×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Тестват сирените в София на 1 април
  • Откриха труп до детска ясла в Русе
  • Енергийната система на Украйна е разрушена на 50%, според източник от Киев
  • Експлозия в най-голямата румънска рафинерия Петромидия
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари


Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари
Дори най-малките зрители са подложени на агресивна реклама, без родителите им да знаят
07 Февруари 2016, Неделя, 21:15 ч.

Особено силно въздействат думи като "ограничени количества", или "Мадона пере с това, а вие?"

Всяка година с наближаването на финала по американски футбол в НФЛ, по-известен като Супербоул, нараства интересът към телевизионните реклами.

Обикновено мачът е най-гледаното телевизионно излъчване в САЩ и събира по над 110 милиона зрители.

Той също така е голям залог за рекламодателите, които плащат до 5 млн. долара за 30-секундна реклама и се надяват всяка една от тези секунди да е от значение.

Преди Супербоул или не, рекламодателите използва няколко класически тактики в телевизионните си реклами, за да накарат зрителите да харчат средства, пише Business Insider.

Ето ги и тях:

Те внимателно измислят рекламни послания, които просто не можете да изкарате от главата си.

Според проучване от 2015 г. на Journal of Business Research има три основни фактора, които определят дали хората харесват определено рекламно послание:

• Яснота на посланието
• Изобретателност
• Запознатост с марката

Според проучването също така по-честото излъчване на дадена реклама може да помогне на хората да запомнят рекламното послание, но това не означава, че те ще реагират по-положително на нея, само защото я виждат по-често.

Привличат ни с лесно запомняща се мелодия.

Според проучване на Виенския университет по икономика и бизнес тези кратки мелодийки са ефективни, защото създават спомени, които пък предизвикват емоционална реакция.

"Добрата мелодия привлича вниманието на клиента и го/я кара да се замисли отново за продукта; лошата мелодия може да направи една компания известна заради грешните причини или пък да разубеди хората да ползват дадена марка," се казва в проучването.

Те не ни позволяват да ги забравим.

Може да си мислите, че ви е писнало от една реклама, след като сте я изгледали 10 пъти, но рекламодателите мислят другояче – колкото повече сте изложени на техния продукт, толкова по-вероятно е да го запомните и евентуално да си го купите.

Проучаване от 2009 г. показва, че колкото повече дадена компания рекламира един продукт, толкова повече потребителите се запознават и обвързват с него. Така че, очаквайте да виждате онази реклама отново и отново.

Те използват знаменитости, които обожавате.

Холандско проучване от 2010 г. показва, че популярните лица въздействат на област от мозъка, което предполага, че разпознаването на дадената знаменитост се свърза с положителни мисли.

"Положителните емоции, които се свързват с дадената знаменитост, се прехвърлят и към продукта," според резултатите от проучването. "Следващият път, когато видите тези продукти в магазина или на разпродажба, те ви навяват положителни асоциации."

Поставят ви на мястото на професионалните спортисти.

Компанията за спортна екипировка Under Armour отчита 95% ръст в приходите, след като звезди, като баскетболиста от НБА Стивън Къри, балерината Мисти Коупланд и голфъра Джордан Спийт, участваха в техни реклами през 2015 г.

Използването на хора, които показват най-впечатляващите във физическо отношение неща пред света, може да ви вдъхнови да се опитате да направите същото. Рекламодателите се надяват, че това ще стане, като използвате техните продукти.

Използват обикновени хора, които са точно като вас.

В някои случаи "обикновените хора" могат да бъдат по-ефективни и от звездите.

Според AdWeek в ерата на риалити предаванията и интернет прозрачността знаменитостите губят част от своя бласък. На тяхно място идват истинските хора, които представляват типичния потребител.

Такъв пример е рекламната кампания на Dove "Истинска красота," която бе една от най-успешните на 2013 г.

Предлагат изгодни оферти само за ограничен период от време.

Някои ТВ реклами предлагат лимитирани продукти или пък продукти, които се предлагат само за „ограничен период от време“.

Според Wall Street Journal това е един от най-популярните начини компаниите да накарат потребителите да купуват. Когато има ограничение във времето или количеството, хората чувстват, че трябва да се активизират и да пазаруват./profit.bg

В категории: Бизнес


Коментари
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Парламентът спешно гласува закон за служебните премиери заради проблемите с Конституцията Парламентът спешно гласува закон за служебните премиери заради проблемите с Конституцията Възможно ли е да се окажем с 480 депутати с двойни заплати Възможно ли е да се окажем с 480 депутати с двойни заплати ГЕРБ-СДС и ПП-ДБ се заплашиха едни други с нови временни комисии Той ще наследи имотите на патриарх Неофит Той ще наследи имотите на патриарх Неофит Той е един от хористите, които създават неповторимата тържествена атмосфера по време на църковните служби в катедралата „Св. Александър Невски“, която му е като втори дом Ученик бере душа в болница след катастрофа Ученик бере душа в болница след катастрофа В болница с опасност за живота е настанен 16-годишен неправоспособен тийнейджър, управлявал мотора, който е с прекратена регистрация Ангел Стойков удължи договора си с "Черноморец 1919" Ангел Стойков удължи договора си с "Черноморец 1919" Ръководството на клуба иска да изрази своята вяра и подкрепа в младия бургаски треньор и неговия екип Злати влезе кютюк пиян в офис на ул. "Крайезерна", вдигна панаир на служителките, двама работници прати в болница Злати влезе кютюк пиян в офис на ул. "Крайезерна", вдигна панаир на служителките, двама работници прати в болница 23-годишният бургазлия започнал да буйства без причина, ченгета от Второ РУ го озаптили Карнобат също подкрепи Фонда за стимулиране на полети Карнобат също подкрепи Фонда за стимулиране на полети Вноската за общината ще е около 14 хил.лева годишно, но добавената стойност – много висока Радев за консултациите с възможните кандидати за служебен премиер: Опциите са изключително стеснени Радев за консултациите с възможните кандидати за служебен премиер: Опциите са изключително стеснени Разговорите вървят спокойно и конструктивно, отбеляза държавният глава Тя съкруши мъжа си с думите си тази сутрин Тя съкруши мъжа си с думите си тази сутрин Не е ясно как се е почувствал Стефан и какво ще последва, щом блондинката се прибере у дома след днешния ефир Кого ядоса, за да я изгонят от Ергенът Кого ядоса, за да я изгонят от Ергенът Васка влезе супер драматично - маскирана като гримьорка
Илон Мъск се друса с дрогата на Матю Пери Илон Мъск се друса с дрогата на Матю Пери Създателят на „Тесла“ обясни, че понякога има лошо настроение и депресивни епизоди, а кетаминът му помага Това е най-важният човек в живота на Мони от Хелс Китчън Това е най-важният човек в живота на Мони от Хелс Китчън Баба Шейде е най-близката й Правителството подава хиляди жилища на атрактивни цени Правителството подава хиляди жилища на атрактивни цени Целта е да се реализират възможно най-много стари и необитаеми от дълго време апартаменти Атентат ли е довел до срутването на моста в Балтимор? Корабът на Сергей замесен и в друг инцидент Атентат ли е довел до срутването на моста в Балтимор? Корабът на Сергей замесен и в друг инцидент Капитанът на кораба, който събори съоръжението, съобщил за неизправности в управлението, за да си осигури „алиби“ Голяма победа на Гришо, срази номер 2 в света и за първи път е на полуфиналите в Маями Голяма победа на Гришо, срази номер 2 в света и за първи път е на полуфиналите в Маями Най-добрият български тенисист ще спори за място на финала с №5 в световната ранглиста Александър Зверев Задържаха още един терорист след трагедията в Москва, атентатът финансиран с криптовалута Задържаха още един терорист след трагедията в Москва, атентатът финансиран с криптовалута Следите водят към Киев, обявиха от руския Следствен комитет Жена се омъжи за трима мъже и избяга с парите им Жена се омъжи за трима мъже и избяга с парите им Предполага се, че сватовници и брачни агенции са участвали в престъпната дейност Най-възрастният кандидат на изборите в Турция е на 90 години, най-младият-на 18 Най-възрастният кандидат на изборите в Турция е на 90 години, най-младият-на 18 С разлика от 72 години помежду си 18-годишната Елиф Нур Батур и 90-годишният Али Калънджа ще се борят за постове в местната власт Голям скандал в Денсинг старс Голям скандал в Денсинг старс Партньорката на Емрах го напуска Водолази извадиха две тела от реката след срутването на моста в Балтимор Водолази извадиха две тела от реката след срутването на моста в Балтимор Труповете са на двама мъже, намерени в камион, паднал в Патапско
Бойко Борисов Бойко Борисов Един път казват "Бойко, помогни ни", после пък съм виновен за всичко Виц на деня Виц на деня - Защо културната жена мълчи по време на с*кс?
- Защото културната жена никога не разговаря с непознати мъже!
Виц на деня Виц на деня - Тате, тате защо редиш тези зелки в бидон?
- Виж сега, детето ми, идва зимата. Сняг, студ, киша - стоим си вкъщи. За да изкарам до пролетта, ми е нужно нещо по-кисело от физиономията на майка ти...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Женените мъже са си най-добре! Имат си сигурна охрана, която ги наблюдава, следи и пази от зли жени.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори