Моряци бедстват на арестуван кораб в Бургас, молят за помощ с уникален призив
Моряците не са получавали с месеци възнагражденията си, които според непотвърдена информация вече надхвърлят 150 хил.долара.
Преди седмици в търговския регистър при Агенцията по вписванията бе направена промяна на собствеността на фирмата-мениджър на плавателния съд. Според системата Equasis – базираната в Бургас „Ел си ес си“ променя собствеността си. Досегашният собственик Милен Грънчаров прехвърля акциите на Анна Карабаджакова и Димитър Димитров.
Сайтът maritime.bg е направил опит да се свърже с Милен Грънчаров, но той е бил неуспешен.
Сред 13-членния екипаж само капитанът е български гражданин, а останалите моряци са от Украйна. През март м.г. екипажът на кораба, остана без провизии. Нито корабособственикът, нито мениджърът оказаха съдействие. Някои от моряците на борда са без заплати от година и карат на подаяния.
4
Коментара по темата
4.
nik4o
17.07.2016 23:15:51
Господине Р.Х. аз без малко да изгоря за заплатата на тоя кораб.Товара е сода
насипно от Девня - не е арестуван по твоите предположения.Друга е играта -
дали нашите българи ще прекарат гърците и точно в тая надпревара има губещи - служителите на кораба-моряците.
насипно от Девня - не е арестуван по твоите предположения.Друга е играта -
дали нашите българи ще прекарат гърците и точно в тая надпревара има губещи - служителите на кораба-моряците.
3.
Бургас Р. Х.
17.07.2016 23:04:07
Обикновено корабите биват арестувани поради навлизане в забранена зона или забранен товар на борда- пренос на оръжие например , независимо дали е танкер или риболовен и кой страда от цялата работа- моряците, които си нямат хабер какво се случва..
2.
nik4o
17.07.2016 23:03:17
Нека и аз да Ви дам информация от извора.За непознатите в проблема с кораб "Амур"-лъжат Ви и Ви манипулират още повече има и престъпление по служба от ИА"МА"-Бургас ако е истина това което се пише-не може само капитана да е българин тъй като кораба е под български флаг и според КТК 25% от командния състав трябва да е български и още 25% от изпълнителния също българи,за горните лица за които се говори са "Бушони" в голямата игра,те са поредните служители от обвързаните фирми"Рибекс Енержи"-фирмата майка и дъщерните"Рибекс Груп","Ел Си Ес Си" и "новата "Амур шипинг" която е реалния собственик на кораба и нейн представител е "Ел Си Ес Си" - за колегите предупреждение това е мафиотска структура обвързваща адвоката на горните фирми и неговата съпруга - съдия в окръжен съд-Бургас.Правят фалшиви договори,лесно се доказва,но лошото е че и Директора на ИА"МА"-Бургас им играе по свирката.Това е достатъчно да се даде на ДАНС да го разследват как така е позволил на кораб под български флаг само да има капитан-българин.Пазете се колеги от тая работа - Фирмата"Амур шипинг" е основана от българит роднина на някой от служителите на горепосочените фирми и след 20 дни се прехвърля на кипърец - офшорна зона - нататък Вие се досещате че това е пране на мръсни пари.В момента на друг кораб в Шчечин се разиграва същия сценарий и нашите колеги са във война за заплатите с гадните гърци-корабособственици - кораб"Theodosia"
1.
NAVIBULGAR
17.07.2016 20:51:35
Единствения истински корабособственик който се стреми да поддържа ниво,който винаги е плащал и плаща заплати е Параходството.Всички други така наречени български корабособственици с по 2-3 "черупки" са мошенници и лаици,търсещи бърза печалба без намерение да развиват конкурентен и дългосрочен бизнес