Спомени от соца: С кораб по канала Пловдив – Бургас, историята на един неосъществен проект


Спомени от соца: С кораб по канала Пловдив – Бургас, историята на един неосъществен проект
От изхода на Пловдивското пристанище – до моста при входа в Бургаския залив каналът е дълъг 300 километра
04 Февруари 2017, Събота

Социалистическа България планира да прокопае канала Бургас – Чирпан – Пловдив и така да свърже Черно море с Марица



При цялата си днешна бедност нашата земя е пълна със зарити съкровища. Но не от антични или прабългарски времена, а от продължилата само девет петилетки епоха на планова икономика. Голяма част от външния дълг – тази, която не беше открадната или изядена – беше погребана в мегаломански проекти, чиито руини и днес стърчат тук-там из родината, съобщава socbg.com.

София щеше да стане пристанище на река Искър чрез плавателен канал от Панчарево до Павлово. Хиляди работници копаеха, чакаха с часове автобуси и имитираха ентусиазъм. Каналът край София беше изкопан, но след това се разбра, че за него няма вода. Безсмисленият ров беше изоставен по ирония на съдбата точно тогава, когато се започна строежът на „Кремиковци“. Друг мегаломански проект, за който сме ви разказали е плавателният канал Варна – Русе, който за зло или добро остава само на хартия.

Но най-перфидният замисъл на режима беше да издърпаме килимчето изпод съседна Турция, членка на вражеския военен блок НАТО. От времето на Петър Велики проливите към Средиземно море – Босфорът и Дарданелите, са били цел на руската имперска политика, която Сталин превърна в съветска. Социалистическа България щеше да реши проблема, като прокопае канала Бургас – Чирпан – Пловдив и така да свърже Черно море с Марица

През 1972 година се планираше по този канал да минават 150 хиляди тона товари. А после, разбира се, презокеанските кораби щяха да предпочетат този по-кратък път от Одеса до Солун през Карнобат и Истанбул щеше да остане на сухо. Това, разбира се, бяха комични планове, но никой не смееше да го изрече на глас.

В следващите редове ви представяме един репортаж, за това как би изглеждал този плавателелен канал през 1970 г., ако се беше изградил дотогава.


Синият тролейбус лети плавно и без шум по асфалтирания крайбрежен булевард. Отдясно красиви, жилищни блокове са потънали в зеленина, а отляво лъщи като сребърно огледало широко разлялото се езеро. По него браздят спортни глисери, лекокрили яхти, разперили платна като пеперуди, и гребни лодки с подранили спортисти. На укрепения и богато залесен насрещен бряг се издигат дворците, на международния мострен панаир. По средата на езерото е „Острова“ —любимо място за отдих на пловдивчани. Вляво са пристанищните постройки и складове. Високо над покривите им като човки на гигантски птици се спускат и отново се вдигат стрелите на кейовите електрически кранове, които товарят и разтоварват кораби и шлепове.

Тролейбусът спира пред кокетна пристанищни сграда. Минаваме през украсената с табла и картини, от наши известни художници чакалня и излизаме на кея… Ето и самото пристанище с кейовите стени, складовете, съоръженията. Басейнът му има водна площ, широка около 200 метра — и най-големият кораб може свободно и безопасно да маневрира. (При завъртването си един кораб прави кръг с диаметър три пъти по-голям от дължината му.)

Два маяка ограждат входа на пристанището. Зад тях се простира езерото, което стига до бреговете на изложбения град.

Белият като лебед пътнически кораб „Тракия“, с който ще пътуваме по канала до Бургас, ни чака. В осем часа, след последния сигнал на сирената, въжетата ое отвързват от кея. На командния мостик се чуват отсечените заповеди на капитана. Телеграфът звъни и предава нарежданията до машинното отделение. Тялото на кораба затреперва. Винтът хвърля високо няколко водоскока и започва да плете сребърен път по тихата водна повърхност. Завързаните до кея рибарски и спортни лодки танцуват под тласъците на образуваните от минаването на кораба вълни. Нашето пътуване по канала започна! Прекосяваме езерото, в което е се е разляла Марица от преграждането й с бента, и навлизаме в самия канал. Той се губи и блести в далечината като стоманена, лента. А от двете му страни като безмълвни стражи издигат чела стройни тополи.

***

Напоително-плавателният канал е построен, за да служи главно като основен резервоар за набиране, пренасяне и разпределяне на идващите от Родопите, Рила и Стара планина води, които се използуват за напояване на Тракийската равнина от Пловдив до Бургас. Размерите му дават възможност по него да плават кораби със среден тонаж. С построяване на някои допълнителни съоръжения и необходимия брой шлюзове – той е превърнат в плавателен. От изхода на Пловдивското пристанище – до моста при входа в Бургаския залив каналът е дълъг 300 километра. Средната широчина на водата е 30 метра при най-малка дълбочина 3 метра. Размерите и формата на коритото са определени така, че по него могат да пътуват кораби с максимални размери: дължина — 60 метра, ширина — 6.50 метра и газене (потъване)’ — 2 метра. Когато един кораб се двйжи по тесен канал, съпротивлението на водата е много по-голямо, отколкото в езеро или море. За да бъде това съпротивление в границите на допустимото, напречното сечение на потопената част на кораба трябва да се отнася към напречното сечение на водата в канала от 1:5 до 1:6. Колкото е по- голяма скоростта, толкова по-голяма вълна се надига след кораба и залива и руши бреговете. За всеки канал в зависимост от корабите, които плават по него, се определя една „критична скорост“, която те не трябва да надвишават. В нашия канал тази критична скорост е 9 километра в час.

По дължината си каналът се състои от прави и криви участъци. Кривите части представляват дъги с радиуси 6 пъти по-големи от дължината на плаващите по него кораби. Така корабите спокойно и безопасно завиват.

Коритото на канала следва една хоризонтални линия. Той не може да има плавни завои и същевременно да бъде навсякъде еднакво вкопан в земята. Коритото му на места е вкопано от 10 до 30 метра, а другаде то минава върху изкуствено създаден насип. Над дълбоките и тесни долове, както и над железопътните линии и шосета коритото минава по „мост-канали“. Един „мост-канал“ представлява обикновен стоманен или бетонен мост, който вместо перила има стени. Другаде пък каналът се провира в къс тунел под някоя река или път. А на едно място, за да избегне голям завой, водата и корабите минават през тунел, дълъг 6 километра.

Каналът се врязва през различни видове почви, някои от които задържат водата, а други я пропускат повече или по-малко. За да се намалят огромните загуби на вода, участъците, където коритото е вкопано в пясък, чакъл или напукани скали, са уплътнени, като дъното е постлано с трамбована глина, дебела средно 80 сантиметра. За да не се размива и поврежда тази глина от движението на корабите, върху нея е насипана защитна покривка от чакъл, пясък и пръст, дебела метър. В скалистите места, които са силно напукани, стените на канала са облицовани с бетон.

