Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бургасбус премина през много трудности, за да се утвърди като водеща транспортна фирма в страната

Инж.Петко Драгнев е живата история на "Бургасбус". Преминал е през много тежки моменти, за да стабилизира фирмата до най-силния й период
Ключови думи: Бургасбус, Петко Драгнев, обществен транспорт
Инж.Петко Драгнев е директор на общинската фирма „Бургасбус“. Дружеството в последните години е светлият пример как трябва да се развива общественият транспорт. Целият автопарк е изцяло подменен, в компанията работят над 860 души, които получават добри заплати, фирмата постоянно се развива, а качеството на предоставяната услуга за гражданите става все по-добро. Навръх 25-ата годишнина на „Бургасбус“ Флагман.бг разговаря с инж.Петко Драгнев за перспективите пред общинската фирма и иновациите, които ще бъдат въведени в градския транспорт на Бургас до края на годината.

-Г-н Драгнев, каква е равносметката за „Бургасбус“ навръх 25-ата годишнина на общинската фирма?

-След четвърт век работа е нормално да си направи равносметка. „Бургасбус“ мина през много сътресения. От 100 % монополист през 90-те години, стигнахме до момента, в който всички частни превозвачи вземаха дялове от нашата работа. Благодарение на община Бургас и лично на г-н Николов, който повярва в нашата работа, „Бургасбус“ започна да възстановява позиции и в момента е една от водещите транспортни фирми в страната.

-А как през вашия поглед се разви дружеството? От 21 години Вие сте ръководител на „Бургасбус“!

-Има една хубава българска поговорка: „Намери си работа, която да те удовлетворява и оттам нататък цял живот няма да работиш“. При мен се случи точно това. Колективът е много добър, всички служители се стараят да си изпълнят задълженията, общината стои зад гърба ни и оттам нататък, когато всички вървят в една и съща посока работата няма как да не върви.

-Успяхте ли да подмените целия автопарк? Последно съобщихте, че сте закупили и нови маршрутки.

-Да, на 100 % във вътрешноградския градския транспорт автобусите са нови. Те са на високо европейско ниво, нископодови, климатизирани, с опция за превоз на хора, които имат проблеми с придвижването, бордово оборудване с GPS системи, видеонаблюдението, за да се гарантира сигурността на пътуването, валидаторите за новите електронни карти.  В момента в града пътуват 77 автобуса - 28 са дизелови, 49 са на метан, а 22 са новите тролейбуси. Преди два дни взехме 6 нови маршрутки, а днес е отваряне офертите на четирите фирми, участници в търга за доставка на 7 съчленени автобуси, които ще обслужват новите квартали.

-Какви са инвестициите, направени в обществения транспорт на Бургас освен грандиозния проект за интегрирания градски транспорт на стойност 120 млн.лв.?

-Тролейбусите струват 20 млн.лв., новите седем автобуса са 5 млн.лв., маршрутките - 500 хил.лева, не трябва да забравим и 10-те автобуса за 3 млн.лв., които купихме 2008 година.

-Кога трябва да пуснете новата билетна система?

-Очакваме в следващите дни фирмата-изпълнител да довърши фините настройки, за да се направи връзка между автобусите и трафик центъра. Оттам следва узаконяване на цялата система от НАП. Важно е да уточним, че за известен период успоредно ще вървят двамата вида таксуване – и с електронни, и с хартиени карти. Идеята е всички да свикван и да се убедят, че новата система е много по-добра.

-А кога ще пуснете новата схема на градския транспорт, която подложихте на дълго обсъждане(ВИЖ ТУК)?

-Може да я пуснем веднага, но изчакваме да се въведе електронното таксуване, за да дадем възможност на бургазлии с една карта да се пътува в няколко автобуса в рамките на 45 минути. Искаме да докажем, че не само новата транспортна схема, а и билетната система са качествени услуги, които трайно ще подобрят качеството на обществения транспорт в Бургас. Това е голямо предизвикателство за нас.

-Г-н Драгнев, какви са финансовите показатели на „Бургасбус“?

-Традиционно в последните години излизаме на печалба. Условията за работа са добри и във фирмата работят 860 човека. Бих искал да им благодаря, заради това, че създадохме силен екип и за тяхната всеотдайност. Благодаря и на общината Бургас в лицето на кмета г-н Николов за гласуваното доверие.


8
Коментара по темата
8.
bgman
01.07.2016 21:55:35
И между другото, градския транспорт в Бургас не е от 25 години... Той е от преди да се родиш...
7.
bgman
01.07.2016 21:53:12
Ама добре отчиташ, бе пич... При Йоан почна, Митето те държи, добре се отчиташ
..
6.
Някъв
01.07.2016 19:49:54
не знам как сте се утвърдили
но много пестите нафта бе!!!
само по инерция ви се движат
автобусите по линията Бурргас- Камено
5.
капитал монополист
01.07.2016 16:56:10
Смазват всичко, дори такситата като им отнемат стоянки и не създават нови такива. Така се прави монопол, иначе на думи се борят с монопола, алчни смешници
4.
HA HA
01.07.2016 15:59:26
Много добре го казахте- Общината стои зад вас. 21 г. на този пост не са малко- и как се утвърдихте, като водеща фирма- като смазвате малките фирми!
3.
Живко тъпаков
01.07.2016 15:49:18
Каква бърза линия нали ви пуснахме централна афтобусна спирка има и супер ръст на летния сезон и кмета не краде кво искате в тоя бс
2.
Дрън-Дрън
01.07.2016 15:39:55
Стига с този PR ами пускайте бързата линия ако ще и с кондуктори, че не се издържа вече по половин час пътуване на 5км със сегашния ви транспорт!
1.
Мосинов
01.07.2016 15:37:15
Всички 860 служители трябва да гласуват за гроб и синята зона и администрацията ето това е комунизма
  Добави Коментар
Тази вечер е подходяща за чувствен и бавен секс Периодът е благоприятен, само трябва да контролирате емоциите и желанията си При проблеми с акумулатора или стартирането на двигателя: Причината може да се крие в алтернатора Основната причина за подобни повреди обаче може да се крие в алтернатора - устройство, което презарежда акумулатора и управлява електрическото оборудване по време на шофиране
Обра точките на 73 години Сиймур сякаш не старее Създадоха спагети, по-тънки от човешки косъм Спагетите са от нишестени нанофибри
Защо Николета Лозанова си крие лицето? Плеймейтката се омъжила тайно за Ники Михайлов бременна в 5-ия месец Проговори за Ивка Бейбе Евгени Генчев с ласкави думи за инфлуенсърката 
Стана 108 кила "Джоуи" е в тежка депресия Майката на Атижа прогони Петър Родителката на брадърката нахока бившия съквартирант на щерка си
61-годишна жена роди първото си бебе Майката и бебчето са в общо стабилно състояние, хубавата вест идва от Скопие, РСМ  "Увеличете помощта за Украйна" Зове Рюте
Meteo Balkans: Снежна виелица блокира половин България, метър сняг ще натрупа до часове Около обяд в петък от запад на изток облачността да се увеличава и в Западна и Северозападна България ще започнат нови валежи "Казармата е загуба на време" Твърди известният актьор Станимир Гъмов