Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Да отгледаш мъж или защо майките имат вина за мухльовците наоколо

Ключови думи:
Жените постоянно се жалват, че нямало мъже наоколо. Да ги съжалим ли? Не мисля, че трябва да ги съжаляваме, защото те възпитават синовете си като момичета. Лигавят ги в доучилищна възраст, изпадат в истерична криза от всяка синина или падане (Боже, господи, Жорко, веднага слез оттам!). Хвърлят се да ги спасяват, ако синовете са се качили по-високо от третото стъпало на катерушката. Обуват им някакви шортички до петгодишна възраст и ги хранят с лъжичка.

Резултатът е логичен: капризни полумомчета с хлътнали гърди и кецове и с лачена чантичка аdidas през рамо, мечтаещи само родителите им да натрупат богатство поне за един военен завод.

Какво влиза в понятието „мъж“?

Мъжът трябва да е силен. А това какво означава?

Да взема бързи решения и да носи отговорност за тези решения.

Въпрос към родителите — учи ли се синът ви самостоятелно да взема решения и да носи отговорност за тях?

Да вземаш решения и да носиш отговорност са двете страни на един медал. Свободата е едната страна. Ограничаване на свободата е другата.

Например: мъжът взема решения, но отговорност за тях носи жената. Това не е мъж, а мамино детенце.

Мъжът не взема решения, но носи отговорност за тях. Това не е мъж, а мъжленце.

Свободата започва със самоограничението.

Има една източна поговорка, която гласи: „Първи пият вода камилите, защото нямат ръце. Втори пият мъжете, защото нямат търпение. Последни пият жените“.

В адекватната (не мюсюлманска) схема за възпитание, правилата трябва да са по-различни: „Най-хубавото — на мама. Защото тя е момиченце. След това на котката — защото е безпомощна и зависи от нас. А после сме ние с теб. Защото сме мъже“.

На каква възраст детето става мъж?

От момента на осъзнаване на себе си като личност. Психолозите знаят кога се случва това. На три години!

Да, мили мои мами. Още на три години вашият син е или мъж, или при него започват полови изкривявания. И колкото повече се отнасяте с него не като с мъж, толкова повече ще се засяга мъжкото му начало. А всички потиснати и неправилно развиващи се мъжки инстинкти после се проявяват в извратена форма: агресия, извращения, ненавист или тотално неуважение към женския пол и други.

От тригодишна възраст на момчето трябва да се казва: „Ти си мъж". И трябва да започне да се учи на думите „Длъжен си!“.

Тъжно е, но е факт, че вашите фрази като „искам да го направиш както ти казвам и не ме интересува нищо повече!“ или „казах така, защото си длъжен“ водят до развитието на социопатична личност. Огледайте се и ще видите тълпи от мъжленца, неспособни да се накарат да направят каквото и да било действие.

Мъжът е длъжен:

Да може да търпи.
Да може да преодолява себе си.
Да умее да греши.
Да умее да бъде нежен.
Да умее да бъде груб.
Да умее да бъде различен.
Да умее да отговаря за думите си.
Мъжът трябва да умее да БЪДЕ.

Да. Към детето трябва да се отнасяте като към възрастен. Това не означава, че с него не трябва да се играе, да му се прощават грешки, да му се дава нежност, да не му се усмихвате.
Детето има право да греши. Момчето изследва света наоколо и неговите граници. Знаете ли защо мъжете приличат на деца? Защото мъжете също преместват границите на този свят.
Момчето не трябва да бъде наказван за грешките си. Те трябва да бъдат поправени. От него самия. Самостоятелно. Но с ваша помощ и подсказване.

- Това е твоята стая. Сам си ѝ стопанин – сам ще прибираш, сам ще разхвърляш.
- Мама също е момиченце. Колкото повече ѝ помагаме – толкова по-доволна ще е тя и ще мрънка по-малко.
- Сгазил си лука – отговаряй за постъпките си.
- Ти можеш всичко сам.
- Ти на първо място си защитник на семейството.
- И не забравяй. Ние сме заедно.
- Има проблем? Значи има и решение.

