Отвратително: Mиши фекалии в ученическа закуска
Родителят настоява фирмата, която осигурява безплатните детски закуски на ученици от първи до четвърти клас, да бъде проверена. Посочва и името на фирмата, базирана в кв. „Аспарухово".
Сигналът е подаден на 16 ноември. Две седмици по-късно, на 29 ноември му е отговорено. „Сигналът е препратен до Областна дирекция по безопасност на храните - Варна по компетентност на 24.11.2016 г. При получаване на отговор, ще бъдете информиран/а тук", гласи отговорът на РЗИ.
Въпреки че във форума на РЗИ не е публикуван отговор на Агенцията по храните, проверка по случая е направена, съобщава Дарик.
Извършена е проверка на място във фирмата, срещу която е сигналът. Нередности не са открити, съобщи шефът на Областната дирекция по безопасност на храните д-р Златина Димова. Тя уточни, че фирмата има сключен договор за деразитация и дезинсекция, а съответните действия са извършвани регулярно.
За да се прецени дали наистина става въпрос за миши фекалии, е необходимо хранителният продукт да бъде занесен в Областната дирекция по безопасност на храните, отбеляза д-р Димова.
Варненец се жалва в РЗИ от лошо отношение на таксиджия
Недоволен клиент пък използва онлайн форума на РЗИ - Варна, за да се жалва от знанията и отношението на таксиметров шофьор от една от варненските компании.
Според жалбата, въпросният шофьор изобщо не познава града и „ползва GPS навигация като в джунгла".
„Никога през живота си не е чувал за уважение към клиента, нито би загубил време и усилия за това. Не е безопасен. Колкото и да ви се налага, не се качвайте в тази кола. Отношение - повече от отвратително, каруцарско. Явно напълно липсва някакъв подбор на кадрите", пише още недоволният клиент.
Сигналът е препратен до управителя на таксиметровата компания, тъй като поставените проблеми не са от компетентността на здравната инспекция. Добави Коментар