×
Бизнес ЮГ София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате


Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате
Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy
16 Февруари 2023, Четвъртък, 10:00 ч.
Автор: Флагман.Бг

“Facebook е мъртъв”

“Новото поколение не ползва Facebook”

“Instagram и TikTok заемат все повече от времето на поколението Z, a Facebook остава със застаряваща аудитория.”

“Кой изобщо иска да рекламира във Facebook?”

Противно на твърденията по-горе, Facebook има средно 2.93 милиарда потребители всеки месец през 2022 година, което е 36.7% от световното население. Това е най-популярната социална платформа в целият свят! Ако имате бранд, бизнес или собствен блог и ви няма във Facebook, то ежедневно губите поне ⅓ от потенциалните си клиенти и последователи.

А нека да не забравяме, че с всеки изминал ден се появяват и нови потребители.

Днес ще ви въведем във Facebook маркетинга и кои са основните неща, които трябва да следвате. А ако искате да се научите да правите вашите Facebook реклами като професионалисти, то сега е момента да се запишете в обучението Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy. Освен всичко за Facebook Marketing-а вие ще научите и повече за Изкуствения Интелект и как можете да го използвате във вашата маркетинг работа.

Какво е значението на Facebook Маркетинга през 2023?

В наши дни Facebook е една доста по-лична мрежа, като я сравним с LinkedIn например. Потребителите я използват за контакт с приятели и роднини, комуникация, развлечение, образование, но и нещо повече… Много потребители споделят, че също използват Facebook като канал за откриване на нови продукти и услуги, както и следене на любимите им брандове. Ето затова рекламата във Facebook има толкова голямо значение в дигиталния маркетинг.

5 стъпки към успешна Facebook реклама

Facebook рекламата на пръв поглед може да ви се струва нещо много трудно - анализи, бюджети, настройване, определяне на аудитория и бюджет… Но не трябва да се притеснявате! Ние ви гарантираме, че веднъж щом научите стъпките и спецификите на Facebook алгоритъма, всички тези реклами ще ви се струват като детска игра. Ето и кои са основните 5 стъпки за изграждане на една Facebook реклама:

Стъпка 1. Създайте акаунт във Facebook Ads Manager.

Facebook Ads Manager е един от инструментите на Meta. За да имате Facebook Ads Manager е необходимо да имате бизнес страница в мрежата или да бъдете администратор, модератор или рекламодател на друга Facebook страница.

Докато Meta Business Suite се използва за управление на страницата и органичното съдържание и планиране, през Facebook Ads Manager се управляват и насрочват рекламните кампании.

По време на курса Facebook Marketing на Advance Academy ще се научите как да използвате тези два инструмента за реклами и управление на вашата бизнес страница.

Когато се запознаете с интерфейса и функциите на Facebook Ads Manager, можете да продължите към създаването на вашата първа реклама.

Стъпка 2. Изберете вашата цел.

След като цъкнете на бутона “Създаване на реклама” имате възможност да изберете вашата рекламна цел. Разбира се, това трябва да сте го планирали преди да дойдете до този етап в Facebook Ads Manager-а.

Имате възможност да изберете една от единайсете рекламни цели предоставени от Facebook, като те са разделени в три категории:

Awareness (Осведоменост)

Тази група включва рекламни цели, които ще генерират интерес към вашият продукт или услуга на нови потенциални клиенти. Тук можете да изберете между две цели:

  1. Да увеличите осведомеността за маркета (Brand Awareness) - Рекламите ви ще се показват на хора, които е по-вероятно да ги запомнят;
  2. Да увеличите обхвата си (Reach) - Рекламите ви ще се показват на максимален брой хора.

Consideration (Обмисляне)

Ако искате потребителите да започнат да мислят повече за вашия бизнес и да търсят повече информация за него, то тази категория е точния избор. Тук са включени цели като:

  1. Изпратете хора до уеб сайт или страница във Facebook;
  2. Повече харесвания на страница, отговори на събитие, коментари и споделяния;
  3. Теглене на определено приложение;
  4. Повече гледания на видео;
  5. Повече съобщения в Messenger, WhatsApp и Instagram Direct.

Conversion (Конверсии)

Целите в тази категория са предназначени да превърнат вашите потребители в клиенти, като ги накарат да направят своята покупка. Тук са включени цели като:

  1. Увеличаване на ангажираността на уеб сайта си;
  2. Увеличаване на продажбите си;
  3. Увеличаване на посещаемостта на вашите магазини.

Стъпка 3. Определете вашия рекламен бюджет.

В този етап вече можете да изберете колко искате да похарчите за вашата Facebook рекламна кампания. Цифрата, която определяте е максималната сума, която рекламата може да достигне.

Имате възможност да определите колко да харчите на ден или общо за цялата кампания. Като минималната сума на ден е 1$.

Стъпка 4. Определете целевата си аудитория.

Аудиторията е едно от нещата, които не бива да подценявате при създаването на вашата Facebook реклама. Това определя пред кого ще бъде показвана съответната реклама.

Можете да определяте своята аудитория спрямо демографски показатели, като възраст, пол, националност) както и интереси и поведение в мрежата.

Как да определяте своите рекламни цели, бюджет и целеви аудитории са неща, които можете да научите в курса на Advance Academy - Facebook Marketing директно от специалисти в Digital Marketing сферата.

Стъпка 5. Изберете най-подходящия за вас рекламен формат и разположение.

Рекламният формат и разположение определя къде да се показва вашата реклама - Facebook Feed-а, Instagram Feed-а, Messenger, Instagram сторита и други. Facebook препоръчва да използваме автоматичните разположения и формати, но ако искате да персонализирате и това във вашата Facebook реклама можете да избирате между:

  • Feed стената;
  • Сторита и Reels секцията;
  • Search секция;
  • Други сайтове и мрежи;
  • И други.

След като създадете вашата реклама можете да я паузирате, спирате и стартирате на ново, както и да проследявате резултатите и анализите в реално време.

Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy.

По време на това обучение освен, че ще научите всичко необходимо за Facebook Ads Manager и алгоритъма, ще разберете как да създавате въздействащи рекламни визии, видеа и текстове и как да интегрирате изкуствения интелект във вашата маркетинг работа.

За повече информация: AdvanceAcademy.bg email: [email protected] или на телефон: 0889 990 030




България Всички новини
Истините за секса, които жените след 30-годишна възраст знаят Истините за секса, които жените след 30-годишна възраст знаят Увереността е най-секси Страховете на много жени, които отблъскват мъжете Страховете на много жени, които отблъскват мъжете Да бъдеш страхлив през цялото време излъчва изключително стресираща и напрегната личност 4 зодии мъже, които са много, ама много твърдоглави 4 зодии мъже, които са много, ама много твърдоглави Ето кои са те  Рецепта за млечна разядка с тиквички и картофи Рецепта за млечна разядка с тиквички и картофи Свежо лятно предястие Несебърското барби Ивелина Прунова празнува ЧРД сред супер лукс в Кан Несебърското барби Ивелина Прунова празнува ЧРД сред супер лукс в Кан Латиномузиканти й пели на ухо Happy birthday, а наздравици се вдигали с Дом Периньон Победителката от "Хелс китчън" Алекс Гърдева заговори за политика Победителката от "Хелс китчън" Алекс Гърдева заговори за политика Финалистката от Ергенът 1 има свое мнение за Народното събрание Кои са отличниците от изборите в Бургаско Кои са отличниците от изборите в Бургаско Жечо Станков затвърди лидерската си позиция в ГЕРБ, няколко изненади при ПП-ДБ Социологическата слепота и новите "бели рицари" в политиката ни Социологическата слепота и новите "бели рицари" в политиката ни Да не бъде уловен изобщо вотът за партия "Величие", която по всяка вероятност ще влезе в Народното събрание, сериозно излиза от рамките на статистическата грешка „Военна полиция“ разкри опити за измами с мними имоти на Министерството на отбраната „Военна полиция“ разкри опити за измами с мними имоти на Министерството на отбраната На потенциални купувачи са предлагани имущества в София с фалшиви договори за собственост Наталия Кобилкина разцепи: От 7 месеца не съм лягала с мъж, но имам чуднички играчки Наталия Кобилкина разцепи: От 7 месеца не съм лягала с мъж, но имам чуднички играчки Сексоложката заяви, че за момента мъж не й трябва  
Хърватия, Литва и България с най-ниска активност на евровота Хърватия, Литва и България с най-ниска активност на евровота Белгия води, следвана от Люксембург и Малта Kaĸ щe ce oтpaзи нa xopaтa пъpвoтo нaмaлeниe нa лиxвитe нa EЦБ Kaĸ щe ce oтpaзи нa xopaтa пъpвoтo нaмaлeниe нa лиxвитe нa EЦБ Бaнĸaтa нaмaли ocнoвния лиxвeн пpoцeнт нa цeнтpaлнaтa бaнĸa дo 3,75% Тя е драг кралица и се оказа шеф на секция за евровота в Испания Тя е драг кралица и се оказа шеф на секция за евровота в Испания Облечена като травестит, Питита ръководи гласуването в Испания Възход за крайнодесните в Европа, но ЕНП увеличава мнозинството си Възход за крайнодесните в Европа, но ЕНП увеличава мнозинството си Най-голямо сътресение предизвикват изборните резултати във Франция Лидерите на сензацията на вота проговориха Лидерите на сензацията на вота проговориха Ще осветим процеса, по който се правят законите и как се изпълняват, каза полк. Марков Става мазало: 24-годишен инфлуенсър от Кипър влиза в Европейския парламент (ВИДЕО) Става мазало: 24-годишен инфлуенсър от Кипър влиза в Европейския парламент (ВИДЕО) В първата си реч след обявяването на данните той заяви, че е било постигнато "чудо" не само в Кипър, но вероятно и в света ТикТок политикът: Кой е Жордан Бардела - 28-годишният лидер на крайно десните във Франция ТикТок политикът: Кой е Жордан Бардела - 28-годишният лидер на крайно десните във Франция Той има 1,2 млн. последователи в ТикТок След съкрушителното поражение: Макрон разпуска парламента на Франция, обяви предсрочни избори След съкрушителното поражение: Макрон разпуска парламента на Франция, обяви предсрочни избори Решението го е взел след резултатите от евровота ЕНП с най-много депутати в ЕП, "Зелените" отбелязаха огромна загуба ЕНП с най-много депутати в ЕП, "Зелените" отбелязаха огромна загуба Губят цели 24 места Шенген се отдалечава - крайнодесните печелят евровота в Австрия Шенген се отдалечава - крайнодесните печелят евровота в Австрия Това са първите европейски избори след излизането на Великобритания от ЕС
Николай СЛАТИНСКИ Николай СЛАТИНСКИ Ако Европа не направи така, че Русия да загуби войната, Голямата европейска война няма да ни се размине Виц на деня Виц на деня Пиян мъж се доближава до полицай.
- Господин полицай, колко цицини имам на главата?
- Три.
- Значи още три стълба и съм вкъщи.
Виц на деня Виц на деня На младини - правиш с*кс - появяват се деца.
В зряла възраст - тъкмо се наканиш да правиш с*кс и се появяват децата.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук В семейството трябва да има баланс и хармония. Тя истеричка, той непукист!
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори