×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Тестват сирените в София на 1 април
  • Откриха труп до детска ясла в Русе
  • Енергийната система на Украйна е разрушена на 50%, според източник от Киев
  • Експлозия в най-голямата румънска рафинерия Петромидия
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Бизнесът: Ако държавата иска да спаси туризма - безплатни визи за руснаците на летище „Бургас“


Бизнесът: Ако държавата иска да спаси туризма - безплатни визи за руснаците на летище „Бургас“
Председателят на БИСА Георги Димитров(на снимката) призова държавата да подкрепи българския туристически продукт и облекчи визовия режим за руснаците
29 Март 2015, Неделя, 10:56 ч.
Автор: Иван КОЛЕВ

Трябва да сме конкурентни дестинации, а не да натоварваме туристите с бюрокрация и средства
Ако държавата иска да спаси българския туризъм – да предоставя визи за руснаците директно на летищата в Бургас и Варна и те да са безплатни. Това поискаха представители на бизнеса от държавата при днешния си протест. В автопохода, който тръгна от паркинга на „Метро“ се включиха над 500 автомобила.

Представители на хотелиерския бранш, строителството, търговията с недвижими имоти се обединиха, за да бъдат чути. „Туризмът е продукт с висока добавена стойност. Ако тази година се случи това, което очакваме – 50 % спад на туристите от Русия много от нас ще фалират. Държавата трябва спешно да се намеси“, призоваха организаторите. Те са категорични, че България не е трябвало да изпраща сигнали към Русия, че ги възприема за враженски народ и „окупатор“. Това е рефлектирало лошо върху имиджа на страната ни в Русия, където се водила и негативна кампания спрямо България по тамошните медии.

„Не трябва да губим този пазар, защото той е жизненоспасяващ. Можем да предриемем няколко хода: издаваме визи на летищата, както правят в съседни държави. Пример – Гърция. Може и за определен период визовият режим да бъде безплатен. Сега на руснаците им идва скъпо почивката в България, нека да ги стимулираме, за да почиват тук и поддържат икономиката ни”, каза председателят на УС на Българската инвестиционно строителна асоциация(БИСА) Георги Димитров.

Интересът към недвижимите имоти в региона от страна на руснаци намаля драстично. Налага се колеги да изпадат в несъстоятелност, да уволняват персонал,  не могат да си плащат кредитите. Трябват мерки с които да се стимулира идването на руснаци тук, защото туризмът в България няма как да не зависи от руските летовници. Те просто са мнозинство. Освен това са свикнали да идват тук. Имаме една религия и обичаи. Те ни имат за приятелска страна. И сега ние се обръщаме срещу тях с неадекватни мерки и руснаците отиват другаде, защото имат алтернативи и пари”, заяви от своя страна Тодор Георгиев.

ВИЖ ВСИЧКИ МНЕНИЯ ВЪВ ВИДЕО РЕПОРТАЖА!



В категории: Бизнес


117
Коментара
117
Коментара по темата
117.
Сергей
27.04.2015 11:39:41
0
0
Жорко, старата хиена. Типично по български, далавераджийте безочливо се жалват.
116.
Алекс
31.03.2015 21:34:10
11
0
Поздравления на организатори и участници!
А на драскачите , които са много далеч от проблемите на участващите в протеста малко разум не е излишен.
115.
ехо
31.03.2015 15:49:03
0
10
Жорко е един измамник професионален , тъп мазник а по въпроса за заплати той и Ванчето не плащат и цент на хората а как ги убиждат не е истина.
114.
Препатил
31.03.2015 15:13:08
0
12
Ей боклуци жалки, не ми се жалвайте, че Ви знам оборотите на СЕЗОН колко са, дебили смешни, знам и колко давате масово на персоналите. Закривай тая кочина Сл.Бряг. За Несебър и Созопол винаги ще се намери някой да почива на спокойствие, но мазните дебели боклуци да не се обаждат.
113.
Праз
31.03.2015 14:23:49
0
13
И аз да напиша нещо като човек работещ с въпросният туристически бранш.

1. Масово не се отчитат данъци и не се плащат осигуровки. Укрива се ДДС, укриват се брой легла ..
2. Масово се плаща трудно/забавено/не се плаща - на доставчици, на работници, на контрагенти по външни услуги
3. Масово се работи извън всякакви стандарти за безопасност, работно време - хората работят в лоши условия с риск за здравето си и твърде много часове.

Същите тези измамници сега искат държавата да им помага.
112.
WW2
30.03.2015 22:19:33
12
2
тез пък. Президента и премиера са тръгнали да обявяват война на Русия, за безплатни визи говорят.
САЩ вкараха танкове и тяхна техника да са готови да нападнат Русия от базите им в България.

Бойко трябва да бъде убит с камъни на Витошка. Няма друго решение.
111.
Sin
30.03.2015 19:31:26
2
21
" ... грешката на държавата е, че позволява на такива малоумници като теб да са в туристическия бизнес. ". Абсолютно точно.
Не някакви руснаци, а повдигане културата на обслужването - това е оправията на туризма. А не селяндури и простаци хотелиери, посрещащи българските туристи с отвращение. Плюс екология, плюс спиране и събаряне на всички незаконни строежи. И колкото по-малко руснаци - толкова по-добре !
110.
! до 100
30.03.2015 19:14:50
0
14
Ето ви един пример за туристически бос...Той не знае как се пише дума САНКЦИИ, но коментира какво правела държавата...Путьо, грешката на държавата е, че позволява на такива малоумници като теб да са в туристическия бизнес. Пожелавам ти 500 туристи за целия сезон....въпреки че всички знаем, че вие и толкова не заслужавате.
109.
!
30.03.2015 19:11:15
1
17
Смешните сте вие....Ако искате заради 2-3 000 замалели собственици на хотели и кръчми държавата да си променя политиката и визовия режим, а? Първо като излезете на светло, като данъчните най-накрая ви разцепят празните кратуни от глоби, тогава може и да ми стане тъжно за вас. Агенцията по храните и тя ще има какво да ви каже....Туристическия сектор е най-сивия в цяла България....и в същото време са най-нагли в исканията си....Държавата загивала без тях......няма такъв смях. А заплатата не е ниска, защото има безработни висшисти, а защото селяндурчетата, които се имат за бизнесмени, вместо да инвестират в персонал и в база инвестират в каручки, наркотици и курволяци. И съответно персонала им е от ученици, които примерно нямат идея какво се крие зад абревиатури като BB,HB и FB....То между другото и голяма част от бизнесмените не знаят. Между другото - в момента смешните ви възнаграждения са на границата с минималната заплата и в един момент ще се окаже, че е по-добре да работиш всичко друго, но не и в туризма, където те наемат за едно, ама често съчетаваш поне още две длъжности.
108.
Инвеститор
30.03.2015 17:52:45
16
3
Дано се върнат руснаците,че и при нас нещата са много зле!
Мисля ,че България трябва да се разграничи от санкциите срещу Русия,от които страда най-вече българския народ и да се премахнат визите за руснаци завинаги!!!
107.
брокер
30.03.2015 17:13:34
17
4
Аз работя в туристическия сектор. Не знам каква е тази асоциация, но ги подкрепям и съм твърдо за руснаците и облекчения по визовите режими!
А всички коментари са отвратителни тук.
Засрамете се!
106.
Йордан
30.03.2015 17:06:45
16
1
Толкова сте смешни всички! Седнали зад компютрите и заради нещастния Ви живот коментирате с лошо всичко живо! Аз не съм голяма работа, но се радвам, че има хора които предприемат действия! Няма статия без коментари на такива бездарници като вас!
105.
Бургазлия
30.03.2015 16:33:14
1
15
А аз искам безплатни козунаци
104.
Ha ha
30.03.2015 15:55:58
2
22
Всички хотелиери това лято да глътнат малко морска вода,а догодина да се върнат по родните си места- тоест в Старозагорско,Шуменско,даже има един от Нови пазар и да се хванат с нещо което разбират ,а не да се надяват на досегашните си покровители.Иначе ще хванете Шлифера.Ха-ха!
103.
ттт
30.03.2015 15:26:32
2
15
Работете само с камериери това лято тогава.Глупаци.
102.
гага
30.03.2015 15:16:54
4
5
Не заслужавате повече :)))селяни
101.
Sunny
30.03.2015 15:14:42
12
4
Заплатата е ниска ,защото е пълно с шибани безработни висшисти като вас! Станете камериери и ще вземате повече.
100.
BG
30.03.2015 15:08:02
20
5
Ако мислите по този начин, не заслужавате и 500 лв.Камериерките вземат повече от вас и работят.Стойте си безработни!
ДЪРЖАВАТА НАЛАГА САНКЦИЙ НА РУСИЯ БЕЗ ДА ПИТА НАРОДА ДАЛИ Е СЪГЛАСЕН! ОТ ЦЯЛАТА РАБОТА СТРАДАМЕ НИЕ! Но явно не можете да разберете ,че държавата загива без ТУРИЗЪМ!!!
99.
Гого
30.03.2015 14:59:04
14
1
"Който и да питаш не иска и да чуе Бургас да разчита само на туризъм"

Засега туризма е този който носи парите.
98.
!
30.03.2015 14:55:58
1
17
Работя в сферата на маркетинга, имам бакалавърска степен "Туризъм", магистърска "Маркетинг". Съвети от теб не искам, че като ти гледам мисленето и правописа.....В туризма работих точно 1 сезон. През 2007 заплатата за портиер беше 350 лв, за администратор - 500 лв. Изискванията са два западни езика минимум, компютърна грамотност, 12 часови смени.....направо е страшна оферта. Не ми се мисли каква заплата взимат камериерките и техниците..... През 2014 възнагражденията са същите....Толкова за развитието и значението на туризма.
97.
!
30.03.2015 14:50:04
1
9
Кавал, вече ми е ясно колко си компетентен на тема туризъм....Бургас бил туристически град....Знаеш ли изобщо колко чужденци са пренощували в града за миналия сезон?!?!? Броят е минимален, а ти се доказа като профан. Бургас, о, туристичеки гений, със зъби и нокти драпа да се изгради нова индустриална зона, да се привлекат предприятия и международни компании, да се модернизира пристанището. Бургас не желае да се превръща в Несебър или Поморие и да чака да дойде сезона, напротив. Интересно е съпоставката с Видин....Ако не знаеш, ще ти кажа, че там взимат по-висока средна заплата отколкото в Бургас. Причините са две и са ясни на всички - АЕЦ и заплатите в туристическия сектор. Хората във Видин, които не работят в АЕЦ взимат малко пари, но представяш ли си колко е смешно възнаграждението в Бургаска област в сферата на туризма, що 3000 работещи в АЕЦ успяват да повишат нивото на СРЗ до толкова, че да е над това за Бургас? Бургас бил туристически град.....по-смешно нещо скоро не бях чувал. Който и да питаш не иска и да чуе Бургас да разчита само на туризъм....Имаме нужда от производство, не единствено от услуги и търговия! Чак сега разбирам колко си бос в тази сфера, по-добре млъкни.
96.
Гого
30.03.2015 14:46:51
7
0
До 95
"Гого, олигофрен, ти си олицетворение на българския туристически бос"

Ти какво работиш бе сопол? Кажи по какво си експерт, че си тръгнал да коментираш бизнеса на другите. Кажи каква ти е професията, и аз да ти дам някои съвети, как и с кой да работиш.
95.
!
30.03.2015 14:40:08
1
12
Гого, олигофрен, ти си олицетворение на българския туристически бос.....Внасяли 2 млрд....то страшна работа. А ти каква заплата даваш на персонала? Какви осигуровки плащаш?! Викаш, щом идват 2 млн туристи давай всички да ставаме бизнесмени....по-точно търгаши. Има една поговорка - Много вождове, малко индианец. Сульо и пульо следват тая малоумна логика - дай да изкараме нещо от тия чужденци. И се почват селските услуги, още от летищто ги цакат копърки, в хотели и барове ги тъпчат с храна на няколко седмици и алкохол менте, за капак такива като теб им продават на зелено жилища.....и ако имат късмет те ще ги видят някога построени, естествено за качество не говорим. Вашето е от ден до пладне....колко търпелив трябва да е туриста, че като види такива като теб, които "вадят пари от туристите", за да се върне пак тук?! Вижте си и курортите където след толкова много години и толкова много пари продължават да си изхвърлят лайната в морето, а като завали стават Венеция. За да имаш качествен и стабилен продукт, трябва да разбираш от него и да доставяш услуга на ниво. В противен случай рискуваш ръст в началото, но следва неумолим спад, след като клиента разбере за качеството на услугата. Дано си ме разбрал, палячо.
94.
Гого
30.03.2015 14:33:31
7
3
До 90
"Няма как да не споделя впечатлението си от това как човек който ужким се занимава с бизнес собствен си позволява цял ден да спами по темата вместо да работи.."

Аз работя с туристи, а сега туристи няма. В отпуска съм, така да се каже. Понимаешь?
93.
крими
30.03.2015 14:32:39
1
19
A някой зaмисля ли се, че aко приемaт товa зa безплaтни визи, в Бългaрия ще стовaрят и мнижество проблеми от престъпен хaрaктер?! Не, нaли?! Интересувa ги дa си нaпълнят гушите хотелиерите и не мислят зa писледиците, които ще бъдaт нa гърбa нa целият нaрод. Целуят боклук от Русия ще се изсипе в Бг, зaщото в цял свят се знaе, че е рaй зa престъпници.
Никaкви тaкивa! Кaто трябвa ще имa и обрaтен протест- НЕ НA БЕЗПЛAТНИТЕ ВИЗИ И НЕ НA НЕПРОВЕРЕНИ ЖЕЛAЕЩИ ДОРИ ЗA ПЛAТЕНИ ВИЗИ!!!
Хотелиерите дa се нaучaт кaк се прaви бизнес, a не дa чaкaт нa държaвaтa, тоест НAС дa носим последствиa от техните неспособности. Крaдaт, лъжaт туристите и после чaкaт държaвaтa дa им подaрявa някaк си туристи!
92.
!
30.03.2015 14:29:40
0
12
Трябва паразитите в туризма да измрат! България върви по отъпкания път от Испания, ама 1:1. И там курортите им се издържаха от руснаци. че някои бяха построени от руската мафия....Точно същите бетонни градове бяха....преди доста хотели да фалират и да бъдат съборени.
91.
!
30.03.2015 14:25:13
1
16
Няма такъв филм! Държавата да ви избърше нос не искате ли?! Истината е, че съсипахте туризма в България. С бетонните "курорти", с отношението си към персонал и туристи. Разчитате на пияни руснаци и европейци да ви пълнят смешните ол инклузив бордеи. Истината е следната - руснаци ще продължават да идват в страната, но от по-заможните, които си имат жилища и не се занимават с вас. Искрено ви пожелавам фалит! Така или иначе смешния сектор туризъм дава най-ниската заплата в цялата държава, а е с най-голям дял в икономиката! Това е абсолютен смях! ЗАКРИВААААААААЙ! И без това 90% от персонала са ученици, 100% са сезонни работници, няма много да се вдигне безработицата
90.
Впечатлен от ГОГО
30.03.2015 13:53:33
0
8
Няма как да не споделя впечатлението си от това как човек който ужким се занимава с бизнес собствен си позволява цял ден да спами по темата вместо да работи... интересно ми е как си поставят хората титлите на големи разбирачи и работохолици и какви ли не профита а в същото време вместо да работят седят и спамят ...
89.
Гого
30.03.2015 11:51:25
12
5
До Бургазлия
"Ей, пишман-бизнесдрисльовци, вземете по е дон рула тоалетно хартия и им забърсваети осраните задници на руснаците още от самолета"

Какво работиш ти бе бургазлията? Кажи си професията, не се срамувай. Ако не са туристите Бургас ще заприлича на Монтана и Видин. Как може в туристически град да живеят такива диви селяни!!!
88.
BG
30.03.2015 10:18:04
12
10
до 87
Теб никой няма и да те пита искаш или не .
Като всички сте родолюбци, защо ходите в Турция и Гърция на почивка.Стойте тук за да остават парите в България.Ще ви кажа и защо.Защото сте завистливи комплексари и се ядосвате ,че някой има хубава кола и дори и не ви минава през ума ,че в България има хора ,които могат да печелят пари .За вас почивката е ядене на корем и по цял ден в хотела.
87.
RRR
30.03.2015 09:57:57
10
20
На мене руснаци не ми трябват!
Който има нужда от тях, да поема разходите им за визи!
86.
проблем
30.03.2015 09:48:26
4
19
начи тва била работата заради визите на руснаците им идвало скъпо да почиват в България. Ми то и на българите им идва скъпо и затова ходят в Гърция ! т.нар. бизнесмени не могат да работят в конкурентна среда - те искат привилегии а са отрасъла които плаща най-малко данъци, заплати и осигуровки. Ми то не става само с лапане и реване.
85.
Бургазлия
30.03.2015 09:44:16
6
14
Ей, пишман-бизнесдрисльовци, вземете по е дон рула тоалетно хартия и им забърсваети осраните задници на руснаците още от самолета
84.
Гого
30.03.2015 09:06:48
9
6
До 82
Да, да тука всички сте велики бизнесмени....как пък един не каза какъв му е бизнеса. Обаче всички експерти по туризъм станахте ....... клошари....
83.
Петър
30.03.2015 07:50:16
2
10
Ще ги предоставяме директно на летищата, когато някой, като президента на Русия ги допусне до тях!
За ценообразуването на визите, моля Вие сте Български гражданин и не може да искате от бедна България да пуска безплатни визи на всемогъща Русия!
82.
до гого
30.03.2015 02:41:30
6
15
Гоше,аз не съм ревал.Цял ден ревеш ти.Клошар не съм,слава богу, препечелвам добре, но ако не дойдат руснаците се притеснявам за теб,да не станеш ти клошар.
81.
Гого
30.03.2015 02:11:13
5
5
До 79
"Цял ден му чета коментарите, тоз човек не стана от компютъра!"

Не станах, защото имам какво да губя ако не дойдат руснаците. А за теб е все едно, ти и всичките 140 милиона руснаци да дойдат тук пак ще ревеш, че нямаш пари и ще си все същия клошар.
80.
Гого
30.03.2015 02:04:55
9
12
"Но проблемa с отливa нa туристи въобще, идвa основно от хотелиери и други бизнесмени."

Проблема не е в отлива на туристи. Последните няколко сезона бяха най силните от години, благодарение на руснаците. Проблема е, че нашите основни конкуренти за руския пазар Турция, Египет, Испания правят всичко възможно да улеснят почивката им. Турците освен, че отмениха визите даже дотират и самолетните им билети, а нашата Пастирка-президент както е тръгнал и война ще им обяви. Тая министерка Ангелакова е вярно куче на Плевнята, и тя е същата като него. Всичко това настройва руснаците негативно към България.
79.
до 77
30.03.2015 01:51:40
0
5
Успя да ме разсмееш, ама яко!Благодаря ти! Да ти кажа честно,вече взех да го съжалявам! Цял ден му чета коментарите, тоз човек не стана от компютъра! Явно си прав за руснака от миналото лято! Лека вечер!
78.
до 74 Гого
30.03.2015 01:49:02
0
11
И сегa кaто нямa дa имa толковa " брaтушки ", что сделaеш?! Aз съм последният човек, който ще ти кaзвa кaк или с кого дa рaботиш. Нещо не си рaзбрaл. Но виждaш...в крaйнa сметкa може дa се нaложи някой ден ТИ дa рaботиш зa някой, с който спориш в моментa. Съдбaтa имa стрaнно чувство зa хумор.
Инaче дaй Боже, рaботи си, некa и тaзи и следвaщите години още повече дa рaботa дa имa зa всички!
Но проблемa с отливa нa туристи въобще, идвa основно от хотелиери и други бизнесмени. Зaщото клиентa се крaде- основно с лъжa зa кaчество и количество...и го знaеш. Нямa визия бългaрският бизнесмен зa утре- то, подобно нa всеки политик зa моментa. Нa принципa " днес съм тук, утре се не знaе ", зaтовa се грaби с две шепи, без дa се дaде нужното нaсрещa. Сегa, тук нaгрaбихме теб, зaщото с теб си говорим, но не го приемaй толковa лично. Визирa се цялото, a не конкретно Гошо:)
77.
do 75
30.03.2015 01:44:27
1
8
Ти пък вярваш ли му на Гого,че въобще някакъв бизнес има след всичко написано от него до тук?Той дали в момента 25лева на цяло има в джоба,та 25 000евро да е виждал някога.Пере го руската съчма яко,някой руснак го е направил миналото лято щастлив и той сега му е мъчно,че няма да го види.
76.
до 74 Гого
30.03.2015 01:39:41
1
10
Като си доволен какво ми ревеш цяла вечер държавата да ти помагала.Я една проверка на печалбата да ти спретне.Ама има да си мечтаеш още много години да изкарваш за 3 месеца толкова,че останалите 9 да почиваш,но щом това те успокоява мечтай си и хич да не ти пука.
75.
L
30.03.2015 01:39:16
1
15
"Не може всички да станем прислуга на пакистанците и индийците в Лондон. Някой си имаме достойнство и такъв позор за нас е немислим!"

А вие искате българите да са ви подлоги, като им плащате смешно и рядко.Ти искаш за 3 месеца да бичиш айляк една година, а служителя ти да прави метани на руснаците, чиито пари ще прибереш ти, и после на края на сезона глоба за чупливост!
74.
Гого
30.03.2015 01:29:01
6
3
"Моите родители припичaт нa остров тук"

ОК радвайте се на евтиния живот в Испания, какъв ви е проблема?! Точно вие най малко можете да ми кажете, как аз да работя и с кого. Само за 3 месеца лятото съм спечелил над 25 000 евро, и то при положение, че не съм хотелиер. Имам малък бизнес свързан с услуги които предоставям на руски туристи. Сама разбирате, че за тези пари в Испания цяла година ще ми скъсат задника от работа. Аз тук ги вадя за 3 месеца, през останалото време почивам. Така ми е ОК :)))
73.
Гого
30.03.2015 01:22:56
3
4
"А бе Гого ама да ти кажа,че тези които идват в БГ ама хич не са от богатите,те ако дойдат от богатите руснаци ти ще изпаднеш в несвяст бе,момче"

Позволи ми да познавам малко повече руснаците от тебе. Идва средната класа, предимно млади семейства с деца и пенсионери. За руските стандарти те въобще не са богати, но в сравнение с клошарите които идват от острова, руснаците са с класи отгоре. Не харчат повече от 3-4000 евро на седнмица, купуват евтини апартаменти до 100 -120 000 евро, но за нас и това е добре.
72.
до Гого (60)
30.03.2015 01:17:34
0
5
Моите родители припичaт нa остров тук и изобщо не им е до Бг пенсии, тях не ги мисли. Те сa рaботили инaче зa тези пенсии не зaбрaвяй, но сa ги подaрили нa държaвaтa.

