Сезон 2016: 30 процента повече немски туристи по Южното Черноморие
Качеството на продукта, политиката с кадрите, както и визовите облекчения бяха посочени като основни проблеми.
Германецът е много верен турист, не търси задължително най-евтиното, търси цена, качество и сигурност, ще се върне, ако му ги предложим, подчерта Деница Колева, представител на туроператора "Елиттур". Това, което се получи през сезон 2016 на немския пазар, ни приближава към едно оптимално ниво, можем да го запазим, ако работим добре, твърди Богдан Христов от "Травекс".
Според него трайното присъствие на пазара минава през по-сериозно участие на големите туроператори със собствени или менижирани хотели. Тази тенденция се забелязва и у нас, но в по-малка степен, докато в конкурентни дестинации е по-силно изразена, допълва Христов. Ръстовете на руския /30,18 процента/ и английския пазар /11,69 поцента/, както и повечето поляци и унгарци по морето ни, бяха отчетени като позитиви. Според шефа на камарата Иван Иванов тревожен е трайният отлив на туристи от някои скандинавки страни като Швеция.
Добави Коментар