Въпреки всички тези мерки за една година се загубва вследствие поливане, изпарение и пропуски при различните съоръжения към 200 милиона кубически метра вода!

Малките поройни дерета (няколкостотин на брой) са прекарани или под канала с „дюкери“, или над него с улеи. Дюкерът представлява една го¬ляма крива тръба, по която водата на рекичката слиза, от едната страна, минава под дъното и излиза от другата страна на канала.

Но ние казахме, че като тръгваме от Пловдив, ще пристигнем в Бургас. И всеки правилно ще си зададе въпроса, дали този канал не представлява една бързотечна река, чиито води трябва да слязат със 160 метра на 300 километра път, тъй като Пловдив е на височина 160 метра над морското равнище, а каналът завършва при морето. Каналът не е никаква течаща река, а се състои от няколко хоризонтални части, свързани помежду си със стъпала — „шлюзове“. За да напоява колкото е възможно повече площ, каналът е прокаран на границата между полите на планината и равнината. От Пловдив до километър 45 той върви хоризонтално и на височина 157 метра над морското равнище. След това посредством два шлюза и една помпена станция нивото му се повдига на 200 метра над морското равнище и така продължава с хоризонтално дъно 100 километра, до пресичането на река Тунджа. Оттам вече започва слизането. При тази пресечка реката е преградена с един бент, за да се образува езеро с постоянно ниво, по-ниско с два метра от горния канал. Оттук нататък, на едно протежение още 100 километра, нивото на водата остава 198 метра над морето до влизането в голямото Поляновградско езеро, където с шлюз се слиза на 180 метра. С друг шлюз се излиза от езерото и след 30 километра, при язовира „Българево“, започват няколко групи шлюзове, с които се слиза от 170 метра до морското равнище в Бургаското езеро.

По нашия канал има всичко 24 шлюза, които дават 43 метра качване откъм страната на Пловдив и 200 метра слизане от страната на Бургас.

Водата в канала въпреки хоризонталното дъно не е в покой. През зимата тя тече към Поляновградското езеро, където се складира. През лятото се връща обратно на запад, за да напоява плодородните полета на Тракия.


Надлъжен и напречен разрез на канала

Мнозина задаваха години наред въпроса: „Откъде ще се вземе водата?“ Вие вече сигурно се питате откъде идват десетките кубически метра вода в секундата, които текат по канала и се разливат по жадните за влага полета? — Те идват от Баташкия водносилов път, от язовирите на Топол¬ница. Стряма, Тунджа и други укротени и регулирани реки слизащи от Средна гора и Стара планина.

За нуждите на напояването по южния бряг на канала, на подходящи места, има изградени саваци, през които става пускането на вода в напоителните канали. От своя страна тези канали се разклоняват на все по-малки и по-малки канал чета и вади, докато водата достигне до корените на растенията.
Бреговете на канала извън населените места са богато озеленени и засадени с декоративни и плодни дървета. По единия бряг върви широко асфалтирано шосе, по другия — по-тесен — служебен път за нуждите на поддържането на канала.

По протежението на канала има три големи, модерно обзаведени пристанища — Пловдив, Стара Загора и Сливен, и 50 средни и малки — за обслужване на селата, през и покрай които минава самият канал.

За построяването на напоително-плавателния канал са извършени 40 милиона кубически метра изкопи и са излети 500 хиляди куб. метра бетон.

***

Нашият параход „Тракия“ продължава да се носи плавно между двата зелени бряга, като завива ту вляво, ту вдясно. Зад кърмата вълните образуват разперено ветрило, чиито краища се бият в укрепените с каменна облицовка брегове. Задминаваме влекач с четири шлепа, натоварени с цимент от Димитровград за Бургас. Каква икономия се постига с този воден път, личи от факта, че четирите шлепа с товар 2,000 тона се влачат от малък влекач с 200 конски сили!

В салона става вече горещо. Всички излизат на палубата, където под прохладната сянка на разпънатото платно са наредени лежащите столове. Лекият ветрец, образуван от движението на кораба, гали лицата и създава прохлада. Всеки от пътниците търси удобно място, за да се разположи и да се наслаждава на красивите гледки, които една след друга се сменят пред погледа. С нас пътуват към 300 души пътници.
Спираме за няколко минути на пристанището до село Скутаре. На кея има голямо оживление. Товарят се два шлепа. Много хора чакат редовния пътнически кораб от Стара Загора, който ще ги откара в Пловдив. След 10 минути престой корабът отново се отделя от кея и завйва на североизток … Пристанище Трилистник също е изпълнено с чакащи пътници. Току-що е пристигнал пътническият кораб „Септември“, поддържащ редовен рейс Стара Загора—Пловдив и обратно. По палубата му цари веселие. Младежи и девойки танцуват под звуците на радиоуредбата.

Престоят тук е още по-кратък, защото нашият кораб е „експрес“, който се спира само на големите пристанища, а спирането му на тези две малки пристанища е по изключение.

С голям завой каналът се насочва на изток и постепенно започва да потъва в земята. Бреговете стават все по-високи и достигат до 10 метра. Като че се движим по улица, оградена с непрекъснати високи здания. На предени израства някакъв чудноват бетонен мост, под който минава каналът. Това е улеят на река Стряма. Тук се кръстосват реката и каналът. Каналът минава под реката, а нейните води са събрани и текат по този мост. След минаването под улея бреговете отново започват да се снижават, докато полето пак изплува пред погледа ни.

Не спираме в пристанищата на селата Манолско Конаре, Шишманци, Опълченец и Оризово. Само когато се изравнява с тях, корабът намалява хода на машината, за да не се повредят лодките и корабите, вързани на кейовете, от движението на вълните. Отляво хълмовете започват да се възвишават и сливат с полите на Средна гора. „Тракия“ намалява скоростта си и внимателно плава по мост-канала на река Омуровска. След няколко минути пред нас се изправят стените и вратите на първия шлюз.

С приближаването ни 15 метра високата врата бавно се вдига нагоре като завеса на театър и открива входа на първия двоен шлюз. Тук разликата между горния и долен канал е 43 метра и се преодолява чрез два двойни шлюза. Първият повдига корабите на 22 метра, а вторият — на 21 метра. Между двата шлюза има канал от три километра за разминаване на корабите.

Внимателно и с умение капитанът вкарва кораба между високите стени на първия басейн. Задната врата се затваря. Около кораба започват да се образуват кръгове от навлизащата през долните канали вода. Стените започват бавно да слизат във водата. Това ни изглежда така, защото с пълненето на басейна корабът се вдига нагоре. След 15 минути водата в двата басейна се изравнява, 1 вратата между тях се отваря и ние преминаваме във втория. А след още 15 минути влизаме в междинния канал. Ние сме се покачили на 22 метра! След пропътуване на този канал, по който срещаме няколко кораби и шлепове, чакащи ред за слизането към Пловдив, влизаме във втория двоен шлюз. Тук се повтаря същото действие и корабът ни се качва с още 21 метра. Тези шлюзове са изградени от бетон, а вратите им — от стомана и тежат всяка по 60,000 килограма! Отварянето и затварянето на вратите, пълненето и изпразването на басейните и свързаните с тези действия сигнали и заповеди се извършват от едно централно място.