И в твой интерес не е дa лъжеш, очеизвaдно при товa. Ето че се пияви еднa " досaдницa " кaто мен дa те опровергaе:) Инaче вместо дa се цупиш и влизaш в спорове с хорa, от кото в същност зaвисите именно вие бизнесмени и търговци рaзни, вземи се позaмисли мaлко нaд нещaтa, които четеш. Кой знaе, никогa не е късно дa ти " светне ".
71.
до гого
30.03.2015 01:17:07
1
6
И ти какво измисли? От тези два милиона колко са руснаците? Щом чакаш на тях,май не ти се отдава много мисленето.Пробвай в друга сфера, и за нашите човчици не мисли, че от такива като вас ни е писнало на всички.
70.
до ГОГО
30.03.2015 01:13:50
1
6
А бе ,Гого та казваш всички български,англииски,германски,скандинавски туристи са прошляци,измет,тъпанари,клошари само руснаците били сведтни и платежоспособни туристи.Гого,ходи се прегледай.То това твойто и тез руснаци хич не е на добре.А бе Гого ама да ти кажа,че тези които идват в БГ ама хич не са от богатите,те ако дойдат от богатите руснаци ти ще изпаднеш в несвяст бе,момче.ЕЕЕ,хайде бе пуснете му малко руснаци на това момче,че чак се притесних за него.
69.
Гого
30.03.2015 01:13:49
9
2
"А ако не криехте и в сивия сектор,щеше да вкарвате и 4 милиарда,да ти го повторя ли-4 милиарда!"

Когато видим банковите сметки на Плевню, Тиквата, Цветито Бориславова, Болен, Костов, Гоце и другите герои, тогава ще спрем да крием и нашите. Става ли така?
68.
Гого
30.03.2015 01:11:23
5
2
"И сега да ви напълнят хотелите на сто процента със руснаци, пак ще мислите само за вашите задници."

Защо не вземеш да помислиш сам за своя здник? Защо все някой трябва да ви дава смляно в човчиците? На бургаското летище всяко лято кацат над 2 милиона туристи. Ако сам не можеш да измислиш как да изкараш пари от това, то тогава никой не ти е виновен, че не ставаш.
67.
до гого
30.03.2015 01:10:58
0
9
А ако не криехте и в сивия сектор,щеше да вкарвате и 4 милиарда,да ти го повторя ли-4 милиарда!
66.
Гого
30.03.2015 01:07:15
3
2
"Хаха тоз пък другия Гого какво плащаш ти бе,осигоряват те на 340 лв същите тия мизерници,добре че хората работят навън да си гледат децата и родителите!"

Не може всички да станем прислуга на пакистанците и индийците в Лондон. Някой си имаме достойнство и такъв позор за нас е немислим! Но ако на вас ви харесва и не ви е срам, дерзайте. Ние искаме да живеем, работим и печелим в България. "Личните ни проблеми" вкарват над 2 милиарда свежа пара всяко лято в тая държава. 2 милиарда, да ти го повторя ли по бавно да ме разбереш?
65.
до гого
30.03.2015 01:06:25
0
6
Каквито са ни политиците,такива сте и бизнесмените в туризма , такива и пенсиите.И сега да ви напълнят хотелите на сто процента със руснаци, пак ще мислите само за вашите задници.
64.
Гого
30.03.2015 01:02:02
4
3
До "L"
"А вашия ол инклузив,"колега" , дали е същия като на турците?"

Не разбираш материята, но се имаш за компетентен. Разбери, от ол инклузив пари не се правят. По ол инклузивите ходят само клошари и социално слаби. Руснаците които идват тук си купуват апартаменти, ходят по ресторанти, магазини, мебели, обзавеждане. Това са съвсем друг тип туристи. Тях губим за съжаление. А прошляците англичани и скандинавци по ол инклузивите у нас, тях никой не ги смята за туристи. Пияна измет, която е крайно време да се изхвърли от курортите ни.
63.
Izgrev
30.03.2015 00:57:00
0
6
Хаха тоз пък другия Гого какво плащаш ти бе,осигоряват те на 340 лв същите тия мизерници,добре че хората работят навън да си гледат децата и родителите!И стига сте занимавали хората с вашите лични проблеми смешници!
62.
Гого
30.03.2015 00:55:46
4
1
"ОК.Аз съм чиновника,ти си бизнесмена.Когато аз съм на почивка във съседна държава,ти ще се вайкаш,че хотела ти празен"

Протеста не е, че няма чиновници почиващи по хотелите а, че се правят спънки на руските туристи. От чиновниците печалба няма никаква, пари се правят от руски туристи.
61.
Burgazliq
30.03.2015 00:54:31
1
6
Какво въобще взимате интервюта от тия паляци,а и какъв бизнес живи измамници са всички шибани БГ работодатели!За да прави бизнес в БГ значи лъже,мами краде,а иначе за заплати бедните все нямат пари да се разкарват от тука който не му харесва да ходи да прави бизнес в Русия!Някъв шут ще дава акъли,а някой пита ли българите дали харесват тъпите ненормални,пияни и дрогирани руснаци,че цяло лято бургазлии трябва да се примиряват с тая паплач,хич да не ми идват!Не стига лятото ами и зимата ги гледам нещастниците обикалят за "скитки".Пълни клушари,вън от България и такива като тоя дърт борсук дето се изказва!
60.
Гого
30.03.2015 00:51:22
5
3
"Aз живея в Испaния"

Чудесно, концентрирай се върху евтиния и хубав живот в Испания, а нас ни остави да си оправяме нашите проблеми в България. Нали все някой трябва да работи тук, за да плаща пенсиите на възрастните ви родители. :)
59.
L
30.03.2015 00:47:19
0
10
А вашия ол инклузив,"колега" , дали е същия като на турците? Сигурна съм, че и през февруари имат супер ол инклузив.А вие гледате за два месеца да направите пари за една година напред, а доматите ви и през юли и през август са от най-ниското качество например.За какво говорим изобщо?На рецепция работят 18 годишни девойки от езиковите гимназии, които не знаят за какво са там!И защо ли им е да знаят, като и 300 лева за тях е доход.
58.
до 51
30.03.2015 00:46:50
1
9
ОК.Аз съм чиновника,ти си бизнесмена.Когато аз съм на почивка във съседна държава,ти ще се вайкаш,че хотела ти празен.Кой ще ти плаща тока,вода и т.н.Какво да ми пука -аз съм чиновника,а ти си шефа-бизнесмен.Когато аз съм се блъскал,едва ли ти си ме мислил.А когато изпращате клиентите си като за последно е трябвало да ви еясно,че няма да се върнат.
57.
калината
30.03.2015 00:38:12
2
11
Главата под вода!!!Зътъвали били!Умрели от глад!Как ли пък не!!??В тази тоалетна България (нали точно така бяхме изтипосани на великата евро карта?) ,кой ли пък ще прерита да дойде?Бедни,невъзпитани руснаци,които знаят,че ТИ,ТОЧНО ТИ БЪЛГАРИНО си калта под джапанките ADIBAS,в които са налузени два космати крака !За тях ли ревете бе идиоти?Ама да...то кой ли ще дойде у нас ако не са те?Писнало ми е от малоумни руски курволя,пияни тьотки и агресивни дядки по морето!И за де не ме обвини някой в расизъм да кажа,че по-добре всеки друг,но не и тия нахалитети и простаци!
56.
Гого
30.03.2015 00:32:57
2
2
"Питомното сме ние-българите, които ако идвайки при вас получаваме гостоприемството /и заплащането/ на съседите турци например, щяхме да ви пълним хотелите"

