×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • 3 компании инвестират над 100 млн. лева в Бургас, заявяват разкриване на 370 работни места
  • Главчев и Гвоздейков обсъдиха как протича подготовката за изборите
  • „Зелената зона“ в Бургас става целогодишна
  • На 30 април изтича срокът за данъчните декларации
  • Пожар избухна близо до военноморска база на остров Крит
  • Започна проверка по случая с арестанта, който скочи от етаж на Районното управление в Казанлък
  • 43% недостиг на офицери в румънската армия
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Собственичката на питбула от Възраждане: Аз разделях кучетата, а Димитър ме риташе в главата!


Собственичката на питбула от Възраждане: Аз разделях кучетата, а Димитър ме риташе в главата!
Жената е разказала всичко пред полицията, наела е адвокат и ще си потърси правата
16 Януари 2017, Понеделник, 11:50 ч.
Автор: Флагман.бг

Псуваше ме на майка и крещеше да си вземам мастията, разказва Ваня

Стопанката на питбула, който захапа малко кученце на ул. „Цариградска” в Бургас /ВИЖ ТУК/, се свърза с Флагман.бг, за да разкаже и своята гледна точка за инцидента от вчера следобед. „Аз разделях двете кучета, а мъжът с другото животно започна да ме псува, удря, блъска, рита. Признавам, че заради паркираните коли не видях, че с него има куче и моето скочи и го захапа. Питбулът ми се казва Дизел и не е агресивен”, каза пред наш репортер Ваня П., която дойде в редакцията на Флагман.бг и показа следите от ударите на мъжа.

Оказва се, че той дори не е собственик на пострадалото животинче, а само го е разхождал. Докато се опитвала да разтърве двете кучета, той стиснал ръката на Ваня и я ударил по главата. Жената е разказала всичко пред полицията, наела е адвокат и ще си потърси правата.

„Пазарувах и на прибиране към 17,30 часа излязох да разходя кучето. Имаше паркирани коли и аз видях човек да минава, но не и че пред него има куче. Дизел вървеше пред мен и първи видя кученцето и му скочи. Какъвто и намордник да му сложа, има ли бой – той се отмества, така стана и този път. Съжалявам, че кученцето му е нахапано. Бях готова да платя ветеринарните разноски, но при такова отношение, ще си потърся правата.

Кучето ми не  е агресивно, но не познава това животно, скочи и го захапа за крака.
Тогава господинът вдигна неговото куче във въздуха, докато аз се мъчех да разделя двете. В този момент 20 пъти най-малко бях напсувана на майка и ми крещеше да си вземам мастията. Хората излязоха по терасите и пред блоковете.

Кучето ми имаше каишка, нашийник и намордник. Стоя зад думите си, имам и свидетел – собственика на близкото кафене”,
казва Ваня.

Тя е категорична, че ще си потърси правата и още днес ще си извади медицинско свидетелство.
Имам 10-годишна дъщеря, смятате ли, че ще имам агресивен питбул вкъщи, аз не гледам животното си за бой, добави Ваня.

За това, че не се е извинила, тя попита – той остави ли ме да го направя, засипа ме с обиди, ритници и юмруци. „Всичко си спомням много добре – извади си телефона и ми каза „ей сега ще ти е*а майката, кажи си трите имена”. Отказах му и се качих горе. Като дойдоха полицаите, ме питаха защо не съм ги изчакала – как да ги изчакам, да стоя долу да ме рита и удря още ли…”, коментира Ваня, която е служител в държавна институция с над 10-годишен стаж.

