×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Тестват сирените в София на 1 април
  • Откриха труп до детска ясла в Русе
  • Енергийната система на Украйна е разрушена на 50%, според източник от Киев
  • Експлозия в най-голямата румънска рафинерия Петромидия
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Проектът за бул.”Демокрация” не е само асфалтиране, а за цялостна организация на движението от нов тип


Проектът за бул.”Демокрация” не е само асфалтиране, а за цялостна организация на движението от нов тип
Директорът на ОП „Бургасбус” инж.Петко Драгнев е категоричен, че трябва да има промяна на организация на движение на натоварения булевард
30 Май 2017, Вторник, 17:02 ч.
Автор: Петър ПЕТРОВ, снимка: авторът

По този булевард минават 7 от линиите на обществения транспорт, необходими са бързи ленти и зелена внълна


Инж. Петко Драгнев е дългогодишен управител на „Бургасбус”. В последните години общинското предприятие промени цялата си философия на работа и неслучайно днес Бургас е считан за града с най-добър обществен транспорт в България. От половин година функционира изцяло нова транспортна схема, въвеждат се и още иновации, заради което все още мнозина изпитват проблеми при движението с градския транспорт. Но е факт, че той премина в следващо поколение, където ги няма старите тролейбуси и раздрънкани автобуси, а са наложени европейски принципи и порядки в общинското предприятие, което го превръща в най-модерното в България. Днес общинските съветници в Бургас дадоха зелена светлина на проект за 12 млн. лева, касаещ изграждането на бързи трасета за автобусите на бул.”Демокрация”, внедряването на модерна система за наблюдение и управление на трафика, както и направата на буферни паркинги.

-Г-н Драгнев, градският транспорт в Бургас доби един сериозен европейски облик след реализирането на проекта за Интегриран градски транспорт. Какво е Вашето мнение?

-Във всички европейски столици градският транспорт е създаден на този принцип. Не сме го измислили ние, а черпихме от опита на водещите страни като Германия, Испания, Англия и Франция. Навсякъде градският транспорт е организиран по този начин. Проектът е много мащабен, обхваща всички сфери на транспорта в града – автобуси, тролейбуси, велосипеди. Тук трябва да включим и „умните кръстовища”, които дават приоритет на всеки закъсняващ автобус. Концепцията на проекта е т. нар. бърза автобусна линия, която свързва крайните точки на града и към нея да се придвижват най-бързо пътниците, за да я захранват. Факт е, че бургазлии не припознаха прикачването и не пожелаха да използват схемата в този вид. Наложи се да направим промени в основните линии, за да може пътникът да използва по-свободно, по-приятно този транспорт. Знаете, че още през февруари 2013 г. автобусите бяха подменени с нови, отговарящи на всички изисквания. Следващата година подменихме и целия състав на тролейбусите. В момента всички превозни средства, които се движат в общинската транспортна схема на Бургас, са изцяло нови и отговарят на нормите Евро 5 за екология, което дава доста по-чист въздух на бургазлии от страна на градския транспорт.

-Внедрихте и друг иновативен модел – електронната система за чекиране и следене на трафика. Какъв е резултатът от работата й?

-Да, за този кратък период успяхме да внедрим и електронната система. По спирките на градския транспорт има табла, които дават информация точно кога ще дойде съответният автобус. Такива има и в автобуса, където се упоменава маршрутът и съобщава за следващата спирка по линията. Към момента такива табла нямат тролеите и маршрутките. Причината е, че тролеите са закупени по друг проект за околна среда и не бяха предвидени като бройки в Интегрирания градски транспорт. Цялото допълнително бордово оборудване на тролеите е изградено изцяло със средства на „Бургасбус”. В момента тече процедурата по доставката и монтажа на таблата и валидаторите, които ще направят възможно с една карта да се ползват всички видове градски транспорт в Бургас. Това забави малко нещата, защото отделни фирми спечелиха двете процедури и за да се интегрират двете системи се изисква време.

-Направихте и нова автогара, терминали, инвестирахте много средства в обществената инфраструктура…

-Точно така, Автогара Юг е изцяло нова. Там се намира и терминалът, който прави връзката с жп транспорта, автобусния междуселищен транспорт с Морска гара. Съсредоточена е една голяма част от пристигащите автобуси, има голям терминал за "Меден рудник". И не на последно място е Централната автобусна спирка. Тя се намира буквално в централната пешеходна зона на Бургас. Всеки може да слезе там, от който и да е край на града.  По този проект са и пасарелките на кръговото на „Трапезица” и хотел „Мираж”. Те облекчиха допълнително трафика и повишиха безопасността на пешеходците. Всички знаем колко трудно беше пресичането на тези кръстовища, колко ПТП-та имаше и ударени пешеходци. Това сега се избегна, благодарение на тези пасарелки.

-На днешната сесия на Общинския съвет в Бургас се обсъди проект за преобразяване на бул. „Демокрация”, който касае и градският транспорт. Какво е Вашето мнение по тази тема?

-Аз присъствах на сесията и там беше коментирано, че става дума за асфалтиране. Асфалтирането е само една част от целия проект. Ако сега минете по бул. „Демокрация” в частта й зад Механотехникума, до „Народен юмрук”, ще видите, че на платното има паркирани коли, включително и на самата спирка. И когато някой недобросъвестен шофьор спре, така че автобусът да не може да влезе в джоба, той трябва да го направи в активната лента за движение. Така още повече се затормозява движението. Подобно е положението и пред „Краставицата”. Тук не става въпрос просто за асфалтиране, а за цялостна организация на движението. Първоначално по бул. „Демокрация” не беше предвидено да се движат много автобуси. От там минаваха само тролеите и № 15. Затова и не са изградени тези системи за контрол на светофарите, зелената вълна и т. н. В проекта, който днес общинските съветници разгледаха и подкрепиха, е предвидено и това да се случи. В момента от там минават вече 7 автобуса и е наложително буслентите да са свободни и трафикът да се облекчи.

-Интересна идея е и изграждането на буферните паркинги в края на града, с тях Бургас ще заприлича на модерен европейски град. Ще успеете ли да наложите философията на правилното използване на тези съоръжения – хората да остават колите си там и да ползват обществения транспорт?

-Смятаме, че ще успеем и положим началото на една изцяло нова стратегия. Бургас така или иначе има нужда от паркинги. По проект е предвидено в района на ж.к „Изгрев”, около мол "Плаза" да има такъв буферен паркинг. Движението там е достатъчно натоварено и мисля, че така то ще бъде сериозно облекчено. Отделно всички гости на града ще имат възможност да оставят там автомобилите си и с билета от паркинга да ползват с облекчение градския транспорт. От една страна ще се облекчи трафикът, а от друга – замърсяването. Всеки един нов паркинг, където и да е в града, би облекчил доста живота на бургазлии.

-Има ли запитвания от други градове относно този проект, който е пилотен за България?

-С колегите от София, Варна, Стара Загора постоянно говорим на тази тема. Това са градовете, в които се работи активно по такива проекти. В столицата, например, са направили електронно таксуване и в метрото, и в тролеите и трамваите. В момента работят върху въвеждането на тази система и в автобусите. Във Варна също са направили такава електронна система, но информацията ми е, че тя не функционира пълноценно. Постоянно си разменяме информация, гледаме да си помагаме, за да може по-бързо да се справяме с трудностите. 

-Хартиените билетчета ще останат ли в сила или изцяло ще бъдат заменени с електронни карти?

-В момента се изчаква от НАП да лицензират електронната система. Имам предвид вендинг машините по спирките. Те не работят поради тази причина. Продажбата на билети в автобуса от шофьора също е обект на този лиценз. Докато НАП не се произнесе положително по тази тема, нищо няма да се промени. Но дори и след това предвиждаме в автобуса да останат контрольорите, за да може да облекчим водачите. Тези детайли обаче ще бъдат изчиствани в движение. Надявам се, че пътниците ще бъдат по-толерантни към промените.

В категории: Бургас


69
Коментара по темата
69.
Петко Драгнев
02.06.2017 13:01:44
0
0
Проектът за бул.”Демокрация” не е само асфалтиране, а яко крадене!!!!
68.
До пишман шофьорите
01.06.2017 10:10:01
6
0
Това че не можете да карате не ви е виновно кръговото на "Трапезица" От там всеки ден минават много големи камиони и никой шофьор не се е обадил колко голямо задръстване има и колко малко е кръговото . Аматьори посрани . Задръстване няма и няма и да има , постоянен поток , да . Ако се задържите повече от 1 минута на това "задръстване" скочете от пасарелката. Светофара на кръстовището на краставицата ви държи 70 секунди, шматки
67.
a3
31.05.2017 16:35:14
1
11
ИГТ е пълен леш и Петко го знае, но изпълнява нарежданията на Момата и Руска.
Кога ще преасфалтирате Струга - от Трапезица до УМБАЛ, прилича на лунен пейзаж, а за смешното кръгово и огромните задръствания на Трапезица не ми се говори...
66.
I BELIVE in HEAVY METAL
31.05.2017 16:29:19
0
6
Пожизненият директор на Бургас Бус -Другарят Петко Драгнев.
65.
*********
31.05.2017 10:55:19
0
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
64.
n
31.05.2017 10:35:13
0
5
just burga666 prostotiq sled prostotiq w toq idiotsko uprawlqwan gradec.aman ot buslenti i sqkwi gluposti
63.
Бс
31.05.2017 10:13:06
1
19
Стига харчете пари за глупости ами си оправете старите проекти.През Трапезица не може да се мине нормално,такава простотия сътворихте.От сега стават задръствания а пък в разгара на лятото какво ще се прави?! Новите светофари до пристанището също създава такива тапи.Има 3-4 големи индустриални улици,които само кърпите и става още по-лошо,вземете ги оправете цялостно накрая.Време е да се усетите малко вече.
62.
Пешо
31.05.2017 09:55:01
0
10
никой не ни пита нас - гражданите на Бургас, управляващите си правят тяхното - ще усвоят едни пари за скоростни ленти, а всъщност ще изхабят само малко боя да ограничат лентите и пак - задръствания на леките коли, идеята е ясна - да се направят бус ленти , ама представете си за какви пари става въпрос , а разхода - колко ще е за боя
61.
Георги
31.05.2017 09:05:43
0
11
Единствената свястна улица е "Стефан Стамболов" от колелото на Мираж до Технополис. Всичко друго е лунен пейзаж. Разбиха се новите ви автобуси и старите ни таратайки.
60.
УЛИЦИТЕ НА БУРГАС
31.05.2017 07:19:53
0
23
СА БЕЗОБРАЗНИ! Няма и една без дупки, груби неравности, издигнати шахти, върху които рискуваш да си сурнеш колата, пропадания на асфалт насред централни шосета... Тръгнеш ли да пътуваш из града, знай, че си се одрусал както се друса джанка с прът да й опадат сливите. Колата ти остава без амортисьори и тампони! По Булаир - баш в центъра - две дълбоки дупки насред платното, като че ли метеор се е забил в тях - и така си седят от дълго време - никой не отива да ги запълни с няколко лопати асфалт. Най-отвратителен обаче е Бул. Порф. Я. Якимов", в края на к-с Славейков, който минава край БТУ. Там подскачаш с автомобила на всеки 3-5 метра! Няма грам гладко шосе!И сега е натоварена, но като пуснат прословутата "Крайезерна", оттам ще се насочи цялото околовръстно движение. Всички чужденци, пътуващи към Южното Черноморие ще се одрусат и те, като нас, докато стигнат пътния възел, на който побързахме да отрежем лентите и да се похвалим колко много общинската администрация прави за бургазлии...Ако в тази администрация има и един човек с ум и разум, да обясни на когото трябва, че преди да пуснат "Крайезерна" трябва да изгладят асфалта на"Проф. Якимов". Смешници! Седнали да се сравняват със света, че и да се дават за пример! Няма такива пътища в нормалните държави, само тук и ...в Камбоджа.
59.
Нина
31.05.2017 00:36:28
2
18
Преди два дена се загледах в гумите на автобус на "Бургасбус", пътуващ по линия 15. Гладки като стъкло, с тук-там проблясващи телчета.
58.
Smith
31.05.2017 00:01:01
0
28
Преди 70 години главни архитекти с ВИЗИЯ са проектирали основните булеварди на града с достатъчно капацитет, че дори и съвременния трафик да не ги запушва. Сега обаче имаме главна "архитектка" от село, която я интересува основно на кой "инвеститор" да пристане и да му разреши повече етажчета и застроена квадратура... Тъжна картинка!
57.
мн
30.05.2017 23:49:33
1
15
Драгнев не е виновен. Той само им сърба попарата на "идеолозите" на схемите- кметчета и разни руски.
56.
тъпаци крадци
30.05.2017 23:46:14
3
24
Разликата обаче между европейските градове и Бургас е, че след един месец ше ходя на почивка в Париж и от сега знам какво къде да хвана и къде да сляза, а в Бургас, който ми роден град тотално не мога да се оправя вече с новите супер линии и си връткам колата. Защото при това са супер бавни и чакам по 15-20 мин и не са удобни. А велоалеите, те само така се казват. Това си е една боя начетана тук таме. А от както променихте транспортната схема има определни улици в града, където катастрофите и блъснатите пешеходци нараснаха с пъти. Нещо да кажете за това?
55.
бля, бля, бля
30.05.2017 23:33:10
1
20
С парите, които похарчихте и продължавате да харчите за "супер проекти", да бяхте асфалтирали всички улици и да бяхте оправили всички тротоари в града. Е те, тогава Бургас щеше да има европейски вид и всички щяха да са ви благодарни. А ся, две централни улици ОК, всичко друго леш, бетер някое азиатско село.
54.
До на Пешо .ура
30.05.2017 23:18:31
3
9
Дали беше достоен-не знам,но поне беше бургазлия...
53.
бай чеп
30.05.2017 23:15:16
0
12
Не съм виждал публикация с толкова изтрити коментари под нея.
52.
*********
30.05.2017 23:11:32
2
6
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
51.
Пешо кура
30.05.2017 23:10:29
8
9
Много ми липсва Йоан Костадинов един достоен бургазлия
50.
Аспарух
30.05.2017 23:05:45
1
15
Стига надупена журналистка на платени сайтове!
49.
Тъжен гларус
30.05.2017 23:04:05
2
12
Защо дума не обелихте на дискусията в общинския съвет ,г-н Драгнев? Защото сте професионалист и не искате да се излагате в спора! Дражев беше убийствено аргументиран, разбираме Ви!
48.
*********
30.05.2017 22:59:49
1
4
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
47.
*********
30.05.2017 22:30:32
0
6
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
46.
FREE AMERICA
30.05.2017 22:26:16
2
12
Спрете да се бъркате че Европейския съюз ни дава. Все пак плащаме членски внос.
Според одобрения бюджет на ЕС за 2015 г. националната вноска на България възлиза на 398 400 649 евро
Никой не ти дава нещо ей така. Тази политическа система не може да издържи много дълго. Ще се случат промени раано или късно.
45.
Иво
30.05.2017 22:09:51
0
19
Много по наложащ е ремонта от колелото на трапезица посока болницата а не демокрация
44.
Румен
30.05.2017 22:03:59
0
25
Има толкова други улици и булеварди за Демокрация се хванахте. Вижте какво задръстване се получава сутрин от Меден Рудник посока Трапезица! Това кръстовище е олицетворение на вашата некадърност. Подлагате толкова хора на ежедневен терор !Кола и автобус не могат да завият едновременно! Толкова е тясно !И продължавате с простотиите си! Въстаническа в Меден рудник е като лунен пейзаж. Кръпка до кръпка. Разбихме си колите! Плащаме данъци да ,очаквахме след зимата за се ремонтират поне главните улици,а то стана още по зле
43.
ниграмотен сам
30.05.2017 21:54:00
1
22
Кажете какво става след няколко години когато трябва да се връщат кредити, а сметката от градския транспорт не излиза?
Приватизация за стотинки. Вече сме го гледали тоя цирк. Закривай
42.
ниграмотен сам
30.05.2017 21:50:51
0
15
Добре че са толкова загрижени тези хора за нас, че какво щяхме да правим ние. Даже се чудя само 12 милиона ли ще струва? На мен малко ми се вижда. Вземете 20 не сме стиснати.
Няма да е все така.. този Европейски съюз е един съюз за корупция. Явно такава му е политиката щом позволява такива нагли кражби.
41.
Ани
30.05.2017 21:47:45
1
22
До интервюиращия Петър Петров:-Г-н Петров, по-слагаческо и помиярско интервю скоро не бях чела. Въпросите Ви са чиста реклама на "Бургасбус". Засрамете се!!!. Ако сте Пи ар на превозвача, просто така се подпишете. Другото е непочтено. И най-вероятно не ползвате "прекрасните услуги" на "Бургасбус". Колкото до транспортната услуга на фирмата, всеки малко разбиращ от социология знае, че най-важното в структурата й, е УСТОЙЧИВОСТ, а не повратливост и променливост. И това в никакъв случай не е в интерес на хората.
40.
*********
30.05.2017 21:41:47
0
5
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
39.
информация
30.05.2017 21:38:00
1
16
Каква е истината:След края на мандата на Й.Костадинов,автобусния парк в Бургас беше амортизиран до краен предел.Бургасбус,къде със собствени средства къде по други пътища(но винаги с кяр за определени хора) докарваше машини втора ръка,които позакърпваха тук там положението.Докато беше Йоан ,Петко Драгнев беше в немилост.Избраха чичо Митко и много хора решиха,че ще има голяма чистка в транспортното дружество...
Да,да...ама не!
Чичо Митко и Бате Петко се оказаха първи дружки и се заформи една любов между община Бургас и Бургасбус.Изведнъж тая община дето искаше да разтури и прати в небитието (както се случи с много други)Бургасбус се загрижи много за остарелия автопарк.Изскочи шанс за усвояване на еврофондове.Обаче хората така пари не дават и се наложи цялото общинско войнство(кой разбира и кой не) да конструират един проект от който Бургас едва ли имаше нужда.Главното беше да се купят автобусите за останалото се мислеше в движение.Тея автобуси трябваше да се стопанисват от някой и Бургасбус взе че стана общинска фирма.Изгоряха "частниците",които нямаха никакъв шанс,а любимото дружество се сдоби и с ремонт на базата си.Кой ял...ял,кой пил...пил.Накратко това е всичко-останалото е работа на специализираните органи(ако имат желание).За бургазлии остава да се радват на "придобивките"и схемата и да си траят ,щото иначе тези милиони ще трябва да се връщат.
38.
vvvv
30.05.2017 21:31:33
2
34
По голямо недоразумение от Интегрирания градски транспорт на Бургас едва ли може да се намери някъде по света! Как може да се направи проект от който всички да са недоволни освен тези с комисионните! Засрамете се парите не са всичко!
37.
GP
30.05.2017 21:30:14
1
13
Асфалт , автобуси и айтоска музика в най-добрия град за живеене. П. Драгнев не една ,а 10 петилетки още ще взема парсата и ще си облизва ръката от медеца !
36.
*********
30.05.2017 21:22:27
0
8
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
35.
*********
30.05.2017 21:22:25
0
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
34.
С
30.05.2017 21:22:23
0
11
Флагман, защо пак ми изтрихте коментара? Защото ви предложих да пратите коментарите на Петко и Митьо? Или може би се засегнахте от това, че сте официоз на глупоста? Аз имах в предвид, че давате трибуна на глупостите на Петко. Явно сте наистина сбирщина от глупаци щом си помислихте, че вас имам в предвид! Дотолкова сте жалки, че няма смисъл да ви коментирам лично вашата простотия!
33.
бай чеп
30.05.2017 21:14:52
0
25
Да сравняваш Бургас с Лондон ,Париж,Виена...или която и да е европейска столица е меко казано СМЕШНО.Не сме им нито на населението което нито на територията.
32.
Т.С.
30.05.2017 21:02:31
5
16
Всъщност,не осъзнавате колко се грижат за вас чичо кмет и бате Петко.Не осъзнавате и колко ви е удобен градския транспорт, който ползвате ежедневно и ви е подарен от хората ,които не са го ползвали никога.Всъщност вие сте безкрайно неблагодарнo население...
31.
бургазлия
30.05.2017 20:55:55
1
35
Много смешни тролове сте! Как може да ми говорите,че Бургас има качествен градски транспорт?! За да стигнеш до центъра да смениш 2 автобуса и било бързо? Алооо... ти от кое село идваш,ползвал ли си предишните линии,че да коментираш?Това да не ти е мегаполис?Ще се вземат едни пари,за да запушат дупките на фалиращия БургасБус,наясно ли си с това?!Какви бързи линии,какви пет лева,само една боя за 12 милиона и хайде напънете си малко мозъците преди да пишете,защото ставате смешни!
30.
бай чеп
30.05.2017 20:52:16
1
13
Не съм виждал публикация с толкова изтрити коментари под нея.
29.
Флагман
30.05.2017 20:50:44
0
10
Защо масово триете коментари да не би да ги заболя адресатите!
28.
*********
30.05.2017 20:47:28
0
8
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
27.
до 21
30.05.2017 20:44:38
1
22
Глупако, бургас не е голям европейски град и няма нужда от връзки и прекачвания. И не се стига по-бързо, мишок общински. Някаква подлога си явно, капут
26.
с
30.05.2017 20:37:40
0
13
Флагман, вие наистина сте официоз на тъпотата! Защо вместо да триете коментарите на хората, не ги пратите на тези чиито глупости коментираме?? Защото така ще разберат какво мислят хората за тях ли? Мислите ли, че им пука?
25.
*********
30.05.2017 20:18:43
0
5
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
24.
Димитър
30.05.2017 20:09:57
6
20
Бургас има нужда от нови паркоместа. и то в хиляди.Вече я някакъв кошмар човек да си паркира колата. Дори и синята зона и на платените паркинги често няма свободни места!
23.
Охо
30.05.2017 20:06:12
1
4
Този лизач от времето на комунистите да вземете да го смените илими тук се нагоди да се спаси и влачи..
22.
До 20
30.05.2017 19:50:46
31
3
Точно така. Спомнете си само преди няколко години какво беше положението. Бургазлии само знаем да хейтим
21.
Реалист
30.05.2017 19:48:55
38
5
Бургас градът с най-добрият градски транспорт, но просто сме супер невъзприемчиви и си личи, че сме дълбока провинция. Прехвърлянията на автобусите са позната практика в целия свят, но ходи го обясни на "батката" от Меден рудник, че трябва да смени два автобуса, за да отиде до центъра. Нищо, че ще стигне по-бързо. Той си иска автобусът да чу е като такси. Ще си останем дълбока провинция
20.
До стига
30.05.2017 19:45:31
32
7
Идете във Варна или Пловдив и вижте какъв им е градския транспорт и се спрете вече
Върнете си пияния Йоан, защото нищо не заслужавате
Тука 3 трола плюят без имена
19.
*********
30.05.2017 19:43:54
0
5
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
18.
Бургазлия
30.05.2017 19:43:51
1
25
Петко Драгнев за нищо не е виновен, напротив той изнесе цялото недоносче на Руска Бояджиева. Пое всички критики стоически и излизаше да се оправдава за чужди грешки, а Руска си разхождаше новите костюмчета и изобщо не и пукаше
17.
*********
30.05.2017 19:23:26
0
6
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
16.
???
30.05.2017 19:17:35
4
32
Защо направихте безумната велоалея до платното пред блок Народен юмрук и съкратихте булеварда с една лента.Усвояване на пари?Ще ви дам безплатен съвет.Преместете велоалеята на широкия тротоар пред блока и направете паркоместа перпендикулярни на булеварда, както се паркираше преди ремонта.Така освобождавате една лента и спирката.Същото направете и пред краставицата.
15.
*********
30.05.2017 19:15:21
0
1
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
14.
*********
30.05.2017 19:11:55
0
1
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
13.
*********
30.05.2017 19:10:54
0
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
12.
Stoiko
30.05.2017 19:09:45
1
9
Burgasbus obshtinsko predpriqtie li e ili na Gocheto , tozi 40 godini go vladee kato feodal
11.
*********
30.05.2017 19:09:03
1
1
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
10.
Stoiko
30.05.2017 19:09:03
1
16
Burgasbus obshtinsko predpriqtie li e ili na Gocheto , tozi 40 godini go vladee kato feodal
9.
Диян Тончев Камбаната
30.05.2017 18:57:34
0
5
Аз имам малък член.
8.
Стоян
30.05.2017 18:56:06
1
34
Вместо да ми оправяте Демокрация-оправяте възраждане !пълно е с дупки от тия павета!На Тъпите мангали оправихме улиците в Комлука а ура го заебахте! С тия пари дето ще ги дадете за една улица -Възраждане ще стане за чудо и приказ!!!
7.
ггггггггггггггггггггггг
30.05.2017 18:53:27
1
25
че той и в момента не му трябва ремонт
6.
Дядо Добри
30.05.2017 18:47:12
2
48
Останал беше един единствен булевард до който не се бяхте докопали. Дойде му времето да цоцате и от него. Достатъчно е широк и хубав и при желание на общината, съвместно с КАТ Бургас, да се махнат паркираните коли по цялото му протежение той си е трилентов.
Сега относно бързото предвижване на автобуси по него. Не ми се беше налагало да оставям колата и да се сблъсквам с новата ви транспортна схема но предната седмица, не по мое желание го направих. Да ви кажа какво засякох при това:
От спирка МБАЛ в 15 часа след 3 мин. чакане и хванат Б1 до Меден Рудник спирка Резвая -28 мин. с чканенето на автобуса.
На връщане от бившата 2-ра спирка с 10 мин. чакане до спирка МБАЛ с Б12 - 25 мин. вклчая и чакането.
Сега какво илиза - с бързата линия пътувах 25 мин., а с бившата 211 /Б12/ само 15 минути и то по така проблемния бул. Демокрация.
Г-н Драгнев, нещо да кажете по въпроса? Щото аз имам да ви кажа - спрете с разбиването на всичко в града и ограбването на средства за щури проекти.
5.
H
30.05.2017 18:39:17
0
11
Mingi6
4.
*********
30.05.2017 18:24:41
3
9
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
3.
2dd34
30.05.2017 18:24:15
5
35
Големи идиоти, бе братче. Веднага се започна с обработването на мат'ряла и убеждаването му, че това е крайно нуждаещ се ремонт. Кога тия ще дадат отчет за пародията интегриран транспорт? Толкова милиони се хвърлиха за едно нищо. Спирките ли са качествени, терминалите са нещо хубаво, псевдо бус лентите ли?
Ама нищо де пийте си ракийката раята там и само псувайте телевизора, глупаци
2.
Георги
30.05.2017 18:22:03
6
46
Некадърници направихте по 2 спирки всяка за по сума ти пари през два дена сменяте маршрутите,осрахте целия градски транспорт и сега се чудите как още да влошите нещата ......голямо крадене по програмата Интегриран градски транспорт с единствен резултат ни бургазлии ни гостите на града да не знаят кой рейс за къде да хванат и къде спира.
1.
Бачи Кико
30.05.2017 18:13:57
5
33
С асфалта може да се оправи половин Възраждане
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
И днес кандидатите за служебен премиер отказаха на Радев И днес кандидатите за служебен премиер отказаха на Радев Петър Чобанов заяви, че консултациите са на етап, в който няма директно решение, и намекна за други хипотези Стефка Костадинова за ЧРД на Доган: Историята ще оцени най-вярно ролята му Стефка Костадинова за ЧРД на Доган: Историята ще оцени най-вярно ролята му Председателят на Българския олимпийски комитет с послание за почетния председател на ДПС Изпълнителката на „Лиляно моме“ с 15 шева от зъбите на домашния й любимец Изпълнителката на „Лиляно моме“ с 15 шева от зъбите на домашния й любимец Инцидентът станал малко след празника Благовещение, когато на гости й дошъл бившият й съпруг Венци Мартинов Инж. Димчо Радев: Гората е природен дар, но без грижи не би могла да съществува Инж. Димчо Радев: Гората е природен дар, но без грижи не би могла да съществува Директорът на „Югоизточно държавно предприятие“ ДП гр. Сливен инж. Димчо Радев поздравява всички лесовъди и приятели на българската гора по повод Седмица на гората 2024 г. Срочна и добра правораздавателна дейност отчетоха Окръжен съд – Бургас и районните съдилища за 2023 година Срочна и добра правораздавателна дейност отчетоха Окръжен съд – Бургас и районните съдилища за 2023 година „Правораздавателната дейност на съдиите от Окръжен съд – Бургас и осемте районни съдилища в региона може с пълно основание да бъде определена като много добра“, отчете Административният ръководител на Окръжен съд – Бургас Росица Темелкова