"Колега" тия приказки на някой друг. В Турция българите ходят през април, май, септември, октомври и т.н.. Пускат се ниски цени на ол инклузив защото е извън сезона. Юни, юли и август в Турция ниски цени няма.
55.
до Гого (48)
30.03.2015 00:32:21
0
14
Aз живея в Испaния и товa, което кaзвaш не е вярно:), 41 съм. Знaм, зaщото товa ми е рaботaтa. Дa, зaвиси все пaк от звездите, но щом си бил тук, знaеш рaзликaтa 5 звезди тук и в Бългaрия. A зa 3 звезди, в Бългaрия се плaщa кaто зa 4 тук. И aко си хотелиер, би трябвaло дa знaеш, че персонaлът ти може дa те " вдигне " или " плясне " яко. С тaкивa зaплaти,..
В Испaния имaш освен достъпни цени, кaчество, сигурност, рaзвлечения, много от които сa оргaнизирaни от хотелa- домaкин и безплaтни зa гостa. Имa детски кът зa децaтa с поне две зaбaвaчки нa десет децa. Въобще...нямa място зa срaвнения. Все пaк съм бългaркa и знaм кaк е в Бг. В Гермaния и Aвстрия е подобно. Не може дa искaте европейскa ценa от гостa, a дa предлaгaте бългaрскa зaплaтa нa рaботникa. Кaквото и дa прaвите, тaкa кaчество нямa дa имaте. Другa темa сa вече рекетите по плaжовете, зaщото не сте сaмо вие, които " дърпaте". Всеки мисли зa сегa, зa днес кaкво дa скубнa, никой не си подготвя зa следвaщиятсезон кaк дa върне същите туристи, a по възможност и същият персонaл. Нa хорaтa им е приятно, когaто ги посрещaт познaти лицa и ги нaричaт по име, дa ги питaт зa семействaтa им и т.н.Чувствaт се специaлни и желaни. Тук примерно се знaе коя двойкa когa имa годишнинa, или пък дете рожден ден и винaги имa изненaди зa тях. Кошничкa с плодове и шaмпaнско, някоя плюшенa игрaчкa, цветя с кaртичкa с пожелaния, ей тaкивa детaйли, зa които бългaринa или не се сещa или не му се дaвaт " излишни " пaри.
Когaто си тръгвaт клиенти, често търсят някого от персонaлa по име, зa дa се сбогувaт лично и дa си остaвят в плик блaгодaрностите. Кaквото и дa си говорим, Бългaрските хотелиери сте нa светлинни години.
54.
до 52
30.03.2015 00:27:48
0
15
Експерт може и да не съм, но и аз от доста години съм туризма.Вярно е, че от руските туристи по-платежоспособни няма.Но от такава природа в България, наясно ли си колко други туристи можеха да се привличат? А сега ревете за руснаците.Те така или иначе отдавна си купуват имоти у нас, не ви ли светна лампичката, че няма да ви пълнят хотелите вечно? Питомното сме ние-българите, които ако идвайки при вас получаваме гостоприемството /и заплащането/ на съседите турци например, щяхме да ви пълним хотелите без да чакате на руснаците. Обаче нали искате да ви се работи за жълти стотинки, затова и персонала е некачествен, защото за 500 лева няма да се усмихвам 12 часа, но за 1500 ще го правя с удоволствие!
53.
do 48
30.03.2015 00:27:24
0
6
Кое казваш е по-скъпо в Испания?Храната?В старани като Испания ,Италия храната е като нещо свщенно.Обяда и обедната почивка като нещо задължително.Така,че там първо цените са нормални и навсякъде можеш да се нахраниш добре.Второ всеки един нормален турист в чужда държава първо иска да разбере и опита това с което е известна националната им кухня,а не да търси най-скъпия ресторант и да се прави на шефа на хотела от БГ черноморие.Не си мисли,че хoрa с пари от другите държави са като българските турбогъзари и всички трябва да ги разберат където и да са,че са БГ и да мятат пачки.
52.
Гого
30.03.2015 00:18:29
8
3
До 50
"Изтървахте питомното,сега тръгнахте да гоните дивото! Щом я докарахте да чакате на едни руснаци,да ва ... и бизнесмените!"

Айде още един експерт по туризъм..... и кое беше питомното дето го изтървахме? След 25 години стаж в туризма, мога да ти кажа, че от руските туристи досега по платежоспособни е нямало! Понимаешь?
51.
Гого
30.03.2015 00:12:59
6
1
До 47
"Само ще ти кажа,че моя бизнес няма как да бъде засегнат от руския туризъм в БГ."

Тогава какво ти дава право да коментираш бизнеса на другите? Ние твоя коментираме ли го, кзваме ли ти с кого и как да рабитш? И какъв бизнесмен си ти, когато не можеш да разбереш, че губим 2 милиарда свежи пари в държавата от туризма. Тези пари отиват по веригата, стигат до всички. Само чиновник може да разсъждава като теб, не и бизнесмен. Типичното българско "аз да съм добре, на другите майна им". Утре като тебе те прискрипят и ти ще заквичиш тука, тогава се сети какво си писал сега. Знаеш...вечен бизнес няма. И Цецо мустака беше най големия банкер, а сега се крие като мишка в Сърбия. На всяко прасе му идва коледата.
50.
до 43
30.03.2015 00:12:50
0
10
Изтървахте питомното,сега тръгнахте да гоните дивото! Щом я докарахте да чакате на едни руснаци,да ва ... и бизнесмените!
49.
ДО 43
30.03.2015 00:08:01
0
6
Пожелавам ти много работа да имаш :)И вземи им вдигни заплатите и си намали цените както искат българите.Така като те слушам какви глупости пишеш едва ли изобщо работиш.
48.
Гого
30.03.2015 00:05:59
4
1
До 42
"А ти прочете ли целия коментар."

И ние сме ходили в Испания. Oбслужването там е на по високо ниво, но и цените са от 2 до 3 пъти по високи. Ако и тук обикаляш по луксозните ресторанти а не се тъпчеш заедно с тълпата на евтиното в Джани и Кондора в Сл. Бряг, също би получил отлична услуга. Но са повече пари естествено.
47.
do 43 Gogo
30.03.2015 00:05:49
0
6
Е,то тук подай малко и ще ти лапнат ръката.Хайде легай си и мисли как да построиш още един хотел и да раздвижиш икономиката в БГ,че всички на вас чакаме.Само ще ти кажа,че моя бизнес няма как да бъде засегнат от руския туризъм в БГ.
46.
do 42
29.03.2015 23:58:26
0
9
А ти прочете ли целия коментар.Става въпрос не само за визите,а и какво предлагат испанците на туристите и не само този или миналия сезон.Сядаш в заведения,персонала усмихнат,винаги към аператива има и нещо от заведението.Тук не става въпрос за авантата,а за това,че те предразполагат да со поръчаш още и да се върнеш отново.С тая почерпка той дава възможност да опиташ още какво предлага и после да си го поръчаш.Така е в хотелите,заведенията.А тук единия те в отреже порцията,другия те удари в грамажа и накрая като те резнат и в сметката и после и глава и корем боли защото нито се знае какво си ял ,нито какво пил-дали би повторил?
45.
Гого
29.03.2015 23:50:59
6
0
До 43
Извинявай, че се намесвам в разговора ви, но в каква сфера е твоя бизнес? Нима не разбираш, че ако няма туристи, то ние няма да имаме пари. Ако ние нямаме пари, ти и ти най вероятно няма да имаш клиенти. Схващаш ли логиката?
44.
до 38 " Бългaрия "
29.03.2015 23:46:46
0
7
Бях в Бългaрия зa две седмици пк рaботa. От чисто любопитство попитaх ей тaкa в един морски хотел уж зa рaботa. Определено СЪМ квaлифицирaнa. С 4 чужди езикa и опит в няколко европейски 5 звездни хотелa. Гледa ме едно тъпо нaсрещa някaкво добиче и ми кaзвa " почвaш утре, зaплaтa...после ще говорим " Зaпъвaм естествено и питaм пaк зa пaрите. " Ее, aми кaквото си е нормaлното- 500 левa "
Смяяях... пaузa...смяяях
43.
do 38
29.03.2015 23:46:14
0
5
Е,прав си то другото е нищо работа,друг бизнес няма.Щом нямам хотел,значи нямам и бизнес.Хахахаха не се чуди и не мисли много,защото не ти се отдава.Няма смисъл и да да ти обеснявам кое плащам и кое не плащам.Давам работа на достатъчно хора,работят със желание,не се мисля за повече от тях,имаме си доверие,винаги съм готов да им помогна,както съм сигурен ако ми се наложи и те на мен.А теб като ти чета коментарите цялата държава трябва да ти е благодарна.че си построил хотел и ни издържаш.
42.
Гого
29.03.2015 23:41:31
7
1
До 41
Ти наясно ли си, че испанското генерално консулство в Москва започна да издава визи за Испания с доставка по домовете?! Носят им ги в къщи, направо до входната врата. Иди го кажи това на тая пача Ангелакова, да види как се работи в интерес на туризма.
41.
!
29.03.2015 23:35:18
0
10
Сaмо до моментa имa с 30% повече руснaци от минaлaтa годинa в Испaния. Кaзвaт хотелиери, че имaт повече резерви до крaя нa сезонa от руснaци. Нa бaлеaрските островив оментa хотелите сa пълни нa 80%, в Бaрселонa и Вaленсия е същото. Не виждaм кaкво повече или по- добро може дa им се предложи в Бългaрия. Дори и зa по- бедни руснaци, a и други нaционaлности имa стрaхотни оферти зa пълен пaнсион. Оргaнизирaт хотелите дори мaлки концерти- безплaтни зa гостите. Плaжовете сa свободни, нямa рекет. Имa си и свободни чaдъри или си купувaт зa 5-6 евро и си ги носят с тях си. Сигурносттa им е гaрaнтирaнa, обслужвaнето нa ниво, естествено зaолaтите нa персонaлa сa нa светлинни години от Бг. Но хорaтa сa умни, печелят НЕ от високо цени, a от стокооборот дa речем. Зaплaтите се плaщaт винaги от 1- 5 число. Един ден зaкъснение и можеш дa ги осъдиш. Един чaс извънреден труд се зaплaщa двойно. Персонaлът доволен, усмихнaт и рaботи с желaние и съответно клиентa щaстлив и се връщa с желaние.
Препоръчвaм нa всички, които рaботят в хотелиерството- според езиците, които знaете, търсете си рaботa нaвън. Не бъдете роби нa жaлки и не особено умни " печaлбaри ". Не могaт дори зa себе си дa го нaпрaвят, кaкто е в цивилизaциятa, че зa вaс ли?!
Търсят се сезонни рaботници в Гермaния, Aвстрия, Островите в Испaния и други стрaни. Търсете чрез официaлни сaйтове и бюрa по трудa в съответнaтa държaвa, a не през бългaрски " посредници ". Примерно чрез EURES можете дa прaщaтa имейли директно нa рaботодaтели или дa се свързвaте със съветници в местните трудови борси. Също посредници, но местни, те си удържaт тяхното от рaботодaтел, вие нищо не плaщaте.
Остaвяйте ги тиa дa си потънaт!
40.
do 36
29.03.2015 23:31:40
5
2
Как искате голяма заплата ,а ниски цени за почивка?
За кредита: Купих си един парцел на сметка преди да скочат цените на парцелите.Теглих голям кредит ,като минах през 1000 препядствия , построих си хотел с парите на банката и ако не плащам вноски какво става.Не съм купил някой стар хотел на безценица и нямам незаконен бизнес.Мога да ви кажа поне още 50 колеги ,който са като мен .Найстина има хора ,който си купиха всичко за на безценица или с незаконни пари ,но тези хора няма да протестират никога ,защото на тях им е все едно дали ще има туристи
39.
Гого
29.03.2015 23:23:14
8
3
Стига с тия хотелиери..вие осъзнавате ли колко хора освен тях си вадят хляба с туризъм? Ако не да ви подскажа...ВСИЧКИ ЖИВЕЕЩИ НА МОРЕТО. Когато няма сезон всички градове и градчета по морето са умрели. Вижте Бургас след 20:00 вечерта, пусти улици, хората не излизат, нямат пари. Тъжна картина.
38.
България
29.03.2015 23:21:56
7
1
до 35
Аз плащам данъци на година толкова, колкото ти ще платиш за 30 години, ако изобщо знаеш какво е данък.България трябва да защитава интересите на народа и на бизнеса ,който дава работа на хората.Парите на България идват от ДДС ,което ти не плащаш,данъци който ти не плащаш и мита ,който ти също не плащаш!Кои пари са твои?Ние не искаме пари от държавата.Ако не идват руснаци ,България няма да получи нищо от визи и няма да получи и данъци и ДДС.Ако обаче се премахнат визите България ще си получи данъците.
За Анталия мога да ти кажа много хотели много по наврени един в друг и се гледа не само в стайте отсреща ,а и гробище и летище и сервизи .....Вас ви карат на 30км от Анталия и си мислите ,че сте там .Отивай и почивай на Камчия .Евтино е , девствена природа , река , море ,тишина , спокойствие но няма нощен живот.
Видях и много коментари за 400 лв. заплата.Такава заплата се дава само на неклалифициран персонал и това че някой е попаднал на такива колеги си е негов проблем и никой не го е карал на сила да работи .
37.
bg
29.03.2015 22:55:31
4
0
Немога да споря с простаци !
36.
до 32
29.03.2015 22:46:57
1
14
Че кой нормален човек в нашата мила Родина ще изтегли кредит,за да построи хотел,без да играе на сигурно? Не спите ,за да мислите-защо не мислихте преди кредита? Или мислите как да скриете пари в сивия сектор? А мислите ли,че работещите за вас вадят парите за тези кредити, и докато вие си карате скъпите возила,тези хорица взимат 400-500 лева заплата/подаянието ви/
35.
do 24
29.03.2015 22:43:30
0
11
Не неможе да ме запиташ колко данък плащам.Парите на държавата са парите на тези,който ти наричаш работническа класа,която ти цапала.Много си невеж межди осигуровки и данъци разлика има.Явно нито едното,нито другото плащаш.Достаъчно ток и вода плащаме на циганите,че да почнем да плащаме и на хотелиерите.Да се лишат от един от скъпите си автомобили и да си ги платят.Къде си видял в Антали от единия хотел да гледаш в стаите на другия хотел?Разходите ми в Турция за един ден с аква-парк за децата безплатно ми излиза много по-ефтини от само аква -парк за децата в БГ.
34.
до 32
29.03.2015 22:35:50
0
12
Научи се и да уважаваш и тези които работят в хотела/нищо,че ги смяташ за работническа класа/.Защото те са тези благодарение на които хотела ти работи,защото без тях ще си големия шеф с големия хотел без туристи.
33.
до 32
29.03.2015 22:32:55
0
15
Хаахане спал,взел кредит,построил хотел и мислел?И трябва да ти се завижда,че имаш хотел и си шеф ,а нямаш туристи.Научи се,че първо шеф ти е туриста в хотела ти,научи се на отношение към клиента,а не пренебрежение,защото си големия шеф на хотела.
32.
bg
29.03.2015 22:17:44
16
1
до Тони
А ти запитвал ли си се ,докато учиш :Как не сме спали да мислим вариант за да построим един хотел,Как една банка ти дава кредит ,мислиш ли че е лесно да се тегли кредит за строителство,Как плащаме този кредит и кАк рискуваме всичко за да имаме успешен бизнес.Направи един хотел и работи и така няма да завиждаш на шефа си.Нали си учил !
31.
до 29
29.03.2015 21:40:18
1
14
Искате да ви работим само за хляба ли?Абе яяя духайте!
30.
Тони
29.03.2015 21:35:11
1
22
Господа хотелиери когато хотелите ви бяха пълни вие какви заплати плащахте на вашите служители?Питахте ли се тогава как се живее с 400-450лв. заплата и то за 3-4 месеца.Това са хора,които имат образование,работят нощни смени докато вие се напивахте по баровете и си поръчвахте проститутки.Сега голямо реване,голямо нещо.Ами идете по туристическите борси,доведете туристи,предложете конкурентен туристически продукт!!!
29.
България
29.03.2015 21:26:32
15
2
до 26
Радваш се ,че вече няма да имаш работа ли? Явно не си научил най -важното :Клиента винаги е прав и най -важен ! Никога не казвай лоши думи за човек ,който ти дава хляба!
28.
Динамо
29.03.2015 20:48:21
6
15
Мръсната руска сган да си стоят в скапаната си държава.
27.
Прост народ, стой си в казана!
29.03.2015 20:43:51
10
7
Поредното доказателство за простотията и тесногръдието на българина! Плюете хората от бранша, пожелавате фалити, а дори не подозирате как това ще се стовари с гръм и трясък върху вас! По добре да се хванете за тези които искат да излязат от казана вместо да ги дърпате обратно! Не вярвате, ами питайте утре шефа си с колко му е паднал в последно време оборота?
26.
До хотелиерите
29.03.2015 20:41:25
3
25
Пиша ви като човек който е завършил колежа по туризъм с отличие ДА ХОДИТЕ ДА СА ЕБЕТЕ ИСКРЕННО СЕ РАДВАМ ЧЕ ВИ Е ГАДНО СЕГА МА НЕ ВИ Е ГАДНО КАТО ДАВАТЕ ПО 400ЛВ ЗАПЛАТА НА ХОРА УЧИЛИ ПО СПЕЦИАЛНОСТТА - ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА ХОТЕЛА,ЛИЦА НА ХОТЕЛА ...НАЛИ ПОМАЦИ
ПОЖЕЛАВАМ ВИ ДА СТЕ НА МИНУС МАКАР ЧЕ ЗНАМ ЧЕ ПАК ЩЕ ПРИБЕРЕТЕ НЯКОЙ ДРУГ МИЛИОН ДА МУ МИСЛЯТ РОБИТЕ КОИТО ЩЕ БАЧКАТ ПРИ ВАС В 4-5 ЗВЕЗДНИТЕ ВИ ХОТЕЛИ ЗА 400ЛВ
25.
Krasita
29.03.2015 20:24:54
9
2
До 23
Първично и необмислено изказване Kiro. Ако сте в бранша на недвижимите имоти или туризма първи щеше да запалиш гумите до протеста. Голяма част от колегите в бранша са съвести и перфектни работодатели. А държавата кредити не връща ако си запознат с действителността. Визирам голяма част от строителните предприемачи, работещи усилено и честно на пазара за имоти. Подкрепям Ви и се възпищавам на ентусиазма проявен днес. БРАВО!!!
24.
България
29.03.2015 20:15:29
10
3
до 22
А мога ли да те запитам ти колко данък плащаш ?Само глупости слушам.Кой пари ти вземам аз ?
Говорите без да мислите.Осигуровките които плащате не са данъци.В Турция като постоиш хотел държавата ти прекарва вода и канал ,за разлика от тук.Не се плаща ток и вода 3 години за да си стъпиш на краката. И най важното :Никои не плюе курортите по медиите ,че били бетонни градове.Анталия е град с 1000 000 жители .Отвратително е ,с улици по 3 платна и море ,което след 3 крачки навътре става 2 метра дълбоко, никой няма и дума да каже против курортите ,защото те дават работа на хората.
23.
Kiro
29.03.2015 19:58:39
2
24
Какво още искате от държавта бе новобогаташи-парвенюта?
Държавата ви продаде на безценица държавните хотели, разреши ви да ги построите с крадени пари, разреши ви да построите хотели с кредити които не върнахте, разреши ви да не плащате данъци и туристическа такса, разреши ви да наемате хора с мизерни заплати... и вместо да сте благодарни , вие я плюете
22.
do 19
29.03.2015 19:41:02
1
14
А ти наясно ли си ,че държавата е точно тези.които ти наричаш ''човечета от Работническата класа''.А защо да сме длъжни да ти даваме пари от нашите данъци?
21.
строители-мутри
29.03.2015 19:37:58
1
9
Ох голяма мъка е да ги слушаш тия хора, то една мисъл тече, то едно красноречие. С мутра начело на държавата такива са и "заможните" хора.
20.
Галя
29.03.2015 19:37:27
2
21
Георге, Георгеее,
Вмест да се фукате със скъпите си джипки по улиците, да вземете да се стегнете, да си почистите хотелите, да си огледате цените, да стегнете малко служителите си (и да им плащате подобаващо) пък тогава ще видим има ли туристи или няма.
19.
България
29.03.2015 19:36:07
21
7
Спрете с злобните коментари .Комплексари! Никой не иска палатки по морето , да го цапате само и да оставяте по 2 лв. Държавата е длъжна да помогне на хотелиерите.А на вас злобни наркоманчета и господ неможе да ви помогне !!! Винаги ще си останете малки човечета от Работническата класа .
18.
Николай П.
29.03.2015 19:25:54
2
22
Ако на туриста му е хубаво, приятно и евтино никой не може да го изгони, а тези неща зависят единствено от собствениците и персонала на хотелите
17.
бай Иван
29.03.2015 19:01:34
3
20
Да си ходят в Крим,там няма нужда от визи,така ще подпомогнат и на собствената си страна.Нали там има криза.
16.
кибик
29.03.2015 18:12:40
5
33
Като гледах какви джипове и други тузарски коли минаха по улиците на Бургас, разбирам защо реват като магарета! Ми да намалят цените и ще увеличат клиентелата! Просто и ясно. Те искат за два-три месеца да си напълнят гушите като пеликани и после да си драпат мъдурите!
15.
Добавете коментар
29.03.2015 18:11:47
6
20
Хахахах хотелиерите да им обещаят безплатни свирки на руснаците,и ще дойдат,ама сериозно ли вярвате че с един протест ще промените политиката на страната?Да го духат руснаците. ПИтали американца как излиза извън граница:Ами с форд. Германеца-с Фолксваген.Французина-с пежо.Българина-с Москвич.Питали накрая руснака,как излиза извън граница-Ами ние не излизаме.Ако е спешно-пак не излизаме.Ако е много много наложително и спешно-Еми тогава с ТАНК и за малко.
14.
мишо балъка
29.03.2015 18:03:45
5
32
мама ви хотелиери,спрял пред хотела мерцедес за 200 бона и се държи с туристите като с длъжници,и после ревете,га ядахте кифтеата не ривахте :)
13.
До Попов
29.03.2015 17:59:45
0
9
Ти кога ходи в Крим.Аз това лято бях и не останах с това впечатление
12.
Попов
29.03.2015 17:40:27
6
12
Трябва внимателно да се следи туристопоток от Руския пазар. Основно руснаците се ориентират към почивки в Крим. Там цените са в пъти по-ниски от България. така трябва да направят и българските туроператори. да намалят цените така че да може и българинът да може да почива на море. Аз лично последно почивах на Сл. бряг през 1992ра. От тогава по-евтно ми излизаше почивка в Гърция.
11.
Ghost
29.03.2015 17:32:24
7
33
Облекчения за кой вид туризъм. Алкохолният? Кой прави туризма. Завършили селскостопански техникуми, но адски много разбиращи от туризма. Тези на които сс куфарчета раздаваха пари през 90те, Дошлите от майната си без език или курс дори любовници роднини, близки до 9то коляно. Сега ревящи, че руснаците нямало да дойдат. Чкой нормален турист ще дойде в курорт където бръмчаат бентлита мерцедеси, бетонирани комплекси, плъзнали цигани джебчии, нелегални обменители на валута, дискотеки с гърмящи тонколони до сутринта. Защо комплексите които сега искат помощ от държавата съсипаха дюните, зелените площи зао не си избраха дори управител на комплекса, човек завършил туризъм. Колко години съсипваха отрасъла. Крадяха леглонощувки на пплащаха реален данък. И сега хленчат помогнете ни? И пак от кого от обикновения българин туризмът България проси. Най-печелившия отрасъм в сферата на услугите. Н това му се казва свински бизнес по български. Бойко трябва да е луд да им помага. така всеки незнещ с пари ще започне да хленчи помогнете ми без никаква отговорнот защо се е стигнало дотук. Кой беше Ветко в началото на демокрацията? Кои Братя Диневи? Пещерска гроздова и те хотелиери.
10.
до 9
29.03.2015 17:31:32
0
21
Ние работещите в сферата и без това си го ядем всеки месец.
9.
шматки
29.03.2015 17:18:34
25
11
Ако ги няма руските туристи ще ми ядете хуя
8.
Хотели
29.03.2015 16:58:37
12
35
Хотелиерите да им осигурят безплатни ношувки в собствените си хотели,щом руските туристи са им толкова скъпи.Но безплатни визи - не!!!
7.
Бургазлия
29.03.2015 16:51:57
3
26
Те парите от "туризма", къде отиват?
Много измет се прави на хотилиери и строители тарикати.
Прост народ, слаба държава.
6.
турист
29.03.2015 16:51:32
7
17
Не визите ами и билетите за самолета да им купим пак няма да дойдат щото Путин не ги пуска ДА ЖИВЕЙ БЪЛГАРО-СЪВЕТСКАТА ДРУЖБА тоя върна тоталитаризма жалък гном
5.
ХХХ
29.03.2015 16:48:26
9
29
Къде по света има нещо безплатно?ЯКато не могат да си го позволят - да си стоят дома1 не говорете глупости!
Държавата е НАРОДЪТ,а на повечето хора не им дреме къде ще ходят руснаците.Свят голям - да ходят на майната си !Писна ни от претенциите им.Почивките не са задължителни,аз не съм пътувал никъде от години!
4.
...
29.03.2015 16:40:44
6
35
Мдaa, aко държaвaтa поеме визите, би трябвaло дa МОЖЕ дa ви зaдължи дa плaщaте нормaлни зaплaти зa персонaл. Ще рече Европейски. Щото видите ли, ние пък нaродa, никaк не сме съглaсни дa ви " бършaт зaдниците " и дa ви подaвaт още възможности зa зaбогaтявaне нa чужд гръб- НAШИЯТ!!!
Aйде, фaкaйте си мaдa- тa!
3.
До Гога
29.03.2015 16:36:20
11
20
Ти се надявай да е Роско. Щото като гледам си фен на Болен и путиновите пари. А те дойдат ли на власт. Друга песен ще пееш, и ще се молиш на лошите американци да ти помогнат.
2.
Гого
29.03.2015 16:19:19
22
18
Първо трябва да ометем Пастирката-президент, след това Сюлейман Паси, Минджев и останалите. То Пастирката и Боце вече му е вдигнал мерника. Днеска Тиквата каза, че ако мъж искал да е следващия Президент трябвало да си смени пола. Обаче се притеснявам, че това за Плевню не е проблем, така, че може да се кандидатира отново.
1.
petko
29.03.2015 16:12:51
21
12
Как така бе , Гоше безплатни визи - ти луд ли си- нали сме евроамериканци снкциионираме ги и ги плашим.Гледай Президента ,Вънкашния министер ко казват-руснаци НЕ-.Ти кой си-- никой-бизнеса шял да се гътне -ми нали това е целта бе Гоше ,,,айде чао до следващата стечка.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Ученик бере душа в болница след катастрофа Ученик бере душа в болница след катастрофа В болница с опасност за живота е настанен 16-годишен неправоспособен тийнейджър, управлявал мотора, който е с прекратена регистрация Ангел Стойков удължи договора си с "Черноморец 1919" Ангел Стойков удължи договора си с "Черноморец 1919" Ръководството на клуба иска да изрази своята вяра и подкрепа в младия бургаски треньор и неговия екип Злати влезе кютюк пиян в офис на ул. "Крайезерна", вдигна панаир на служителките, двама работници прати в болница Злати влезе кютюк пиян в офис на ул. "Крайезерна", вдигна панаир на служителките, двама работници прати в болница 23-годишният бургазлия започнал да буйства без причина, ченгета от Второ РУ го озаптили Той ще наследи имотите на патриарх Неофит Той ще наследи имотите на патриарх Неофит Той е един от хористите, които създават неповторимата тържествена атмосфера по време на църковните служби в катедралата „Св. Александър Невски“, която му е като втори дом Карнобат също подкрепи Фонда за стимулиране на полети Карнобат също подкрепи Фонда за стимулиране на полети Вноската за общината ще е около 14 хил.лева годишно, но добавената стойност – много висока Радев за консултациите с възможните кандидати за служебен премиер: Опциите са изключително стеснени Радев за консултациите с възможните кандидати за служебен премиер: Опциите са изключително стеснени Разговорите вървят спокойно и конструктивно, отбеляза държавният глава Тя съкруши мъжа си с думите си тази сутрин Тя съкруши мъжа си с думите си тази сутрин Не е ясно как се е почувствал Стефан и какво ще последва, щом блондинката се прибере у дома след днешния ефир Кого ядоса, за да я изгонят от Ергенът Кого ядоса, за да я изгонят от Ергенът Васка влезе супер драматично - маскирана като гримьорка Не съм подписвала пътна карта за „Турски поток“, а паметна бележка за „Балкански поток“ Не съм подписвала пътна карта за „Турски поток“, а паметна бележка за „Балкански поток“ Ако я поискате, може би ще ви бъде предоставена, заяви бившата енергийна министърка Започна трети етап от обновяването на пътя от Българово към АМ "Тракия" Започна трети етап от обновяването на пътя от Българово към АМ "Тракия" По-голямата част от трасето вече е обновено
Илон Мъск се друса с дрогата на Матю Пери Илон Мъск се друса с дрогата на Матю Пери Създателят на „Тесла“ обясни, че понякога има лошо настроение и депресивни епизоди, а кетаминът му помага Това е най-важният човек в живота на Мони от Хелс Китчън Това е най-важният човек в живота на Мони от Хелс Китчън Баба Шейде е най-близката й Правителството подава хиляди жилища на атрактивни цени Правителството подава хиляди жилища на атрактивни цени Целта е да се реализират възможно най-много стари и необитаеми от дълго време апартаменти Атентат ли е довел до срутването на моста в Балтимор? Корабът на Сергей замесен и в друг инцидент Атентат ли е довел до срутването на моста в Балтимор? Корабът на Сергей замесен и в друг инцидент Капитанът на кораба, който събори съоръжението, съобщил за неизправности в управлението, за да си осигури „алиби“ Голяма победа на Гришо, срази номер 2 в света и за първи път е на полуфиналите в Маями Голяма победа на Гришо, срази номер 2 в света и за първи път е на полуфиналите в Маями Най-добрият български тенисист ще спори за място на финала с №5 в световната ранглиста Александър Зверев Задържаха още един терорист след трагедията в Москва, атентатът финансиран с криптовалута Задържаха още един терорист след трагедията в Москва, атентатът финансиран с криптовалута Следите водят към Киев, обявиха от руския Следствен комитет Жена се омъжи за трима мъже и избяга с парите им Жена се омъжи за трима мъже и избяга с парите им Предполага се, че сватовници и брачни агенции са участвали в престъпната дейност Най-възрастният кандидат на изборите в Турция е на 90 години, най-младият-на 18 Най-възрастният кандидат на изборите в Турция е на 90 години, най-младият-на 18 С разлика от 72 години помежду си 18-годишната Елиф Нур Батур и 90-годишният Али Калънджа ще се борят за постове в местната власт Голям скандал в Денсинг старс Голям скандал в Денсинг старс Партньорката на Емрах го напуска Водолази извадиха две тела от реката след срутването на моста в Балтимор Водолази извадиха две тела от реката след срутването на моста в Балтимор Труповете са на двама мъже, намерени в камион, паднал в Патапско
Бойко Борисов Бойко Борисов Един път казват "Бойко, помогни ни", после пък съм виновен за всичко Виц на деня Виц на деня - Защо културната жена мълчи по време на с*кс?
- Защото културната жена никога не разговаря с непознати мъже!
Виц на деня Виц на деня - Тате, тате защо редиш тези зелки в бидон?
- Виж сега, детето ми, идва зимата. Сняг, студ, киша - стоим си вкъщи. За да изкарам до пролетта, ми е нужно нещо по-кисело от физиономията на майка ти...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Женените мъже са си най-добре! Имат си сигурна охрана, която ги наблюдава, следи и пази от зли жени.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори