ще подлежат на контрол както на тесните, предимно процесуални основания, коренящи се в правото на защита, преобладаващи по сега съществуващата система, така и за незаконосъобразност. Очакваният практически ефект е националните държави да придобият по-голяма свобода в избора на вътрешни политики и в административните методи за реализирането на тези политики, както и стесняването на възможностите на инвеститорите да упражняват натиск върху държавите със спекулативни искове."

Със СЕТА се въвежда универсална система за защита на инвестициите, която обхваща всички държави в ЕС, включително и Германия и Франция, които досега никога не са имали подобни споразумения с Канада. Именно оттам дойде съпротивата срещу тези клаузи. Но причината Берлин и Париж до момента да нямат такива международни споразумения с други големи страни е много простa - съдебните системи в тези страни се ползват с високо доверие. За тях тази част от СЕТА беше наистина новост и тя бе значително преработена.

Канада и ЕС се съгласиха да работят за двустранен инвестиционен трибунал. Как той ще работи все още не е ясно и именно затова чл. 29 от СЕТА няма да се прилага, докато не се изясни механизмът. Подобен трибунал би бил добра основа за промяна на другите споразумения за защита на инвестициите, които България вече има с други страни. Именно затова СЕТА всъщност е в български интерес.

Адвокат Първан Първанов, Нюйоркска кантора за международен арбитраж
България вече има 69 двустранни споразумения за взаимно насърчаване и защита на инвестициите. Именно те предвиждат при възникване на инвестиционни спорове да се прибягва към ad hoc инвестиционни трибунали. България е една от малкото страни в Източна Европа (заедно с трите прибалтийски държави и Македония), която няма такова споразумение с Канада, тъй като вероятно Отава не счита страната ни за значим търговски партньор. Тоест това не е някакъв показател за политически суверенитет, а по-скоро за незначителност.
26.
Славейков
22.02.2017 15:05:02
ДОЖИВЯХМЕ ! В сайта на БУРГАСБУС вече има информация за новата транспортна схема. Явно проумяха пълната глупост със спирането на старите 12 и 12А и недоволството на 1/4 от жителите на к-с Славейков. Вече имаме чисто нова линия 9 !!! Сега остана само да се преборим с разписанието - вместо на 20 минути да върви на 10 (като на празните "панорамки" 11 и 12) и всичко ще си дойде по местата.
ЧЕСТИТО !!!
25.
Хайде де
22.02.2017 15:04:58
Толкова ли е трудно да се върне 211 ? Та това е линия, която е емблема за Бургас
24.
a3
22.02.2017 15:00:34
Всички, които сътвориха тази простотия "интегриран градски транспорт" нека да дадат всичко откраднато по лекари!
Новите промени са поредното дебилно решение и не разрешават никакви проблеми!
23.
До 22
22.02.2017 14:56:29
И дано да се донагушат....
22.
Бояджиева
22.02.2017 14:44:13
Предлагам да се направят още 48 спирки по 80 бона.
21.
Уикипедия
22.02.2017 14:40:48
ГЕРБОКРАДЕЦ-неграмотен и глупав престъпник.
20.
Дете на програмист пита:
22.02.2017 14:40:44
- Тате, татеееееее! Що слънцето всеки ден изгрява е от там?
- Щом работи, тати, не го пипай!
19.
Top4o
22.02.2017 14:37:05
Neznam zashto shefa na Burgasbus e na pangara?Ta nali kmeta i zam kmeta w Burgas po ewrofondowete sa odobrqwali,polagali sa podpisi za proekti i izpalneniq,wzimali sa tlastite pa4ki komisionni i sa gi razpredelqli neznaino lade..Sega Dragnew :-) Neshto rabotata namiriswa!
18.
не остана
22.02.2017 14:29:23
мисля че на "инжилерина" Драгнев му иде края на мъките.
17.
питач
22.02.2017 14:28:08
Дадохте 5 000 000лв. на консултант по схемата.100 пъти я променяте.КОНСУЛТАНТА ВЪРНА ЛИ ПАРИТЕ ЗА РАБОТАТА,КОЯТО НЕ Е СВЪРШИЛ??????
16.
*********
22.02.2017 14:25:23
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
15.
Игуменът
22.02.2017 14:24:19
Истинска армия от анонимни виртуални профили е мобилизирана да атакува с коментари и “мнения” интернет пространството в полза на БСП.
Активното мероприятие било организирано от отдела за медийна комуникация на БСП. От пръв поглед прави впечатление, че става въпрос за типични интернет “тролове” – профили зад които не стои реална личност, а са създадени с цел да имитират обществена подкрепа и да прокарват поръчкови директиви, посочва изданието.
Коментарите са синхронизирани, базират се стриктно на предварително разработени и сведени за употреба “опорни точки” на БСП. Коментарите са свързани с актуални за деня теми. Атаката се разпростира върху над 50 електронни медии, форуми на вестници, радиостанции и телевизии, социалните мрежи.
Внимателното изследване на интернет адресите или IP-та, от които се пускат манипулативните коментари, доказва, че голяма част от адресите съвпадат, т.е. различни профили с различни имена пишат от един и същи офис, или дори от един и същи компютър.
Имало дори виртуални диалози и дискусии на един и същ потребител сам със себе си, но мултиплициран в многобройни виртуални профили. Това се правело, за да се имитира публичен интерес и да се внушава изкуствено определена теза - винаги в подкрепа на БСП, коалиционните й партньори и сегашното правителство.
Цел на техните коментари били не само политическите противници - ГЕРБ и Реформаторския блок, но и вътрешната опозиция на ръководството на БСП в лицето на Георги Близнашки, Татяна Дончева и Георги Кадиев. По адрес на Георги Първанов, Румен Петков и Ивайло Калфин от АБВ имало стотици злостни коментари.
14.
Цветина
22.02.2017 14:23:42
Нищо не казахте за всеки ввалидаторите в тролеите и маршрутките-нали 3месеца вместо за 2лв се пътува за 4лв всеки ден за работа,нищо не чухме за графика ви-висим по спирките по 15мин,развалят се автобуси и ни свалят всички да чакаме следващ,или въобще не минава когато е изписано-с обяснението:има проблем.Такива неуредици и каляване нервите на хората.Като нямахте никаква готовност защо изобщо започнахте?
13.
ДО № 11
22.02.2017 14:18:17
Тук не става въпрос , че ще се върви малко разстояние от транспортна болница до операта, ВЪПРОСА Е ЗА КОЛКО ВРЕМЕ СЕ СТИГА ДО ТРАНСПОРТНА БОЛНИЦА?
12.
Бай Петко
22.02.2017 14:15:51
Значи направиха автобусните линии и тогава започнаха да мислят как ще са линиите.Защо не ги измислихте преди това ?
А и съм сигурен,че тези които ги мислят грам не пътуват в автобусите.Време е всички,които работят в общината да пътуват с автобуси да ги видим как ще се справят.
11.
do 6
22.02.2017 14:11:21
Да еба и мързеливия ти бай хуй,ще слезеш с Б12 на транспортна болница и до операта е 6 минути.БАСИ РАЗГЛЕЗЕНИТЕ СЕЛЯНДУРИ.ВИЕ АКО ЖИВЕЕТЕ В НЯКОЙ МЕГАПОЛИС ЩЕ УМРЕТЕ ПРАВИ!
СЕЛЯНИ ПРОСТИ!
МРЪН МРЪН,
СМЕНИХА 100 ЛИНИЙ ЗАРАДИ ВАС!
10.
Руска Бояджиева
22.02.2017 14:10:34
Аххахахах ахайхаха аххааха :) :D ahhaha :))) hahahhah..... :)))
9.
Скриптор Инцертус
22.02.2017 14:07:52
Тези реакции показват, че се чуват гласовете на бургазлии и всяко полезно предложение се приема. Но нека не прекаляваме. Ако софиянци ни чуят оплакванията, ще се хванат за главите. Градският транспорт тук е песен.
8.
Скриптор Инцертус
22.02.2017 14:07:52
Тези реакции показват, че се чуват гласовете на бургазлии и всяко полезно предложение се приема. Но нека не прекаляваме. Ако софиянци ни чуят оплакванията, ще се хванат за главите. Градският транспорт тук е песен.
7.
1 уей тикет
22.02.2017 14:06:33
Шут в гъзъ на крадливите герберасти
6.
Новата простотия
22.02.2017 14:04:11
Питам аз, който ползва автобус от "Славейков" от страната на ВХТИ, за колко време ще стигне до Операта? Първо 15 мин чакаш Б12, после се чака още минимум 15 мин. за да се прекачиш на Б2 и къде е бързината и удобството? Защо е нужно за такова кратко разстояние да се прикачваме и да бягаме като луди от спирка на спирка? А по старата схема пътуваме с 1 автобус за максимум 15 мин..........................
5.
Мдааа
22.02.2017 13:48:08
Някои си изхарчиха яко пачката на други им побеляха косите от този интегриран градски транспорт ! Така е в живота :)))
4.
Родител
22.02.2017 13:33:15
Нека тролейбусите се движат по често, а не през 15 минути
3.
Шофьор
22.02.2017 13:28:50
Бургас-бус фалира.Приходите са спаднали с 60%.Нямат пари да покриват кредита.Следва синдик и разграбване.
2.
форестър
22.02.2017 13:27:48
Айде вече да спрат да мрънкат мрънкачите,кажи речи от всеки блок имат транспорт от Меден рудник-и през селото и през Лакомата спирка Б11 и Б12 съответно.Имат и маршрутка до мол Галерия.
Ако и това не ги устройва ебал съм ви в гъза ,не спряхте да мрънкате,че трябва да вървите 200м повече.АМАН!
1.
МДААА
22.02.2017 13:27:04
Б11, Б12 и 9 ще свързват крайните комплекси в град „Меден Рудник”, „Изгрев” и „Зорница”
Браво Флагман, много точен изказ. Град Меден рудник! !@
Прецизни в изказа сте както винаги.
  Добави Коментар
Не правете секс на дивана, защото... Лекар предупреди за сериозни рискове Пазете се от токсични приятели, които могат да съсипят връзката ви Неподходящи изказвания за връзката или партньора ви е първият червен флаг
4-те зодии, които имат ангелски души Ето кои са те  Тези вкусни лодки с месо ще ви станат любимо ястие Всеки знае рецептата
Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея Вижте кои са те и подрете банята си  Иска да се върне при бившия си Русата Златка опитвала да затопли отношенията си с Благо Джизъса
Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита Финaнсoвите кoледни бoнуси сa в гoлям диaпaзoн в зaвисимoст oт зaемaнaтa длъжнoст и видa нa кoмпaниятa - от 200 до 750 лв.  Смесете кисело мляко, брашно и захар на равни части и направете тази сочна торта с неустоим крем Вкусът е впечатляващ, презентацията - още повече
Методът 3-6-9 издава има и бъдеще връзката ви Три стъпки тестват колко здрави са любовните ви отношения... Закупуването на жилище става все по-трудно с тези промени в закона Строителите ще калкулират в цената на имота новия данък, обясни адвокат
Хвали се, че навремето е скъсвал Преслава от се*с Петя, както е истинско й име,  първо бе танцьорка във видеоклиповете на Милко Калайджиев, а след това той я превърна в Преслава, която познаваме днес  Започна скоростен ремонт на ГКПП "Кулата" заради Шенген Целта е с разширение да се направят по две пътни ленти във всяка посока преди пункта