Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Вижте как бургаска фирма пази децата на пътя

„Сложи жилетка – спаси живот” е най-новата инициатива на „КОХ-И-НООР Хемусмарк” АД
Ключови думи: од мвр бургас, мвр бургас, светлоотразители, флагман, деца, безопасност на пътя, бургас
С инициативата „Сложи жилетка – спаси живот” бургаската фирма „КОХ-И-НООР Хемусмарк” АД ще пази децата на пътя. Кампанията е посветена на предстоящия старт на учебната 2016/17 година, като в един от четирите промоционални ученически пакета на предприятието новаторски е включена детска светлоотразителна жилетка, която да помогне на малчуганите при обучението им, провеждано от служители на ОДМВР - Бургас.

Управителят на фирмата Владимир Стоянов популяризира поредната обществена кауза на компанията пред чешкия посланик в България инж Душан Щраух. Той бе приятно изненадан от тесните контакти на „КОХ-И-НООР Хемусмарк” и ОД на МВР-Бургас в сферата на превантивните дейности с ученици за пътната безопасност и развитието на спортната активност като противовес на нарастващата сред децата агресия.

Чешкият посланик приветства инициативите на двете организации през годините, свързани с подпомагане децата със специални потребности и тези в неравностойно социално положение. Владимир Стоянов представи пред високия гост промоционалните продукти, предвидени за стартиращата традиционна ученическа кампания, като наблегна на това, че е търсен най-разумния баланс между качество и цена. Дипломатът се запозна с произвежданите ученически пособия, канцеларски материали и консумативи, хоби и художествени материали. 

На инж. Щраух бяха представени реалните производствени обеми, обхващащи 20 % от българския пазар и 80 % износ за страни от Европейския пазар, сред които Чехия, Германия, Италия, Румъния и др. Високият гост оцени и нарастващите обеми на поръчките, внедряването на нови машини, високите стандарти и качество на продукцията, като подкрепи Владимир Стоянов в извода, че клиентите на КОХ-И-НООР Хемусмарк АД получават най-доброто и модерното в европейски мащаб сред канцеларските материали и консумативи, ученическите пособия, хоби и художествени материали.
1
Коментара по темата
1.
Чеха
13.08.2016 08:21:29
Кво ще му показвате на чешкия посланник като тая практика я има в Чехия от 50 год.
  Добави Коментар
Мечка разкъса баща и син Хищникът сигурно е с бяс Днес могат да почерпят хората с имена... Климент, Климо, Климентин, Климентина, Клементина, Христофор и Харитон
Продължава ли затоплянето на времето? Максималните температури в четвъртък ще бъдат между 7° и 12° Силно земетресение удари... Централната част на Филипините
Ще дърпа ушите на охраната си? Куриозна случка с Дуа Липа Скандалът с него продължава Коцето е обект на критики 
Сянката на коронавируса изплува в "Стани богат" Леко стряскащ въпрос предвид ситуацията в България ЛГБТ ще си веят знамената само в ЕС? Тръмп с нов ритник в задника на Европа Най-известната треньорка в Русия във възторг от 47-мия президент на САЩ заради решението му да бие шута на трансджендърите от спорта
Отиде на гости и веднага извади... Аръков е ексцентричен човек Махат тирето От ЦСКА с любопитно обръщение
Те не могат да пият Алкохол Земетресение в съседна страна Трус люшна румънци