В категории: Бургас


93
Коментара по темата
93.
До Сайян
24.01.2017 00:07:00
2
8
0876370990 Сайяне звънкай да се разберем къде ще ми дадеш наморника
92.
Сайян
23.01.2017 18:29:16
10
6
Госпожата вече е безсмъртна-крещи на ляво и надясно, че е на 5-ти режим.Дайте и един наморгник.
91.
аз
18.01.2017 01:48:22
13
5
Кучето не е агресивно, но видяло първо другото куче и се втурнало и захапало другото куче ... не са се лаели кучетата, не са се познавали ... а не било агресивно. Интересно какво е агресивно куче според госпожата. Псето не е било повод, защото втурвайки се щеше да и откъсне ръката и да я събори на земята. С намордник също не е било защото намордник няма как да се изхлузи това не чорап и е направен да не се изхлузва. Ако имаше намордник нямаше да го захапе веднага а щеше да се опита, чак след известна борба да го изхлузи (което ако е поставен както трябва няма шанс да направи). По въпроса за псуването - какво точно очаква госпожата, че кучето и ще се нахвърли върху другото и ще я поканят на кафе или ще и кажат колко хубава прическа има, или че изглежда е отслабнала (умствено)... това в случая е най-малкото. По въпроса за ударите по главата представете си ситуацията питбула е захапал вашето куче, и вие вместо за се мъчите да го измъкнете налагате стопанката на другото куче ... след като ги развтървете може и да отнесе шамарите, но докато се опитва да ги разтърве ... НЕВЪЗМОЖНО. Решаваме че е бита след разтърваването ... държи питбула на каишка и младежа почва да я налага, а питбула кротко гледа т.е. не пази стопанина си ... ми то и булонка да беше и тя щеше да скочи да я защити ... историята е съшита с бели конци, тази явно е изпечен лъжец, надявам се свидетелите, които са видял че питбула не е бил на повод и е бил без намордник да се свържат с редакцията на сайта и да го потвърдят ... останалото са празни приказки ... вместо нахапаното куче можеше да е дете което минава покрай колите и тъй като стопанката на пуснатият без намордник питбул не го е видяла да е жертвата.
90.
Kazanova
18.01.2017 00:15:32
3
6
Ei Sq my e' bi Mankato na to!!!!! Kuchetata sa si Kuchetata, ama choveka e posted valentine! Areee
89.
pustinqka
17.01.2017 22:31:21
4
9
Щом започнахме да съдим за хората по имуществото им е тва вече е плачевно.Това може да напише и каже човек с адски много комплекси. Стягаш си задника бачкаш и имаш ако не правиш свирки и пак няма да имаш.
88.
ER_Dr
17.01.2017 22:20:40
11
6
Мечтата на масовия добитък - да си купи джип (и да го кара с газ и гуми секънд хенд), и да има куче от "страшна" порода, което не може да контролира. Кучето на галфона също става галфон, факт. А какви деца възпитава добитъкът, не ми се и мисли.
87.
Фараона
17.01.2017 22:16:00
2
16
Това сме нацията .... серем лайна и пумия .Много е лесно да си изсипеш фикалийте върху непознат - най лесно е. Някой от вас беше ли там знае ли точно какво стана? Собственичката била такава - унакава .... леле кви сте МЪРШИ. Пич- ПОТЪРПЕВШИЯТ - няма неуредени проблеми нужна е комуникаця не да ми ходиш по медийте да джавкаш щото явно си до там - силичките толкова , а се изправи като мъж ..... госпожо кучето ми е ухапано да идем на лекар да погледне ще се измисли решение. Колко ти е ухапано кучето готин ? Ей тва простотията човешка край няма. Хленчиш като малко пале пред майка си. И пак много се паля на хора който нямат грам представа за човека отсреща ... що за човек е ама лайна да има - гниди с гнидите ви , колко сте жалки. Госпожо на ваше маяст бих ... и ще си търся правата в съда. Още вднъж успех.
86.
ushev
17.01.2017 21:56:34
0
5
пълни комплексари
85.
Васил
17.01.2017 14:39:38
9
8
Ако питбул захапе моето куче директно му си пъхам пръстите в очните му ябълки и му ги изваждам а после започвам със собственичката служител в държавна институция означава човек без морал нагъл алчен долен боклук
84.
&&&
17.01.2017 10:43:36
9
19
Спрете да обиждате без да познавате хората!!! Познавам и Дизел и собствениците му, така че може да спрете с простите си коментари!!!! Не ги познавате!!!!!! Дизел е добро куче. Собствениците му нямат нищо общо с вашите комплексирани коментари! С моето куче са израстнали заедно и си играе с него и няма никакъв проблем, както и с много други!! Правете си изводите... не, не ги правете, че с вашите ограничени мозъци нищо смислено няма да излезе...
83.
@
17.01.2017 02:08:49
6
4
https://youtu.be/xH3tQ5BtBXo

Не е виновно животинчето, a кухaтa лекa с него!
82.
Mahaliec
17.01.2017 02:05:46
5
15
Poznavam stopankata I Znam che dizel ne e losho kuche. Moeto kuche I dizel si igarqt perfectno.
81.
Фараона
17.01.2017 00:53:30
2
9
Шшшш...агитката фараона каза не си чешете езиците ами елате му платете сметката.
80.
фен на фараона
17.01.2017 00:47:56
2
8
поздрав за фараона с песента Азис-Евала
79.
Фараона
17.01.2017 00:40:55
3
15
Много ме радвате дами и господа народни представители кога фараона ви чете коментарите почва да се смее на глас...убеден съм не на 100% а на 200% че нито един от вас не познава горе посочената дама върху която си исипвате помията.Всички тук сте много отворени-гризачи...а в реалния живот едва ли ще имате смелоста да се изправите лице в лице.Госпожо пеева дано от всичките тези коментари газът ви не е станъл по голям ако е станало ходете на фитнес.
Фараона би удалжил пишките на всеки от вас а тези които нямат нужда да се запишат на оформяне на центарен отвор всичките сте шибани комплексари добре че е госпожа пеева за да могат гниди като вас да съществуват.обичам ви
78.
моете да ви викате Батко
17.01.2017 00:36:41
1
3
ям пастет с лук, и не ме кефи
77.
тънка чурка
17.01.2017 00:31:52
1
3
И на мен ми е къс уя
76.
ico golemiq
16.01.2017 23:18:31
0
3
koi si otkade si 6a izqm ve mi6ko iskam ekek s tebe
75.
до "73"
16.01.2017 23:04:09
0
5
ако Аксел и Съни - са хъски, Бела - самоет а Пебълс - алабай - то съм съгласен с вас ......
74.
до 38
16.01.2017 22:11:14
1
1
до 38 Ей юриста допускал ли си,че и аз имам законно огнестрелно оръжие и кво прайм в случая. Вече имам един прострелян по служба и бях оправдан гарантирам ти ,че няма да го използвам докато не се ''барнеш'' ,но ти гарантирам и,че съм по бърз и по трениран от ''юристчетата'' ЛАЙНО
73.
shtangata
16.01.2017 21:41:53
8
7
Da citiram li imena na kucheta s koito si e igral i ne e imal problemi '? Aksel,Suni,Marvin,Roki,Bella,Taiga,Pebels,Azar,Charli,Dara,Maks,Leila i dr.Kude sa tezi hora i zashto mulchat ?
72.
newbe
16.01.2017 21:36:51
10
8
Izbulvahte stotici gluposti.Useshtaite se malko !Moeto kuche e izrastnalo s Dizel i nikoga ne e bilo hapano,napadano i prochie.Prisustal sum na boishta mejdu uj dobri kucheta,golduni,huskita i prochie i kakvo i tqh li trqbva da trepem.Potresen sum kolko prost narod ima i kak komentirat,pluqt i petnqt chovek koito ne poznavat !! Mnogo ste silni !
71.
pepi22
16.01.2017 21:30:18
2
6
Tezi ku4eta sa zabraneni v niakoi strani,a tia go razhojda bez namornik??????
70.
pepi22
16.01.2017 21:27:49
3
4
Няма как да се размести наморник
69.
georgi mr
16.01.2017 20:57:34
21
6
dimitre ela men da bluskash v glavata be katil she ta eba I halkata dolna
68.
poopa
16.01.2017 20:17:03
12
6
leleeeeeeeeeeee golemi prirodoza6ti6nici stanahte vsi4ki vee. koi izadaha be. hahahaha sme6nici
67.
kom6u
16.01.2017 20:14:54
6
53
жената която разхожда това куче е наркоманка и заедно с нейния приятел са дилъри на амфетамин, двамата са от от пловдив, бяха в америка до миналата година

полицията трябваше да я задържи и претърси, намерете ги и претърсете в квартирата им има канабис, амфетамини и хапчета есктази, моля проведете акция полицията, ще развалят децата ни!!!!!1
66.
Млякото и Руснака
16.01.2017 19:57:24
0
2
Ние си хванахме от улицата една улична превъзходна. Аз исках да го махна защото има бълхи, но Руснака се разрева и решихме да си го гледаме. Сега сере по килимите но Руснака и Славчо Жеков Ярето му чистят кефалите.
65.
Диян Тончев Камбаната
16.01.2017 19:51:23
2
2
Мен също много ме е страх от кучета.
64.
Възмутен теляк
16.01.2017 19:51:20
4
8
Питбула да се омъртви незабавно. Глоба на собственичката. Глоба и на агресивния господин за хулиганско поведение. Точка.
63.
МДААА
16.01.2017 19:47:12
4
1
No 38
Пий си хапчетата момче. Ако трябва посети пак психиатъра си. Може да ги смени.
Не си юрист, видно е от написаното.
Не притежаш оръжие, това е сигурно.Проверих.
Желая ти оздравяване. Не се отчайвай. Има и по зле от теб.
62.
kris
16.01.2017 19:32:08
0
8
38 егати юриста дето пише изрод с у май от бсу
61.
nop1
16.01.2017 19:31:45
2
17
като правило хората избрали тази порода кучета се непоправими простаци и озлобени садисти с ниска култура и високо самомнение
...дамата която е получила ритници в главата, която и да е тя, не заслужава съжаление, поради недопустимият морален компромис който е направила, приемайки партньор с гореспоменатите характеристики, в името на дребнавото си ежедневно благополучие
60.
DJARO
16.01.2017 19:31:45
1
3
tiq panelni spezialisti-te prosto ne si gledat ku4etata a gi izma4vat 6toto gi izvajdat samo kogato imat vreme -jivotnite si iskat tqhnoto vreme,i pri nas e taka,puskat go ito po stalbite PREPUSKA-nadolu.........malki deza pi6tqt ........mnogo skoro 6te stane SERIOZEN PROBLEM-ne slagat namordnizi----ama to ne HAPE.....da ama samo ti znae6 4e ne HAPE ...6tot0 si mu sobstvenik????????
59.
Мина
16.01.2017 19:23:46
2
10
Е как питбула е захапал кучето за кракът , след като е бил с намордник?
58.
ne e nugno
16.01.2017 19:21:59
21
7
Poznavam momicheto i semeistvoto i, i kucheto i. za kakva agresia govorite sled kato neznaete! prostaci
57.
д-р Гейман до 38
16.01.2017 19:21:11
1
4
Не мога да си обясня, как си минал при мене психотеста за носене огнестрелно оръжие.
56.
50 и нагоре
16.01.2017 19:20:17
2
7
Болните хора на запад ги изпращат в специализирани заведения и ги връзват със здрави колани,а у нас се въоръжават с кучета-убийци.
Ето ти едно Дизи сега!!!,
55.
50 и нагоре
16.01.2017 19:18:55
3
5
Болните хора на запад ги изпращат в специализирани заведения и ги връзват със здрави колани,а у нас се въоръжават с кучета-убийци.
Ето ти едно Дизи сега!!!,
54.
до курвата с питбула
16.01.2017 19:15:17
3
25
Аз щях да заколя теб и питбула ти курво гадна
53.
...
16.01.2017 19:13:37
1
15
Куче може по много начини да се накара да отпусне захапката - бъркане в очите с пръчка, в ушите с по-здрава пръчка или в задника с пръчка ! Може да се използва и по-хуманен метод - да се налее вода в устата и в носа на кучето, то почва да се дави и отпуска ! Но естествено, собствениците на питбули не ги интересува това, те са умни колкото плиткоумните си кучета !!!

Всичко е до възпитанието ! А и да попитам - след като кучето над определени килограми трябва задължително да се разхождат с каишка и намордник, защо не го правят ? Едно дело за нанасяне на физически и психически щети добре ще го накара собственика на кучето да се замисли ...
52.
Хахаха
16.01.2017 19:09:28
15
6
Това е Митко Капитанов нарко- боса на Възраждане като одари 2 линии и започва да се мисли за Чък Норис- Бургаския рейнджър
51.
gb
16.01.2017 19:08:08
3
13
Възраждане е цялото оакано от кучета, кученца и мастии ...
Собствениците им са за трепане или за навиране на физиономиите в кучешкото "ако" да му усетят аромата. Градът ни се е превърнал в кучкарник - айде малко повече данъци, инспектори и проверки да се организират .. В Борисовата и останалите градинки е нетърпимо..
50.
до 47
16.01.2017 19:08:06
1
12
Питбулът е създaден от ЧОВЕКЪТ хибрид! Товa е куче- глaдиaтор!
Куче боец- убиец!
Въпреки товa е докaзaно, че може дa бъде отгледaно и възпитaно кaто домaшен любимец, могaт дa бъдaт добри приятели и пaзaчи! Но товa зaвиси пaк от ЧОВЕКЪТ и възпитaнието му!
A тaя сaмоповярвaлa си, освен, че е отчaйвaщо тъпa, е и с някaквa позиция, което я прaви и опaсно тъпa и безотговорнa.
В Бългaрия е тaкa!
49.
до 38
16.01.2017 18:27:05
0
5
Чичка, първият ти казус за решаване е как успешно, но успоредно с това и в добро здраве, да стигнеш до колата за оръжието...Не го ли решиш успешно пиши делото бегало.
48.
.........
16.01.2017 18:21:35
1
11
Защо като има такова куче го разхожда без намордник?:(
47.
до стопанина!!!!
16.01.2017 18:18:58
7
5
питпула не е куче като другите, това е душа, изпратена от Бога на земята с определена мисия, дадена му е сила и бяс , но не и ум , за негови и на другите изпитание

а кото човек, дарен от Бога с ум и мисъм ме е дадено да избере такова куче и да го гледа на него ме е дадено изпитание какво ще направи от това куче - добро или зло, от това зависи съдбата на този човек, ако се провали и направи звяр и чудовище , Бога скоро ще го накаже, ще се прости с живота си си скоро и млад ще си отиде , ще се роди в тялото на силон куче, но без ум, и ще зависи от другиго да го възпита опитоми и очовечи, така че му мисли!!! ако пък напрови от кучето дъбър полушен кротък звяр, ще му се прости някъкъв грях от предишен живот за който дори не знае и не си спомня и ще му се размине зло в този живот

така че не тъжете за кучето , а за стопанина му , защото кучето е душа която си плаща греха в тялото на безумен звяр, а лошия стопанин е душа която тепърва ще страда!!!
46.
До 38
16.01.2017 18:18:14
2
8
А какво прави оръжието ви в колата? Смятам, че има правила за съхранението на огнестрелно оръжие.
45.
Някой си
16.01.2017 18:17:37
2
3
Хайде, фейсбука вече е сменен на Toma Stoqnov Stoqnov
44.
хах
16.01.2017 18:15:04
3
5
Брат не мислех че човек с юридическо образование може да изпише толкова много глупости с толкова малко думи, ама нейсе всеизвестно е че качеството на образованието спадна под санитарния минимум. А ти явно освен юрист си и луд. Съгласен съм за намордниците за кучетата, ама за такива като Вас вазектомия. Можеш да се пробваш с мойто куче нищо че не е питбул..
43.
Бургазлия
16.01.2017 18:13:31
1
13
И какво като Ваня е служител в държавна институция с над 10-годишен стаж?? Управници, кметове и депутати т.е. държавните служители са КРАДЦИ, ЛЪЖЦИ и ПРЕСТЪПНИЦИ !!!
42.
Крум до 37
16.01.2017 18:13:27
1
63
Имаш един минус от мен.Никой тук не знае другият какъв е.Мисли по обективно и оптимистично. Ако се страхуваш даже и на вън не излизай,че Ваня е навярно там някъде. Приятна ти вечер
41.
kirqk
16.01.2017 18:12:56
5
10
Проста, че и нагла к*чка е май собственичката, кой ще повярва на такава измислена история, глоба ама сериозна, каквото и да се е случило, който и да е виновен, ЗАЩО КУЧЕТО НЕ Е БЕЗ КАИШКА???????????????, Това да не е селото от където е тая м*стия?, ...хора, деца, животни по улиците
40.
до 36
16.01.2017 18:07:20
1
3
значи две кучки са се хапали?
39.
чичо кмет
16.01.2017 18:07:17
1
15
за питбулите задължително наморници,за собственичката глоба.
38.
!
16.01.2017 18:07:09
14
15
Аз имам куче, малка порода, 5 килограма. ПРИТЕЖАВАМ ОГНЕСТРЕЛНО ОРЪЖИЕ, което не нося в мен, НО ВИНАГИ Е В КОЛАТА МИ !!!!! Кучето си го разхождам в близост до жилището ми. Но случи ли се да се появи някакво животно, БЕЗ КАИШКА, БЕЗ НАМОРДНИК около нас - директно вадя 9мм и го пращам при св. Петър !!! Ще кажете, че съм някакъв изруд и прочие епитети. Доказано е, че питбулите, колкото и да са красиви и силни, СА НАЙ-ГЛУПАВИТЕ СЪЩЕСТВА НА СВЕТА !!!!!!!! СЪЩЕСТВА !!!!!!!!!! ИНТЕЛЕКТА ИМ СЕ СРАВНЯВА С ТОЗИ НА МЕДУЗА !!!!!!!!!!!!!!!!

Точно за това, ВИНАГИ Е ВИНОВЕН СОБСТВЕНИКА !!!! Е, човек няма да утрепя заради едно куче, но със сигурност ще му потроша доста кокъли !!!


НЕКА ДА МЕ СЪДИ ЗА ДЕЙСТВИЯТА МИ !!!! ИМАМ ЮРИДИЧЕСКО ОБРАЗОВАНИЕ, ТАКА ЧЕ НЕ МИ СЕ ОБЯСНЯВАЙТЕ !!!! ЖИВОТА, НА ВСЕКИ ЕДИН ОТ НАС, НА ВСЯКО ЕДНО ЖИВОТНО ТРЯБВА ДА СЕ ПАЗИ И ЦЕНИ !!!!!!!!!!!!!!!

НО ВИДЯ ЛИ КУЧЕ, БЕЗ НАМОРДНИК И БЕЗ КАИШКА - ЖАЛ МИ Е ЗА ТОВА КОЕТО ЩЕ НАПРАВЯ, НО ЩЕ ГО ЗАСТРЕЛЯМ ОТ УПОР С ДВА КОНТРОЛНИ !!!!!!!!!!!!!!!

ИМА ЗАКОНИ - СПАЗВАЙТЕ ГИ И МОЖЕ БИ, МОЖЕ БИ ЩЕ ЗАПОЧНЕТЕ ДА ЖИВЕЕТЕ МАЛКО ПО-НОРМАЛНО !!!


П.С.: Не фиксирам кучета които се разхождат само с каишка, но малоумни породи от рода на питбулите, без каишка и нармодник - 2 по 20стотинки в главата !!!! ЕЙТОЛКОВА МИ СТРУВАТ ПАТРОНИТЕ !!!!!! 20 СТОТИНКИ !!!! И НЯМА ДА МЕ СПРЕ НИКОЙ НА СВЕТА ДА ЗАЩИТЯ СВОЕТО СИ !!!!!!! ПРОУМЕЙТЕ ГО !!!!!!!!!!!!!!!!!!
37.
Всички да ВНИМАВАТ какво пишат, защото
16.01.2017 18:04:14
33
6
Ваня е служител в държавна институция с над 10-годишен стаж. Дори е важен фактор в местната групировка ГЕРБ.
36.
Кучикуч
16.01.2017 18:03:37
4
4
Ехоо професионалистиииии.. Къде се видяло мъжко куче пък било то и питбул да нападне да хапе женско. Защото на тоя кучето е женско.
35.
.
16.01.2017 18:01:08
4
7
Тая е много тъпа!!!
34.
Петиция
16.01.2017 17:50:30
1
18
А, защо само си говорим за питбулите и техните стопани, а не се направи петиция за забрана на определи породи за отглеждане , особено в нашата страна, където повечето кучетаотбойни породи се отглеждат от комплексари или неадекватни собственицЕто списък на породите, които са забранени з отглеждане в повечето страни
American Bulldog
Yugoslavian Shepherd Dog
Anatolian Shepherd Dog
Central Asian Shepherd Dog
Caucasian Shepherd Dog
Portuguese Sheepdog
Fila Brasileiro (Brazilian Mastiff)
Dogo Argentino
Perro da ganado majorero
Dogo Canario
Pitbull and all its variants
Portuguese Mastiff
Rottweiler
Tosa Inu D
Doberman Pinscher
33.
~
16.01.2017 17:33:28
1
20
хората с такива кучета често се оказват комплексирани простаци със селски манталитет... казвам го като безпристрастен наблюдател без да имам някой конкретно предвид... проблема не е в кучето а собственика отговорен за възпитанието му - това е тип човек склонен да изнася агресията си навън, предизвикващ конфликти, но твърде плах за да започне сам, затова изполва куче или се движи в компания от себеподобни "за гръб"...опитва са да живее "улегнал" и нормален живот без да има нагласата за това, в същото време иска да бъде част от голямото добрутро и чудният, изпълнен с приключения приказен свят на батките
32.
Антония
16.01.2017 17:29:42
1
22
Не мога да си обясня как куче с наморник може да захапе... Кучето не било агресивно, но захапало другото куче... По принцип и обяснението, че има малка дъщеря, също не е адекватно, защото питбулите са страхотни пазители на стопани и деца и агресивни към други кучета - едното няма нищо общо с другото. Като цяло, съм абсолютно против отглеждането на някои породи, в т.ч и всякакви питове, защото не е ясно в какви ръце ще попаднат и как ще бъдат гледани и възпитани или действително да си ги държат на каишка и с наморник. Има безброй други породи кучета, защо ни е този непрекъснат стрес с питбулите. Като съм с моето куче, непрекъснато съм в стрес като видя питбул , особено пуснат и се чудя откъде и как да го заобикалям - откъде да знам какъв е собственика...!!!
31.
Мохабет
16.01.2017 17:22:17
0
19
Гледам,гледам Ванчето...на Тома-та един питбул не му стигнал,ами си взел и мъжки. То си е цял кучкарник у тях
30.
selo !
16.01.2017 17:19:35
1
6
Аз разделях кучетата, а Димитър ме риташе в главата!
a otstrani dian ton4ev-kambanata, mlqkoto i rosnaka se vazbujdaha i mastorbiraha!
29.
Име
16.01.2017 17:18:55
0
20
След като е било с наморник, как е нахапало другото куче? Неагресивен питбул няма!!! Тая няма какво да каже и почва да лъже. Малко са я били.
28.
Въй
16.01.2017 17:17:37
0
13
Половината мастии, трябва да се забранят със закон.
27.
Бс
16.01.2017 17:10:12
2
35
Тази идваше преди на заграждението в Борисовата и кучето и правеше проблеми непрекъснато.От месеци не се е появявала заради него.
26.
Байно
16.01.2017 17:07:26
9
12
През животът си не съм виждал агресивен питбул.
25.
така така
16.01.2017 17:06:00
1
28
Кучето ми имаше каишка, нашийник и намордник. Стоя зад думите си, имам и свидетел – собственика на близкото кафене”, казва Ваня... Е как тогава го е захапало.. ало кифли много ме кефят такива като теб дето са мега кухи и после се чудят как да замажат положението че са се осрали
24.
az pitbularq
16.01.2017 17:03:59
5
4
Golqmata raota stanala ili 6toto e pitbul a kak zvu4i Sam pitbul I ve4 ed mnogo inresno axcaxaxxxX
23.
Ерко
16.01.2017 16:55:04
0
2
Ванче кефя работиш на. Дамски от Титан
22.
ЪРРРРРРНЪРРРР
16.01.2017 16:54:29
5
20
СМЪРТ ЗА ШИБАНИЯ ПИТБУЛ И ЗА ВСИЧКИ ДРУГИ ПИТБУЛИ БЕЗ НАМОРНИЦИ В БЪЛГАРИ!!!!!!!!!!!!!!!
САМО ТРЕПАНЕ И НИЩО ДРУГО!!!!!!!!!!
ПЪЛНО Е В БУРГАС С ПОМИЯРИ ,КОИТО УМИШЛЕНО ОБУЧАВАТ ПИТБУЛИТЕ ДА БЪДАТ АГРЕСИВНИ И НАПАДАТЕЛНИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21.
ПетърчУ и приятели
16.01.2017 16:54:05
0
27
Facebook - ваня-тома пееви
20.
Възраждане е пълно с агресивни кучета
16.01.2017 16:49:36
1
33
Тази съм я виждал, и мога да потвърдя, че не си гледа кучето и хич не я ебе. Даже мисля, че същия питбул вчера вървеше с едно по - малко питбулче вчера по Сливница и НЕ МРЪДНАХА, за да се разминем, та трябваше да вървим директно по платното за движение.
Питбула като хапе и не може да му се сложи наморник, трябва явно да се умъртви. Те затова и е трудно да се взеле в загражданието на Борисовата градина, защото вътре пускат само "говеда" кане корсо, питбул, дого аржентино. Кане корсотата специално дори "батките" от възраждане, тези дето са по - здрави и те не могат да си ги удържат, просто понеже кучетата са много набити и здрави. Време е в Бургас да се забранят определени породи или поне водачите им да минават някакви обучения, каквито минават водачите на агресивни и потенциално опасни поровди в другите държави!
19.
aхa
16.01.2017 16:48:47
3
32
Вaнчето билa служител в държaвнa институция с нaд 10 г стaж. Ясно от къде идвa aрогaнтносттa и, сигурносттa, че е бaш "недосегaемa".
Интересно...стaнa ми нaистинa интересно кaк ще се действa тогaвa.
18.
да бе да
16.01.2017 16:46:46
2
4
В Районен съд друг път..
17.
ко?
16.01.2017 16:43:17
1
6
ама ко ма интересува?
16.
Читател
16.01.2017 16:38:34
1
32
Госпожата е служител в Районен съд - Бургас, дали според вас някой ще я санкционира. Хайде, да не знаем как работят българските съдилища, че да вземем да повярваме в "правосъдието"...
15.
Митко Момата кмет
16.01.2017 16:36:57
3
19
Общински служител в коя проституция е тая мърша???
14.
_nib_
16.01.2017 16:35:00
2
18
Хубу че е имало намордник ама къде?В къщи ли ма пача?Как през намордник ще захапе тва куче?Ако някой глупав пес захапе мойта мини пинчерка-първо ще утрепя мастията на място а после ще прегриза ГРЪЦМУЛЯ на онуй говеда стапанина му.
13.
киро
16.01.2017 16:33:34
21
4
Мите щи нацепя кофата, оглеждай се.
12.
Проста си
16.01.2017 16:32:00
1
34
"Кучето ми не е агресивно, но не познава това животно, скочи и го захапа за крака."

Не е агресивно да. Тоя питбул митбул няма да свърши добре, нека нападне мойта болонка да видиш кво ще стане
11.
d
16.01.2017 16:31:55
3
48
Разказа на Ваня май нещо куца. Как така питбулът й е бил с наморник и "скочи и го захапа за крака"? Наморникът за опашката на питбула ли е бил сложен?
10.
Бургас
16.01.2017 16:30:12
1
49
Виновна си щом си допуснала да се случи.Тези породи дори трябва да се забранят в градски условия.В мномента знаеш , че си виновна и естествено започваш да си измисляш. Ако следващия път заради паркирани коли пак не видиш и захапе дете ? Сега като начало ще ти съствят едно актче ,пък ти го обжалвай.
9.
баси
16.01.2017 16:28:14
3
51
какви малоумни служители има в държавните институции. Кучето и не било агресивно и затова веднага захапало другото. Представям си ако беше агресивно сигурно щеше да изгризе плочките и тротоарите. Даже въобще не е агресивно имали бой намордника му винаги се отмества - абе тая да не работи в МВР ????
8.
зоо
16.01.2017 16:26:47
4
56
Ваня ли си, Маня ли си, не знам.Ама си такава тъпа пОтка, че няма накъде. Дано пострадалият да му се занимава, и ти вземат гнусният помияр, който е много "добричък и гальовен" и не напада други кучета, на теб ти друснат една солена глоба, и една условна присъда.И да си седнеш на еваният задник.Селяндури с помияри.
7.
кучкaр!!!
16.01.2017 16:25:46
6
63
Aко сa удряли теб овцa простa, кучето ти щеше дa зaхaпе този който те удря!
Куче с нaмордник нямa кaк дa зaхaпе кaквото и дa е, знaчи нaмордник не е имaло!
Кучето ти не е aгресивно, aмa инaче първо видяло другото и му "скочило"!
Е, зaгубилa си делото!
Тaкивa "породи" кaто теб моме, трябвa дa бъдaт сурово нaкaзвaни и извеждaни с нaмордник!!!
6.
aa
16.01.2017 16:22:58
18
11
май ще се окаже , че Митето си е разхождал кучето без каишка... Във възраждане има мяколко питбула и до сега нв съм видял куче, пуснато без каишка ! Освен точно тези болонки, мини пинчери и други гмота .
5.
Крум
16.01.2017 16:20:30
3
113
Не било агресивно :. Дизел вървеше пред мен и първи видя кученцето и му скочи.
4.
куртака
16.01.2017 16:17:44
38
10
ако пипна Митето ще му пръсна гъза от ебане където се прави на мъж
3.
l
16.01.2017 16:16:12
6
6
булонката трябваше да е мъртва до сега
2.
лудооо
16.01.2017 16:15:09
3
45
Кaк ще хaпе куче с нaмордник мa?!
1.
e
16.01.2017 16:10:43
4
61
Ама овцо,не знаеш ли ,че тея кучета се разхождат с наморник??? Как ще го захапе???
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Християнско ли е да раздаваш парите от осигурителните вноски на хората за помощи? Християнско ли е да раздаваш парите от осигурителните вноски на хората за помощи? Дават ги на калпак и никой не знае дали тези пенсионери, които са на минимална пенсия, нямат други доходи, призна Иванка Шалапатова Съдът окончателно върна отнетите лицензи на охранителна фирма „Делта гард“ Съдът окончателно върна отнетите лицензи на охранителна фирма „Делта гард“ Един от собствениците - Димитър Спасов бе привлечен като обвиняем през 2019 г., но не е знаел, и се наложи да прекрати участието си в дружеството на фирмата   И Общинският съвет в Бургас иска от вътрешния министър полицейски участък в кв. Сарафово И Общинският съвет в Бургас иска от вътрешния министър полицейски участък в кв. Сарафово Този социален проблем засяга 6 000 жители на квартала, чийто брой нараства почти двойно през летния сезон Има ли политическо вмешателство и в избора на Сливенски митрополит Има ли политическо вмешателство и в избора на Сливенски митрополит Православно сдружение с остра декларация заради отстраняването на епископ Йеротей Агатополски Средна Европейска Класа прекратява участието си в коалицията ПП-ДБ Средна Европейска Класа прекратява участието си в коалицията ПП-ДБ През годините Средна Европейска Класа винаги се е противопоставяла на порочните практики в модела на управление на ГЕРБ и ДПС, се казва в прессъобщение до медиите  Има причина Бургас да е домакин на 34-ия Конвент на тамплиерите, предстои прием на 21 рицари и дами Има причина Бургас да е домакин на 34-ия Конвент на тамплиерите, предстои прием на 21 рицари и дами Великият Приорат на България не е само най-големият в международния Орден на тамплиерите, но и най-младият. В събота ще създадем и втора пловдивска командерия - "Филипопол" Инвестират в хотели и търговски обекти Инвестират в хотели и търговски обекти Нарастват вложенията в жилища Община Бургас ще санкционира „ЛАЙМ”, ако тротинетките им навлизат в пешеходните зони Община Бургас ще санкционира „ЛАЙМ”, ако тротинетките им навлизат в пешеходните зони Глобите ще са в размер между 500 и 5000 лв. Полицията пък държи отговорни нарушителите на ЗДвП Кроношпан ще представи новата Глобална колекция Kronodesign в София Кроношпан ще представи новата Глобална колекция Kronodesign в София KRONOSPAN DESIGN CENTER SOFIA  обяви Седмица на отворените врати Марин и Стефан Димитрови влизали в МФ, без да са регистрирани, според отговорник за охраната Марин и Стефан Димитрови влизали в МФ, без да са регистрирани, според отговорник за охраната Били са и в сградата на Централното управление на Агенция "Митници"
Задържаха руски заместник-министър на отбраната, разследват го за корупция Задържаха руски заместник-министър на отбраната, разследват го за корупция "Днес е хубав ден", заяви Мария Печих, която е правела разследвания от името на Фонда за борба с корупцията ФБР бие тревога заради "ТикТок", чрез мрежата Китай щял да шпионира 170 млн. американци ФБР бие тревога заради "ТикТок", чрез мрежата Китай щял да шпионира 170 млн. американци Приложението принадлежи на компанията "БайтДенс", която има задължения към китайското правителство, каза Кристофър Рей САЩ ще започнат да изпращат нови оръжия на Украйна още тази седмица САЩ ще започнат да изпращат нови оръжия на Украйна още тази седмица Помощният пакет на стойност 95 милиарда долара бе подкрепен от 79 сенатори, а 18 гласуваха "против" Зеленски благодари на американския Сенат за помощта за Украйна Зеленски благодари на американския Сенат за помощта за Украйна За Киев са предвидени 60,84 от 95-те милиарда долара помощ, за да може украинските сили да продължат борбата си с Русия Одобриха помощта за Украйна, Израел и Тайван, но Карлсън очаква парите за Киев да бъдат откраднати Одобриха помощта за Украйна, Израел и Тайван, но Карлсън очаква парите за Киев да бъдат откраднати Правителството на САЩ току-що открадна от руски граждани без съдебен процес 8 млрд. долара, коментира скандалният US журналист Два военни хеликоптера се сблъскаха във въздуха, 10 човека са загинали Два военни хеликоптера се сблъскаха във въздуха, 10 човека са загинали Едната летателна машина е захванала ротора на другата, преди и двете да паднат на земята и да се разбият Защо Джъстин Бийбър целуна сина на Уил Смит Защо Джъстин Бийбър целуна сина на Уил Смит Двамата са в топли отношения от години Падна и Очеретина, САЩ се опитват да спасят армията на Украйна от разгром Падна и Очеретина, САЩ се опитват да спасят армията на Украйна от разгром Военният анализатор на германския вестник BILD Юлиан Рьопке коментира, че всичко ще е напразно, ако не се мобилизират отще 250 000 войници  Подаваме електронно заявление за гласуване зад граница Подаваме електронно заявление за гласуване зад граница Подготовката за изборите 2 в 1 започна Ново земетресение с магнитуд 6,3 разтърси Тайван Ново земетресение с магнитуд 6,3 разтърси Тайван Трусът е усетен и в столицата Тайпе
Антон КУТЕВ, съветник на президента Антон КУТЕВ, съветник на президента "Симпатичният" Даниел Митов може да повлияе на вота в чужбина Виц на деня Виц на деня Интервю за хигиенистка в Слънчев бряг.
- Име?
- Станка.
- Националност?
- Казахстанка.
- Добре, бе. Чух те и първия път! Питам те за националност!
Виц на деня Виц на деня Между приятели:
- Мисля, че жена ми ми изневерява. Да я заведа ли на гинеколог?
- И какво ще види гинекологът - списък на посетителите ли?
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Нищо не краси жената повече от чаша водка в стомаха на мъжа.

Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори