Специализиран сайт ще ни информира за новините в туризма
Специално внимание се обръща на бързо развиващия се Винен и Гурме туризъм в България, още повече че преди няколко месеца Пловдивският туристически регион създаде т.нар. Винена карта, която включва изби и винопроизводители, които отварят врати за туристите.
Министърът на туризма Николина Ангелкова неколкократно е отбелязвала, че България е държава, богата на природни дадености, която има потенциал в привличането на туристи не само по плажовете и археологическите обекти. Предстои обособяването на рубрики за медицински и конгресен туризъм – сфери, в които България все още се развива, но в другите европейски държави отдавна са напреднали.
В медията може да се намери информация за всякакви оферти от типа Last minute, независимо дали става въпрос за самолетни билети, влакови превози, круизи или възможности за пътувания в България и чужбина. Могат да бъдат открити и любопитни и иновативни практики, особено в други държави, за привличане на туристи, използвайки особеностите и навиците на местните в региона. В рубриката „През чужди очи” българи, които живеят зад граница, разказват за опита си в държавата, в която се намират в момента, за нетрадиционни обекти, които биха могли да бъдат посетени, за местната кухня и навиците на хората.
"Туристическите медии са изключително влиятелни в световен мащаб. От няколко години се наблюдава интересен процес в Европа и Щатите - надмощие като че ли имат таргетираните и регионалните медии. Националните всекидневници постепенно губят влияние, отстъпвайки място на по-аналитични седмичници", коментират създателите на сайта. "Най-голямото ни желание е България да се превърне в най-привлекателния регион на Балканите. За самите българи също ще е ценно да открият непознати кътчета в страната, но и предварително да научат повече за дестинации, които не са посетили зад граница", допълват те. Добави Коментар