Изтъкнат университетски преподавател показа на бизнеса как да използва електронния маркетинг, за да оцелее на пазара
22 Март 2017, Сряда, 17:23 ч.
Автор: Флагман.бгД-р Веселина Атанасова е преподавател в Университет „Проф.д-р Асен Златаров
Какви са новите тенденции в Електронния маркетинг в туризма? Това бе темата на лекцията на д-р Веселина Атанасова, преподавател от Университет „Проф.д-р Асен Златаров”. Тя презентира иновациите в сектора и ефектите, които могат да настъпят за бизнеса при правилното управление на съвременните комуникационни канали пред бургаски ресторантьори и туроператори, членове на Регионалната туристическа камара. Срещата се проведе в хотел „Аква” в Бургас, а интересът към лекцията на д-р Веселина Атанасова, бе изключително сериозен.
В търсене на ефективни решения и работещи практики в туризма, най-голямата неправителствена организация в страната представи последните тенденции в бизнеса, сред които швейцарската технологията за спестяване на електроенергия и водни ресурси – Neoperl и интерактивна 3D туристическа платформа, която предлага на услугата „виртуална разходка” .
В тон със технологичните иновации лекцията на д-р Веселина Атанасова представи съвременните маркетингови решения, които имат водеща роля за осъществяване на практико-приложния аспект на всяка маркетингова концепция. За доказателство на посоченото твърдение д-р Атанасова представи презентация на тема: „Тенденции в приложението на Електронния Маркетинг в Туризма“ като акцентира върху съвременните глобални пазарни реалности в туризма и породената необходимост от нови съвременни решения в маркетинга на туристическо предприятие. Лекторът изясни обозримата връзка между маркетинга и туризма и очерта синергичния ефект от общото им приложение.
Според д-р Атанасова „Добрите практики са резултат от добра теоретична основа и няма как туристическата практика да е успешна без теоретично-изследователски модел“ и допълни, че „Електронният маркетинг е добрата възможност за оцеляване на туристическото предприятие в съвременната конкурентна бизнес среда”.
В заключение, д-р Атанасова аргументира извода, че новите пазарни условия отреждат водеща роля на маркетинга като съвременна концепция и инструментариум за пазарно ориентирано фирмено управление в туристическия бизнес. Правилното разбиране на маркетинговата концепция и подчиняването на дейността на фирмата на маркетинговата философия е предпоставка за създаването и реализирането на конкурентноспособни туристически продукти в условията на ясно изразена глобална конкуренция.
Земетресение е регистрирано край София
Теорията на Юнг: Защо сънуваме кошмари, бивши и секс
Български университет затваря утре в знак на протест
Къде отлетяха Цветанка Ризова и любимия й
Свиреп крадец се завърна тайно в България под чужда самоличност
Помните ли тази чалга звезда, вижте какво се случва с нея днес
19/05/2024, Неделя 15:00
0
Ирина Шейк си крие лицето, сякаш е пъпчива тийнейджърка, а не топмодел
19/05/2024, Неделя 14:41
0
Телевизията на Слави била пред фалит
19/05/2024, Неделя 14:28
3
Слави се е оженил тайно, потвърди негова близка
19/05/2024, Неделя 14:21
1
Знеполският епископ Арсений избран на първи тур за кандидат за Сливенски митрополит
19/05/2024, Неделя 14:19
0
Нана, върни се, зоват продуцентите на Нова ТВ
19/05/2024, Неделя 14:00
1
Алек опозори „Ергенът“, майка му го кастрира, той е страхливец, смята Гърдева
19/05/2024, Неделя 13:41
0
Нещо неприятно се случи с тази естрадна легенда
19/05/2024, Неделя 13:21
0
Вече не съм мамино синче номер едно, хвали се Сашо Кадиев
19/05/2024, Неделя 13:13
4
Чоткин с голямо решение за бъдещето си, избра...
19/05/2024, Неделя 13:00
0
Как Капките се превърнаха в най-успешния тв формат в България
19/05/2024, Неделя 12:41
1
Свиреп крадец се завърна тайно в България под чужда самоличност
19/05/2024, Неделя 12:21
6