Дами, отгледайте от синовете си истински мъже!
Някакви барби-бой в излишък вече са отгледани от вашите предшественички...
47
Коментара по темата
47.
Боряна
19.04.2018 15:22:14
Абсолютно съм съгласна с написаното!
46.
Ивелина
25.03.2018 23:16:57
Имах един познат уролог от Пловдив д-р ДТД той беше такъв мамино синче взимаше решения и жената носеше отговорност. Сега жена му Стефка взема решения носи отговорност. Мамини синче и мъж е.
45.
Анахи
25.03.2018 18:08:05
Според мен децата трябва да се възпитават еднакво,няма значение от пола им. Те имат нужда от любов,от разбиране,от внимание,трябва да се изградят като личности отговорни за действията си. Роля във възпитанието имат и двамата родители,децата често взимат пример от тях. Така,че първо родителите трябва да бъдат отговорни,за да са и децата такива. Когато родителите се научат да извличат ползи от провалите си, децата им със сигурност ще се научат на същото. Когато в семейство има агресия и децата са агресивни. Ако бащата или майката са градци вероятността и децата да са такива е огромна. Така,че ,когато родителите ( не само майката) се справят със себе си,тогава ще се справят и с децата си!
44.
Pepelota
23.03.2018 14:47:42
Мисля ,че всички деца трябва да бъдат възпитавани в отговорност и честност, както и да уважават личността, труда на другите и общо взето във всички ценности които ни правят човеци!!!
43.
Мими
23.03.2018 14:08:03
Интересното е, че голяма част от коментиращите не са разбрали нищо от статията и преиначават думите на автора. Днешните родители наистина не умеят да възпитават правилно децата си, независимо дали са момчета или момичета. Началните учители са тези, които най-точно могат да коментират този проблем, защото те са първите, които се сблъскват с децата Ви и първи осъзнават, че те нямат никакви навици и възпитание. Майките постоянно излизат с репликите "Ние в къщи не говорим така." или " Той/тя вкъщи слуша." Само че възпитанието се получава вкъщи, а в училище се учи. Няма учител, който да учи децата ви да се бият или да говорят глупости. Агресията им я предавате вие- скъпи родители , като им казвате: Щом те бият, бий се и ти. Учителят е на обратното мнение- Не се бийте. И детето изпада в противоречие, да се бие или не и става нервно, защото не знае кого да слуша. Прави са психолозите, че съвременните деца са разхвърлени, не получават достатъчно любов от родителите, а за да не пречат им се дава компютър или телефон или пък другата крайност- държат ги като войници и постоянно им казват, че са най-добрите и могат всичко , без това да отговаря на истината. Децата трябва да получават вашата любов, но и да знаят, че има граница, която не трябва да преминават.Трябва да играят, а не от 4-5 годишни да ги учите да четат и пишат. Оставете ученето на училището. Давайте им свободата да мислят, за да се учат от грешките си. Не се месете на учителя, дайте му свобода да работи спокойно с детето ви. Вечер, когато се прибере не го питайте дали някой му е казал нещо лошо или са го набили, а го питайте какво е учило днес. Не коментирайте никога учителите пред него. Не ги съдете за всичко, което на вас не ви харесва, те знаят най-добре какво да направят, защото вие отглеждате 1-2 деца вкъщи, а той има 24-26 в училище и не мисли само с какво да ги нахрани, а гледа на тях като на различни личности, с различен характер и трябва да се съобразява с всеки един. Тоест, в едно българско семейство има 4-5 души, които се грижат един за друг и нищо друго не ги интересува, а един учител живее и се съобразява с 24 деца, 48 родители, още почти толкова баби и дядовци и накрая със своето семейство. Това е нашата действителност. Затова , вслушвайте се в думите на по-умните от вас хора и мислете, не пишете глупости, а само тогава, когато наистина имате обосновано мнение по въпроса.
42.
gr
23.03.2018 13:55:26
Имам двама сина. И мога да кажа с чиста съвест, че не жените са виновни. Децата стават маже когато бащата стои зад гърбът им.
41.
Прочел
22.03.2018 23:53:31
Забавно как интернет сайт, който прави грешки в заглавията си е решил да раздава съвети за възпитанието на деца. Гореописаните качества, които трябва да притежава един "мъж" са типичен стереотип за батка и ако излезете на улицата ще видите, че родителите в България доста добре се справят с възпитанието на батки. А и за едно дете са отговорни и двамата родители, останалата част от семейството, близки приятели, обкръжението на детето, та в днешно време и интернет. Глупаво е да обвинявате само майките. Или пък не е, защото да сме честни един с друг, тази статия няма за цел, да е, ако не добра, то поне адекватна, нали така? Тази статия цели да погаделичка остарелите идеали на хората, които още четат жълти вестници и да ядоса останалите, за да направи няколко клика повече, пък и споделяния може. Пишете си жълтите глупости и политическите мнения колкото искате, но оставете възпитанието на професионалните, защото младите са много по-важни от 10 000 клика повече.
40.
Шмекер
20.03.2018 00:29:20
Много хубаво се изразиха по-долу относно това, че жената не е до мъжа само за да си отваря краката, а на него да отваря портфейла! Вземете се стегнете, мили дами, защото изразът е “лека жена”, а не “лек мъж”... Вие сте тези, които дават пример на бъдещите “майки”, които само седят пред телефоните и човъркат фейсбука за някоя нова клюка или пък с нетърпение очакват петъка за да могат да идат на дискотека, да се напият и да си легнат с някой непознат (може и с двама, нищо не пречи)! Вие като жени трябва да давате пример на дъщерите си, защото те ще станат майките, които ще раждат мъже, а нека помислим по какъв начин може една лека жена да възпита детето си
39.
Баба Стафидка
19.03.2018 18:20:03
От написаното в статията звучи все едно жените не трябва да ги имат тия качества. Всеки възрастен трябва да е отговорен и разумен човек - повечето не са.
38.
Людмила
31.10.2016 21:27:54
Прекрасно е всичко казано по-горе за мъжествеността на мъжа, но за мен е интересно, че младите момета докато още не са завели момчетата ни до олтара са безумно влюбени в тях, те са истинските и единствени за тях харесват и тях и цялото им семейство. Какво се случва после и защо тези мъже търпят толкова упреци може би трябва на този въпрос трябва да си отговорят жените до тях. Но всеизвестно е,че на умните жени мъжете им са истински и преуспели. Що се отнася до майките на момчетата то те са точно толкова виновни колкото и майките на мометата, които отдавна са спрели да възпитават дами, добри домакини и загрижени съпруги и майки. И не , мили момета, те нищо не са ви длъжни - могат много, но трябва да си го заслужите
37.
Ина
10.10.2016 22:02:51
Глупости
36.
Каката
10.10.2016 11:41:54
Имам двама сина и съм горда с тях!Не пият,не пушат,работят,отговорни,гледат си семействата,имат фирми,отговарят за хора и взаимоотношения!Минаха през много трудности!Възпитавала съм ги по спартански! Винаги съм казвала:Ти можеш,отговаряш за постъпките си и не ме интересува какво правят другите! Има ли в къщи хляб,масло,маргарин,сол,захар-не си гладен!Обичам ги много и ги подкрепям в трудностите! След развода си с мъж пияница и развратник се мобилизирахме,аз не тръгнах на лов за мъже,а трябваше да събирам отломки и да оцеляваме смазани от събитията! Сега се радвам на внуци,снахи и се борим за спокойствие във фамилията! девизът ни е:Здраве,спокойствие и положителни мисли! Благодаря ти Господи!
35.
Нанси
10.10.2016 08:39:43
Според мен мухльо означава притеснително и срамежлив днешните момичета са луди по такива пример 
Споделена история от Тинейджърски