Братя Халваджиян вземат милион от финала на „Като две капки вода“ Братя Халваджиян вземат милион от финала на „Като две капки вода“ 11 хиляди места в "Арена София" с цени между 40 и 150 лева са разпродадени като топъл хляб Лепа Брена с шокиращи подробности за развода на Драгана Миркович Лепа Брена с шокиращи подробности за развода на Драгана Миркович Двете са близки приятелки Първият човек на Гешев в Бургас се представи като президент на чужда фирма, собственикът в шок Първият човек на Гешев в Бургас се представи като президент на чужда фирма, собственикът в шок Не е ли това фалстарт за политическия проект на бившия главен прокурор, с който ще атакува парламента  Няма сърце! 33-годишен мъж открадна кутия за дарения с пари за лечение на онкоболна жена Няма сърце! 33-годишен мъж открадна кутия за дарения с пари за лечение на онкоболна жена В кутията имало 200 лева Кралят на крадците ще помага на Боби Михайлов да открие кой обра къщата му Кралят на крадците ще помага на Боби Михайлов да открие кой обра къщата му Пацо Килията обещал на бившия шеф на БФС да проучи по свои канали кой е извършил удара
Избори в Турция решават дали идва краят на Ердоган Избори в Турция решават дали идва краят на Ердоган Изборите в неделя може да са още по-важни Илон Мъск се друса с дрогата на Матю Пери Илон Мъск се друса с дрогата на Матю Пери Създателят на „Тесла“ обясни, че понякога има лошо настроение и депресивни епизоди, а кетаминът му помага Това е най-важният човек в живота на Мони от Хелс Китчън Това е най-важният човек в живота на Мони от Хелс Китчън Баба Шейде е най-близката й Правителството продава хиляди жилища на атрактивни цени Правителството продава хиляди жилища на атрактивни цени Целта е да се реализират възможно най-много стари и необитаеми от дълго време апартаменти Атентат ли е довел до срутването на моста в Балтимор? Корабът на Сергей замесен и в друг инцидент Атентат ли е довел до срутването на моста в Балтимор? Корабът на Сергей замесен и в друг инцидент Капитанът на кораба, който събори съоръжението, съобщил за неизправности в управлението, за да си осигури „алиби“ Голяма победа на Гришо, срази номер 2 в света и за първи път е на полуфиналите в Маями Голяма победа на Гришо, срази номер 2 в света и за първи път е на полуфиналите в Маями Най-добрият български тенисист ще спори за място на финала с №5 в световната ранглиста Александър Зверев Задържаха още един терорист след трагедията в Москва, атентатът финансиран с криптовалута Задържаха още един терорист след трагедията в Москва, атентатът финансиран с криптовалута Следите водят към Киев, обявиха от руския Следствен комитет Жена се омъжи за трима мъже и избяга с парите им Жена се омъжи за трима мъже и избяга с парите им Предполага се, че сватовници и брачни агенции са участвали в престъпната дейност Най-възрастният кандидат на изборите в Турция е на 90 години, най-младият-на 18 Най-възрастният кандидат на изборите в Турция е на 90 години, най-младият-на 18 С разлика от 72 години помежду си 18-годишната Елиф Нур Батур и 90-годишният Али Калънджа ще се борят за постове в местната власт Голям скандал в Денсинг старс Голям скандал в Денсинг старс Партньорката на Емрах го напуска
Бойко Борисов Бойко Борисов Един път казват "Бойко, помогни ни", после пък съм виновен за всичко Виц на деня Виц на деня - Защо културната жена мълчи по време на с*кс?
- Защото културната жена никога не разговаря с непознати мъже!
Виц на деня Виц на деня - Тате, тате защо редиш тези зелки в бидон?
- Виж сега, детето ми, идва зимата. Сняг, студ, киша - стоим си вкъщи. За да изкарам до пролетта, ми е нужно нещо по-кисело от физиономията на майка ти...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Женените мъже са си най-добре! Имат си сигурна охрана, която ги наблюдава, следи и пази от зли жени.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори