Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Експерт: Вината за трагедията в тунела ще потъне в блатото на всеобщата безотговорност (ВИДЕО)

Вижда се, че в тунел „Ечемишка“ нещата не са както трябва, каза инж. Петко Янков
Ключови думи: Петко Янков, тунел, трагедия, Ечемишка, Димитър Ганев,

Вината за трагедията в тунел „Ечемишка“ вероятно ще потъне в блатото на всеобщата безотговорност. Това каза в „Здравей, България“ по Нова телевизия инж. Петко Янков. Той бе представен от водещите като специалист по строителството на тунели. Щом се случват такива тежки аварии, значи системата не работи, подчерта експертът.
Вчера стана известно, че бургаска фирма е спечелила обществена поръчка за ремонт на тунела. Получила е 2,4 млн. лева, но не го е ремонтирала, не е върнала и парите.
Първият кабинет „Борисов“ заварил договора за ремонт с фирмата. През 2007 г. й са платени авансово 2,4 млн. лева. През 2011 г. е заведено дело, но фирмата обжалва. Това е дългогодишна сага, заяви бившият министър Лиляна Павлова.
„Трудно е да се каже кой е виновен. Лесно е да се посочат нивата, на които трябва да се търсят отговорни. Първото е областното управление на пътната администрация, в което трябва да има един служител по безопасността. Той обаче по-скоро наблюдава фирмата, на която е възложено поддържането на тунела“, каза пък председателят на Управителния съвет на сдружението за безопасност на обществения транспорт Димитър Ганев. Той поясни, че има и експертно звено за оценка и за установяване състоянието на тунелите, а то трябва да бъде назначено от АПИ. „На пет години трябва да има поне един доклад за състоянието на тунелите. Съмнявам се, че има такова звено“, добавя Ганев.
Ако няма доклади, означава, че няма никакъв контрол, коментира водещият Виктор Николаев.
„Всичко е възможно у нас. Нещата не са такива, както трябва да бъдат и това се вижда от обществените поръчки“, заяви инж. Янков.
Ганев пък каза, че грижа на държавата е да няма падащи камъни и части от мостове върху колите ни. Въпросът е дали тази грижа се реализира, добавя той.
Щом се случват такива тежки аварии, значи системата не работи, каза още инж. Янков.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Правителството одобри допълнителни 125 млн. лв. в подкрепа на земеделските производители Министерството на земеделието и храните нотифицира две схеми за държавна помощ за земеделските производители за второто полугодие Тази погача е за начинаещи – толкова е вкусна и лесна, че я пека всяка събота Всички ще си мислят, че сте истински професионалист в месенето и плетенето на тесто
Борисов благодари на Урсула фон дер Лайен, Виктор Орбан и Карл Нехамер за Шенген Той каза, че ѝ е изпратил благодарствен есемес ГДБОП разби организирана престъпна група Четиримата ѝ членове изнудвали за пари в София
Надарена кака "омагьоса" нападател на Генк Пам представя себе си като дизайнер, но също така е модел Предложение предвижда богатите страни да плащат 250 млрд. долара годишно за климата Финансовият въпрос е основната тема на спорове на преговорите на конференцията COP29
Залужни: Започна Третата световна война!      Според него началото ѝ се доказвало от привличане на военна помощ от Китай, Иран и Северна Корея за Русия Слънчево и студено ще е утре, в планините ще превалява сняг В неделя и в понеделник ще е предимно слънчево 
Кметът на Минерални бани остава под домашен арест От прокуратурата коментираха, че разследването продължава, като е възможно и повдигането на нови обвинения Ракетата "Орешник" прелетяла до Днипро за 15 минути Тя е била оборудвана с шест бойни глави: всяка от тях оборудвана с шест суббоеприпаса
Важно за шофьорите: Предлагат промени в регистрацията на коли Има нужда от облекчаване на режима по отношение на предоставяните документи Русия превзе още територия в Източна Украйна Селото е разположено на 12 км северно от Курахово