Ние сме вече в главния канал, на височина 200 метра над морското равнище. Тук в широко изкуствено езеро пристигат водите от Баташкия водносилов път, от язовирите на Тополница, от Стряма и други укротени реки. Те се движат по напоителния канал през Пазарджишкото поле и се вливат в това езеро, откъдето каналът продължава като напоително-плавателен.

Часът е 16. Продължаваме пътуването.

Околността тук е но-красива и разнообразна. Нашият кораб се носи между лозя с натежали гроздове и грижливо подредени овощни градини. Надясно, в низината, се вият и блестят на слънцето релсите на железопътната линия София —Пловдив — Бургас, а вляво става все по- стръмно и по-стръмно… Спираме за 5 минути на Чирпанското пристанище и пак гледката започва да се мени непрекъснато. Завой вляво, и пред нас се изправят величествено две вертикални стени, между които се провира каналът. Това е големият просен при Чирпан. Тук каналът е трябвало да мине през хълма, който се спуска срещу града. Най-голямата височина на просичането е 30 метра, при дължина 2 километра.
След няколко часа пътуване в хълмистата местност при село Ездач навлизаме в Старозагорското поле…

Един час след като сме задминали село Християново, вляво пред нас се изправя красивата бяла постройка на ВЕЦ „Стара Загора“.


Камерите и шлюзовете на мегапроекта

Водите, които движат мощните турбини на тази водно-електрическгг централа, идват чак от язовир „Георги Димитров“. Покорни на човешката воля, те лъкатушат по изкуствените канали, провират се през тунелите, докато най-после стремглаво летят по стоманените тръби към Старозагорското поле. След като предадат своята енергия на турбините, усмирени и тихи, навлизат в напоително-плавателния канал.

Стара Загора има две пристанища. Едното е товарно и се намира в западните покрайнини на града, а другото е пътническо и е в центъра, до главния площад.

„Тракия“ застава на пътническия кей. Оживлението покрай канала и по залетия в светлина площад е голямо. Никой не би познал задушния прашен град Стара Загора от преди десет го-дини! Какви невероятни промени донесе този канал за градовете и селата, през които минава, може да разбере само очевидецът.

Точно в 22 часа, сред възгласите и маханията на изпращачите, корабът ни се отделя от кея и пътуването продължава…

Лятната нощ е вече настъпила. За безопасното водене на кораба всички светлини отвън са затъмнени. На командния мостик също е пълна тъмнина, само прожекторът размахва сноп от светлина и постоянно удря с него ту единия, ту другия бряг… Къщите остават зад нас. Минаваме мост-канала над река Бедечка и пак навлизаме в Старозагорското поле. Окъпани в електрическа светлина, се редят по бреговете голе­ми и малки села. Всяко от тях си има пристанище. За всяко селище кана­лът е път за съобщение, извор на благодатна влага за полета, място за игра и спортуване на младежите. Ре­дят се: Зора, Хрущене… Корген… Попово.

Часът е 5. На изток руменее зора­та. Пред нас и вляво се издигат стръмните склонове на Средна гора. Каналът като че ли потъва и изчез­ва в недрата на изпречилата се на пътя му височина.

Макар и да е още рано, всички са излезли на палубата. Предстои да се види нещо наистина интересно. Това е тунелът. Тук каналът пресича про­стрелия се на пътя му склон с ту­нел. Това обаче не е обикновен тунел, а тунел-гигант, през който минават параходи!

Този корабоплавателен тунел, най- скъпото и най-трудно за изпълнение съоръжение от целия канал, е дъ­лъг 6 километра, широк 12 метра и висок 10 метра. От двете страни, към стените на тунела, над водната повърхнина по цялата му дължина има построени площадки, широки по 1.50 метра. По тях се движат хората, занимаващи се с поддържането на тунела. Тези площадки същевременно и направляват корабите по средата на водата, като не им позволяват да се удрят в стените. Отгоре на тунелния свод е прокаран релсов път, по който се движат специални електролокомотивчета.

Тъй като в тунела напречното се­чение на водата се стеснява почти на­половина, то течението значително се увеличава. При такива условия никой кораб не би могъл да се движи и управлява със собствената си машина. Затова корабите се прекарват през тунела, като се теглят от едно локо­мотивче, а по-големите — от две. Преминаването трае средно 1 час. Всеки кораб се провежда отделно, като при това се изисква особено вни­мание. Ако потъне някой плавателен съд вътре в тунела, ще прекъсне ця­лото движение, а изваждането му ще бъде много трудно.

Ето и нашият кораб „Тракия“ е за­станал пред входа. Въжетата от локомотивчетата се подават и закрепват здраво за носа и кърмата. Сигналите показват, че пътят през тунела е сво­боден. Няколко минути минават и не­босводът с угасващите звезди се за­меня с бетоновите стени на тунелната облицовка. От двете ни страни бле­стят и се отразяват във водата като безкрайни златни нишки електриче­ските лампи. Водата клокочи и се бие в стените, измествана и тикана на­пред от тялото на кораба. Всеки шум, всеки удар и звук отеква многократно в звучно ехо… Страх и възторг се смесват при мисълта, че плаваме под земята с кораб. Също като в романи­те на Жул Верн!

Току-що изгрялото слънце блясва в очите ни при излизането на другия край. Недалеч зад завоя се синеят во­дите на някакво езеро. Локомотивчетата пускат кораба ни на свобода. Ка­питанът ги поздравява с три къси из­свирвания на сирената и дава пълен ход на машината… Зад нас остава да се чернее отворената уста на тунела.

Половин час път, след което през един малък шлюз корабът слиза с два метра и плава на воля в широкото езеро, образувано от преграждането на река Тунджа. Предназначението на това езеро е да създаде възможност за кръстосването на канала и реката на едно ниво. Тук е 150-тият киломе­тър. Средата на канала Пловдив— Бургас!

Каналът завива на изток покрай полите на Стара планина. Корабът минава, без да спира, като намалява само хода на машината покрай при­станищата на селата Гаврилово, Чинтулово и Речица. След един голям завой вляво пред нас израства в ця­лата си красота индустриалният град Сливен. И неговото пристанище е го­лямо и обзаведено както Пловдив­ското.

След половин час престой нашият кораб е отново на път. Звънецът звъ­ни за обед. След вкусния обед от ри­ба, наловена в канала, всички почи­ваме.

17 часа. Пак сме на палубата. Ще влизаме в „Поляновградското море“!… Вдига се пред носа на кораба стома­нената завеса на долния басейн и след няколко минути ние се носим по набраздената от вълните шир на „мо­рето“. Корабът се люшка от игриви­те вълни, които, гонени от силния се­вероизточен вятър, плющят по левия борт и заливат предната палуба. Ня­кои от спътниците ни плащат данък на Нептун. Хвана ги морската бо­лест.

При големи бури вълните достигат значителни размери, опасни за мал­ките кораби.

Това „море“, едно от най-големите изкуствени езера в Европа, обхващащо към 200,000 хектара площ, се об­разува след преграждането на корито­то на Азмака. Така се получи най-ев­тиният и най-голям наш извор. „По­ляновградското море“ служи като аку­мулатор. През зимата и пролетта в него се събират излишните води от Рила, Родопите и Стара планина, които текат по плавателния канал на изток. През лятото и есента тези съ­брани води се връщат обратно, пак по същия канал и по други канали, оти­ващи на югозапад, юг и изток, за да напояват полетата между Сливен и Бургас, където сушата най-често вър­лува. Понякога част от тях отиват до­ри до Старозагорското поле.

След един час пътуване корабът влиза в тихото пристанище на Поляновград. То е истинско морско при­станище с вълнолом. Пътническият кей се намира срещу широката, бога­то осветена алея, водеща към центъ­ра на града. Източно от пътническия кей се намира рибарският басейн. Трябва да се знае, че едно от богат­ствата на „Поляновградското море“ това е риболовът, за използуването на който е създаден специален риболо­вен флот от няколко десетки моторни и платноходни кораби.

Пак сме на шът…. С настъпване на нощта наближаваме другия бряг на „морето“. Два маяка —червен и зелен — показват входа за басейна пред шлюзовете. С два шлюза влизаме в канала за Айтос—Бургас.

От „Поляновградското море“ до Ваякьойското езеро при Бургас раз­ликата във (височините от 180 метра се преодолява посредством 17 шлю­за, групирани по два и по три заед­но. Между всяка група има по ня­колко километра канал, който служи както за разминаване на корабите, та­ка и за резервоар за пълнене на по-долните шлюзове. Излишната вода се пуска по отделни канали и докато слезе в езерото, движи няколко мощ­ни електростанции.

Цялата нощ нашият кораб се дви­жи от шлюз в шлюз, за да слезе 180-те метра. На много места тряб­ва да се чака минаването на движе­щите се към Пловдив кораби и шле­пове. Зората ни посреща с лъха на прохладния морски вятър. Корабът спокойно се носи вече по тихите во­ди на Ваякьойското езеро,. Вляво и напред пушат комините на заводите, а по-нататък стърчат мачтите на го­лемите морски кораби.

Наближаваме моста, свързващ гра­да Бургас с предградието Кумлука. Движението от двете му страни спи­ра. Единият край започва да се пов­дига нагоре и след минута-две це­лият мост застава сякаш мирно, ка­то ни дава път към морето. Корабът навлиза в тесния проход. Отляво се издига високият 30 метра скелет на моста, а отдясно, зад бариерата, при­ветливо ни махат бургаските граж­дани

Подвижният мост се спуска бавно зад кърмата на „Тракия“, отново на мястото си.

Ние пристигнахме в Черно море!

Из „Наука и техника за младежта“, 1956 г.

В категории: Ретро Флагман


6
Коментара по темата

Добавете коментар

Вашето име:
Моля, въведете Вашето име
Коментар:
Моля, въведете Вашият коментар
Защитен код:
Моля, въведете защитния код
 
6.
Напрет
04.02.2017 13:28:06
4
2
Некакви празни мисли на едни празни хора а реолюцията им беше напред напред кръъгом и пак напреед
5.
Амон-Ра
04.02.2017 12:02:14
10
3
При 8 млн. роби тогава, защо да не мислят за грандиозни проекти. Те, комунистите нали имаха една максима "Човекът е по-силен от природата". Това означава, че ако се наложи ще накарат водата да тече нагоре .
4.
Винетка
04.02.2017 10:38:36
15
5
Те не можеха да осигурят дамски превръзки и тоал. хартия камо ли нещо такова.Ако бяхме Дубай ,нямаше да има горива по бензиностанциите.И пясъка в пустинята щеше да е дефицитен.ВИЖТЕ ВЕНЕЦУЕЛА...
3.
Имали са "топки" тогава!
04.02.2017 10:24:34
10
11
Имало е идеи,проекти,мислели са за страната!
Ако бяхме Дубай, сега щяхме да честваме 60-години от построяването на ГЕНИАЛНОТО за България съоръжение!
2.
Emo
04.02.2017 10:09:40
12
3
Добре щеше да се осъществи този проект, но мечтите са безплатни!
1.
545
04.02.2017 09:05:55
17
9
Три пъти фалираха България.Глупостта им бе безкрайна.Лъжите също.Тодор Живков сам каза:социализма е недоносче...


Новините
Парламентарни избори'2017
Вашият сигнал до ФЛАГМАН
Животът
Политика
Крими
Темида
Бизнес
Разследване
Просвета
Здраве
Лична драма
Лайфстайл
Астро
Пътна обстановка
Ретро Флагман
Спорт
Лайфстайл
Ретроградната Венера в неделя обърква всички политически сметки! Ето ги есемесите, с които наша партия агитира турските изселници Валери Симеонов: Организираният от Турция изборен туризъм в България е най-голямата диверсия в съвременния свят Патриоти в действие! Вижте как опълченците спират изборните туристи, тръгнали пеша през границата Бойко Борисов с много важно предупреждение за случващото се на границата: Само една искpа може да ни запали Пътят на Жечо Станков - От суровото козе мляко в Странджа, до Терминал 2 и обратно Вижте непознатата история на лидера на БСП Николай Тишев - отличник, полиглот, футболист, любящ баща Ето как Бургас чества Деня на Тракия (СНИМКИ) Водачът на РБ в Бургас Костадин Марков зове: Да се обединим в неделя, няма друг вариант за мислещите десни хора Патриотите блокираха българо-турската граница край Малко Търново, ще спират турските автобуси до неделя Водачът на БСП инж. Петър Кънев: Издействахме първите 600 хил. лв. за Медицинския факултет в Бургас
Валери Симеонов от границата: Напрежението расте! Ще пазим България с телата си - нека полицията ни извлече насила ГЕРБ не подведе бургазлии. Изпълнихме поетите си ангажименти и доказахме, че може да ни се има доверие Патриотите блокираха българо-турската граница край Малко Търново, ще спират турските автобуси до неделя Водачът на БСП инж. Петър Кънев: Издействахме първите 600 хил. лв. за Медицинския факултет в Бургас Екзакта рисърч: ГЕРБ води с 3 % пред БСП, шест партии влизат в парламента Горанов: ГЕРБ може да състави правителство на малцинството (ВИДЕО) Тръмп изкуфя зад волана на ТИР, наду клаксона Инструктират съc SMS изселниците за кого да гласуват Антонио Лопес: Подкрепям Борисов и ГЕРБ, защото са най-добрата възможност за България (ВИДЕО) България ще тръгне нагоре само ако оядените в БСП и ГЕРБ слязат от сцената! Борисов за Корнелия Нинова: Колежката няма приятели в Европа, лидерът на ПЕС я уволни
Бандити посегнаха на полицаи
Бандити посегнаха на полицаи Престъпниците опитали да се противопоставят на пристигнали след сигнал за извършване на престъпление униформени
Всичко в категорията
Нови ексклузивни разкрития за страшилището Любо Гъзара, убил човек заради забележка за клаксон Мацка с БМВ размаза спирка и стълб и стана страшно (СНИМКИ) Само във Флагман.бг! Ето го рецидивиста Дженков, нападнал беззащитни жени в Бургас Блестяща акция на бургаските криминалисти: Следели месец дилъри, сгащени с брата на Рачков Българска проститутка в Гърция шокира: Вземам по 5 евро на час Историята на Горан Горанов – от европейски шампион по борба до мистериозна смърт зад решетките Майката на Горан през сълзи: Още не са ми съобщили, че е мъртъв, днес трябваше да го видя! Извънредно! Горан Горанов е намерен мъртъв в затвора (ОБНОВЕНА) Слънцето пласирал дрога главно в две дискотеки в Слънчев бряг, „лейтенантите” му живеели на хотел в Ахелой Бургазлията Драгомир Стоянов: Почтен човек съм, нямам врагове, колите може да са изгорели от късо съединение Ето го лондонския касапин като невинен ученик! Расизмът му бил виновен, наричали го „вампира“
Боксерки за малко да измъкнат от затвора дилъра Авантажа
Боксерки за малко да измъкнат от затвора дилъра Авантажа След месеци издирване зад решетките попадна и „готвачът“ от бандата на Авантажа


Всичко в категорията
Слънцето пласирал дрога главно в две дискотеки в Слънчев бряг, „лейтенантите” му живеели на хотел в Ахелой Бургаски прокурор се кандидатира за член на Висшия съдебен съвет Марио Говедарев от бандата на Слънцето остава в ареста – бил изключително опасен Цацаров: Цонков е действал правомерно, държавата защитава своите защитници (ВИДЕО) Светкавична реакция на прокуратурата! Започнаха досъдебни производства срещу бежанците, които едва не изгоряха в камион (СНИМКИ) Съучастникът в убийството на дядо си Марио - спипан с незаконен пистолет Апелативният специализиран съд гледа мярката на Чокови След месец и половина чакане: България защити граничарите-герои от Тежкия наказателен съд в Турция Прокуратурата показа мускули, отказа екстрадиране на Михаил Цонков и колегите му Водят се 30 досъдебни производства за престъпления, свързани с изборите Илияна Балтова получи „зелена светлина” за член на ВСС – отговаря на изискванията
Няма да повярвате каква марка е тази кола от бъдещето! (ВИДЕО)
Няма да повярвате каква марка е тази кола от бъдещето! (ВИДЕО) Новата, възродена концепция за "Жигули" шокира интернет потребителите
Всичко в категорията
И началникът на митническия пункт „Лесово” е получавал подкупи, твърди прокуратурата
И началникът на митническия пункт „Лесово” е получавал подкупи, твърди прокуратурата Името на Тодор Пилчев изплува на дело за мярка за неотклонение, той обаче засега не е обвиняем
Всичко в категорията
Методът „Монтесори” в Бургас - родителски амбиции в машина за пари? Прокуратура, НАП и Община Бургас дали знаят какво става в детска градина „Монтесори”? Възможно ли е? Бъдещият български консул във Франкфурт крие баба си Бургаският ж.к."Славейков" завря заради отсечени дървета до Поморина. Инвеститорът: Всичко ни е законно Възмутени контрольори: От сутринта се води кампания против новата система за градски транспорт! Зловещи разкрития от нощта, в която мъжът на Анита Мейзер издъхна Нешка за скандала в Бургас: И аз съм удряла, но... Нови разкрития! Убиецът на Георги въртял ножа като Рамбо Айтоският бизнесмен Стоян Колев: Бях в САЩ. Лъжат, че не са взели заплати в хлебозавода! Само във Флагман! Нелегален запис от опита на платени експерти да наложат завода за птича тор в Карнобат Наглост! Във Велики Преслав се появи джамия, кръстена на преврата срещу Ердоган
Наградиха доблестната Стефка: Намерените пари ми бяха нужни, но не са мои, можеше да са на някого в нужда(ВИДЕО) СУ „Иван Вазов“ възстановява пещта в школата по керамика с помощта на Община Бургас Този тест ще ви върне в училище. На колко въпроса успяхте да отговорите? Започва първата кандидатстудентска сесия на Софийския университет Бургаските ученици първи в състезанието за млади строители 1200 студенти на стаж в държавната администрация Не сеч, а касапница: Служебният министър на образованието съкращава 9000 учители и 2900 души непедагогически персонал! Ректорът на Университет „Проф. д-р Асен Златаров”: Не ни режете приема, а питайте браншовиците от какви кадри имат нужда Шест нови специалности в Университет „Проф д-р Асен Златаров” ще подготвят кадри за бизнеса в Бургаско Властта отговори на Бургас: Специалността „Туризъм” се реализира много лошо, за „Здравни грижи” нямате капацитет СУ дал четвърт милион висшисти на България
Епидемия ли се задава? Здравното министерство трескаво поръчва още ваксини срещу морбили Саксонска принцеса, почетен гражданин на града, дава урок по хуманност: Дарявам още 2 тира с болнични легла за УМБАЛ – Бургас Имате разширени вени? Прегледайте се безплатно в МЦ „Света София“ Доц. Михайлова: Най-точният имунологичен тест за туберкулоза е Т-SPOT.TB, открива заболяването дори при малки деца С 6D маса ще прецизират лъчелечението на пациентите на Онкото в Бургас Още седмица от горещите мартенски промоции в аптеки „Фаркол“ Писмо до всички родители, които не ваксинират децата си Тя е на 70! Но пък по тялото - ни грам тлъстина Да бъдем на диета не означава да сме глади! 6 храни, които ни държат слаби Не се поддавайте на спекулациите на козметиците! Ето истината и как сами да си помогнете за целулита Става страшно! Болните от морбили станаха 7
Майката на пребития до смърт Ники разплака фейсбук навръх рождения му ден
Майката на пребития до смърт Ники разплака фейсбук навръх рождения му ден Момчето издъхна след жесток побой, нанесен му от охранителите Цофъра, Скинара и Акулата


Всичко в категорията
Покъртително: Испанска учителка с две деца – сред жертвите на джихадистите в Лондон (СНИМКИ) Фатален край! Самоубийцата Боряна загина на място, шокиращи подробности! 6-годишният Радо се нуждае от пари за операция, да му помогнем! Бащата на деветте деца: Добри хора от цялата страна ни помагат, благодаря им! (ВИДЕО) 7000 лева са нужни за лечение на малката Мелиса в Сърбия (ВИДЕО) Деси Слава издържа семейството на Благой! Глези ги с почивки Генерал БожиГол шокиран от Китай, сервирали му пилешки крака със свинска глава Страшна трагедия! Строител се строполи на масата и издъхна пред смаяните погледи на колегите си Само във Флагман.бг! Вижте разтърсващата изповед на майката, загубила сина си в свирепата катастрофа в Слънчев бряг Ако знаехте какво е да си майка на Семир Абу Мелих Светът на проституцията: Българката Цана и съдбата й в Германия
Астролог: Съдбата е шегобиец и може да ви сервира някой неочакван сюрприз
Астролог: Съдбата е шегобиец и може да ви сервира някой неочакван сюрприз Не се вземайте много на сериозно, защото може да се нараните ненужно, без да го искате, предупреждава Ивелина Пенчева
Всичко в категорията
Ретро Бургазъ: Как жп линията бе премахната от плажа, за да се превърне градът в курорт
Ретро Бургазъ: Как жп линията бе премахната от плажа, за да се превърне градът в курорт През 1937 година кметът инж.Атанас Сиреков подема важната задача за благоустройството на пространството от Офицерския дансинг до Пристанището


Всичко в категорията
Спомени от соца: Несебър и Слънчев бряг изгубени в миналото Ретро Бургазъ! Историята за първия небостъргач, който трябваше да се издигне още през 30-те години на миналия век Ретро Бургазъ! Когато Общината имаше собствена кариера и осигуряваше прехраната на 500 семейства Помните ли ерата на мобифоните – струваха по 1300 марки, тежаха колкото тухла, но бяха мечтата на всяка прохождаща мутра Ретро Бургазъ: Как гробище стана център на Бургас и къде е трябвало да бъде изградена днешната сграда на ПМГ Бургас преди 20 години: Втори взрив срещу семейството на футболиста Милен Георгиев Ретро Бургазъ! По американски: Зъболекар постави златен зъб на любимото си кученце Спомени от соца: Българската бира - каква беше тя тогава и различна ли е днес? Ретро Бургазъ: Вижте как празнувахме националния празник през социализма и в Царска България Ексклузивно! Непубликувани досега кадри от войната през 1877 г. – 1878 г. Ретро Бургазъ: Ето как са отмъщавали на любовниците през 1937 година
Божигол горд от себе си: Браво, Императоре!
Божигол горд от себе си: Браво, Императоре! Нападателят вкара гол на китайския шампион
Всичко в категорията
http://www.AVTOCHASTIonline24.Bg
Общините
Бургас Бургас
Меден Рудник Меден Рудник
Айтос Айтос
Карнобат Карнобат
Несебър Несебър
Поморие Поморие
Созопол Созопол
Царево Царево
Приморско Приморско
Средец Средец
Малко Търново Малко Търново
Камено Камено
Сунгурларе Сунгурларе
Руен Руен
Бургас
Отборите от школата на Нефтохимик с изразителни победи
Отборите от школата на Нефтохимик с изразителни победи Формацията U17 продължава да доказва, че е на много високо ниво
Всичко в категорията
„Жена ми се казва Борис” отново на бургаска сцена на 29 март Деца играят между жици и оголени кабели в парка на ж.к. „Изгрев”, родители в шок В деня за размисъл: Айтос се събуди с плакати на политическа партия, но с подправен номер на бюлетината Световният шампион Йордан Янков: Турция използва Михаил Цонков за деморализация на граничните ни войски заради бежанската вълна Започва ремонтът на надлеза при Ченгене скеле, движението ще бъде ограничено Слънцето пласирал дрога главно в две дискотеки в Слънчев бряг, „лейтенантите” му живеели на хотел в Ахелой Валери Симеонов от границата: Напрежението расте! Ще пазим България с телата си - нека полицията ни извлече насила Имате разширени вени? Прегледайте се безплатно в МЦ „Света София“ Ето как Бургас чества Деня на Тракия (СНИМКИ) Кандидат-депутатът от ГЕРБ Любомир Йорданов откри уникална изложба, фоторазходка из красотите на Бургас Шеф Иван Звездев ще готви здравословно на "Акве калиде"
Водачът на ГЕРБ Ивелина Василева в ж.к. „Меден рудник”: Продължаваме санирането, ще превърнем комплекса в бижу
Водачът на ГЕРБ Ивелина Василева в ж.к. „Меден рудник”: Продължаваме санирането, ще превърнем комплекса в бижу В "Меден рудник" се инвестира много, тази тенденция трябва да се запази, за да се превърне комплексът в желано и приветливо място, каза Ивелина Василева



Всичко в категорията
Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас
Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас Депутатът от 43-ото Народно събрание се отличи с тихата си и незаменима работоспособност
Всичко в категорията
„БСП за България” в Карнобат: Трябва да се преодолее порочната практика държавата да прехвърля дейности на общини без да осигурява необходимите финанси Кои от кандидат-депутатите в Бургаско са работили за службите на тоталитарния режим Ексклузивно: Бизнесът на политика Петър Кънев (СНИМКИ) Бургас се нуждае от друг бизнес климат, сега като че ли инвестират само държавата и общината Новият шеф на обвинението в Карнобат вече иска да е спецпрокурор, но ВСС не го одобри Туризмът, моряците, рибарите и екологията ще са ни приоритет в следващото Народно събрание На „Карнобат“ му тръгна по вода и с победа Защо Цветанов отличи петима от бургаската листа на ГЕРБ на официалното представяне в НДК Строителният техникум дари чинове и столове на читалище в с. Добриново Кои може да станат „случайно“ депутати заради куриозите с преференциалния вот в Бургас Петър Кънев е разумен вариант за Бургас, но ГЕРБ е най-доброто на тези избори
Старият Несебър става 3D
Старият Несебър става 3D Черноморският курорт ще се опита да се превърне в целогодишна туристическа дестинация


Всичко в категорията
Слънцето пласирал дрога главно в две дискотеки в Слънчев бряг, „лейтенантите” му живеели на хотел в Ахелой Марио Говедарев от бандата на Слънцето остава в ареста – бил изключително опасен Някой от селото на Митьо Очите задлъжня здраво – данъчните продават седем от апартаментите му Сбогувайте се с култовия кораб-бар "Капитан Джак", направиха го на парчета (СНИМКИ) Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас Удар! Разбиха наркоквартира в супертузарски комплекс в Равда Безплатното саниране дава нов живот на два блока от времето на соца в Слънчев бряг Преградиха тротоар в Слънчев бряг незаконно? Кметове изпращат баби на море в Несебър с пари от НЗОК? (ВИДЕО) Кои от кандидат-депутатите в Бургаско са работили за службите на тоталитарния режим Ексклузивно: Бизнесът на политика Петър Кънев (СНИМКИ)
Ченгета удариха наркоквартира в Поморие след арест на уличен дилър Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас Награждават в Бургас метачката, намерила 1700 евро на улицата (ВИДЕО) Диабетици от Поморие към д-р Костадинов: Искаме да заверяваме протоколите си за инсулин по-бързо Над 160 участници ще се включат в ежегодното състезание по спортно ходене в Поморие Инж. Петър Кънев към бизнеса в Поморие: Подкрепям създаването на по-благоприятни условия за работа Изпълнители от 8 държави пристигат в Поморие за 14-то издание на фестивала „Св. Богородица – Достойно есть” Кандидат-депутатите на "БСП за България" представиха програмата си пред жителите на Каблешково Кои от кандидат-депутатите в Бургаско са работили за службите на тоталитарния режим Ексклузивно: Бизнесът на политика Петър Кънев (СНИМКИ) Колоездачи от цяла България се надпреварват на „Спринт – Купа Поморие 2017” в Каблешково
Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас
Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас Депутатът от 43-ото Народно събрание се отличи с тихата си и незаменима работоспособност
Всичко в категорията
Само във Флагман! Кметът на Созопол извършил граждански арест на голям държавен шеф Кметът на Созопол Панайот Рейзи извърши граждански арест на нарушители, опитали се да задигнат дърва от общинска гора „Дейли стар” за Созопол: Не пропускайте блестящото съкровище на Българското Черноморие Цветан Цветанов пое два големи ангажимента към Созопол, вижте какви са Кои от кандидат-депутатите в Бургаско са работили за службите на тоталитарния режим Ексклузивно: Бизнесът на политика Петър Кънев (СНИМКИ) Започват ремонтите на пешеходните зони в Созопол, Общината дава 500 хил. лв. за новите настилки Бургас се нуждае от друг бизнес климат, сега като че ли инвестират само държавата и общината Внимание! Мостът край Равадиново е опасен, три години пътната агенция не прави нищо, за да го ремонтира Хотелите край Бургас вече са резервирани за пика на сезона? (ВИДЕО) Туризмът, моряците, рибарите и екологията ще са ни приоритет в следващото Народно събрание
Сменят директора на природен парк „Странджа”
Сменят директора на природен парк „Странджа” От Изпълнителната агенция по горите обявиха конкурс за длъжността
Всичко в категорията
Историческият музей в Приморско отбелязва Деня на Тракия Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас Приморско се рекламира в Берлин и Москва Председателят на ВАС предложи скандален магистрат за шеф на Административен съд - Бургас Пребитата Тонка от Ново Паничарево: Крадците ми запушиха устата и не можех да си взема въздух (ВИДЕО) Показна акция на криминалистите – задържаха Иван и Николай за въоръжения обир Извънредно! Въоръжен грабеж в Ново Паничарево, заплашиха с пистолет 70-годишна пенсионерка Кои от кандидат-депутатите в Бургаско са работили за службите на тоталитарния режим Ексклузивно: Бизнесът на политика Петър Кънев (СНИМКИ) Инж. Петър Кънев и Николай Тишев посочиха приоритетите на „БСП за България” пред жители на Приморско Бургас се нуждае от друг бизнес климат, сега като че ли инвестират само държавата и общината
Сменят директора на природен парк „Странджа”
Сменят директора на природен парк „Странджа” От Изпълнителната агенция по горите обявиха конкурс за длъжността
Всичко в категорията
Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас Ивелина Василева: ГЕРБ гарантира двойно увеличение на учителските заплати, образованието ни е приоритет Кои от кандидат-депутатите в Бургаско са работили за службите на тоталитарния режим Ексклузивно: Бизнесът на политика Петър Кънев (СНИМКИ) Сензацията в кикбокса Живко Гюров прокара пътя на бойните спортове в Средец, откриха модерна зала Бургас се нуждае от друг бизнес климат, сега като че ли инвестират само държавата и общината С процедура без прецедент: Национализираха 129 декара частни гори в Бургаска област "БСП за България" тръгна към победата, залага на българското и на българщината Пламъци обхванаха гората край пътя за Средец Туризмът, моряците, рибарите и екологията ще са ни приоритет в следващото Народно събрание Като д-р Емилова! Инвеститор превърща изоставено училище край Бургас в център за здравословно хранене
Сменят директора на природен парк „Странджа”
Сменят директора на природен парк „Странджа” От Изпълнителната агенция по горите обявиха конкурс за длъжността
Всичко в категорията
Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас Мъртвопияният Шинко влезе в България с Волвото си на 3 литра твърдо, задържаха го край Малко Търново Кои от кандидат-депутатите в Бургаско са работили за службите на тоталитарния режим Проблемите на Малко Търново – същите като през 1927 година Ексклузивно: Бизнесът на политика Петър Кънев (СНИМКИ) Бургас се нуждае от друг бизнес климат, сега като че ли инвестират само държавата и общината С процедура без прецедент: Национализираха 129 декара частни гори в Бургаска област Туризмът, моряците, рибарите и екологията ще са ни приоритет в следващото Народно събрание Малко Търново съхранява традициите, вижте Белия кукер - живото наследство на Странджа (ВИДЕО) Защо Цветанов отличи петима от бургаската листа на ГЕРБ на официалното представяне в НДК Кои може да станат „случайно“ депутати заради куриозите с преференциалния вот в Бургас
Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас
Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас Депутатът от 43-ото Народно събрание се отличи с тихата си и незаменима работоспособност
Всичко в категорията
Камено в крак с технологиите! Система за видеонаблюдение ще контролира битовата престъпност Жителите на Камено към Реформаторския блок: Имаме нужда от по-добро здравеопазване и инфраструктура, разчитаме на Вас Кои от кандидат-депутатите в Бургаско са работили за службите на тоталитарния режим Ексклузивно: Бизнесът на политика Петър Кънев (СНИМКИ) Бургазлийка превърна чужда къща в кучкарник (ВИДЕО) Бургас се нуждае от друг бизнес климат, сега като че ли инвестират само държавата и общината Тодор от Камено с два приза на Тодоровден на традиционните кушии Стотици родолюбци почетоха 139 г. от Освобождението на България в Камено (СНИМКИ) Детски концерт и изложба, нов пенсионерски клуб в Камено за 1-ви март Туризмът, моряците, рибарите и екологията ще са ни приоритет в следващото Народно събрание С 257 хиляди лв. от Европа Камено се грижи за 500 малчугани и техните семейства
„БСП за България” закри кампанията си в Сунгурларе
„БСП за България” закри кампанията си в Сунгурларе Те призоваха всички да излязат и да гласуват на 26 март с номер 10
Всичко в категорията
Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас Зловеща находка: Намериха животински трупове в гората край Сунгурларе Кои от кандидат-депутатите в Бургаско са работили за службите на тоталитарния режим Ексклузивно: Бизнесът на политика Петър Кънев (СНИМКИ) Бургас се нуждае от друг бизнес климат, сега като че ли инвестират само държавата и общината Туризмът, моряците, рибарите и екологията ще са ни приоритет в следващото Народно събрание Мъж се напи и буйства в заведение в Сунгурларе, удари полицай и се озова в ареста Защо Цветанов отличи петима от бургаската листа на ГЕРБ на официалното представяне в НДК Кои може да станат „случайно“ депутати заради куриозите с преференциалния вот в Бургас Петър Кънев е разумен вариант за Бургас, но ГЕРБ е най-доброто на тези избори Първо във „Флагман”: Цялата листа кандидат-депутати на БСП за Бургаска област
Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас
Христиан Митев – важният балансьор на „Обединените патриоти” в Бургас Депутатът от 43-ото Народно събрание се отличи с тихата си и незаменима работоспособност
Всичко в категорията
Трупат боклуци край път в Руен Кои от кандидат-депутатите в Бургаско са работили за службите на тоталитарния режим Ексклузивно: Бизнесът на политика Петър Кънев (СНИМКИ) Бургас се нуждае от друг бизнес климат, сега като че ли инвестират само държавата и общината „БСП за България” откри предизборната си кампания в Руен Туризмът, моряците, рибарите и екологията ще са ни приоритет в следващото Народно събрание Защо Цветанов отличи петима от бургаската листа на ГЕРБ на официалното представяне в НДК Кои може да станат „случайно“ депутати заради куриозите с преференциалния вот в Бургас Петър Кънев е разумен вариант за Бургас, но ГЕРБ е най-доброто на тези избори Първо във „Флагман”: Цялата листа кандидат-депутати на БСП за Бургаска област Гражданската квота на БСП в Бургас - двама партийци и "шестак" от Държавна сигурност
След титлата по муай тай атакувам световния връх и в кикбокса Интервю Всички интервюта Йордан ЯНКОВ-РУСКИЯ, световен шампион по муай тай След титлата по муай тай атакувам световния връх и в кикбокса
Община Бургас винаги е помагала за подготовката ни преди големи състезания


Глас отвътре Всички Флагман.БГ, Флагман.БГ Историята на Горан Горанов – от европейски шампион по борба до мистериозна смърт зад решетките За кратко време рецидивистът побърка целия град


Вашият сигнал до Флагман Всички сигнали Шофьор изби рибата в Бургас, вижте какъв регистрационен номер постави на колата си Бургазлия пита: За тази синя зона ли плащаме? Жители на бл. 31 в бургаския ж.к. „Славейков” пропищяха от млад руснак, живеел между етажите и ползвал стълбите за тоалетна (СНИМКИ) Вижте ромския катун до Зеленчуковата борса в Бургас! Докога ще им позволяваме? Вижте как паркира идиот с БМВ пред ОДЗ Веселушко
Вижте какво Ви очаква днес - здраве, работа, учение, пари, любовwww.karm-krag.com
Дневен хороскоп за 26.03.2017на Светлана Тилкова - Алена
Овен Телец Близнаци Рак Лъв Дева
Задълбочен разговор с влиятелна личност ще се отрази добре върху професионалната ви кариера. Ще получите голяма сума пари от скоро завършена работа. Възвръща се самоувереността ви и ви изпълва отново надежда, че ще успеете да завършите и днес задачите си. Уговорете за следващата седмица провеждането на важни делови срещи. Предпазвайте се от разправии, за които вие сте причина. Емоцията, бликаща неизвестно защо от вас, ще ви попречи да приемете критиката, която ви отправят. Обмисляйте думите си. Ако се изпокарате с колегите си, трудно ще възстановите предишните отношения. Прегледайте подготвените договори и направете покупки за вашия офис. До обед очаквайте успехи. Ще успеете да осъществите плановете си за деня, ако са свързани с професионалните ви задължения. Направете всичко възможно да уговорите среща с ваши познати, които могат да ви подкрепят за успешен бизнес в началото другия месец. Работата ви доставя удоволствие. Ще се справите и със задачите си на работното място, които до днес ви се струваха непосилни и ще сте доволни от постигнатото. Бъдете тактични и изслушвайте мнението на колегите си, вместо да сте заядливи и да си разваляте настроението. Предстои ви успех на работното място, ако не се страхувате от новото и неизвестното. Постепенно възстановявате отношенията си с колегите, които бяхте на път да съсипете напълно. Бъдете внимателни в думите си. Давайте право и на другите да кажат своето мнение по служебни въпроси. Ваши врагове се домогват до близостта ви. Бъдете внимателни, защото са скрити зад маската на добронамерени приятели. Избегнете запознанствата, без значение дали са делови или лични. Трудно ще ви бъде да разбере кой сред новите ви познати ще ви предаде в близко бъдеще. Очаквайте трудности на работното място. За пореден път ще се сблъскате с интриги, заради неотчетени пропуски на колегите ви, които ви затрудняват и при изпълнение на вашите задължения.  Постарайте се да се справите с проблемите до обед. Заемете се с изготвянето на спешен проект. Не допускайте влияние отстрани, което може да ви отклони от пътя ви и да ви провали. Внимавайте при запознанства. Взимайте сами важните житейски решения. Не забравяйте да благодарите  на колегите си за получената подкрепа. Промените, които предприемате са във ваша полза. На работното място сте натоварени със сериозни задачи, които не търпят отлагане. Не се ядосвайте на колегите си, ако са решили да ви оставят сами на трудовия пост. Ще се справите отлично. Въпреки трудностите ще си възвърнете увереността. Без да се отклонявате заради приятелски срещи на кафе сутринта, отидете на работното си място. Новите ви познати са причина за разочарования. Анализирайте действията на колегите си и отчетете грешките си, за да си спестите конфликтите. Не критикувайте. Проблемите на работното ви място могат да възникнат заради отказът ви да признаете грешките си и да не отидете на работа само защото ви е домързяло. Ако сте активни и надмогнете мързела си приходите ви ще са отлични. Не очаквайте големи финансови постъпления, ако разчитате на вашите колеги. Ваши приятели ще ви окажат подкрепа, а и вие ще им помогнете. На работното ви място цари напрежение. За да се справите с крайните срокове обединете силите си с вашите колеги. Общуването е затруднено заради затвореността ви и дистанцията, която пречи на хората да бъдат искрени с вас.
Везни Скорпион Стрелец Козирог Водолей Риби
Автори Флагмани
Маркетинг Екип