Падам си по МУХЛЬО
преди: 3 години, 7 месеца, прочетена 1696 пъти
Такаа, здравейте аз съм момиче на 18 години.
Падам си по един мой приятел - той е на 16г - да знам странно е, малък е, но е зрял психически и физически. Страшно готин и внимателен тип е... но е мнооого срамежлив, ама мноооого. Мисля, че ме харесва - зяпа ме, притеснява се като ме види, срам го е да говори с мен и докато това се случва или устата му пресъхва от срам или се хили и усмихва като идиот. Проблема е, че се опитва да МЕ ОТБЛЪСКВА, не иска да остава с мен на саме, скача като опарен, когато го докосна без да искам, срам го е, когато е близо (физически) до мен и се дистанцира веднага... Чудя се харесва ли ме или просто не ме иска? ! Когато се заговоря с момче, което не познава, виждам, че проявява небивал интерес, мръщи се, после ме пита "Кой е тоя? " уж така - между другото.
Аз съм по-отворена, търся го, говоря си с него, не се срамувам...
По скайп той е много "ербап", пуска ми намеци, песнички това-онова, на живо е пълен МУХЪЛ... дърпа ми се нещо... а и това, че не иска да остава само с мен насаме какво трябва да ми говори? !
Моля срамежливи момчета да помагат със съвети...! Вие как бихте постъпили, какво бихте направил
34.
дасд
10.10.2016 00:54:31
Колко сериозно се коментира под този текст :Д
33.
Виденов
09.10.2016 20:11:45
Госпожо, точно мухльовците са тези, които ходят по кръчми и бият жените си. А ако една жена лежи за всичко на мъжа си, както се изисква от него в статията - то, тя го натоварва. А натоварения мъж, винаги си намира любовница, която да го разтоварва...
32.
Нанси
09.10.2016 17:04:45
По добре мухльо отколкото мъж които бие жена си ходи по кръчми и има 3 любовници Аз съм жена и предпочитам възпитан и интелигентен мъж
31.
УжасТ
09.10.2016 16:14:49
Мецата от Мездра, значи, един мъж е длъжен да носи жената на ръце, независимо какво тя прави, как го прави и какво не прави, така ли? :D :D Длъжен е да търпи, жена, която не може да поеме отговорност за самата нея си и стоварва всичко на него? Длъжен е да я дундурка като родителите й преди това, защото тя е прекалено разглезена и не може нищо да прави? Кой ще търпи такава БЕЗЛИЧНА жена до себе си? Както се изразиха по-долу, ако жената трябва а я ВЛАЧА на гърба си, вместо да върви сама до мен и двамата заедно да носим еднакво отговорност за действията си и решенията си - остава просто самотна майка с дело за попечителство. Аз отговорност мога да нося за себе си и за детето си, ако тя не се е научила предварително - не е мой проблем. Да се оправя сама, взимам си детето, а тя да търси кой да я ОТГЛЕЖДА.
30.
Моси
09.10.2016 00:10:04
Според мен е важен примера. А какъв по-добър пример за един бъдещ мъж от един баща истински мъж. Да. Мамите носят отговорност още с избирането на баща за децата си. И след това с поддържането на авторитета му.
29.
Мецата от Мездра
08.10.2016 21:43:36
А бе, гадно е да си мухльо, ама ако не го осъзнаваш... то, не боли :) Edip -e, усеща се, че си проникнал в същността на нещата :)
28.
Мецата от Мездра
08.10.2016 21:28:53
Глупако "Д. Нагиев". Мизерника, меркантила си ти - истинския Нагиев никога не би казал такава простотия https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D0%B5%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
27.
Си си
08.10.2016 18:59:35
Глупаво и много изопачено ръководство за възпитание на мъж. Най - вероятно от жена, без момчета, но очевидно много сърдита на мъжете.
26.
edip
08.10.2016 18:04:40
