Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Вижте как бургаска фирма пази децата на пътя

„Сложи жилетка – спаси живот” е най-новата инициатива на „КОХ-И-НООР Хемусмарк” АД
Ключови думи: од мвр бургас, мвр бургас, светлоотразители, флагман, деца, безопасност на пътя, бургас
С инициативата „Сложи жилетка – спаси живот” бургаската фирма „КОХ-И-НООР Хемусмарк” АД ще пази децата на пътя. Кампанията е посветена на предстоящия старт на учебната 2016/17 година, като в един от четирите промоционални ученически пакета на предприятието новаторски е включена детска светлоотразителна жилетка, която да помогне на малчуганите при обучението им, провеждано от служители на ОДМВР - Бургас.

Управителят на фирмата Владимир Стоянов популяризира поредната обществена кауза на компанията пред чешкия посланик в България инж Душан Щраух. Той бе приятно изненадан от тесните контакти на „КОХ-И-НООР Хемусмарк” и ОД на МВР-Бургас в сферата на превантивните дейности с ученици за пътната безопасност и развитието на спортната активност като противовес на нарастващата сред децата агресия.

Чешкият посланик приветства инициативите на двете организации през годините, свързани с подпомагане децата със специални потребности и тези в неравностойно социално положение. Владимир Стоянов представи пред високия гост промоционалните продукти, предвидени за стартиращата традиционна ученическа кампания, като наблегна на това, че е търсен най-разумния баланс между качество и цена. Дипломатът се запозна с произвежданите ученически пособия, канцеларски материали и консумативи, хоби и художествени материали. 

На инж. Щраух бяха представени реалните производствени обеми, обхващащи 20 % от българския пазар и 80 % износ за страни от Европейския пазар, сред които Чехия, Германия, Италия, Румъния и др. Високият гост оцени и нарастващите обеми на поръчките, внедряването на нови машини, високите стандарти и качество на продукцията, като подкрепи Владимир Стоянов в извода, че клиентите на КОХ-И-НООР Хемусмарк АД получават най-доброто и модерното в европейски мащаб сред канцеларските материали и консумативи, ученическите пособия, хоби и художествени материали.
1
Коментара по темата
1.
Чеха
13.08.2016 08:21:29
Кво ще му показвате на чешкия посланник като тая практика я има в Чехия от 50 год.
  Добави Коментар
„Хлебарка“ налази ефира на БНТ и дори изпълзя на трето място в „Ново 10+2“ Песента на Диди и Мони от бургаския дует „Парадокс“ дебютира в класацията и едва не я оглави Не му върви срещу Джокович, защото... Изпълнява бекхенд с една ръка
Това са истинските причини жените да привличат емоционално недостъпни мъже Те се влюбват в партньори, които изглеждат чаровни, загадъчни и привлекателни, но с времето се оказва, че тези мъже не могат да предложат дълбока емоционална свързаност Вече не купувам хляб, от 2 кг брашно правя 45 броя от тези памук питки Лесни са, практични и толкова вкусни, че ще се чудите защо изобщо сте купили хляб
Макрон с призив към Нетаняху Френският президент иска спиране на огъня в Газа Ужасна вест от Мианмар Бременна жена издъхна след земетресението
Шокиращ финал Сбогуваме се с хитовия сериал "Златно момче" Кола се запали в движение в голям роден град За щастие няма пострадали
Най-злобните зодии Те могат за нула време да превърнат живота ви в истински ад Малък самолет падна върху къща Пожарна и полиция евакуираха района 
Подробности за важната дискусия с министър Боршош в Бургас Ето какво се случи на разговор за туризма Отиде си голямо име в киното Почина Денис Арнт