Вижте как бургаска фирма пази децата на пътя
Ключови думи:
од мвр бургас, мвр бургас, светлоотразители, флагман, деца, безопасност на пътя, бургас
С инициативата „Сложи жилетка – спаси живот” бургаската фирма „КОХ-И-НООР Хемусмарк” АД ще пази децата на пътя. Кампанията е посветена на предстоящия старт на учебната 2016/17 година, като в един от четирите промоционални ученически пакета на предприятието новаторски е включена детска светлоотразителна жилетка, която да помогне на малчуганите при обучението им, провеждано от служители на ОДМВР - Бургас.Управителят на фирмата Владимир Стоянов популяризира поредната обществена кауза на компанията пред чешкия посланик в България инж Душан Щраух. Той бе приятно изненадан от тесните контакти на „КОХ-И-НООР Хемусмарк” и ОД на МВР-Бургас в сферата на превантивните дейности с ученици за пътната безопасност и развитието на спортната активност като противовес на нарастващата сред децата агресия.
Чешкият посланик приветства инициативите на двете организации през годините, свързани с подпомагане децата със специални потребности и тези в неравностойно социално положение. Владимир Стоянов представи пред високия гост промоционалните продукти, предвидени за стартиращата традиционна ученическа кампания, като наблегна на това, че е търсен най-разумния баланс между качество и цена. Дипломатът се запозна с произвежданите ученически пособия, канцеларски материали и консумативи, хоби и художествени материали.
На инж. Щраух бяха представени реалните производствени обеми, обхващащи 20 % от българския пазар и 80 % износ за страни от Европейския пазар, сред които Чехия, Германия, Италия, Румъния и др. Високият гост оцени и нарастващите обеми на поръчките, внедряването на нови машини, високите стандарти и качество на продукцията, като подкрепи Владимир Стоянов в извода, че клиентите на КОХ-И-НООР Хемусмарк АД получават най-доброто и модерното в европейски мащаб сред канцеларските материали и консумативи, ученическите пособия, хоби и художествени материали. Добави Коментар