Като чета коментарите, виждам че никой нищо не е разбрал от статията. Тук не става въпрос майката да възпитава повече от бащата. Напротив, полезно е за едно момче да прекарва повече време с баща си, а майката да не го лигави и да се държи с него като момиче. Макар и дете, момче и момиче неможе да се възпитават еднакво много ясно. Виждала съм и съм чувала лично майка как лигаво на бебешки говори на пет годишното си момче. Това дете, толкова умно се чуди на глупостите на майка си. Да се чуди човек, кой е по голямо дете:- D
25.
Д. Нагиев
08.10.2016 15:35:02
А защо използвате моя снимка? Нямате платено право за това.
Мизерници ...
24.
Мецата от Мездра
08.10.2016 13:51:20
Чудесна статия. Много искрена, истинска и вярна! Браво на автора! А на хората под псевдоними УжасТ, RR, ммм, Поредната отчаяна от живота "маминка" и другите като тях, ще кажа: Сърдете се на вашите мами, че са родили, отгледали и възпитали такива пухльовци/производна на путьо и мухльо :) /
23.
Леле
08.10.2016 13:27:09
Всичко е до характера на човек. Както каза Пламен една жена трябва да е силна и да не разчита на мъжа за подкрепа и само да си отваря кракатя, и без 1 ден трудов стаж да пише такива глупави статии против мъжете. Жени запомнете мъжете не са подвижни портфейли!!!
22.
Пламен
08.10.2016 13:15:17
Тая тъпа статия я е писала жена гарянция, която е такава кифла, че и трябва мъж до нея да плаща всичко и да и купува каквото тя исла. Това е то мъж а? По тематя момиче е до 18 годишна възряят, а след това мъж, а като цяло момичетата и момчета са с общото определение деца!
21.
Monika
08.10.2016 12:43:23
Много хубава статия и удря право в десятката. Точно затова реагират остро някои читатели, и мъже , и жени. Аз вярвам че основната роля е на майката, но и примерът на бащата е много важен. Но ако бащата не е имал подходящото възпитание, какъв пример за мъжественост би могъл да даде. И пак опираме до определящата роля на майката. Така че дами, колкото и да не ни харесва тази голяма отговорност, на нас се пада .
20.
Силвия
08.10.2016 08:50:50
Много вярно!
19.
???
07.10.2016 22:23:42
Сексизмът си върви и цъфти навсякъде, явно. Особено в тази статия. "Мъжът" не трябва да е никакъв, какъвто не иска да е. Жените също. Мъжте са човешки същества и искат точно толкова внимание и търпение, колкото и жените.
18.
УжасТ
07.10.2016 21:25:04
Изглежда са се намерили 2-3 такива жени, за които говоря по-долу, да сложат по един минус. Вярно, не е удобно, това, което казвам, но пък какво да се прави...истината боли...
17.
Фифи
07.10.2016 20:59:34
Пълни глупости! А каква ролята на бащата?! Да гледа безучастно от страни ли?
16.
Фифи
07.10.2016 20:59:34
Пълни глупости! А каква ролята на бащата?! Да гледа безучастно от страни ли?
15.
Фифи
07.10.2016 20:59:34
Пълни глупости! А каква ролята на бащата?! Да гледа безучастно от страни ли?
14.
УжасТ
07.10.2016 19:19:29
Каква е тая статия, бе моме? Защо да си възпита така детето човек? За да може някоя повлекана да го комадори, както си иска? "Маминка" не е момиченце, а е жена, която също може да взима решения и да носи отговорност за тях, а не да очаква само мъжа да го прави. Ако мъжа иска да гледа още едно дете, ще си направи,вместо да гледа разглезена жена, неспособна да се грижи за себе си. Но, ако го знаеше това, може би нямаше да си "самотна маминка", която пише статии, вместо да бъде обичана и уважавана жена.
13.
Поредната отчаяна от живота "маминка"
07.10.2016 19:06:44
Мъжа трябва да се учи да взима решения и да носи отговорност за тях. Добре, така е. А жената какво прави и къде е през това време? Тя жури/оценител ли се явява или човек, който дава акъл? Колко удобно.Да се учи на ДЛЪЖЕН СИ! Авторката е за лечение. Никой за нищо не е длъжен в тоя живот, още повече на разглезена женица, която очаква цял живот мъж, който да я вземе от родителите й и да се грижи за нея както те. И последното "Трябва да търпи". Моля? Кое трябва да търпя? Мрънкяло, неспособно да направи една супа? Още на втория ден си се върнала при майка си и от там може да си повтаряш, как и какво ТРЯБВА да се търпи.
12.
Мел
07.10.2016 14:55:30
Супер истина
11.
Таня
07.10.2016 14:38:18
Браво на сп. "Осем"! Много добре написан и изключително полезен материал! Жалко, че нма подписан автор, за да поздравя! :)
10.
Сулю Пулю
07.10.2016 12:52:57
Не само майките, но и най-вече бабите са в основата при създаването на невротизирани безполови мухльовци. Спомнете си за т. нар. закон „Кошлуков“. Той беше прокаран по настояване на „загрижени майки“. Осъзнавайки, че резултатът от възпитанието на копелдаците им (според тях гении и вундеркинди) е пълен провал, те се надяваха чрез него да поправят някак си последствията от собствената им тъпота и простотия. Според този закон разглезеният копелдак на мама (и на баба) трябва да влезе в затвора, ако в него бъде намерена дори една цигара с марихуана. „Така ще ги откъснем от дрогата“, расъждаваха тия, които смятат, че е редно да мият пишките на синовете си, докато завършат гимназия. Дали в затвора има дрога, не е сигурно. Сигурно е това, че още през първата нощ на маминото детенце ще му отворят „геврека“ и ще го научат на едни по-особени упражнения с уста. Така завършва пълният цикъл на възпитанието от мама и баба, които пък от своя страна са олицетворение на поговорката „Роденият да пълзи ,няма как да полети“.
9.
хаха
07.10.2016 07:19:19
Що се разсърдихте мъжете, бе? Бащата с личния пример , т.е. бездействието и действията в къщи са личен пример за подрастващия мъж. И именно благодарение на мързеливи мъже сегашното младо поколение е с това възпитание, както и на вашите залитания по видимото - външната красота, което пък възпита и много момиченца да целят външна красота, не мозък.
8.
RR
06.10.2016 22:16:13
Няма такава тъпа статия. Не знам кой ги пише, но това не е журналистика. Не може да очакваш от едно невръстно дете да се държи като възрастен. Всяко човешко същество минава през различните етапи на развитие и трябва да получи необходимото внимание и разбиране.
7.
ммм
06.10.2016 20:44:57
"- Мама също е момиченце. Колкото повече ѝ помагаме – толкова по-доволна ще е тя и ще мрънка по-малко." Не, мама, определено не е момиченце, сори, да е6а вашта мама.
6.
Мари
06.10.2016 18:28:58
Може ли да ми кажете къде е ролята/вината на бащата в случая? Това, че само майката е виновна за всичко го чува всяка майка - и от сина си, и от баща му. Малките "мъже" в семейството се учат от големите.
Пример:"Оправи си леглото!" - "Тате защо не оправя неговото?", "Изчисти си стаята с прахосмукачката!" - "Това е женска работа.Мъжете не чистят!", "Сгъни си дрехите и ги прибери!" - "Тате защо не си прибира неговите, а кара теб?"
И разговорите между родители, които детето чува всеки ден: "Той защо има двойка? Къде си бляла, та не си го стегнала да учи? Ще му висиш на главата ако трябва!" "Жена, донеси салатата/манджата/ракията! Жена, вдигай масата, наядох се! Жена, изглади ли ми панталона? Къде са ми гащите? Какво се мотаеш още?" И малко по-крайно: "Какво го занимаваш това дете да прави торта (да сгъва дрехи) с теб? Женчо ли ще го правиш?"
Изобщо не си и мислете да вменявате вина на майките, а погледнете към бащите - те са примера за поведение на малките "мъжленца"!
5.
Кукърджа
05.10.2016 23:25:57
Мъжа го е майка раждала, а не гарга изсрала. Той пак да се благодари, че все пак го е родила, па после да се перчи. Пък на туй отгоре трябва и да го възпита. Ама тъй да не е ама инак/ еееее а запрете се.


,
4.
пхаха
05.10.2016 23:04:52
Тази статия за самотните майки ли е писана? Къде са бащите?! А да, може би те са заети да правят още "мухльовци"... Или пък да възпитават "курвите"!!!
Списание 8 - паднахте много долу.
Ама хич няма да е лошо да изписвате и авторите на статиите си!
3.
интересно
05.10.2016 20:09:45
има логика , все пак жените както възпитават - после това и да очакват. иначе по-добре ерген цял живот , отколкото мъж под чехъл
2.
Klfg
05.10.2016 15:37:17
От маминка ? Мъжете нямят ли участие във възпитанието на детето ?
1.
ALF
05.10.2016 13:58:25
Накрая пак някоя кифла ще го прави луд, защото това е видяла от маминка.
  Добави Коментар
Шокиращо: Твърдят, че първата съпруга на Димо Алексиев го зарязала заради... Алексиев има тежки проблеми с алкохола и... дрогата? Предизвикан е на бой Любовната драма за Беба може да влезе в клетката за ММА, ако зависи от Велин...
"Взриви" телевизията Димо Алексиев произнесе присъда в Игрите, деликатна подробност е, че в момента той е зад решетките Вярно ли е, че хората във връзки всъщност са по-щастливи от необвързаните? Ето какво казват експертите
„За“ и „против“ прошката след изневяра Да останеш във връзка с някого, който е изневерил, понякога може да бъде нараняващо 4-те зодии, които ще намерят нова любов Вижте кои са те 
За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето  Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5% Калин Джорджеску получи 22 на сто подкрепа 
7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация