Експерт: Пътниците на падналия руски самолет не са имали никакъв шанс
На 5,5 км от от мястото на трагедията на бреговата линия са открити колесници на самолета. Намерени са и лични вещи на някои от пътниците, съобщават от пресслужбата на Регионалния център на Южното Министерство на извънредните ситуации. Дълбочината, на което е паднал самолета е 50-70 метра. Източник от спасителните служби е заявил за Интерфакс, че хората на борда на самолета не са имали шанс да оцелеят.
Говорителят на руския президент Дмитрий Песков заяви, че Владимир Путин е информиран за инцидента и е взел незабавни мерки. Трима журналисти от руския Первий канал са били на борда на падналия в Черно море самолет на руското Министерство на отбраната, съобщава пред Интерфакс говорителят на държавната медия Лариса Кримова.
„Кореспондентът Дмитрий Рунков, операторът Вадим Денисов и Александър Сойдов - звукооператор в Первий канал, са били на борда на самолета“, каза тя. Снимачният екип е бил дежурен. „Винаги остава по една група на дежурство. Това беше внезапно, непланирано повикване“, съобщава източник.
Освен това от спасителните служби съобщават, че снимачен екип на телевизия „Звезда“ също е бил в самолета. „В списъка на пътниците фигурират трима души, записани като членове на редакцията на телевизия „Звезда“. Това е снимачен екип“, казва източникът. Машината е изчезнала от радарите около 20 минути след излитането си от летището в град Алдер край Сочи.
В самолета пътували 83 пасажери и 8 души екипаж. Според агенция ТАСС на борда на машината е бил музикален ансамбъл, както и журналисти. Самолетът е трябвало да кацне в Латакия, Сирия. Артистите от ансамбъла са отивали да поздравят с настъпването на Новата година авиогрупата на руските военно-космически сили в авиобазата Хмеймим, съобщи Министерството на отбраната.
3
Коментара по темата
3.
druga tema
25.12.2016 10:19:00
Flagman, kak e tova novina za Burgas???? Stiga murzelivi pripisvania.
Napravete lokalna jurnalistika!!!!!
Napravete lokalna jurnalistika!!!!!
2.
FREE BULGARIA
25.12.2016 09:56:02
Само негърски пишки за мене.Негърската сперма ми е най вкусна.
1.
vasil levski govori
25.12.2016 09:52:16
СССР съсипа наченките на българската високотехнологична промишленост и наложи примитивна енерго- и материалоемка тежка индустрия, унищожаваща околната среда Веднага след нахлуването в България на окупационните съветски войски биват разграбени най-проспериращите около 50 българско-германски предприятия, обявени за съветски военни трофеи. След това България е принудена, според мирния договор от Париж, да възстанови производствения процес в тях, но като предаде немското дялово участие на СССР.
Благодарение на така създадената “кооперация” предприятията много бързо са напълно съсипани и след като те вече не представляват никаква ценност, в началото на 60-те години на България бива продаден обратно бившият германски, вече съветски дял. В края на тази сложна трансформация на собствеността изведнъж се оказва, че русенският филиал на германската Muelhaupt, преди войната произвеждал изнасяни в цяла Европа турбини, вече е започнал да бълва вършачки и редосеялки, чието качество е такова, че единствено като подарък са склонни да ги приемат в Куба и няколко братски африкански и азиатски държави, поели по пътя на социализма.
* * *
Подобна схема е приложена и спрямо Ловешката самолетостроителна фабрика, чиято продукция се оценява високо дори от асовете на Luftwaffe. Благодарение на братския СССР след победата на Деветосептемврийската социалистическа революция там от проектиране и изработка на самолети ДАР се преминава към производството на велосипеди и моторетки “Балкан”, а по-късно се сглобява автомобилното чудо “Москвич”! Другата Държавна аеропланна фабрика, тази в Казанлък, произвеждаща самолетите КБ, направо е закрита още в началото на съветската окупация, а висококвалифицираният персонал е натирен.
Благодарение на така създадената “кооперация” предприятията много бързо са напълно съсипани и след като те вече не представляват никаква ценност, в началото на 60-те години на България бива продаден обратно бившият германски, вече съветски дял. В края на тази сложна трансформация на собствеността изведнъж се оказва, че русенският филиал на германската Muelhaupt, преди войната произвеждал изнасяни в цяла Европа турбини, вече е започнал да бълва вършачки и редосеялки, чието качество е такова, че единствено като подарък са склонни да ги приемат в Куба и няколко братски африкански и азиатски държави, поели по пътя на социализма.
* * *
Подобна схема е приложена и спрямо Ловешката самолетостроителна фабрика, чиято продукция се оценява високо дори от асовете на Luftwaffe. Благодарение на братския СССР след победата на Деветосептемврийската социалистическа революция там от проектиране и изработка на самолети ДАР се преминава към производството на велосипеди и моторетки “Балкан”, а по-късно се сглобява автомобилното чудо “Москвич”! Другата Държавна аеропланна фабрика, тази в Казанлък, произвеждаща самолетите КБ, направо е закрита още в началото на съветската окупация, а висококвалифицираният персонал е натирен.